Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2010, 13:44
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik kijk Lost op tv dus ik zie die finale morgen pas. Niet spoileren dus
Hehe ik zal niks zeggen. Ik ben benieuwd wat jij er dan van vindt, moet je maar even op FT&R je mening spuien.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 27-05-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Die opmerking, coming from you, is niet eens een response waardig
Áls er een God bestaat, is hij ongetwijfeld tegen Grey's Anatomy.
Oud 27-05-2010, 13:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Áls er een God bestaat, is hij ongetwijfeld tegen Grey's Anatomy.
Als er een God is die oorlog en ziekten in de wereld brengt, dan heeft-ie geen recht van spreken over Grey's Anatomy
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-05-2010, 13:49
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
He Lorelei, jij kijkt blijkbaar dezelfde series. Raad me eens wat nieuws aan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-05-2010, 13:49
Verwijderd
Misschien probeert ie via oorlog en ziekten een einde te maken aan kutseries.
Oud 27-05-2010, 13:52
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hallo iedereen
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 27-05-2010, 13:52
Verwijderd
Hier komt mijn kieskompas-rant.

Iedereen mag in het openbaar zeggen wat hij wil, ook als dat leidt tot discriminatie
Als dat leidt tot discriminerende uitspraken: liever niet, maar beter dát dan censuur. Als dat leidt tot discriminerende keuzes op werkvloer etc: nee. Wees duidelijk!
In Nederland mogen nieuwe kerncentrales komen
Stemwijzer zei: 1 kerncentrale. Daar kon ik me in vinden. Maar meerdere? Waar willen ze die allemaal laten? Niet in drukbewoonde gebieden svp. Hebben we zoveel extra stroomvoorziening nodig?
Mensen die meer verdienen moeten meer gaan betalen voor hun ziektekostenverzekering
Ten eerste: dat is toch al zo? Ten tweede: als dat ermee samengaat dat mensen die minder verdienen ook minder betalen, begrijp ik het plan, maar dat staat er niet. Zoals het er nu staat leidt het er gewoon toe dat verzekeringsmaatschappijen meer geld krijgen.
Uitgeprocedeerde asielzoekers moeten ongeacht hun omstandigheden zo snel mogelijk Nederland worden uitgezet
Kieskompas lijkt te vergeten dat als na het proces is besloten dat iemand een verblijfsvergunning krijgt, je dit óók 'uitgeprocedeerd' noemt. Ik ben er uiteraard tegen om inwoners met een verblijfsvergunning het lang uit te zetten, maar dat bedoelen ze vast niet.

Laatst gewijzigd op 27-05-2010 om 13:59.
Oud 27-05-2010, 13:54
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
He Lorelei, jij kijkt blijkbaar dezelfde series. Raad me eens wat nieuws aan.
Hm. Ik ben pas geleden begonnen aan Army Wives maar ik ben er nog niet uit wat ik daar van vond. Het eerste seizoen vond ik redelijk saai. Verder kijk ik eigenlijk niet zoveel andere series hoor. Ik kijk Private Practice en House ook nog maar dat is het eigenlijk wel. En als ik er toevallig langs zap kijk ik Cold Feet.

Citaat:
Misschien probeert ie via oorlog en ziekten een einde te maken aan kutseries.
Wie weet.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-05-2010, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Als er een God is die oorlog en ziekten in de wereld brengt, dan heeft-ie geen recht van spreken over Grey's Anatomy
Oorlog en ziekten bestaan nu juist omdat God het te druk heeft met het bestrijden van dingen zoals Grey's Anatomy, The Sound of Music en Oasis.
Oud 27-05-2010, 13:55
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hm. Ik ben pas geleden begonnen aan Army Wives maar ik ben er nog niet uit wat ik daar van vond. Het eerste seizoen vond ik redelijk saai. Verder kijk ik eigenlijk niet zoveel andere series hoor. Ik kijk Private Practice en House ook nog maar dat is het eigenlijk wel. En als ik er toevallig langs zap kijk ik Cold Feet.



Wie weet.
Hmmm, House wilde ik ook nog een keer proberen idd, maar verder weet ik het niet zo. Ik zal nog wel even zien.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-05-2010, 13:55
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Oorlog en ziekten bestaan nu juist omdat God het te druk heeft met het bestrijden van dingen zoals Grey's Anatomy, The Sound of Music en Oasis.
Haha masterquote dit.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-05-2010, 13:55
Verwijderd
ER natuurlijk.
Sukkels.

Oud 27-05-2010, 13:57
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Er mag geen einde komen aan The Sound of Music! Niet aan de film, tenminste.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 27-05-2010, 13:58
Verwijderd
Ik heb die film dus nog nooit gezien.
Oud 27-05-2010, 13:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik wil graag koekjes eten maar die liggen beneden en ik heb geen fatsoenlijk excuus om alweer naar beneden te sneaken.
Oud 27-05-2010, 13:59
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik heb die film dus nog nooit gezien.
Maar dat is echt essentieel voor je algemene ontwikkeling!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 27-05-2010, 13:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ER natuurlijk.
Sukkels.

Mja, bij ER ben ik bij seizoen 10 afgehaakt. Misschien dat ik binnenkort wel weer ga kijken. Dat waren die africa-afleveringen. Die vond ik betrekkelijk saai.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-05-2010, 13:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb die film dus nog nooit gezien.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-05-2010, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb die film dus nog nooit gezien.
Het is de slechtste film aller tijden.
Oud 27-05-2010, 14:02
Verwijderd
Ik krijg aanvallen van film waarin opeens gezongen wordt.
Oud 27-05-2010, 14:02
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 27-05-2010, 14:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi ben ik weer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-05-2010, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb die film dus nog nooit gezien.
Ik ben zelfs ooit meegesleept naar de Meezing-Sound of Music
Mensenkinderen, wat een malloten bij mekaar daar zeg.

En dan stond er een of andere homo in een lederhose ons te intrueren dat we heel blij BERGEN! moesten roepen op ieder moment dat er bergen in beeld verschenen. Als Maria bij de poort van het landhuis stond en niet naar binnen durfde, moesten we haar aanmoedigen met 'Je kunt het, Maria, je kunt het!' Naar de barones moesten we 'tsssss' doen en naar de nazi's moesten we boe roepen. En iedereen kreeg ook nog een tasje met attributen, bijvoorbeeld een edelweisje en woorden op een kartonnetje die je omhoog moest houden als ze gezongen werden.
Oud 27-05-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Mja, bij ER ben ik bij seizoen 10 afgehaakt. Misschien dat ik binnenkort wel weer ga kijken. Dat waren die africa-afleveringen. Die vond ik betrekkelijk saai.
Ja, dat vonden er meer. Ik moest er ook aan wennen, maar nu ik alle seizoenen op dvd heb, moet ik zeggen dat ik veel Afrika-afleveringen toch wel mooi vind. En seizoen 13 is te gek. Héél veel spanning en intriges en heftig drama <3
Maar de top-seizoenen zijn toch 5 t/m 8, denk ik. Met 6 als mijn persoonlijke favoriet.
Oud 27-05-2010, 14:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik krijg aanvallen van film waarin opeens gezongen wordt.
deze zin moest ik echt tien keer lezen voor ik er de juiste betekenis uit kreeg
Citaat:
Ik ben zelfs ooit meegesleept naar de Meezing-Sound of Music
Mensenkinderen, wat een malloten bij mekaar daar zeg.

En dan stond er een of andere homo in een lederhose ons te intrueren dat we heel blij BERGEN! moesten roepen op ieder moment dat er bergen in beeld verschenen. Als Maria bij de poort van het landhuis stond en niet naar binnen durfde, moesten we haar aanmoedigen met 'Je kunt het, Maria, je kunt het!' Naar de barones moesten we 'tsssss' doen en naar de nazi's moesten we boe roepen. En iedereen kreeg ook nog een tasje met attributen, bijvoorbeeld een edelweisje en woorden op een kartonnetje die je omhoog moest houden als ze gezongen werden.
hoe gaaf is dat
Oud 27-05-2010, 14:06
Verwijderd
Ik geloof dat de enige musicalfilm die ik ooit gekeken heb Jesus Christ Superstar is. Dat was al erg genoeg.
Oud 27-05-2010, 14:06
Verwijderd
Kieskompas zegt:
1. PvdD
2. PvdA
3. GL
4. D '66
5. SP
6. CU
7. TON/PVV
8. VVD/CDA
9. SGP

Ik zal het partijprogramma van PvdA ook maar eens doornemen.
Oud 27-05-2010, 14:07
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
't Klinkt best leuk ja .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 27-05-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg aanvallen van film waarin opeens gezongen wordt.
Bij The Sound of Music hebben de liedjes ook een kwaliteit van een van Monapuddingen gemaakte wolkenkrabber.
Oud 27-05-2010, 14:08
Verwijderd
En er was ook nog een verkleedwedstrijd, dus mijn moeder vond het serieus nodig om als non te gaan (ja, ook op de fiets ), maar de wedstrijd werd gewonnen door een familie die hun kinderen werkelijk waar in speelkleren had gestoken die van hun gordijnen gemaakt waren... En papa en mama waren natuurlijk sprekend Maria en Von Trapp.
Oud 27-05-2010, 14:09
Verwijderd
Citaat:
't klinkt best leuk ja .


Citaat:
bij the sound of music hebben de liedjes ook een kwaliteit van een van monapuddingen gemaakte wolkenkrabber.
Oud 27-05-2010, 14:12
Verwijderd
Je bent wel opdreef kazet
Oud 27-05-2010, 14:13
Verwijderd
The Sound of Music brengt het beste in me naar boven.
Oud 27-05-2010, 14:15
Verwijderd
Ik hou wel van corny musicalfilms maar je moet wel weten wat je kan verwachten natuurlijk. Ik hou ook wel van blij massagedrag, maar niet als ik tig euro heb betaald voor een voorstelling.
Oud 27-05-2010, 14:19
Verwijderd
Ik hield toen vooral niet van dat blije massagedrag omdat ik het heel erg druk had en omdat ik het echt te ver vond gaan allemaal Filmmusicals vind ik soms echt wel leuk om te zien, zelf de Sound of Music nog wel zo eens in de vijf jaar... Maar inderdaad, je moet je er dan wel op instellen.
Ik dacht een tijdje terug dat ik Nine een toffe film zou vinden, vanwege de gave actrices (Marion Cotillard, Penelope Cruz, Sophia Loren etc.)... bleek het een of andere irritante musical van de regisseur van Chicago te zijn.
Oud 27-05-2010, 14:20
Rationeel
Rationeel is offline
hmm ik kan little shop of horrors nog wel waarderen hoor.

en blues brothers natuurlijk
Oud 27-05-2010, 14:21
Verwijderd
Ja, Blues Brothers is goed te doen. Dat is waar.
Oud 27-05-2010, 14:21
Verwijderd
Allebei niet gezien

Ik vind Moulin Rouge nog altijd best gaaf

En Velvet Goldmine is heel tof <3
Oud 27-05-2010, 14:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jamaar helleu Ewan McGregor
Oud 27-05-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Jamaar helleu Ewan McGregor
Yup, in zowel Velvet Goldmine als Moulin Rouge.
Maar Velvet Goldmine is wel veel briljantere muziek. En ook nog Jonathan Rhys-Meyers. En Toni Collette en die is toffer dan Nicole Kidman want die kan ik niet uitstaan.
Oud 27-05-2010, 14:25
Verwijderd
Op het Fringe Festivan in Edinburgh vorig jaar was ik bij een voorstelling van Barbara Nice en daarbij moest iemand uit de zaal een vraag over zichzelf beanwoorden en het uiteinde van een bol touw vasthouden, en iedereen met wie dat een overeenkomst was moest de hand op steken en een daarvan kreeg de bol toegeworpen en moest ook het touw vastpakken en weer een vraag beantwoorden, enzovoort. Uiteindelijk hadden we een heel netwerk en is het touw afgeknipt en er een heliumballon aan vast gemaakt, en zijn we met z'n allen (veertig ofzo) naar buiten gegaan om de ballon op te laten terwijl Nice het uiteinde van het touw vasthield, en toen kwam de ballon heel hoog en vond ze dat ons humeur nu net zo gestegen moest zijn . Dat was leuk, een soort groepstherapie met onbekenden en een hoop chaos en massablijheid. Maar het is natuurlijk ook een simpel trucje. Dus ik vond het wel terecht dat een gratis voorstelling was
Oud 27-05-2010, 14:35
Verwijderd
Hmm, er stond een pannetje bij mij op het balkon, al een paar weken, oorspronkelijk een soort van gourmetwokje. Moest hem nog weggooien, maar hij is spoorloos verdwenen.
Oud 27-05-2010, 14:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Yup, in zowel Velvet Goldmine als Moulin Rouge.
Maar Velvet Goldmine is wel veel briljantere muziek. En ook nog Jonathan Rhys-Meyers. En Toni Collette en die is toffer dan Nicole Kidman want die kan ik niet uitstaan.
Ik was heel erg fan van Nicole Kidman vroeger

Velvet goldmine heb ik nooit gezien. Maar als Ewan erin zit moet ik dat toch maar gaan doen
Oud 27-05-2010, 14:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en jongens er hing weer een nazibriefje van een aviertje op de koelkast. De titel was zo'n draak dat ik hem in mijn dagboek heb geplakt. Als volgt:

RULES OF THE HOUSE 'ie. grow up+be an adult if you are 18 already'



Ik was er zo blij mee dat ik haar vaat speciaal heb laten staan voor haar, die ruim ik normaal altijd op, en ik heb een traktatie achtergelaten in de vorm van drie bevroren garnalen. Tussen haar kleding en ondergoed. Jammer dat ze niet zo lang bevroren gaan blijven
Oud 27-05-2010, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ik was heel erg fan van Nicole Kidman vroeger

Velvet goldmine heb ik nooit gezien. Maar als Ewan erin zit moet ik dat toch maar gaan doen
Ja, en Ewan McGregor en Jonathan Rhys-Meyers die seksen met elkaar
Het zit er allemaal in.
Oud 27-05-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat de enige musicalfilm die ik ooit gekeken heb Jesus Christ Superstar is. Dat was al erg genoeg.
Die is ook wle heel erg.
Oud 27-05-2010, 14:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, en Ewan McGregor en Jonathan Rhys-Meyers die seksen met elkaar
Het zit er allemaal in.
omg die van the Tudors?
een soort droomfilm zegmaar
Oud 27-05-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Oh en jongens er hing weer een nazibriefje van een aviertje op de koelkast. De titel was zo'n draak dat ik hem in mijn dagboek heb geplakt. Als volgt:

RULES OF THE HOUSE 'ie. grow up+be an adult if you are 18 already'



Ik was er zo blij mee dat ik haar vaat speciaal heb laten staan voor haar, die ruim ik normaal altijd op, en ik heb een traktatie achtergelaten in de vorm van drie bevroren garnalen. Tussen haar kleding en ondergoed. Jammer dat ze niet zo lang bevroren gaan blijven
Dat eh...
...gaat de situatie er vast niet beter op maken

Maar ik blijf er bij dat je ze naar passiveaggressivenotes.com moet sturen of misschien eerst nog wat briefjes verzamelen.
Oud 27-05-2010, 14:43
Verwijderd
50ct schijnt te zijn afgevallen voor ene film waarin ie ene kankerpatient speelt

Oud 27-05-2010, 14:44
Verwijderd
Citaat:
50ct schijnt te zijn afgevallen voor ene film waarin ie ene kankerpatient speelt

[afbeelding]
Ja hij ziet er wel ziek uit zo, dus wat dat betreft is z'n doel bereikt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.