Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2010, 16:31
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
haha, nou als jullie (Queasy en Dott) geliefden zijn zegt dat voorgevoel wél wat Maar jullie verdenk ik niet.

Ik kan het inderdaad niet terugvinden, blijkbaar heb ik het gedroomd. Het enige is van Dott:
Citaat:
dat het helemaal onwaarschijnlijk is omdat je het de vorige keer ook al was, maar dat doe je dan weer niet.
maar dat is niet relevant omdat dit niet de reden was dat ik het zei.
__________________
Zeg maar Jan.
Advertentie
Oud 02-06-2010, 16:36
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Idd, dus tja.. daar gaat je verdediging.
Hop, op het verdachtenlijstje en wel bovenaan
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-06-2010, 16:38
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
*Zucht* straks verliezen de dorpelingen omdat ik mezelf verdacht heb gemaakt. Dat zou ik jammer vinden.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 02-06-2010, 16:39
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Zoiets zei Soija ook toch?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-06-2010, 16:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
*Zucht* straks verliezen de dorpelingen omdat ik mezelf verdacht heb gemaakt. Dat zou ik jammer vinden.
De dorpelingen verliezen op dit moment als ze de wolf ophangen. Je wilt nu dus zeggen dat je wolf bent?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-06-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
De dorpelingen verliezen op dit moment als ze de wolf ophangen. Je wilt nu dus zeggen dat je wolf bent?
Nee, natuurlijk niet. Hij probeert te zeggen dat-ie onschuldig is.
Oud 02-06-2010, 16:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee, natuurlijk niet. Hij probeert te zeggen dat-ie onschuldig is.
Dat snap ik ook wel, maar er is niet één functie in het spel waarbij als hij dood gaat, we meteen verliezen. Behalve de wolf, op dit moment.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-06-2010, 17:04
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hoi! Ik wil even zeggen dat ik wat afweziger ben, (aangezien ik bij een vriendin ben, en we moeten héél veel huiswerk maken als we over willen). Dus dat jullie het even weten. Ik zal wel proberen te stemmen enzo, maar ik post dus even geen uitgebreide theorieen.
Oud 02-06-2010, 17:19
Verwijderd
@dott op een mooie manier?
Oud 02-06-2010, 17:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*Zucht* straks verliezen de dorpelingen omdat ik mezelf verdacht heb gemaakt. Dat zou ik jammer vinden.
De dorpelingen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-06-2010, 17:51
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Wat probleempjes op school (negatief bindend studie advies) Maar daar zijn we ook weer boven op.

Om te beginnen vind ik dat Sirion wel heel fantatiek met namen aan het strooien is. Ze maakt hier eens iemand verdacht en dan daar weer eens iemand. Op zich niet eens zo hele verdacht er zijn wel meer mensen die onrust willen saaien maar als je dan mee neemt dat ik vermoed dat zij een vrij belangrijke functie heeft. Vind ik het wel verdacht. Overings denk ik dat zij het helemaal niet zo erg vind om verdacht te zijn als wolf. Zei ze niet zelf "ik zou de geliefden er ook in laten zitten als ik wolf was". Sirion is zichzelf ier gewoon aan het indekken. Laat mensen maar denken dat ik de wolf ben. Onder tussen bescherm ik op die mannier mijn geliefde wel. Ik ben wel voor om Sirion op te hangen ondanks de functie die ze mogelijk kan hebben. Eigenlijk hebben we die toch niet zo hard meer nodig.
__________________
Pang
Oud 02-06-2010, 18:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
@dott op een mooie manier?
Mja, ik vind mn eigen verhaal vandaag erg leuk
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-06-2010, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Wat probleempjes op school (negatief bindend studie advies) Maar daar zijn we ook weer boven op.

Om te beginnen vind ik dat Sirion wel heel fantatiek met namen aan het strooien is. Ze maakt hier eens iemand verdacht en dan daar weer eens iemand. Op zich niet eens zo hele verdacht er zijn wel meer mensen die onrust willen saaien maar als je dan mee neemt dat ik vermoed dat zij een vrij belangrijke functie heeft. Vind ik het wel verdacht. Overings denk ik dat zij het helemaal niet zo erg vind om verdacht te zijn als wolf. Zei ze niet zelf "ik zou de geliefden er ook in laten zitten als ik wolf was". Sirion is zichzelf ier gewoon aan het indekken. Laat mensen maar denken dat ik de wolf ben. Onder tussen bescherm ik op die mannier mijn geliefde wel. Ik ben wel voor om Sirion op te hangen ondanks de functie die ze mogelijk kan hebben. Eigenlijk hebben we die toch niet zo hard meer nodig.
Uhm? Heb jij überhaupt wel gelezen? Ik ben niet verdacht als wolf, want LP is de laatste wolf. Niemand verdenkt mij als wolf. Ik kan ook geen wolf zijn, als je naar de stemlijstjes kijkt.

De enige van wie ik zeker weet dat ze slecht is, is LP (laatste wolf) en de mensen van wie ik zeker weet dat ze niet slecht zijn, zijn Dott en Queasy (die verdenk ik absoluut niet als geliefde).

Alle overige mensen zijn in mijn ogen inderdaad mogelijk geliefde, maar ik vind het vreemd dat je dat specifiek tegen mij gebruikt, aangezien iedereen hier over een aantal mensen twijfelt. Verder heb ik helemaal niemand specifiek verdacht gemaakt, want ik weet van niemand (behalve LP) iets zeker.


Ik vind het ook nogal raar dat jij zegt dat ik probeer verdacht te worden als wolf, want dat slaat echt nergens op.

Wat dat betreft vind ik dit rare verhaal van jou verdacht, want je bent overal heel ongezien tussendoor gefietst en nu (vlak nadat ik heb gezegd dat de 'stillere' spelers juist heel goed geliefde zouden kunnen zijn) ga je mij opeens aanvallen en je verdraait mijn woorden en bedoelingen bewust.

En wat ik bedoelde, als je nou even nadenkt, is dat je, als laatste wolf, niet de geliefden meteen dood wil maken, omdat je dan de volgende ronde meteen wordt opgehangen. Met het zinnetje: "als ik wolf was.." probeerde ik helemaal niet mezelf als wolf verdacht te maken. Ik gebruikte het slechts als een manier om iets uit te leggen.
Oud 02-06-2010, 18:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jeetje, je bent zó zeker dat ik wolf ben Siorin het is bijna eng hoe fout je zit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-06-2010, 18:34
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ja dat vraag ik me ook af welk feit maakt LP wolf?
__________________
Pang
Oud 02-06-2010, 18:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omdat ik de aandacht van me af probeer te schuiven, geloof ik. Ik riep/roep namelijk dat DP geliefde is
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-06-2010, 18:45
Verwijderd
In de ronde dat Soija eruit ging, ging je hem opeens helpen door te gaan roepen dat DP geliefde was, en toen is het je bijna gelukt om Soija te redden door heel veel mensen mee te sleuren. En je staat in hangronde 1 toch echt in het verkeerde lijstje.


Hangronde 1


Mean
Dark Phoenix
snoopy (dorpeling)
Mr Soija (wolf)
Siorin
Absinthe (dorpeling)

Dark Phoenix
Mean (dorpeling)
testout.com (dorpeling)
Queasy
ggcy8 (wolf)
Little Phoebe

Van die drie mensen (ggcy8, Queasy en LP) zijn er twee wolf, want het stond 5-4 voor DP (4-4 nu we weten dat ggcy8 eruit ging, maar het is ook geen gelijkspel geworden), terwijl Mean er toch uit ging. ggcy8 is er al uit. Dan blijven jij en Queasy over. En aangezien Queasy in afgelopen hangronde in het ggcy8-lijstje stond kán zij geen wolf zijn.


Hangronde 5.


Dark Phoenix
Little Phoebe
Dingaantouwtje
Bretlow

ggcy8
Dott
Siorin
Queasy
Dark Phoenix


Dus dan blijf jij over.

Edit: Toddish, heb jij überhaupt gestemd vorige ronde, of toch niet vanwege de situatie op school? En zo ja? Wat heb je dan gestemd?

Laatst gewijzigd op 02-06-2010 om 18:51.
Oud 02-06-2010, 18:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ohja, en dat ja
Maar we weten niet wat en óf Toddish gestemd heeft. tenzij ik erover heen heb gelezen natuurlijk?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-06-2010, 18:58
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik heb niet gestemd. En in hangronde 1 mis je de verader. Dus Lp hoeft geen wolf te zijn.
__________________
Pang
Oud 02-06-2010, 19:15
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Ok, ik waarschuw jullie voor deze megapost, ik heb voor mezelf alles op een rijtje gezet om een zo goed mogelijk beeld te krijgen. Ik post dit bewust op dit tijdstip. En ik besef dat het heel veel is, het is meer voor mezelf hoe ik op dit moment alle acties binnen het spel zie.


Spoiler



SpelerWeerwolfGeliefde
Dark Phoenix-+
Dott-+
Queasy-+
DaT++
Abzg++
Siorin-+
LP++
Toddish++

Ik ben momenteel in de war. Ik weet wel dat we de geliefden moeten vinden, maar het is lastig, ik kan alleen aangeven wie ik dus opvallend vind doen en of dat dan een wolf of geliefde is, weet ik niet zeker. Bovenstaand wie ik nog van wat verdenk. En ja, iedereen kan nog geliefde zijn Maar vooral de mensen die ik niet meer verdenk van wolf zijn, verdenk ik méér van geliefde zijn.

Ik vind het heel erg opvallend hoe ontzettend vaak abzg met iets is weggekomen. Daarnaast hoe inactief Toddish is, maar hij heeft het net nog verklaard.

Als geliefden wijs ik momenteel DP en Siorin aan, dus ook. Ik vind hun toneelstukje van de afgelopen paar dagen een beetje doorzichtig, voor mijn gevoel is het dus revers ereverse: we spreken af hetzelfde te zeggen op een net wat andere manier, en lachen het dan samen weg.

LP heeft zich absoluut opvallend gedragen, maar ik wil deze eetronde afwachten om er nog wat over te kunnen zeggen.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 02-06-2010, 19:16
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Oja en ik heb een beetje geen zin in school



Dat onder de spoiler zijn dus mijn eigen aantekeningen, om aan te geven hoe ik tot bepaalde conclusies ben gekomen.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR

Laatst gewijzigd op 02-06-2010 om 19:24.
Oud 02-06-2010, 19:41
Verwijderd
Jeetje wat een post. Ik heb er wel om moeten lachen, al dat 'gemiep'.

Verder, wat me opviel is dit:

"Siorin ‘wist’ dat ggcy8 geliefde was."

Ik heb nergens gezegd dat ik wist dat ggcy8 geliefde was. Ik zei dat ik wist dat ggcy8 wolf was. En ik heb al tachtig keer uitgelegd waarom ik dat dacht/vond/wist, maar blijkbaar ziet niemand er de logica van in. En toch had ik gelijk. Wel heb ik eventjes gedacht dat hij geliefde was met Abzg, omdat zij hem ging verdedigen toen ik hem als wolf bestempelde, maar daar zat ik inderdaad fout.

"DP en Siorin vallen elkaar bij en voeren dan een giechelshow op dat ze hetzelfde zeggen. Reverse reverse. "

Ja, hier kan ik natuurlijk alleen maar over zeggen dat het echt per ongeluk was. Ik was een hele post aan het typen als reactie op LP en toen ik het eindelijk had gepost, stond daar net die post van DP. Die had ik werkelijk nog niet gelezen omdat ik bezig was met mijn eigen post. Maar zoals ik in de edit in die post al aangaf: ik vind het echt niet vreemd dat mensen ons verdenken als geliefden.

Verder kloppen jouw aantekeningen verbazingwekkend goed. Heb je dat echt per ronde bijgehouden, of heb je dat net helemaal terug zitten lezen?

Laatst gewijzigd op 02-06-2010 om 19:49. Reden: Wolf, niet geliefde.
Oud 02-06-2010, 19:46
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Oh daar moet niet geliefde, maar wolf staan Vlak nadat ggcy8 doodging zei je iets van ik wíst dat hij wolf was. Het is niet veel hoor, meer wat me opviel.


En mijn aantekeningen zijn van de afgelopen paar uur. Sommige delen had ik al uitgewerkt, zoals dat stuk over abzg dat me al veel eerder opviel. Ik heb echter een drukke periode achter de rug, zit er momenteel nog in stiekem, maar had even geen zin in al het andere en heb dit de afgelopen middag/avond gemaakt.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 02-06-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik vind mn eigen verhaal vandaag erg leuk
oh zo haha
Jongens ik wacht vanavond af voordat ik iets probeer te concluderen
Ja maar ik moet nu weg, en ben morgen in de efteling, maar stem wel even via mijn mobiel

Ik denk dat DP geliefde is.
dat is wat ik denk

Laatst gewijzigd op 02-06-2010 om 20:50.
Oud 02-06-2010, 20:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Doe dat nou niet, als je opgegeten wordt, zullen we er nooit achter komen wat je theorie is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-06-2010, 21:18
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het is weer etenstijd. De Uitslag! En we doen het een klein beetje anders in het verhaal...

Het verhaal
Dott stond vast.
Wie moest ze nu kiezen?
Mr Soija? Die haar aan stukken kon rijten als ie boos werd, en binnen een seconde in een harige grote wolf kon veranderen? Haar beste maatje, haar zon, op wie ze zo dol was en die haar altijd aan het lachen maakte?
Of Ggcy8? Die haar al een keer achter had gelaten, die haar kon vermorzelen als hij zijn zelfcontrole verloor, en haar leeg kon zuigen als hij dorst had, maar van wie ze oh zo veel hield?

Ze hadden beiden om haar hand gevraagd.
En nu wist ze het niet meer.
Ze wist dat als het aan haar vader Daboman zou liggen, ze voor speler Mr Soija zou kiezen.
Hij was altijd al close geweest met de vader van Mr soija, Eye of Sauron en zaten stiekem al te smoezen over: ‘wat als’.
Haar vader had een hekel aan Ggcy8, dat wist ze.
Hij had haar gebroken achtergelaten, waarna ze zich maanden als een zombie had gedragen, tot Mr soija haar een beetje begon te ontdooien.
Ze hadden samen een speciale en sterke band opgebouwd, en net toen dat op meer begon te lijken kwam Ggcy8 weer in beeld.
Ze was niet eerlijk tegen Mr Soija en dat wist ze, maar ze kon ook niet zonder hem leven.
Dat zou haar verscheuren.

En nu hadden ze beide om haar hand gevraagd.
Ze waren toevallig beide op dezelfde avond naar haar vader gegaan.
Ze was allang blij dat haar vader ze beide akkoord had gegeven, met de mededeling dat ze lekker zelf moest uitzoeken met wie ze wilde trouwen, en dat hij dat niet ging bepalen ondanks zijn voorkeur.
Maar nu lag de keuze bij haar.
En hoewel ze natuurlijk nog knetterverliefd was op Ggcy8, wist ze ook dat die keuze haar Mr Soija ging kosten, terwijl dat andersom niet per se noodzakelijk was.
Maar hoe egoïstisch zou het zijn om voor Mr Soija te kiezen, terwijl haar hart dondersgoed weet dat Ggcy8 haar ‘ware’ is, en ze tot in de eeuwigheid voor hem zou kiezen.
Letterlijk.

En nu moest ze ook definitief antwoorden.
Over een uurtje zouden ze er allebei zijn.
Hoe pak je zoiets aan?
“Ggcy8, you still have a shot at love, are you interested?”
Ze moest grijnzen, yeah right.
Dat zou het hem echt doen.
Nee, ze moest dit tactisch doen, zonder Mr Soija zijn hart te breken, al was dat praktisch onmogelijk.
Nu eerst maar eens een hete douche nemen, haar gedachten tot rust brengen.
De keuze was gemaakt, meer dan dat kan ze niet doen, 1 van de 2 zal toch gekwetst raken.

Een blik op de klok.
Ze zullen hier zo zijn.
Ze weet wat ze gaat zeggen, en tegen wie.
Ze zal zijn hart breken, maar het zij zo, ze moet voor zichzelf kiezen.


De bel.
Daar staan ze, 2 mannen, knap in pak.
Ernstige blik in hun ogen.
“Kom binnen” nodigt ze hen uit.
“Laten we in de keuken gaan zitten, mijn vader is er toch niet”
Ze nemen plaats in de keuken.

Ze begint:
“Jongens, allereerst wil ik dat jullie weten dat ik van jullie allebei hou”
Mr Soija gromt.
Zijn lichaam begint te beven, maar hij houdt het onder controle.
“Ik zal dit niet langer rekken dan nodig is, Lieve Ggc8, dat je mij hier alleen hebt gelaten, omdat je dacht dat dat beter voor me zou zijn heeft me ontzettend veel pijn gedaan. Ik ben oud genoeg om mijn eigen keuzes te maken, maar kennelijk zie je dat niet in.
Terwijl jij, Mr Soija, altijd voor me klaar hebt gestaan, zelfs toen het erop leek dat ik voor Ggcy8 zou kiezen, hield je nog vol, dat je er altijd voor me zou zijn”

Een lage grom vult de kamer.
Het komt bij Ggcy8 weg.
“Het leek erop dat je mij zou kiezen? Kan ik hieruit concluderen dat je voor die HOND kiest.”
Hij had zijn kalmte snel teruggevonden en ging terug aan tafel zitten.
Ze ging verder.
“Inderdaad Ggcy8, ik kies voor Mr Soija”

Mr Soija had geen tijd om te knipperen of Ggcy8 stond al bij Dott, zijn tanden in haar nek.
Tegen de tijd dat hij weer was veranderd in zijn wolfgedaante, had hij Dott al leeggezogen en was hij ervandoor gegaan.
Normaal gesproken was hij achter hem aan gegaan, maar dat had nu geen prioriteit.
Ze wilde zijn vrouw worden, hij zou bij haar blijven.
Een luid wolvengehuil galmde door de stad.


De uitslag
Wat een gemene grote boze wolf! Mijn geweldige assistent Dott is gegeten. Ze was dorpeling.

1. Dark Phoenix
2. Mean - Dorpeling
3. Dott - Dorpeling
4. Queasy
5. ggcy8/geel - Weerwolf
6. fizzle fluffy - Leerling (verrader)
7. Dingaantouwtje
8. Abzg
9. Snoopy - Dorpeling
10. Absinthe - Dorpeling
11. Siorin
12. Sann - Verrader
13. Mr Soija - Weerwolf
14. Little phoebe
15. Bretlow
16. testout.com - Dorpeling
17. Toddish

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

Het is weer dag. Stemmen kan tot half 9. De uitslag wordt om half 11 verwacht. En let op dorpelingen: als de wolf hangt, winnen de geliefden...
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 02-06-2010, 21:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dott. *Dott kriebelt*
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-06-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
En let op dorpelingen: als de wolf hangt, winnen de geliefden...
tvp

en wil nu niemand meer zeggen dat de geliefdes niet belangrijk zijn.
Oud 02-06-2010, 21:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Dank je voor het compliment, Daboman.
Ik heb met liefde jullie verhalen geschreven, en ga hiermee door tot het einde
Succes dorpelingen, jullie kunnen het!

edit: Oh, en ik ben benieuwd hoeveel mensen het verhaal herkennen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-06-2010, 21:50
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Wij dorpelingen mogen geen versprijding toe laten deze hangronde. Als de geliefden ook maar één persoon mee nemen word het al gevaarlijk en zij hoeven alleen maar de wolf op te hangen om te winnen. Daarom stel ik voor om een keuze te maken uit de volgende personen om ze op te hangen Lp, Sirion of Dingaantouwtjes.

Citaat:
Van die drie mensen (ggcy8, Queasy en LP) zijn er twee wolf, want het stond 5-4 voor DP (4-4 nu we weten dat ggcy8 eruit ging, maar het is ook geen gelijkspel geworden), terwijl Mean er toch uit ging. ggcy8 is er al uit. Dan blijven jij en Queasy over. En aangezien Queasy in afgelopen hangronde in het ggcy8-lijstje stond kán zij geen wolf zijn.
Aangezien ik er zeker van ben dat Lp geen wolf is dan zou volgens deze redenatie Queasy Wolf zijn. Laten we haar dan eerst ook maar niet gaan hangen. Hoewel de redenatie hier boven klopt van geen kant. Dat is uiterst frapant opgeschreven. De verader is niet mee genomen in dit hele verhaal. Daarom ben ik nu helemaal voor om Sirion te hangen. Ze is geen wolf dus wat voor reden heeft ze dan om zo vaag te doen? Geliefde
__________________
Pang
Oud 02-06-2010, 22:19
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Aangezien Dott ook wel eens wilde spelleiden, is ze bij deze gepromoveerd tot mede-spelleider. Ze heeft het wachtwoord gekregen en zal ook af en toe de taken van de spelleider uitvoeren.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 02-06-2010, 22:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wij dorpelingen mogen geen versprijding toe laten deze hangronde. Als de geliefden ook maar één persoon mee nemen word het al gevaarlijk en zij hoeven alleen maar de wolf op te hangen om te winnen. Daarom stel ik voor om een keuze te maken uit de volgende personen om ze op te hangen Lp, Sirion of Dingaantouwtjes.



Aangezien ik er zeker van ben dat Lp geen wolf is dan zou volgens deze redenatie Queasy Wolf zijn. Laten we haar dan eerst ook maar niet gaan hangen. Hoewel de redenatie hier boven klopt van geen kant. Dat is uiterst frapant opgeschreven. De verader is niet mee genomen in dit hele verhaal. Daarom ben ik nu helemaal voor om Sirion te hangen. Ze is geen wolf dus wat voor reden heeft ze dan om zo vaag te doen? Geliefde
Heb je soms het stuk gemist waarbij ggcy8 nadrukkelijk postte dat er echt heus maar één wolf (hij dus, heeft 'ie ook gezegd) in het rijtje zat? De verrader is zeker een factor, maar als een wolf zoiets zegt zou ik er zeker rekening mee houden dat hij iemand probeert in te dekken.

Dus in dat geval ben ik wel benieuwd waarom jij zo zeker weet dat Little Phoebe geen wolf is.

Daarbij werd Siorin eerst door Soija, toen door LP, toen door Soija met behulp van de theorie van LP en toen nog eens door ggcy8 aangevallen. En toch is ze tot nu toe, voor zover wij weten in ieder geval, niet opgegeten. De kans dat de wolven oprecht dachten dat ze geliefde was is dus niet bijster groot, anders hadden ze dat wel gedaan lijkt me persoonlijk. Daar komt voor mij ook nog eens de factor bij dat de wolven bij mij exact hetzelfde deden en ik weet voor mezelf (en nee, daar hebben jullie niks aan en geloven jullie toch waarschijnlijk niet ) dat ik geen wolf of geliefde ben.

Dan vraag ik me af waarom de wolven dan zo graag Siorin dood willen zien. In eerste instantie omdat ze op Soija liep te jagen, waarschijnlijk en later op ggcy8. Beide wolven. Ik heb het idee dat ggcy8 ofwel Little Phoebe probeerde te beschermen (want Siorin roept al jaar en dag dat LP de wolf is) of juist verdacht te maken.

Dan wat betreft jouzelf, jij bent al het hele spel bijzonder stil. Zoals Siorin al opmerkte, nu wordt er gezegd dat de geliefdes mogelijk stille spelers zijn, en nu opeens ben je heel actief en post je allerlei verdenkingen en theorieën. Opmerkelijk.

Verder denk ik zelf eigenlijk dat DingaanTouwtje en Bretlow geliefdes zijn (en ja, ik weet dat dit heel verdacht is omdat ze nu net een enorme post heeft geplaatst, /care). Bretlow is tot nu toe een hele stille speler geweest, zeker voor haar doen. Ook hier geldt, er wordt gezegd dat de geliefdes weleens stille spelers kunnen zijn, en wham, hier is ze met een gigantische post.

De stille spelers zijn tot nu toe vrij veilig geweest. Het zijn steeds dezelfde mensen die aangevallen worden en aanvallen en de stillere die (soms) hun stem doorgeven en dat was het wel. Bretlow heeft in dat opzicht dus in ieder geval de potentie om als geliefde zo makkelijk te overleven.

Daarnaast denk ik dat DingaanTouwtje de ziener is. Hij roept al behoorlijk wat rondes lang de namen van in ieder geval 2 wolven zonder echte theorie, zei dat hij bewust nog dingen postte voor mocht hij opgegeten worden omdat het ons kon helpen (waarmee hij in ieder geval hint ziener te zijn, ongeacht of dat waar is) en blijft maar dezelfde mensen eigenlijk benadrukken. Dit is een slimme tactiek, want hierdoor was hij heel veilig voor de wolven, want die durven hem op die manier echt niet op te eten. Hij noemde (bijna?) al hun namen en als hij dan ook nog ziener bleek waren ze zo goed als dood. Echt niet dat ze dat risico willen nemen. Deze combinatie zorgt dus voor een zeer veilig team aan geliefden.

Maar er is meer. Dingaantouwtje zei nadat de stemronde was afgelopen, dat hij had gelogen over zijn stem in de hoop gelijkspel uit te lokken. Dat is niet zo nuttig als hij de ziener is en weet dat Soija wolf is, maar als geliefde zou het een handige truc zijn. Daarbij wist hij als ziener waarschijnlijk ongeveer wie de wolven waren en had dus een goede kans ook echt gelijkspel erdoor te krijgen. Door het openlijk op te biechten stond hij bovendien niet in het rijtje, en welke bad guy gaat nou openlijk opbiechten dat hij liegt, right?

Bretlow had ook een opmerkelijk moment in het spel. Ze moest kiezen tussen Mr Soija en mijzelf. Ze vond mij verdachter, maar twijfelde alsnog. Ze wilde beslist geen gelijkspel en stemde dus liever op iemand die ze minder verdacht vond (Mr Soija) dan op mij. Raar, want volgens mij is gelijkspel tussen diegene en iemand die je meer verdenkt nuttiger dan op iemand stemmen die je niet of minder verdenkt. Dus waarom wilde ze zo per se geen gelijkspel krijgen?

Even teruglezend valt ook haar reactie richting Dingaantouwtje op toen hij zei dat hij van stem had gewisseld. ('wait, wut heb je gedaan?') en ze was heel kwaad dat Abzg haar stem verwisselde vlak voor zij haar stem moest inleveren. Terwijl dat de kans op gelijkspel toch juist verkleinde. Raar?

Ik vermoed dat Bretlow of ook gelijkspel probeerde te veroorzaken (zou verklaren waarom ze Abzg's gewissel zo erg vond, want dan kun je natuurlijk niet betrouwbaar meer gelijkspel veroorzaken) of juist in een veilig lijstje te staan om nog onschuldiger over te komen.

Verder is het opvallend dat DaT al zolang roept dat hij zéér sterk denkt dat ik geliefde ben, maar niet weet met wie dan. Geliefdes vallen meestal op doordat ze elkaar helpen of beschermen, maar hij weet alleen te vertellen dat ik geliefde ben. Veel mensen zullen hebben gedacht dat de ziener ook de identiteit van de geliefdes te horen kreeg (zoals Bretlow al zei, ironisch genoeg, is dat gebruikelijk) en het zou best kunnen dat hij hoopte dat mensen inzagen dat hij waarschijnlijk geliefde was door zijn jacht op de wolven, en om die reden mij zouden hangen. Zo proberen ze dan allebei de stemlijstjes te beïnvloeden, wat voor hun een stuk makkelijker is omdat ze weten wie er allemaal liegen, om zo onduidelijkheid te veroorzaken en andere mensen die goed in de richting zitten eruit te gooien.

Als ik gelijk heb zitten we dan dus wel met een probleem, want hij kan als ziener ons vertellen wie de laatste wolf is, maar is als geliefde iemand die ons voornamelijk in de chaos leidt.

Wat denken jullie? /wall of text, trouwens, sorry.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-06-2010, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Wij dorpelingen mogen geen versprijding toe laten deze hangronde. Als de geliefden ook maar één persoon mee nemen word het al gevaarlijk en zij hoeven alleen maar de wolf op te hangen om te winnen. Daarom stel ik voor om een keuze te maken uit de volgende personen om ze op te hangen Lp, Sirion of Dingaantouwtjes.
Ik vind het heel frappant dat jij nou eventueel LP wil ophangen, terwijl er zoveel mensen zijn die haar als wolf verdacht vinden.

En alweer iemand die mijn naam niet kan spellen.


Citaat:
Aangezien ik er zeker van ben dat Lp geen wolf is dan zou volgens deze redenatie Queasy Wolf zijn. Laten we haar dan eerst ook maar niet gaan hangen. Hoewel de redenatie hier boven klopt van geen kant. Dat is uiterst frapant opgeschreven. De verader is niet mee genomen in dit hele verhaal. Daarom ben ik nu helemaal voor om Sirion te hangen. Ze is geen wolf dus wat voor reden heeft ze dan om zo vaag te doen? Geliefde
Ook heeft ggcy8 veel te opvallend verteld dat er 'echt geen twee wolven in het DP-lijstje staan', waardoor het alleen maar waarschijnlijker is dat er wel twee wolven in dat rijtje staan. Natuurlijk zegt ggcy8 dat er niet nog een wolf in dat rijtje staat, want hij wil zijn medewolf beschermen.

Daarbij is het onmogelijk dat Queasy de laatste wolf is, want anders was het de afgelopen hangronde gelijkspel geworden. Kijk namelijk maar eens naar dit lijstje (van de laatste hangronde dus):


Dark Phoenix
Little Phoebe
Dingaantouwtje
Bretlow

ggcy8
Dott
Siorin
Queasy
Dark Phoenix

Als Queasy de laatste wolf zou zijn, zou LP's stem een echte stem zijn en dan was het gelijkspel geworden. Dus Queasy kan niet de laatste wolf zijn. Ik vind het daarom echt heel verdacht dat jij LP zou willen ophangen aangezien zij de laatste wolf is en wij daardoor zouden verliezen.

En dan nu waarom ik de verrader niet meeneem in het verhaal:

Queasy kan geen wolf zijn (dat heb ik hierboven uitgelegd). En als LP echt geen wolf was geweest, dan was het gelijkspel geworden als sann in het Mean rijtje was gaan staan. Dus dat is sowieso ook niet aan de orde. Ergo: LP is de laatste wolf.

Edit: En ik vind het ook vervelend dat je niet reageert op mijn vorige reactie op jou.
Oud 02-06-2010, 23:05
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Om te beginnen over die activiteit, ik kan me geen spel huigen waar ik erg actief ben geweest. Het is gewoon niet de speel style die ik hanteer. Punt is dat ik nu wel actief moet zijn zoals ik in mijn post heb aangegeven. We moeten eensgezind stemmen. Een beetje turbulentie kan zo worden opgepakt door de geliefden. Zij hoeven alleen de wolf er maar uit te pikken.

Verder ben ik het wel eens met jou opmerking over Dat. Maar die had ik in mijn post er voor ook al genoemd als mogelijke hang kandidaat. Verder doel jij op het meer actief worden van mensen die tot dan toe vaak stil zijn gebleven. In het begin van het spel zijn er altijd weinig feiten het is alleen speculeren en het lijd tot een random er uitgooien van spelers. Ik zie daar meestal geen patroon in dus maak ik daar geen posts over. Maar om mijn punt te maken, ik denk niet dat we risico's kunnen nemen om stille mensen te gaan hangen we hebben daar minstens de bevestiging van de ziener bij nodig. Wat als er inderdaad een stille wolf in het spel zit. Dat soja en geel hun show goed hebben opgevoerd. Dan zijn we met één handeling de klos.
__________________
Pang
Oud 02-06-2010, 23:14
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Daarbij is het onmogelijk dat Queasy de laatste wolf is, want anders was het de afgelopen hangronde gelijkspel geworden. Kijk namelijk maar eens naar dit lijstje (van de laatste hangronde dus):


Dark Phoenix
Little Phoebe
Dingaantouwtje
Bretlow

ggcy8
Dott
Siorin
Queasy
Dark Phoenix

Als Queasy de laatste wolf zou zijn, zou LP's stem een echte stem zijn en dan was het gelijkspel geworden. Dus Queasy kan niet de laatste wolf zijn. Ik vind het daarom echt heel verdacht dat jij LP zou willen ophangen aangezien zij de laatste wolf is en wij daardoor zouden verliezen.[/QUOTE]

Dat zal wel zijn, maar jij gaat nu echt zo hard te kort door de bocht. Er zijn twee mensen innig op elkaar verlieft en die steken de handen voor elkaar in het vuur. Jij denk dus echt dat van deze twee mensen niet gelogen kan hebben? Van 7 mensen die stemmen hebben er naar alle waarschijnlijkheid twee gelogen. Om ons niks uit de lijstjes te kunnen laten halen. En betreft Lp ik gaf het aan als optie. Dingaantouwtjes zou veel practischer zijn. Die heeft zijn ronddraaierijen ook gehad en die is opvallend makkelijk door alle aanvallen heen gefietst. Tot slot zouden we jou ook kunnen laten hangen. Jullie zijn gewoon veilige personen om te hangen. Ik geef niet meer dan opties, om een meerderheid mee te kunnen krijgen.
__________________
Pang
Oud 02-06-2010, 23:19
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
Kniep.
Jongetje, wat zit jij nou random om je heen te meppen naar ongeveer alles en iedereen Waaronder ik, uit het niets. Ik ben echt serieus verbaasd wat je argumenten nou helemaal zijn.



Ik wilde voorstellen omdat bijna iedereen denkt dat DP en Siorin geliefden zijn, een van hen op te hangen. Ik blijf daarbij.

Ik vind het ronduit zwak om mijn zogenaamde stilzijn te gebruiken om me verdacht te maken. Ik heb aangegeven dat ik speciaal voor het spel online kwam, ik heb de momenten dat ik niet online kon zijn (afgelopen weekend, lees pinkpop) van tevóren aangekondigd, en ik ben absoluut niet stil geweest voor de rest. Het is dat ik niet op elke quote inga omdat ik dat doelloos vind.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 02-06-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Daarbij is het onmogelijk dat Queasy de laatste wolf is, want anders was het de afgelopen hangronde gelijkspel geworden. Kijk namelijk maar eens naar dit lijstje (van de laatste hangronde dus):


Dark Phoenix
Little Phoebe
Dingaantouwtje
Bretlow

ggcy8
Dott
Siorin
Queasy
Dark Phoenix

Als Queasy de laatste wolf zou zijn, zou LP's stem een echte stem zijn en dan was het gelijkspel geworden. Dus Queasy kan niet de laatste wolf zijn. Ik vind het daarom echt heel verdacht dat jij LP zou willen ophangen aangezien zij de laatste wolf is en wij daardoor zouden verliezen.

Dat zal wel zijn, maar jij gaat nu echt zo hard te kort door de bocht. Er zijn twee mensen innig op elkaar verlieft en die steken de handen voor elkaar in het vuur. Jij denk dus echt dat van deze twee mensen niet gelogen kan hebben? Van 7 mensen die stemmen hebben er naar alle waarschijnlijkheid twee gelogen. Om ons niks uit de lijstjes te kunnen laten halen. En betreft Lp ik gaf het aan als optie. Dingaantouwtjes zou veel practischer zijn. Die heeft zijn ronddraaierijen ook gehad en die is opvallend makkelijk door alle aanvallen heen gefietst. Tot slot zouden we jou ook kunnen laten hangen. Jullie zijn gewoon veilige personen om te hangen. Ik geef niet meer dan opties, om een meerderheid mee te kunnen krijgen.
Laten we dan even stellen dat je gelijk hebt en de geliefden hebben gelogen over hun stemmen, wie zou jij dan zien als wolf? Want Queasy is onmogelijk, dus dat gaat sowieso niet op. En verder vind ik niemand verdacht als wolf..

Dan zouden we bij stillere spelers moeten gaan kijken en dan kom ik bij jou of Bretlow uit (als wolf). Of eventueel Abzg, want met de paar keer dat ze niet gestemd heeft, en haar 'veilige' stemmen, zou zij ook helemaal niet opvallen als wolf.

En als je daarbij neemt dat LP eerst Soija probeerde te redden, en constant in verkeerde lijstjes staat EN dat ggcy8 (ook een wolf dus sowieso niet te vertrouwen) ons nog even wilde laten geloven dat er 'echt geen tweede wolf onder DP staat'.. Ik blijf erbij dat het LP is. En ik snap dat je dat misschien kort door de bocht vindt, maar alles wijst op haar. Dus ik vind het veiliger om haar gewoon überhaupt niet aan te raken.

Verder weet ik niet of DaT geliefde is. Volgens DP is hij ook ziener (ik weet niet of dat zo is, maar toch) en misschien hebben we die juist wel nodig om de laatste wolf te ontmaskeren, zodat we daar in ieder geval zekerheid ober hebben.

Ik vind het lastig, want ik vertrouw niemand meer, behalve Queasy, omdat daar gewoon 100% zekerheid over is.

Laatst gewijzigd op 02-06-2010 om 23:32. Reden: Typo.
Oud 02-06-2010, 23:29
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik weet niet of ik morgen nog op de midag online kom dus daarom geef ik nu maar een voorlopige stem door. Siorin.
__________________
Pang
Oud 02-06-2010, 23:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jongetje, wat zit jij nou random om je heen te meppen naar ongeveer alles en iedereen Waaronder ik, uit het niets. Ik ben echt serieus verbaasd wat je argumenten nou helemaal zijn.



Ik wilde voorstellen omdat bijna iedereen denkt dat DP en Siorin geliefden zijn, een van hen op te hangen. Ik blijf daarbij.

Ik vind het ronduit zwak om mijn zogenaamde stilzijn te gebruiken om me verdacht te maken. Ik heb aangegeven dat ik speciaal voor het spel online kwam, ik heb de momenten dat ik niet online kon zijn (afgelopen weekend, lees pinkpop) van tevóren aangekondigd, en ik ben absoluut niet stil geweest voor de rest. Het is dat ik niet op elke quote inga omdat ik dat doelloos vind.
Inactief en stil zijn 2 verschillende dingen. Zoals ik al zei, je stemt heel leuk maar komt met weinig echte theorieën. Behalve dan dat je 1 keer mij verdachter vond (waarom eigenlijk?) en 1 keer dat je dacht dat je beter niet op mij kon stemmen door de dood van Soija, maar dat toch deed (wederom, waarom eigenlijk?)

Ik vind het leuk dat je dit 'om me heen meppen' noemt, terwijl ik al het hele spel actief en aanvallend speel (met dank aan voornamelijk Soija). Dat jij het eerst afdoet als 'gemiep' en nu als 'om me heen meppen' is ook wel grappig, want zoveel mensen viel ik niet aan met die post.

Ik zou willen voorstellen niet op mij of Siorin te stemmen, aangezien dat tot nu toe het uitgangspunt is geweest van Mr Soija, ggcy8 en Little Phoebe, waar minimaal 2 wolven van zijn. In plaats daarvan zou ik eigenlijk willen voorstellen om jou op te hangen, aangezien het riskant is een mogelijke ziener op te hangen als hij geen geliefde blijkt te zijn en jij daarbij ook goed in de beschrijving van geliefde valt. En als ik gelijk heb, hangen we met jouw dood in één keer allebei de geliefdes zonder de ziener in gevaar te brengen (voor als ik ongelijk heb), wat een mooie bonus is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-06-2010, 23:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jongetje, wat zit jij nou random om je heen te meppen naar ongeveer alles en iedereen Waaronder ik, uit het niets. Ik ben echt serieus verbaasd wat je argumenten nou helemaal zijn.
Come to think of it, dit doet me denken aan mijn eerste spel, waarbij je ook zo reageerde toen ik je verdacht en je heks bleek te zijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-06-2010, 23:44
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Even gewoon voor de lol:


Citaat:
Opvallende zaken:
- Hangronde 1:
o DaT volledig ontbreekt
o Mean kiest de geliefden. Haar karakter zegt ook wel wat over wie ze koppelt. Ze zal waarschijnlijk een zogenaamde ‘grappige’ combo genomen hebben. Mensen die ze niet kent zijn daarvoor oninteressanter.

- Hangronde 2:
o LP en DP miepen over vermoedens en gevoelens en het uitspreken hiervan.

- Eetronde 2:
o LP en DP miepen tegen elkaar.
o Dingaantouwtje geeft te kennen niet te posten uit wolvenangst.

- Hangronde 3:
o Toddish wijst naar DaT, geen gevolgen verder.

- Eetronde 3:
o DP noemt heel onschuldig na fizzles dood: ah, daarom viel ze me aan.
o Snoopy (sterft later, dorpeling) wijst naar queasy (geliefde met LP?), abzg en soija (wolf). Dat ze sterft betekent misschien dat queasy en abzg meer zijn, misschien paniek en vermoeden dat snoopy de ziener is? Vervolgens noemt ze (snoopy) dat DP en soija misschien wel sámen weerwolf zijn.
o DaT wordt van meerdere kant als geliefde genoemd
o LP tegen Siorin, dan gaat Siorin ggcy in verdediging nemen en noemt Toddish vreemd. Verdedigt vervolgens DP’s gedrag. Verdenkt soija (weerwolf) en queasy.

- Hangronde 4:
o Siorin neemt DP in bescherming
o DaT schiet in de verdediging terwijl hij nauwelijks wordt aangevallen.
o DP/LP-vete ontwikkelt zich. DP, LP en soija meppen elkaar in een rondje.
o DaT beschuldigt Toddish
o LP wijst voor de verandering nog maar eens naar DP en Siorin als geliefden.
o DPLPblaaaa
o DP doet dramatisch terwijl hij op dat moment nog weinig gevaar loopt.
o Soija wijst voor zijn dood nog een paar keer naar Siorin en DP.

- Eetronde 4:
o DaT wijst naar DP als geliefde, maar vermoedt complot net gehangen soija (wolf).
o DP en LP blijven naar elkaar miepen
o Siorin wijst ggcy8 (wolf) en LP aan als wolf, spreekt Dott en queasy vrij.
o DaT noemt DP geliefde, maakt rare opmerking over zelf geliefde zijn (Ik kan jullie moeilijk vertellen dat het net uit is met mijn vorige vriendin en dat ik nog niet toe ben aan een nieuwe geliefde)
o DP schopt opnieuw tegen LP over het geliefde zijn.
o DPLPDPLPDPLPDPLP *zucht*

- Hangronde 5:
o DaT vindt alles moeilijk en zoekt mensen om achteraan te lopen. Weet vervolgens bijna zeker dat LP weerwolf is. DP is volgens hem geliefde, dus die moet hangen.
o DP vermoedt dat hij ontsnapt is aan de wolven, met zwakke argumentatie. Weet meer? Bane? Tovenaargeliefde? Wijst naar LP.
o DP en Siorin leggen elkaar obvious uit hoe het spel werkt, terwijl ze het beide snappen.
o DP verdedigt zich zwak en obvious als geliefde zijnde.

- Eetronde 5:
o DaT: DP is geliefde, noemt er later Siorin nog bij.
o DP en Siorin vallen elkaar bij en voeren dan een giechelshow op dat ze hetzelfde zeggen. Reverse reverse.

Als geliefden wijs ik momenteel DP en Siorin aan, dus ook. Ik vind hun toneelstukje van de afgelopen paar dagen een beetje doorzichtig, voor mijn gevoel is het dus revers ereverse: we spreken af hetzelfde te zeggen op een net wat andere manier, en lachen het dan samen weg.
Waarna je naar mij begint te wijzen.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 02-06-2010, 23:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Even gewoon voor de lol:


Waarna je naar mij begint te wijzen.
Gelukkig zei ik in de post zelf al dat het verdacht over zou komen. Then again, aangezien jouw post naar létterlijk iedereen uithaalt, zou niemand je meer kunnen aanvallen vanaf nu. En je weet net zo goed als ik dat niemand tot nu toe jou heeft aangevallen, dus je had dit ook nog eens tegen iedereen kunnen zeggen.

Je post is een leuke samenvatting van het spel (met op z'n minst jouw rare acties die zijn weggelaten) waarna je iedereen noemt als mogelijke geliefdes, behalve jezelf. Ja, goh, iémand moet geliefdes zijn, dus de kans is redelijk groot dat je goed zit wat betreft minstens één iemand.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-06-2010, 23:54
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
Come to think of it, dit doet me denken aan mijn eerste spel, waarbij je ook zo reageerde toen ik je verdacht en je heks bleek te zijn.
Ik raad je aan niet persoonlijk te worden binnen dit spel. We weten beide dat er toen meer aan de hand was. En daar wil ik het graag bij laten als speler van dít spel, aangezien ik wél fatsoen heb.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 03-06-2010, 08:14
Verwijderd
Ik stem dp. ik vind het lastig iedereen loopt elkaar te beschuldigen.ik ben de hele dag weg. jammer van dott maar had ik wel verwacht.
Oud 03-06-2010, 09:01
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik stem tevens op DP.

Voor de mensen die op mij trollen (de mensen die denken dat ik geliefde ben): Geliefden proberen elkaar te beschermen. Ik nodig jullie uit om een keer te kijken naar de objectieve bewijzen richting mijn geliefde-zijn.
Probeer mijn "geliefde" maar op te hangen. De verdenkingen richting mij zijn allemaal gebaseerd op gevoel en rare verdediging van mijn kant, en het feit dat ik er goed mee weg kom. Als ik goed ben, is het toch logisch dat ik er goed mee weg kom? Lijkt me wel. Kom op, ik wil dit spel niet verliezen met de dorpelingen omdat een of andere speler het gevoel heeft dat ik geliefde ben.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 03-06-2010, 09:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik stem tevens op DP.

Voor de mensen die op mij trollen (de mensen die denken dat ik geliefde ben): Geliefden proberen elkaar te beschermen. Ik nodig jullie uit om een keer te kijken naar de objectieve bewijzen richting mijn geliefde-zijn.
Probeer mijn "geliefde" maar op te hangen. De verdenkingen richting mij zijn allemaal gebaseerd op gevoel en rare verdediging van mijn kant, en het feit dat ik er goed mee weg kom. Als ik goed ben, is het toch logisch dat ik er goed mee weg kom? Lijkt me wel. Kom op, ik wil dit spel niet verliezen met de dorpelingen omdat een of andere speler het gevoel heeft dat ik geliefde ben.
Ik stel toch voor om jouw geliefde op te hangen? Meegaan doe je echter niet, je gaat liever voor mij.

Ik snap je frustraties maar al te goed hoor, ik word al het hele spel beschuldigd van geliefde zijn door de wolven en LP, en er zijn ook nog steeds mensen die vanwege dat op mij stemmen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2010, 09:26
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Pardon, daar heb ik dan overheen gelezen. Je denkt dat Siorin mijn geliefde is dus? Prima, ga ik mee. Siorin is mijn 2e keus. Ik stem Siorin.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 03-06-2010, 09:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Pardon, daar heb ik dan overheen gelezen. Je denkt dat Siorin mijn geliefde is dus? Prima, ga ik mee. Siorin is mijn 2e keus. Ik stem Siorin.
Citaat:
Verder denk ik zelf eigenlijk dat DingaanTouwtje en Bretlow geliefdes zijn
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2010, 09:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
In eerste instantie gaat mijn stem naar Dp, tenzij dat geen zin heeft. Maar goed, ben nu aan het werk, zal vanavond nog even wat laten horen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2010, 09:33
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Goffer, verkeerd gegokt. Ik stem Bretlow, met de note dat als het Bretlow niet blijkt te zijn, ik alsnog DP ga stemmen. Sorry DP, ik ben op school en moet steeds snel kijken/posten.
__________________
Zeg maar Jan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 18:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #2
Verwijderd
500 01-06-2010 19:18
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 13-09-2008 23:32
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 06:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.