Oud 28-05-2016, 20:25
Stino1995
Stino1995 is offline
Dag Scholierers,

Ik studeer Bedrijfsmanagement Marketing aan de hogeschool Odisee. Ik ben momenteel bezig met het schrijven van mijn bachelorproef.

Jullie kunnen me helpen door de enquête in te vullen en misschien zelfs te delen met andere mensen. De enquête is voor Facebookgebruikers. Wat jij denkt over professionele Facebookpagina's van kleine ondernemingen (minder dan 10 medewerkers). De enquête duurt maar 4 minuutjes en helpt me enorm.

De link: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=281408

Ik zal actief luisteren naar jullie feedback, vragen,... Je mag mij ook altijd vragen om jouw enquête in te vullen (voor wat, hoort wat )

Alleszins bedankt,
Stijn Verhertbrugge

Laatst gewijzigd op 28-05-2016 om 23:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2016, 21:22
Verwijderd
hij opent niet is er iets mis met je enquête misschien is het handiger een link te plaatsen dan vul ik hem graag voor je in
Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 23:29
Stino1995
Stino1995 is offline
Citaat:
hij opent niet is er iets mis met je enquête misschien is het handiger een link te plaatsen dan vul ik hem graag voor je in
Dank u voor de feedback. Bij mij lukte het wel, sorry voor het ongemak! Ik heb de link in tekst erbij gezet. Ik hoop dat dit help. Alleszins al bedankt om de enquête te willen invullen .
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 11:36
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ingevuld.
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 11:53
Verwijderd
Ik heb hem voor je ingevuld nog een tipver leeftijd misschien is het handig als je groepen maakt bijvoorbeeld 12-15, 16-20 en zo want dan kun je later beter een conclusie trekken en is het duidelijker want bijvoorbeeld nu krijg je allemaal van 12 jaar 15, 23 en 24 en is het moeilijker een conclusie te trekken. Maar verder mooie en goede vragen!!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 12:26
Stino1995
Stino1995 is offline
Dank u Brands
Dank u voor de feedback Ruzanna, ik had dit eerst gedaan. Mijn leeftijdsklassen waren:
16-20; 20-30; 30-40; 40-50; 50-60 en >60 maar mijn docent vond deze klassen te breed. Om geen 20 verschillende antwoorden te hebben heb ik gekozen om de leeftijd te vragen en deze dan later eventueel in klassen op te delen. Ik weet dat deze leeftijden relatief hoog gaan, maar ik deel de enquête via hier, Facebook en een mailingbestand. Daarmee dat ik rekening moet houden met ook oudere leeftijden. Alleszins enorm bedankt voor de tip, hierdoor zal ik waarschijnlijk de leeftijd bij het analyseren in klassen opdelen en hier conclusies uit trekken .
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 18:35
Verwijderd
Graag gedaan hoor ja dat is ook handing want dan weet je ook in wat voor soort klassen je het moet indelen en anders kon je bijv. 16-20 20-25 steeds satpjes van 5 of 6 dan is het ook duidelijker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.