Oud 29-08-2016, 23:18
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Succes!

Ik heb van die capsules gehad met van die losse korreltjes erin. Dat vond ik ook wel maf.
Interessant weetje! Had jij ook hersenkanker?
Advertentie
Oud 29-08-2016, 23:23
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Weet ik niet. Een tumor linksboven. Pillen zijn niet genoeg, ik ben eerder dit jaar geopereerd en toen konden ze een aardig deel weghalen (maar op dit moment is er geen geneesmiddel dat goed genoeg is om deze knul helemaal te verwijderen, want hij is in functionerend weefsel gegroeid). Ik kreeg een epileptische aanval.
Jezus, wat heftig
Oud 29-08-2016, 23:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jezus, wat heftig
Ja, leuk is anders. Maar ja.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-08-2016, 23:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jezus, Turk Hoe kom je daar nou weer aan?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-08-2016, 23:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoe kom je eraf is een betere vraag.

Fucking kut, Turk. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Kut met een hoofdletter K.

Succes met de pillelarij.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-08-2016, 00:16
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jezus, Turk Hoe kom je daar nou weer aan?
Dat weet ik niet.

Citaat:
Hoe kom je eraf is een betere vraag.

Fucking kut, Turk. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Kut met een hoofdletter K.

Succes met de pillelarij.
Dank je!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-08-2016, 05:30
Verwijderd
Succes Turk, hopelijk helpen de pillen. Klote man
Oud 30-08-2016, 06:49
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Damn, dat is nogal wat. Het beste, Turk.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 30-08-2016, 08:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Pff, heftig Sterkte!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-08-2016, 08:46
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Jeetje, sterkte
Oud 30-08-2016, 09:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Sterkte man; hopen dat de farmaceutische industrie zijn huiswerk heeft gedaan en dat de boel goed aanslaat. Beterschap!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-08-2016, 10:29
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Weet ik niet. Een tumor linksboven. Pillen zijn niet genoeg, ik ben eerder dit jaar geopereerd en toen konden ze een aardig deel weghalen (maar op dit moment is er geen geneesmiddel dat goed genoeg is om deze knul helemaal te verwijderen, want hij is in functionerend weefsel gegroeid). Ik kreeg een epileptische aanval.
Sterkte!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-08-2016, 10:32
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Sterkte Turk.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 30-08-2016, 10:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Sterkte zeg!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-08-2016, 11:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Dank jullie!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-08-2016, 12:12
Verwijderd
Heel veel sterkte!
Oud 30-08-2016, 12:25
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
We moeten nog even een bierdate plannen in je volgende pillenpauze Turk
__________________
#JeSuisAldi
Oud 30-08-2016, 12:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Interessant weetje! Had jij ook hersenkanker?
__________________
#JeSuisAldi
Oud 30-08-2016, 12:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Turk, heb je wel eens mindfulness meditatie geprobeerd? Zeker in combinatie met yoga doet dat wonderen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-08-2016, 13:06
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Turk, heb je wel eens mindfulness meditatie geprobeerd? Zeker in combinatie met yoga doet dat wonderen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-08-2016, 13:06
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
We moeten nog even een bierdate plannen in je volgende pillenpauze Turk
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-08-2016, 13:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Weet ik niet. Een tumor linksboven. Pillen zijn niet genoeg, ik ben eerder dit jaar geopereerd en toen konden ze een aardig deel weghalen (maar op dit moment is er geen geneesmiddel dat goed genoeg is om deze knul helemaal te verwijderen, want hij is in functionerend weefsel gegroeid). Ik kreeg een epileptische aanval.
Oh wtf! Sterkte man, komt vast goed bizar ook dat je dat nu zo heel casual verteld en een half jaar geleden op een operatietafel lag met je kop open
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-08-2016, 15:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Leuk nieuws: ER KOMT EEN NIEUWE OH OH CHERSO http://rtl.nl/#!/rtlhome/nieuws/a29d...r-gaan-we-weer
__________________
#JeSuisAldi
Oud 30-08-2016, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Turk, heb je wel eens mindfulness meditatie geprobeerd? Zeker in combinatie met yoga doet dat wonderen.
Als je het helemaal goed wil doen, moet je ook meteen maar een ayurvedisch dieet gaan volgen. Weetje Turkie, als je goed voor jezelf zorgt hoef je helemaal geen kanker te krijgen!

(Nichtje van mij denkt echt zo. Moeder verkoren aan en zus onder behandeling van borstkanker. Onderzocht op borstkankergen en ze heeft dat, dus krijgt ze vroeg of laat kanker. Maar "als ik maar goed voor mezelf zorg op een holistische manier, hebben de kankercellen geen kans." )
Oud 30-08-2016, 17:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zag net ook een post op fb van een man die wordt uitgelachen omdat hij een dikke buik heeft, maar waarvan mensen niet weten dat hij een ziekte heeft. Hij legt in de post ook uit dat hij al jaren naar het ziekenhuis moet en dat hij een vrij strict basic dieet heeft (bijv 'ontbijt: 1 ei, schaaltje fruit, glas water).

De eerste comment eronder is 'Oh wat erg! Misschien moet je eens een Paleo dieet proberen, want ik weet van mensen dat ze er heel snel 20 kilo mee zijn afgevallen.'
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-08-2016, 17:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Over afvallen gesproken: Dat heb ik blijkbaar gedaan volgens anderen maar ??????

Een goede vriendin van me had me een maand niet gezien en zei zondag 'Nee maar serieus, hoe fucking veel ben jij afgevallen, wtf?' en ik heb geen idee, want ik ben er helemaal niet mee bezig en ik doe niks anders volgens mij? En ik zie 't zelf ook niet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-08-2016, 17:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vroeg mijn vriendin of ik dikker was geworden en zonder te kijken of er überhaupt over na te denken zei ze "ja". Dus dat is ook niet alles
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-08-2016, 19:39
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Leuk nieuws: ER KOMT EEN NIEUWE OH OH CHERSO http://rtl.nl/#!/rtlhome/nieuws/a29d...r-gaan-we-weer
Vind ik eigenlijk de minst leuke van de grote paupershows. Te weinig leed.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-08-2016, 21:42
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Kijken jullie al Genant Maar Waar?

Ik heb nog geen aflevering gekeken maar zag net iets langskomen over 'die scene met het poepcondoom', dus dat kan alleen maar goed zijn.
Oud 30-08-2016, 21:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nee. Wat is dat voor iets?

De laatste reality paupershow die ik heb gekeken was The Sex Factor.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-08-2016, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Kijken jullie al Genant Maar Waar?

Ik heb nog geen aflevering gekeken maar zag net iets langskomen over 'die scene met het poepcondoom', dus dat kan alleen maar goed zijn.
Wat?Waar?
Oud 30-08-2016, 22:14
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
jongens, een pauper program met potentie is 'de balkjes' op linda.tv. Ik wil echt dat rtl5 dat gaat produceren
het is met amanda van de gouden kooi en haar zus en een levende barbie.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 30-08-2016, 22:30
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
M*A*S*K, Dinoriders, Jayce and the Wheeled Warriors, Foofur, Heathcliff, Snorkels, Gummiberen, Why-Why family, Er was Eens..., De Smurfen, Johan & Pierewiet, TRANSFORMERS, Inspector Gadget, Bobby's Wereld., Duck Tales, Dexter's Lab, I Am Weasel, nog 1000 andere dingen.

Dat was op DJ The Cat, Cartoon Express, Telekids, FoxKids, Cartoon Network.
C.O.P.S., G.I. Joe, Darkwing Duck, Teddy Ruxpin EN NOG VEEL MEER Generatieboks.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-08-2016, 23:43
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Wat?Waar?
RTL5!
Oud 30-08-2016, 23:44
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
De Balkjes moeten Turk en ik ook nog kijken.

Waarom heet het eigenlijk zo, Fittie?
Oud 31-08-2016, 09:58
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
De Balkjes moeten Turk en ik ook nog kijken.

Waarom heet het eigenlijk zo, Fittie?
Omdat zij Balk heet van d'r achternaam.

Het programma heet keeping up with the Balkjes, ze moeten dus de kardashians van de lage landen voorstellen. Maar de productie is best wel slecht dus helaas.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 31-08-2016, 10:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik hoop dat er nog ooit een nieuwe reeks Probleemwijken komt, wat mij betreft het hoogtepunt qua tokkie-TV. 11 jaar geleden al weer, wat vliegt de tijd
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-08-2016, 17:55
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Die hebben wij laatst achter elkaar herkeken
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 31-08-2016, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Vanavond begin ik aan mijn tweede kuur van chemopillen tegen de hersenkanker (want dat heb ik). Ben nu best zenuwachtig. Die pillen zien er vrij angstaanjagend uit, hoewel ik ze al eerder genomen heb en het toen allemaal wel meeviel.
Turk wtf! Heel veel sterkte.



Citaat:
Succes!

Ik heb van die capsules gehad met van die losse korreltjes erin. Dat vond ik ook wel maf.
Ik probeer het plaatje te zoeken van die vrouw met kanker en dat dan iemand reageert 'oh vervelend ik was ook ziek buikgriep' maar ik kan hem niet vinden

Citaat:
(Nichtje van mij denkt echt zo. Moeder verkoren aan en zus onder behandeling van borstkanker. Onderzocht op borstkankergen en ze heeft dat, dus krijgt ze vroeg of laat kanker. Maar "als ik maar goed voor mezelf zorg op een holistische manier, hebben de kankercellen geen kans." )
Ah dat is zo droevig. Op hersenkanker heeft ze met zo weinig hersenen wellicht minder kans tho.

Citaat:
Over afvallen gesproken: Dat heb ik blijkbaar gedaan volgens anderen maar ??????

Een goede vriendin van me had me een maand niet gezien en zei zondag 'Nee maar serieus, hoe fucking veel ben jij afgevallen, wtf?' en ik heb geen idee, want ik ben er helemaal niet mee bezig en ik doe niks anders volgens mij? En ik zie 't zelf ook niet.
Misschien zag je er gewoon dun uit die dag, dat je weinig vocht vasthield ofzo? Of misschien val je af van je medicijnen.

Mijn tante (die best dik is, en al haar vrienden zijn ook dik, dus misschien zijn haar ideeën over dik en dun wat geblurd) zegt altijd dat ik te dun ben. Alsin, het is het eerste wat ze zegt als ze me ziet - 'ohh wat ben jiiiijj dun!'. Ook hallo. Ik vind het niet super erg maar ik ben al jaren ongeveer hetzelfde (normale) gewicht. Waar bemoeit ze zich mee? Ik zeg toch ook niet tegen haar 'zo jij bent dik geworden de laatste tijd'.
Oud 31-08-2016, 18:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het is een beetje krom dat mensen blijkbaar vinden dat je wel zomaar tegen iemand kunt zeggen dat 'ie dun is, maar als je iemand dik noemt is de boot meteen aan. Dat snap ik ook nooit zo goed
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-08-2016, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Het is een beetje krom dat mensen blijkbaar vinden dat je wel zomaar tegen iemand kunt zeggen dat 'ie dun is, maar als je iemand dik noemt is de boot meteen aan. Dat snap ik ook nooit zo goed
Ja. Sowieso, waarom wil zij zo nodig opmerkingen maken over mijn lichaam?

Daarbij ben ik helemaal niet zo dun. Zij doet alsof ik vel over been ben ofzo. Als ik vijf kinderen baar en veertig word en nog zo ben, oké, dan ben ik dun, maar ik ben 21 met 0 kinderen.
Oud 31-08-2016, 20:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik vind dat iedereen gewoon lekker op zichzelf moet letten. Ik word ook altijd boos op m'n moeder en m'n zus als ze bitchy dingen zeggen over dunne mensen. Vroeger schaamde ik me al dood als we een winkel ingingen waar ze niks in mijn maat hadden, want dan riep m'n moeder hardop dat het 'voor van die anorexiatypes' is. Nu zeg ik gewoon dat ze d'r bek moet houden, want ze wil toch ook niet dat mensen over haar lullen? Shit, één keer zei ze wat over een meisje van 12 ofzo, echt serieus, doe normaal!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 31-08-2016, 20:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, die vriendin was niet de enige die het zei en ze kent me al behoorlijk lang, dus ze weet dat ik al duizent jaar op hetzelfde gewicht zat. Twee collega's die ik een tijd niet had gezien zeiden vanochtend ook (los van elkaar) 'Wow, je ziet er goed uit!' en ik dacht alleen maar 'uh, ik heb 3 uur geslapen, maar okee, dank je?'
Zullen idd de medicijnen wel zijn dan denk ik, want m'n eetlust is wel een stuk minder.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 31-08-2016, 23:05
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Mensen moeten minder meningen hebben over anderen.
Oud 01-09-2016, 00:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mensen moeten minder meningen hebben over anderen.
Nou ja, mensen mogen best meningen hebben over andere mensen, alleen is het blijkbaar moeilijk voor sommige mensen om hun bek te houden en hun meningen niet te uiten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-09-2016, 00:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik geef gewoon me mening. Het is tog zeker een vrij land of nie dan?!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-09-2016, 06:47
Verwijderd
Vryheid van meningsuiting mag godver toch zeker wel in me eige land!
Oud 01-09-2016, 07:04
Verwijderd
Citaat:
Het is een beetje krom dat mensen blijkbaar vinden dat je wel zomaar tegen iemand kunt zeggen dat 'ie dun is, maar als je iemand dik noemt is de boot meteen aan. Dat snap ik ook nooit zo goed
Ik hoor minstens drie keer per dag van iemand dat ik te dun ben maar het boeit me niet.
Oud 01-09-2016, 09:21
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik probeer het plaatje te zoeken van die vrouw met kanker en dat dan iemand reageert 'oh vervelend ik was ook ziek buikgriep' maar ik kan hem niet vinden
Ojaa.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 01-09-2016, 13:46
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik hoor minstens drie keer per dag van iemand dat ik te dun ben maar het boeit me niet.
Is die persoon dementerend, dat ie het je drie keer per dag vertelt?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.