Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 25-05-2004 @ 13:47 :
koffie gedronken en noodles gemaakt voor *MiNDLeZz*
drum'n'bass gemaakt, jointjes gesmoked, blacklight poster + lamp + ijzeren kruis hangertje + ramones rugpatch ontvangen.
he zeg es tegen tamaar dait k nog 20 plop van d'r krijg
Advertentie
Oud 25-05-2004, 13:13
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-05-2004 @ 13:46 :
met wie ben je eigenlijk getrouwd basje
--><--
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 25-05-2004, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 25-05-2004 @ 14:13 :
--><--
omfg

*begint als een bezetene op 'Haal weg' te klikken*
Oud 25-05-2004, 13:16
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
mijn ventje (L)
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 25-05-2004, 13:24
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-05-2004 @ 13:52 :
he zeg es tegen tamaar dait k nog 20 plop van d'r krijg
te laat, ze is alweer pleite richting school.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 25-05-2004, 14:19
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb geschiedenis onverwachts verneukt, daarna ben ik naar de supermarkt gegaan en daar heb ik met een vriendinnie een overkill aan negerzoenen gegeten en nu zit ik te forummen en nog even drama te maken.
__________________
sleep is no friend.
Oud 25-05-2004, 14:23
Cheops
Avatar van Cheops
Cheops is offline
vanuit eindhoven helemaal naar rotterdam gereist om daar op te merken dat de les al was afgelopen..
__________________
"I feel I'm stone, not cause I bop or wear my cap cocked/The more emotion I put into it, the harder I rock"
Oud 25-05-2004, 14:38
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
vanmorgen om half 7 wakker gebeld door vriendinnetje
nog ff geleerd
om 9 uur examen geschiedenis
met goed gevoel weggegaan
examen nagekeken en cijfer berekend.
in een zwart gat gevallen
heel hard met mijn TI83 op tafels en computers geslagen
mn vader uitgescholden
mensen met goede cijfers uitgescholden
wiskunde vervloekt
Oud 25-05-2004, 14:45
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Examen Geschiedenis gemaakt.
Ook met een goed gevoel weggegaan, cijfer berekend, zit onder de 3,8 .
Verder de hele dag chagerijnig geweest en brownies gemaakt die nu alweer op zijn.
Oud 25-05-2004, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 25-05-2004 @ 15:38 :
vanmorgen om half 7 wakker gebeld door vriendinnetje
nog ff geleerd
om 9 uur examen geschiedenis
met goed gevoel weggegaan
examen nagekeken en cijfer berekend.
in een zwart gat gevallen
heel hard met mijn TI83 op tafels en computers geslagen
mn vader uitgescholden
mensen met goede cijfers uitgescholden
wiskunde vervloekt
Oud 25-05-2004, 14:48
Verwijderd
zomaar een random zin uit mijn wiskundeboek:

differentiequotieten ( ^y/^x) en hellingsquotienten berekenen.


en zo heb ik een samenvatting van 9 paginas en ik begrijp minimaal 3 woorden per zin NIET ...
Oud 25-05-2004, 14:50
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
cut_off schreef op 25-05-2004 @ 15:46 :

niet grappig, ik krijg een nervous breakdown ja.

en Japie sinds wanneer helpt het om samenvattingen van Wiskunde door te lezen
Oud 25-05-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 25-05-2004 @ 15:50 :
en Japie sinds wanneer helpt het om samenvattingen van Wiskunde door te lezen
sinds ik anders toch niet weet wat ik moet doen aangezien wiskunde bij voorbaat al verloren is
Oud 25-05-2004, 14:52
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Otis schreef op 25-05-2004 @ 15:50 :
ik krijg een nervous breakdown ja.
(}) voor Otie
__________________
sleep is no friend.
Oud 25-05-2004, 14:59
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
thankss glory (L)

En voor wiskunde ga ik alleen maar wat ex.opdrachtjes maken en er dan weer achterkomen dat ik alleen maar fouten maak en dan nog depressiever worden


gatver ik word echt zo'n verbitterd zeikwijf.
Tijd voor alcohol en vin diesel.jpg-tjes
Oud 25-05-2004, 15:09
Susanne
Susanne is offline
Hee Otis gewoon veel oefenen dan gaat het goedkomen

- naar school geweest
- geluncht met een vriendje (en ik had sjans met een lelijke ober van 40+ )
- hem geholpen met z'n wiskundeexamen voor morgen
- gehuiswerkinstituut
- en nu lekker nerdie aan het forummen..
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 25-05-2004, 16:16
Verwijderd
Een schrale troost voor mensen die geschiedenis verneukt hebben: je bent bij nakijken vaak onterecht streng voor jezelf. De leraren zullen er vaak alles aan doen om jou een zo hoog mogelijk cijfer te geven. Als heel Nederland het slecht heeft gemaakt, zullen de cijfers verhoogd worden. Ik had vorig jaar minstens drie 3en berekend bij het nakijken maar uiteindelijk had ik geen één onvoldoende

Ok, over naar de orde van de dag: ik ben om 11 uur opgestaan, toen heb ik me aangekleed etc en geforummed. Heel lekker ontbeten en toen belde een vriendinnetje om af te spreken om naar de stad te gaan. Om half 2 de bus in en lekker 2 uurtjes in de stad rondgelopen. Daarna weer terug en nu ben ik weer aan het forummen terwijl ik nadenk over wat ik vanavond moet eten...
Oud 25-05-2004, 16:25
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Opgestaan bij oma waar ik logeerde
Naar huis gegaan
hond uitgelaten
naar school gegaan
lopen stressen voor mijn eindwerkstuk
1na laatste les gym gehad
En toen belandde ik hier.
Oud 25-05-2004, 16:57
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
opgestaan, geschiedenis afgeraffeld, thuis anderhalf uur met vriendje gebeld (geen leven), gegeten, latijn geleerd. zometeen eten en dan niet meer aan latijn denken.
__________________
look back and laugh
Oud 25-05-2004, 17:08
Verwijderd
Eerst stage toen ff naar sportschool om den spieren ff bij te houden. Toen bibliotheek om 2 vet dikke boeken (+700 pag ) te lenen die ik toch nooit uitlees voordat ze verlopen maar me tenminste iets te doen geven in die loze uurtjes in de zon (?). Toen ik thuis kwam ff wat gegeten en toen kwam de fietsenmaker een fiets brengen. Hem uitgenodigd voor een biertje (de fietsenmaker, niet de fiets) beetje zitten ouwehoeren en bier drinken in de tuin, oven aangezet en straks ga ik pizza eten.
Oud 25-05-2004, 17:09
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
! am mE schreef op 25-05-2004 @ 17:16 :
Een schrale troost voor mensen die geschiedenis verneukt hebben: je bent bij nakijken vaak onterecht streng voor jezelf. De leraren zullen er vaak alles aan doen om jou een zo hoog mogelijk cijfer te geven. Als heel Nederland het slecht heeft gemaakt, zullen de cijfers verhoogd worden. Ik had vorig jaar minstens drie 3en berekend bij het nakijken maar uiteindelijk had ik geen één onvoldoende

Ok, over naar de orde van de dag: ik ben om 11 uur opgestaan, toen heb ik me aangekleed etc en geforummed. Heel lekker ontbeten en toen belde een vriendinnetje om af te spreken om naar de stad te gaan. Om half 2 de bus in en lekker 2 uurtjes in de stad rondgelopen. Daarna weer terug en nu ben ik weer aan het forummen terwijl ik nadenk over wat ik vanavond moet eten...

Zag je toevallig een heel verveeld meisje de tram uitstappen?
Oud 25-05-2004, 17:51
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Stoned sportdag gehad..
Btje softballen en volleyballen..
__________________
bla
Oud 25-05-2004, 18:27
Snuitermans
Snuitermans is offline
Opstaan
Geschiedenis goed genoeg gemaakt
Forummen
Tijdje liggen dutten
Gitaar gespeeld
Weer gedut
Voer naar binnen gewerkt
Forum
Straks denk ik even ergens anders gitaar spelen en drinken..
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 25-05-2004, 18:27
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
met een kutdag op school
en thuis gelijk weer anw en engels proefwerk leren en nog allemaal ander huiswerk wheeeh
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Oud 25-05-2004, 18:40
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Mijn homemade pepper pizza hoe fucking \M/ kan voer zijn.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 25-05-2004, 18:43
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
met stomme werkstukken maken
en nog stommere werkstukken maken omdat ik niets te doen had...voor iemand anders nogwel
Oud 25-05-2004, 19:06
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 25-05-2004 @ 19:40 :
Mijn homemade pepper pizza hoe fucking \M/ kan voer zijn.
wtf ik d8 dat jij geen pizza lustte?


Ik ben na een kwart van m'n vierkazenpizza gegeten te hebben (dus in theorie heb ik 1 ' kaas' gegeten ) op de fiets gestapt naar een 2ehandswinkel. Daar liep het complete camp-topic rond. Oma's met trainingspakken, dikke wijven met armloze hemdjes met tattoos, complete marrokkaanse families met plastic kleding en vooral veel asociale bejaarden. Wel vette boeken gescoord.
Oud 25-05-2004, 19:55
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 25-05-2004 @ 20:44 :
Heeft U ook al zo een hekel aan bejaarden?!
Bejaarden zijn óf überschattig en lief , of krengen die overal voordringen, altijd vinden dat ze gelijk hebben omdat ze ouder zijn en het altijd maar over vroegah hebben
Oud 25-05-2004, 20:07
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 25-05-2004 @ 20:55 :
of krengen die overal voordringen, altijd vinden dat ze gelijk hebben omdat ze ouder zijn en het altijd maar over vroegah hebben
En dan maar zeuren over respectloze jeugd
Ik heb net even mijn kunstgeschiedenis door gekeken en onvriendelijk gedaan tegen mijn BF
__________________
sleep is no friend.
Oud 25-05-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 25-05-2004 @ 20:44 :
Heeft U ook al zo een hekel aan bejaarden?!
Nee, absoluut niet. Bejaarden zijn de c00lste undead die er zijn. Ik heb zelf in de thuiszorg gewerkt en dat was hartstikke vet. Maar van die vervelende asociale kutbejaarden ughghg die haat ik. En ze stinken naar stoma
Oud 25-05-2004, 20:18
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Blow'n. Haar laten verven met zwarte henna. Kletsen en mensen lastig vallen. Muziek luisteren. Stripboekje met mn tanden uit de verpakking gescheurd (bijna dan) en gelezen. Feuteuws gemaakt. En mn treintje gemist door de buurtbus die ghey is.
Oud 25-05-2004, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 25-05-2004 @ 21:07 :
En dan maar zeuren over respectloze jeugd
Ik heb net even mijn kunstgeschiedenis door gekeken en onvriendelijk gedaan tegen mijn BF
Owhh snolletje

Ik heb een Bohrmachinen gepakt een gaatje geboord in m'n riem die veel te wijd is. Is dat boeiend? Nee, maar ik vind 't cool om Bohrmachinen te zeggen. As a matter of fact, ik zeg het gelijk nog maar een paar keer:Bohrmachinen Bohrmachinen Bohrmachinen.
Oud 25-05-2004, 20:23
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-05-2004 @ 18:08 :
Eerst stage toen ff naar sportschool om den spieren ff bij te houden. Toen bibliotheek om 2 vet dikke boeken (+700 pag ) te lenen die ik toch nooit uitlees voordat ze verlopen maar me tenminste iets te doen geven in die loze uurtjes in de zon (?). Toen ik thuis kwam ff wat gegeten en toen kwam de fietsenmaker een fiets brengen. Hem uitgenodigd voor een biertje (de fietsenmaker, niet de fiets) beetje zitten ouwehoeren en bier drinken in de tuin, oven aangezet en straks ga ik pizza eten.
700+ is normaal voor een goed boek
dan is het niet zo snel uit

welke?
__________________
my achy breaky heart (8)

Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 20:25.
Oud 25-05-2004, 20:37
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 25-05-2004 @ 21:23 :
700+ is normaal voor een goed boek
dan is het niet zo snel uit

welke?
Disagree. Het aantal pagina's zegt helemaal niks, je kan in 10 pagina's een spannender, dieper, interessanter verhaal vertellen dan in 1000 pagina's. Bovendien is de grootte ook afhankelijk van de lettergrootte, regelafstand ed. Ik heb best vaak 2 dezelfde boeken gezien en dat er eentje 2,5 keer zo dik is als de ander.

Hehe. Maar goed Niet zo zeuren ex

Eh het zijn een bundel Roald Dahl verhalen (Alle verhalen), op aanraden van Gilles. En ik kwam ook Dune - House Harkonnen (da's het 2e deel van de prelude, deel 1 House Atreides heb ik al gelezen) tegen dus die nam ik gelijk maar mee.
Oud 25-05-2004, 20:38
Verwijderd
Bovendien neem ik m'n boekies graag overal mee naartoe (trein/school/werk etc) en dat gaat zo lastig met zo'n dikke PIL.
Oud 25-05-2004, 20:52
Verwijderd
Roald Dahl is c00l.
Ken je Oom Oswald?
Oud 25-05-2004, 21:15
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Katje schreef op 25-05-2004 @ 21:52 :
Roald Dahl is c00l.
Ken je Oom Oswald?
oom oswald is geniaal
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 25-05-2004, 21:21
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
ges gemaakt(goed) toen wis leren(was het plan), maar toch de hele dag ff7 gespeeld, en de keuken opgeruimd(duurde een uur omdat ik mijn mooie misfits cd op had staan en aan het mee zingen was ) je kan dus niet zeggen dat ik mijn tijd slecht verdingensd heb
Oud 25-05-2004, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Mysterons schreef op 25-05-2004 @ 18:09 :
Zag je toevallig een heel verveeld meisje de tram uitstappen?
Ah ik dacht het al! Ik keek waarschijnlijk een beetje raar terug haha. Wat ben je klein trouwens
Oud 25-05-2004, 21:50
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
! am mE schreef op 25-05-2004 @ 22:45 :
Ah ik dacht het al! Ik keek waarschijnlijk een beetje raar terug haha. Wat ben je klein trouwens
Hoe is het met je eendbeeb? Krijgt ze nog jonkies deze lente? <3
__________________
sleep is no friend.
Oud 25-05-2004, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 25-05-2004 @ 22:50 :
Hoe is het met je eendbeeb? Krijgt ze nog jonkies deze lente? <3
Ze is al twee dagen niet meer geweest. Ik ben in tranen en weet niet meer wat ik moet doen Mn hoop is nu gevestigd op de honderden kikkervisjes die in onze vijvers zwemmen.
Oud 25-05-2004, 22:44
nps
Avatar van nps
nps is offline
wakkergeworden bij cha0s, verpakking voor school in elkaar geknutseld, laptop bij systeembeheerder gedumpt om te horen te krijgen van nou, het kan wel is een maand duren voordat je hem terughebt. handig! net nu ik dit jaar af moet ronden en het project deze periode in flash gemaakt moet worden. toen ben ik met laura naar buiten gegaan, toen bedorven krieltjes gebakken. daarna ging ik met pap+mam naar de nieuwe auto kijken, een bigass patser peugeot 407 met allemaal patsergadgets die we over 3 maanden krijgen. verder nog mooie schilderijen gemaakt voor school.
__________________
__________________
Oud 25-05-2004, 22:46
Verwijderd
schoolgaan en ouderavond...
Oud 25-05-2004, 22:50
Verwijderd
Koffie gedronken
Afscheid genomen van een vriendin die terug naar NL gaat
Gewinkeld
Gewinkeld
Gewinkeld
Gewerkt (het geld moet toch ergens vandaan komen)
Koffie gedronken
Wijn gedronken
Gesmst (daar begon mijn dag vannacht mee)

Mijn zielsverwant en ik kennen elkaar 1 jaar vandaag
Oud 25-05-2004, 23:04
Verwijderd
vanmiddag cky 3 gekeken, viva la bam en south park. dit allemaal stoned als een aep met Selma. gegeten. naar dirk. smoken. met dirk naar vin. smoken. naar huis. zo smoken
Oud 25-05-2004, 23:06
Verwijderd
Vanmiddag maatschappijleer geleerd, en vanavond gesmoked om het te compenseren.
Oud 25-05-2004, 23:20
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-05-2004 @ 21:37 :
Disagree. Het aantal pagina's zegt helemaal niks, je kan in 10 pagina's een spannender, dieper, interessanter verhaal vertellen dan in 1000 pagina's. Bovendien is de grootte ook afhankelijk van de lettergrootte, regelafstand ed. Ik heb best vaak 2 dezelfde boeken gezien en dat er eentje 2,5 keer zo dik is als de ander.

Hehe. Maar goed Niet zo zeuren ex

Eh het zijn een bundel Roald Dahl verhalen (Alle verhalen), op aanraden van Gilles. En ik kwam ook Dune - House Harkonnen (da's het 2e deel van de prelude, deel 1 House Atreides heb ik al gelezen) tegen dus die nam ik gelijk maar mee.
jamaar een boek van 10 paginas lees ik niet omdat dat te snel uit is en dat is niet leuk.
mssn had ik een ander WOORD dan goed moeten gebruiken.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 26-05-2004, 00:17
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 25-05-2004 @ 21:37 :

Eh het zijn een bundel Roald Dahl verhalen (Alle verhalen), op aanraden van Gilles. En ik kwam ook Dune - House Harkonnen (da's het 2e deel van de prelude, deel 1 House Atreides heb ik al gelezen) tegen dus die nam ik gelijk maar mee.
ah Roald Dahl <3
700 pagina's daarvan is niet zo erg hoor

ik heb vandaag tot 4 uur 's middags in bed gelegen en het vriendje nerveus gemaakt omdat hij in zo'n bui was dat hij niet tegen kietelen kon. verder heb ik niet mijn sollicitatieformulier van Leen Bakker ingeleverd omdat ik vond dat morgen een veel geschiktere dag was.
Oud 26-05-2004, 00:39
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 25-05-2004 @ 21:37 :
Eh het zijn een bundel Roald Dahl verhalen (Alle verhalen), op aanraden van Gilles. En ik kwam ook Dune - House Harkonnen (da's het 2e deel van de prelude, deel 1 House Atreides heb ik al gelezen) tegen dus die nam ik gelijk maar mee.
Dune is zeker gaaf!!! Heb je de miniserie ook gezien? Ik heb de miniserie en de film(met patrick stewart, yay) allebij op DVD. Die miniserie duurt 6 uur ofzo
Oud 26-05-2004, 08:43
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Gister SQL geleerd voor informatiekunde. Een nieuwe 120gig HD geïnstaleerd, kon niet samen met m'n oude HD dus ben nu alles 'kwijt'.
Savonds internet aan de praat gekregen, toen viel het uit, bleek dat er een vader de kabel er uit had gelopen 'per ongeluk'.
Tot half 1 bezig geweest, toen kwam ik daar achter
Toen gaan slapen.

Dat maakt me zeker wel een nerdie.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle lifestyle evaluatie topic 2
Verwijderd
500 01-07-2004 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.