Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2004, 17:06
Verwijderd
vorige piercing topic


Bruikbare links:
- http://piercings.pagina.nl

Galleries:
http://tattoo.about.com/library/blpgallerymenu.htm
http://www.bmezine.com

Plaatjes uploaden:
- http://picserver.org
- http://upload.dutch-ix.nl



Hoeveel ben je tegenwoordig kwijt voor een wenkbrauw piercing?

Laatst gewijzigd op 18-06-2004 om 18:54.
Advertentie
Oud 18-06-2004, 17:09
Nrackhnir
Avatar van Nrackhnir
Nrackhnir is offline
kdenk dat je niet meer als 50 euiro d'r voor moet neertellen dat zeker niet
__________________
Hak en kerf en maak kapot, slijp je bijl en sla ze bot, Geen paaps gespuis zal overleven, In doodsangst is de kerk aan het beven ..
Oud 18-06-2004, 17:11
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
gewoon met een hete breinaald doen, is hartstikke gratis!
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 18-06-2004, 17:21
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
breinaald lijkt me een beetje dik. en heet is ook niet nodig, als hij maar verhit is geweest. steril is het dan natuurlijk niet, maar het ligt aan jezelf of je het dan wilt gebruiken.
gewoon bij de apotheek naalden halen
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 18-06-2004, 17:25
Verwijderd
of gewoon naar een piercshop
Oud 18-06-2004, 17:27
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Dat ding waar ze mijn labret toen mee hebben gezet was wel net zo dik als een breinaald (holle naald met hol buisje erin), maar ik denk dat een wenkbrauwpiercing ong 45/50 euro kost
__________________
sleep is no friend.
Oud 18-06-2004, 18:33
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
een vriendin van me heeft het voor 50 euro laten doen
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Oud 18-06-2004, 18:43
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
melkpakje schreef op 18-06-2004 @ 19:33 :
een vriendin van me heeft het voor 50 euro laten doen
De laatste keer dat ik het deed was het gratis
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 18-06-2004, 18:53
Verwijderd
haha
wtf is dat serieus? 50 euro???
Oud 18-06-2004, 18:55
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
ja inderdaad, dat doe je toch gewoon zelf
Oud 18-06-2004, 18:58
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Vroeger... had ik 'n gaatje bovenin mijn oor, maar ik ben er toen met een shirt achter blijven hangen, resultaat: Veel bloed, en knopje er uit. Ik heb hem toen ook maar laten dichtgroeien.

Nu (jaar later ofzo) wil ik hem wel weer open prikken + nog een gaatje eronder/boven prikken, is dat verantwoord om te doen of help ik dan mijn kraakbeen oid naar de klote?
Oud 18-06-2004, 19:15
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
het kan natuurlijk gaan ontsteken, maar ik denk niet dat je heel je kraakbeen molt. bovendien heb je verder niet veel aan je kraakbeen, het zit er maar te zitten, dus ik denk niet dat het erg is als het een beetje kapotgaat. Tenminste, als je het over die bovenste flap hebt, je oorschelp dient natuurlijk om het geluid goed binnen te laten komen, lijkt me niet handig als daar gaten in zitten.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 18-06-2004, 20:51
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Shyra schreef op 18-06-2004 @ 19:58 :
Vroeger... had ik 'n gaatje bovenin mijn oor, maar ik ben er toen met een shirt achter blijven hangen, resultaat: Veel bloed, en knopje er uit. Ik heb hem toen ook maar laten dichtgroeien.

Nu (jaar later ofzo) wil ik hem wel weer open prikken + nog een gaatje eronder/boven prikken, is dat verantwoord om te doen of help ik dan mijn kraakbeen oid naar de klote?
dat kan ja, maar dat komt weinig voor.
als j t maar goed schoon maakt.

Laatst gewijzigd op 18-06-2004 om 20:55.
Oud 18-06-2004, 20:53
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 18-06-2004 @ 20:15 :
het kan natuurlijk gaan ontsteken, maar ik denk niet dat je heel je kraakbeen molt. bovendien heb je verder niet veel aan je kraakbeen, het zit er maar te zitten, dus ik denk niet dat het erg is als het een beetje kapotgaat. Tenminste, als je het over die bovenste flap hebt, je oorschelp dient natuurlijk om het geluid goed binnen te laten komen, lijkt me niet handig als daar gaten in zitten.
wat is dat nou voor een suffe reactie? dus omdat je kraakbeen maar aan je hoofd hangt mag het maar kapot gaan??

en er zijn ook genoeg mensen met piercings in de oorschelp (een inner conch piercing bijvoorbeeld), en ja geloof me, die kunnen nog net zo goed horen als jij.

mijn tip:
je moet t gewoon goed schoonhouden, dan kan er weinig misgaan.

Laatst gewijzigd op 18-06-2004 om 20:56.
Oud 18-06-2004, 20:56
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Thanks. Ik zal binnenkort maar eens een poging doen dan.
Oud 18-06-2004, 21:00
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Shyra schreef op 18-06-2004 @ 21:56 :
Thanks. Ik zal binnenkort maar eens een poging doen dan.
wel voorzichtig doen, ijs gebruiken als verdoving! succes.
wel eng hoor
Oud 18-06-2004, 21:13
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Ja, dat was ik wel van plan.

Maar ik ben stoer enzo, ik overleef het wel. Deed iig helemaal geen pijn om het gaatje te schieten, het klopte alleen een klein beetje.
Oud 18-06-2004, 21:18
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
hou er wel rekening mee dat je kraakbeen best hard is en dat je best wat kracht moet gebruiken aangezien je het met de hand doet.
Ads door Google
Oud 18-06-2004, 21:30
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Hmm, wel lastig om er dan snel een naald doorheen te raggen denk?

Anders vraag ik wel iemand anders het te doen, maar lijkt me fijner om het zelf te doen.
Oud 18-06-2004, 21:38
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ja zelf doen is altijd fijner niet uit te leggen waarom.
maar nu ik erover nadenk lijkt t me toch wel eng en riskant om het met de hand te doen. het moet wel in een keer goed gaan.

maar als je denkt dat je t kan, dan moet je t doen. denk ik.
Oud 18-06-2004, 21:42
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Nouja ik zie het gaatje nog een beetje, er zit een deukje zeg maar. Dus als ik daar de naald op zet zou er weinig fout kunnen gaan denk ik.

Waar ik meer bang voor ben is dat mijn kraakbeen gescheurd is, doordat ik per ongeluk dus dat knopje eruit trok en het dus ontzettend bloedde.

Zou ik er ook meteen een ringetje in kunnen zetten?
Oud 18-06-2004, 21:49
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
owjee tja. bij is namelijk mijn kraakbeen wel een beetje kapot doordat ik het gaatje in me kraakbeen iets groter liet maken. toen ging t lopen. ik weet niet of jij hier last van heb gehad en of je hier ook last van kan krijgen, aangezien het knopje eruit was gescheurd (toch?)

ach als je eerst met een naald prikt moet je er ook een ringetje in kunnen doen. maar dan wel zo dat het gaatje goed schoon te maken is en je het ringetje een beetje kan draaien.
Oud 18-06-2004, 21:56
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Hoe bedoel je lopen?

Mijn kraakbeen ziet er gewoon normaal uit, zit alleen een heel klein deukje in, en als je echt voelt, voel je ook wel dat het wat raar is.

Nouja. Ik kan op z'n ergst een beetje rare oren krijgen.
Oud 18-06-2004, 21:59
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
lopend kraakbeen heet dat, dan heb je bijvoorbeeld een bultje achterop je oor. Als je kraakbeen beschadigt is en het groeit verkeerd aan zeg maar.

maar als jij het 'risico' wil nemen. ik wens je veel succes en ik wil natuurlijk wel weten of het gelukt is enzo
Oud 18-06-2004, 22:04
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
@ rockaholic: euh... sorry, maar ik ben voor 98% doof...
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Advertentie
Oud 18-06-2004, 22:11
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 18-06-2004 @ 23:04 :
@ rockaholic: euh... sorry, maar ik ben voor 98% doof...
dan is t maar goed dat je mijn reactie kon lezen

jij grapjurk
Oud 18-06-2004, 22:45
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
nee, ik ben echt voor 98% procent doof, alleen is dat nooit ter sprake gekomen ( nee, allicht niet ter sprake ), dus ja... maar is het dan niet zo dat de resonantie in je binnenste oorschelp verslechterd als je er obstakels in plaatst? Dit vertelde mijn dokter me, dus ik wet niet, maar er zal allicht iets in zitten.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 18-06-2004, 22:50
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
oorschelp is bij mijn weten puur ter protectie... anders zou iedereen ook anders horen....
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Oud 18-06-2004, 22:50
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 18-06-2004 @ 23:45 :
nee, ik ben echt voor 98% procent doof, alleen is dat nooit ter sprake gekomen ( nee, allicht niet ter sprake ), dus ja... maar is het dan niet zo dat de resonantie in je binnenste oorschelp verslechterd als je er obstakels in plaatst? Dit vertelde mijn dokter me, dus ik wet niet, maar er zal allicht iets in zitten.
uhu

maar je houdt wel heel erg van muziekie luisteren?

ga je grandmommy voor de gek houden wil je
Oud 19-06-2004, 12:19
FayLa32
Avatar van FayLa32
FayLa32 is offline
Ik wil graag een rook-piercing laten zetten, maar het schijnt daar best ontstekingsgevoelig te zijn.
Nou zijn mijn oren sowieso al onstekingsgevoelig, elke oorbel is bij mij wel eens een keer ontstoken( zowel in de oorlel als in het kraakbeen bovenin) maar mijn traguspiercing weer niet. (het ligt er natuurlijk ook aan dat ik mijn traguspiercing goed heb verzorg en mijn oorbellen niet echt)

Zou ik het gewoon laten zetten of niet? Als je het gewoon goed verzorgd kan er toch weinig mis gaan?
En stel dat het mis gaat, wat zou er dan in het ergste geval kunnen gebeuren?
__________________
Seeing as you are here, would you like to kick eddie in the bollocks?
Oud 19-06-2004, 12:49
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 19-06-2004 @ 13:19 :
Ik wil graag een rook-piercing laten zetten, maar het schijnt daar best ontstekingsgevoelig te zijn.
Nou zijn mijn oren sowieso al onstekingsgevoelig, elke oorbel is bij mij wel eens een keer ontstoken( zowel in de oorlel als in het kraakbeen bovenin) maar mijn traguspiercing weer niet. (het ligt er natuurlijk ook aan dat ik mijn traguspiercing goed heb verzorg en mijn oorbellen niet echt)

Zou ik het gewoon laten zetten of niet? Als je het gewoon goed verzorgd kan er toch weinig mis gaan?
En stel dat het mis gaat, wat zou er dan in het ergste geval kunnen gebeuren?

als je het net als je tragus gewoon goed schoonhoudt, kan er niks misgaan maar dan moet je dat natuurlijk wel doen!
en als er iets mis gaat moet je gewoon direct weer terug naar de piercingshop! zij vertellen je precies wat je dan moet doen.
Oud 19-06-2004, 15:47
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Ik heb een poging gedaan mijn oortje open te prikken maar tis bij niet echt gelukt, ik kreeg de naald wel na wat gepiel door mijn kraakbeen heen, maar absoluut niet door het laatste velletje, het gene wat juist pijn doet.

Ik ga maar eens op zoek naar een andere naald denk ik, alhoewel mijn kraakbeen echt enorm fucked aanvoelt.

Laatst gewijzigd op 19-06-2004 om 15:51.
Oud 19-06-2004, 16:10
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
auwch...

wel voorzichtig doen hoor!
Oud 19-06-2004, 16:16
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 18-06-2004 @ 23:50 :
uhu

maar je houdt wel heel erg van muziekie luisteren?

ga je grandmommy voor de gek houden wil je

muziek luister ik, inderdaad. Ik kan nog steeds een beetje de diepe lage tonen horen, en het ritme kan ik voelen. Ik heb dus nog zeker wat aan muziek, ook al kan ik dan niet alles horen. de drumster Evelyn Glennie is een van de beste drumsters in amerika, maar voor 95% doof. Het is een beperking, maar zeker geen reden om nooit muziek te luisteren.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 19-06-2004, 16:18
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Ja, voorzichtig was ik wel.

Alleen dat stomme laatste velletje, daar kwam ik niet doorheen, en er was niemand die even die naald de laatste mep wou geven, mietjes!

Misschien da'k het als het wat genezen is het maar laat schieten, maar dat schijnt ook niet zo goed te zijn, bovendien heb ik geen zin om 6 weken met 2 knopjes te lopen..
Oud 19-06-2004, 16:20
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
je kunt misschien met twee vingers de huid platdrukken, zodat hij wat opgerekt wordt, dit helpt denk ik wel. Als mijn gaatjes dichtgegroeid zijn doe ik dat ook altijd.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Ads door Google
Oud 19-06-2004, 16:28
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Mja dat heb ik al geprobeerd, maar ik kwam er gewoon niet doorheen, dat laatste kleine klotestukje #$%#

Bedankt voor de tips en stuff iig.
Oud 19-06-2004, 16:43
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
heb je het al vanaf de andere kant geprobeerd? misschien lukt het dan, al moet je het dan wel op de juiste plek doen. En misschien is het gewoon een kwestie van tandjes op elkaar en doordrukken...
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 19-06-2004, 16:56
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Via de andere kant heb ik niet geprobeerd omdat ik nu eenmaal niet goed de achterkant van mijn oor kan zien, en zo ook niet kan zien of ik wel goed prik.

En ik ben niet gestopt vanwege de pijn hoor, maar ik kreeg hem er gewoon echt niet doorheen, het puntje stond zeg maar al helemaal tegen het laatste velletje aan, maar dat is gewoon enorm taai
Oud 19-06-2004, 17:14
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
hmmm, dan misschien, terwijl er een andere naald door de voorkant zit, eentje aan de achterkant erbij? * heh, nu wil ik hem erdoor heen ook*
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 19-06-2004, 17:40
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Ja hallo, ik ben geen chirurg!
Oud 19-06-2004, 20:00
watermuis
watermuis is offline
Citaat:
Shyra schreef op 19-06-2004 @ 17:56 :
Via de andere kant heb ik niet geprobeerd omdat ik nu eenmaal niet goed de achterkant van mijn oor kan zien, en zo ook niet kan zien of ik wel goed prik.

En ik ben niet gestopt vanwege de pijn hoor, maar ik kreeg hem er gewoon echt niet doorheen, het puntje stond zeg maar al helemaal tegen het laatste velletje aan, maar dat is gewoon enorm taai
doordrukken dus.
Oud 19-06-2004, 21:31
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ja gewoon proberen door te drukken.
en als dat ECHT niet lukt.. tja. dan maar laten schieten. want ik denk dat je oor nu ook een beetje geirriteerd raakt. dat is alleen maar slecht.
Oud 19-06-2004, 21:32
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 19-06-2004 @ 17:16 :
muziek luister ik, inderdaad. Ik kan nog steeds een beetje de diepe lage tonen horen, en het ritme kan ik voelen. Ik heb dus nog zeker wat aan muziek, ook al kan ik dan niet alles horen. de drumster Evelyn Glennie is een van de beste drumsters in amerika, maar voor 95% doof. Het is een beperking, maar zeker geen reden om nooit muziek te luisteren.

sorry maar ik geloof t gewoon niet. dus laten we maar gewoon ophouden met deze hele discussie.
Oud 20-06-2004, 11:16
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
weet iemand hier hoe je het beste je oorgaatje op kan rekken

ik heb dus zo'n speciaal rekding gekocht ( een spit toelopend staafje) maar ik krijg em er niet verder in dan 1 cm
op z'n breedst is het staafje 4 mm en ik d8 dat dat wel zou kunnen

iemand een goede tip?
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 20-06-2004, 12:37
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 20-06-2004 @ 12:16 :
weet iemand hier hoe je het beste je oorgaatje op kan rekken

ik heb dus zo'n speciaal rekding gekocht ( een spit toelopend staafje) maar ik krijg em er niet verder in dan 1 cm
op z'n breedst is het staafje 4 mm en ik d8 dat dat wel zou kunnen

iemand een goede tip?
ik heb 2 gaatjes opgerekt, allebei op dezelfde manier: ik dee eerst telkens een oorbel meer in me oorgaatje. daarna een piercing en een oorbel, daarna 2 piercings, etc. toen heb ik er een stretcher ingedaan die op zn grootst 2 mm (best dun dus) was. vanaf daar gaat t allemaal heel snel.
je moet er vooral veel mee spelen, beetje met de stretcher draaien enzo, zodat t wat 'losser' wordt.
Oud 20-06-2004, 12:51
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 20-06-2004 @ 13:37 :
ik heb 2 gaatjes opgerekt, allebei op dezelfde manier: ik dee eerst telkens een oorbel meer in me oorgaatje. daarna een piercing en een oorbel, daarna 2 piercings, etc. toen heb ik er een stretcher ingedaan die op zn grootst 2 mm (best dun dus) was. vanaf daar gaat t allemaal heel snel.
je moet er vooral veel mee spelen, beetje met de stretcher draaien enzo, zodat t wat 'losser' wordt.
thenx ik zal t proberen
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 21-06-2004, 12:51
Susanne
Susanne is offline
Ik wiiiil ook een piercing maar het mag niet en nu ga ik staken, met wat weet ik nog niet, maar de plannen zijn er iig al!
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 21-06-2004, 13:55
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
oprekstaafjes er in het zwmbad of onder de douche doordrukken wil ook wel eens helpen is je huid lekker week
Oud 21-06-2004, 15:06
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
hippiemeisje schreef op 21-06-2004 @ 14:55 :
oprekstaafjes er in het zwmbad of onder de douche doordrukken wil ook wel eens helpen is je huid lekker week
Wat een hippie zeg!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic, #17
Verwijderd
500 17-03-2006 18:50
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic!
Jules
500 10-04-2005 11:27
Lifestyle Het Grote Piercing topic
Verwijderd
455 11-01-2005 02:36
Lifestyle Het Grote Piercing topic
AngelLena
485 02-12-2004 10:29
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
484 18-06-2004 17:05
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
493 06-02-2004 08:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.