Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2004, 23:16
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 21-06-2004 @ 11:12 :
ga es lekker je moeder rologen.
Was het maar zo'n feest.. nee daar doen we niet aan hiero. We rologen alleen naar kleine punkers
Advertentie
Oud 20-06-2004, 23:17
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 21-06-2004 @ 11:14 :
wie ben jij?
Do you care?
Oud 20-06-2004, 23:17
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Vixen: Toffe chick met goede muzieksmaak. Goudeerlijk en neemt geen blad voor de mond. die geen genoegen neemt met 'n analyse van 1 zinnetje. ( ) Ze is lief en zorgzaam voor haar vrienden en ze kan goed cynisch uit de hoek komen.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 23:26.
Oud 21-06-2004, 00:06
Verwijderd
en ze wil echt graag dingesen
Oud 21-06-2004, 00:09
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-06-2004 @ 01:06 :
en ze wil echt graag dingesen
ppfff.. Waar is ivo als je em nodig hebt
__________________
you spread like peanut butter
Oud 21-06-2004, 00:11
Verwijderd
Vixen is het vriendinnetje van Lepra en ziet er cool uit en haar lippiercing is heel leuk, en ze zou me bannen als ze fb was, en ze krijgt veel complimentjes/commentaar op haar kleding, en volgens mij gaat ze heel veel uit.
Oud 21-06-2004, 00:12
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 21-06-2004 @ 01:09 :
ppfff.. Waar is ivo als je em nodig hebt
hihi die is nu bij mij aan het dingesen

Oud 21-06-2004, 00:14
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Hermione schreef op 21-06-2004 @ 01:11 :
Vixen is het vriendinnetje van Lepra en ziet er cool uit en haar lippiercing is heel leuk, en ze zou me bannen als ze fb was, en ze krijgt veel complimentjes/commentaar op haar kleding, en volgens mij gaat ze heel veel uit.
heemaal nie., Ik ben enig druk emt school bezig en opt moment saan de witte port. forumbaas zou k nooit zijn.

En axoooopoesiekoedie. iffoo is nie bij jou en anders..WAT issie aant doen?!
__________________
you spread like peanut butter
Oud 21-06-2004, 00:19
Verwijderd
nou, en eXo is me stom aan het vinden maar voor de rest is hij wel een allemansvriend, hij vind !am me stom en zij weet niet waarom, dus hij is mysterieus, en hij is op Anteverta en dat was al een tijdje duidelijk, leuk, verder ken ik hem niet.
Oud 21-06-2004, 00:21
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
Hermione schreef op 21-06-2004 @ 01:19 :
nou, en eXo is me stom aan het vinden maar voor de rest is hij wel een allemansvriend, hij vind !am me stom en zij weet niet waarom, dus hij is mysterieus, en hij is op Anteverta en dat was al een tijdje duidelijk, leuk, verder ken ik hem niet.
Ik vind Hermione , omdat ze het lef had om zomaar naar parijs te gaan
Oud 21-06-2004, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Anteverta schreef op 21-06-2004 @ 01:21 :
Ik vind Hermione , omdat ze het lef had om zomaar naar parijs te gaan
Ja dat vind ik idd ook megastoer . En ik heb een beetje spijt van dat ik toendertijd lullig tegen haar deed daarover
Oud 21-06-2004, 00:25
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
pff. Ik ga ook naar parijs hoor.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 21-06-2004, 00:26
Verwijderd
ja koedie ik vidn jou ook megastoer
Oud 21-06-2004, 00:28
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-06-2004 @ 01:26 :
ja koedie ik vidn jou ook megastoer
zouden wij kel en bart niet gaan stalken in parijs?

nu zijn wij ook stoerr
Oud 21-06-2004, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Anteverta schreef op 21-06-2004 @ 01:28 :
zouden wij kel en bart niet gaan stalken in parijs?

nu zijn wij ook stoerr
oja idd

damn het wordt nog druk daar
Oud 21-06-2004, 00:35
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 21-06-2004 @ 01:25 :
Ja dat vind ik idd ook megastoer . En ik heb een beetje spijt van dat ik toendertijd lullig tegen haar deed daarover


vixen ga je naar parijs? wat doen? cool
Oud 21-06-2004, 00:36
I <3 cock
I <3 cock is offline
Hermione is nog steeds onze lifestylemoeder, maar ze moet lief tegen iedereen blijven, want ze is eigenlijk helemaal niet zo kattig!
Oud 21-06-2004, 00:36
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
2 tot 6 augfistus ga k naar parijs. Heel hard oooh c\hamps elysees zingen. Met sjoerd <333
__________________
you spread like peanut butter
Oud 21-06-2004, 01:04
Verwijderd
choas - uiterst relaxte dude die zich weinig aantrekt van anderen, in positieve zin overigens. Mist ook een bioritme en daarom ook wel in tot soms nog best serieuze gesprekken diep in de nacht.

Meer volgt, ik val om van de slaap.
Oud 21-06-2004, 01:09
Verwijderd
ik ga straks iedereen anaalizeren maar ik ga eerst effe WoW checken want dat moet ook gebeuren. Verder verveel ik me dus ik ga een lange lijst maken. Driewerf Hoera Voor Mij!
Oud 21-06-2004, 01:14
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 20-06-2004 @ 20:36 :
lepra: lepra is cool,ik bedoel : volgens mij zou iedereen wel eens een dagje lepra willen zijn (of is het lepra hebben ?) aangezien die kerel er in mijn ogen zon onbezorgde leeftijl vol exhorbitant drank en drugs gebruik.voglens mij kun je met die kerel ECHT lachen ,dus bij deze drie hoeratjes voor lepra!
Oud 21-06-2004, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 21-06-2004 @ 02:04 :
choas - uiterst relaxte dude die zich weinig aantrekt van anderen, in positieve zin overigens. Mist ook een bioritme en daarom ook wel in tot soms nog best serieuze gesprekken diep in de nacht.

Meer volgt, ik val om van de slaap.
Jij moet mij analyseren, anders voel ik me verwaarloosd.
Oud 21-06-2004, 10:48
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
EPD schreef op 20-06-2004 @ 23:54 :
fok it
EPD: te lang niet gezien
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Oud 21-06-2004, 10:50
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Nona Star schreef op 21-06-2004 @ 11:48 :
EPD: te lang niet gezien
latinlover-lover
Oud 21-06-2004, 10:58
sorry
sorry is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-06-2004 @ 11:50 :
latinlover-lover
is dat die ene soap op rtl5?
dat is echt geweldige soap. die hebben ook de meest vette gesprekken met elkaar.
Oud 21-06-2004, 11:02
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-06-2004 @ 11:50 :
latinlover-lover
mijn beste eigenschap
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Oud 21-06-2004, 11:02
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
sorry schreef op 21-06-2004 @ 11:58 :
is dat die ene soap op rtl5?
dat is echt geweldige soap. die hebben ook de meest vette gesprekken met elkaar.

jaaa
Oud 21-06-2004, 11:36
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vixen schreef op 21-06-2004 @ 01:36 :
2 tot 6 augfistus ga k naar parijs. Heel hard oooh c\hamps elysees zingen. Met sjoerd <333
hehe, de laatste keer dat ik dat deed samen met Tim werden er lege bierflesjes naar ons gegooid. Dus eerst even in Paris ronkkiekn' wa veur volluk d'r lupt.


en wat een gear topic


maar goed
iedereen weet hier wel hoe ik over hen denk. Behalve die het niet weten, maar daar denk ik denk ik niets over. Vet hé!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 21-06-2004, 11:57
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Hermione: oh wat dom... vergat ik jou helemaal.... Hermie is het bloemtjesmeisje want ze doet altijd lief tegen iedereen, behalve tegen mensen die niet lief doen tegen andere mensen... (was dat nog te volgen?) Eigenlijk best een dikke softie, maar niet op mondje of achterhoofd gevallen.

eXo: is stiekum best heel erg onzeker over z'n l00ks maar is helemaal niet nodig. Wel bijna de grootste droogkloot hier.

Freakjuh: mijn naamgenote, lief meiske, net zo'n softie als Hermie, maar eigenlijk veel te schattig

Gadje: altijd druk druk druk, maar als ze iets doet dan doet ze het goed

Lais: eeeuh... te weinig mee gesproken...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 21-06-2004, 12:34
Hagel
Hagel is offline
Pff

Noe: Lekker zelfverzekerd, leuke smaak voor kleding, grote bek, lekker sarcastisch
Hermione: Volwassen qua gedrag, is zelfverzekerd
Otis: Komt uit Ede, dat zegt al genoeg. Ik vind het lullig voor der dat ze in ede woont, volgens mij is ze wel aardig
Freakjuh: tof wijf, heel lief en volgens mij best verlegen.
Angellena: ik vind der wel ok, wil graag met iedereen vriendjes zijn, wil hip overkomen.

das wel genoeg voor nu
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 21-06-2004, 14:37
Verwijderd
pan am: beste vriend, grappig, maakt snel vrienden, houdt veel van uitgaan en van zijn werk... maar hij is ook slim en niet op zijn mondje gevallen en dat maakt hem een superbitch!

noe: queen of fashion, maakt de mode, echt heel veel talent en gevoel voor mode voor de rest een snoeiharde bitch, maar kan ook heeel lief zijn

hermoine: een echt poes... heel lief, maar kan ook gemeen uit de hoek komen! Altijd leuke gekleed! En altijd gezellig

Otis: Echt een poepiescheetje! Ook om te zien Hihi... leuke kledingstijl! Een hipperd en volgens mij heel populair op school.

ridder: heel erg lief, doet veel voor zijn vriendinnetje en zijn vrienden. houdt van koken en lekker eten. leuke stijl... soms is ridder een beetje truttig en verdenk ik hem er van dat hij stiekem op jongens valt

nona star: schijnt dus hukkie te zijn dat wist ik helemala niet! Heel lief schattig meisje... en veel leuker zonder STP Gezellige dag gehad tijdens de mini-meet lekker rebeld

frozen fountain: Wow Echt een schatje leuke stijl van kleden, tegen het truttige aan! maar op een positieve manier Helaas nog steeds niet gemeet Wanneer gaan we daten?

Exo: grappenmaker, veel vrienden, altijd opgewekt volgens mij, niet snel boos te krijgen

!emma: lief en poppig meisje soms een stiekemere valserik! Maar op het eerste gezicht volkomen onschuldig

AngelLana: Mijn favoriete forumbaas op het forum tot nu toe! Volgens mij een beetje seksfreak! En misschien een beetje sufferd! Maar dat maakt je juist leuk! Een forumbaas die eindelijk zelf ook wel eens chat

CB: in het begin kon ik haar niet uitstaan, maar ik begin haar opmerkingen steeds meer te waarderen... ze kan grappig zijn... ze is enorms mans, maar toch ook weer niet op een pottenmanier
Oud 21-06-2004, 14:49
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
bertbart schreef op 21-06-2004 @ 15:37 :


Otis: Echt een poepiescheetje! Ook om te zien Hihi... leuke kledingstijl! Een hipperd en volgens mij heel populair op school.




Bertbart:

heel knap en slim..eerste keer dat ik je zag was je meteen een halfuur aan de telefoon , dus bart is ook erg gewild en nodig
En hij is grappig met zn legendarische topics
Oud 21-06-2004, 14:50
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
vergeet de topicstarter niet leute
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 21-06-2004, 14:52
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 21-06-2004 @ 15:50 :
vergeet de topicstarter niet leute
OMG jaaa Jannie
Jan vind mij hip maar toch wel cool ( is it a bad thing ??)
Ik vind jan grappig met zn foute trut-sig
Hij lijkt heel extreem maar dat is hij niet , ook Jan moet wel eens poepen
ja Jannie is tof
okey dit stukje sloeg nergens op , maar u get the point?
Oud 21-06-2004, 14:53
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-06-2004 @ 15:52 :
OMG jaaa Jannie
Jan vind mij hip maar toch wel cool ( is it a bad thing ??)
Ik vind jan grappig met zn foute trut-sig
Hij lijkt heel extreem maar dat is hij niet , ook Jan moet wel eens poepen
ja Jannie is tof
okey dit stukje sloeg nergens op , maar u get the point?
danku Otie
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 21-06-2004, 16:54
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
muhahaha, ook jan moet weleens poepen...

* een vriendin van me moest vandaag op school poepen... we hebben haar wijsgemaakt dat heel de gang stonk, muhahaha*
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 21-06-2004, 16:56
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 21-06-2004 @ 17:54 :
muhahaha, ook jan moet weleens poepen...

* een vriendin van me moest vandaag op school poepen... we hebben haar wijsgemaakt dat heel de gang stonk, muhahaha*
grandmommy: druk
Oud 21-06-2004, 17:09
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
den eXoot: in 't begin 'n beetje verlegen dude die ff de kat uit de boom kijkt maar ontzettend fucking droog kan zijn als 'ie loskomt. heeft vaak geweldige opmerkingen en is gezellig om mee te smoken en te chillen. snapt alleen sarcasme soms nog niet helemaal, wat ook wel es komische gesprekken oplevert.

den lepr00s: chille smoking buddy, goeie muzieksmaak, hoog ADHD gehalte en af en toe serieus een fucking clown. (wat dope is.) is 'r voor z'n mates en is tevens den zanger van onze band. (waar ik volgende keer wel zal komen opdagen met oefenen, mits er dan geen controle bij den metro staat of ik dan inmiddels wel 'n kaartje kan kopen. )

Schimmel: toffe chick die heerlijk cynisch en sarcastisch uit de hoek komt altijd. altijd leuk om mensen mee af te zeiken of gewoon slappe onzin mee te lullen onder 't genot van 'n jointje, of meerdere.

CB: brutale chick die lifestyle leuk wist te stangen. in 't echt erg dope en trots op 'r a'damse accentje. Doet ook aan smoken en dat is sowieso altijd wel 'n pluspunt bij menschen.

... nu moet ik eten. straks misschien nog wat.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 21-06-2004, 17:09
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
amnesjan: heeft humor, want ik heb zn cu2 stukje ook gelezen. ik ben jaloers op zn haar en hij heeft een toffe sik.

ja, wees vereerd dat ik zo positief doe
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 21-06-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 21-06-2004 @ 18:09 :
amnesjan: heeft humor, want ik heb zn cu2 stukje ook gelezen. ik ben jaloers op zn haar en hij heeft een toffe sik.

ja, wees vereerd dat ik zo positief doe
ben je ook jaloers op zijn sik?
Oud 21-06-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 21-06-2004 @ 18:09 :
den lepr00s: chille smoking buddy, goeie muzieksmaak, hoog ADHD gehalte en af en toe serieus een fucking clown. (wat dope is.) is 'r voor z'n mates en is tevens den zanger van onze band. (waar ik volgende keer wel zal komen opdagen met oefenen, mits er dan geen controle bij den metro staat of ik dan inmiddels wel 'n kaartje kan kopen. )
je weet waar ADHD voor staat he? Aangeraden Dagelijkse Hoeveelheid Drugs dus tja dat kan wel kloppen ja
verder vind ik dat we binnenkort eens een wedstrijdje alto fietsen slingeren in de Hout moeten houden binnenkort
Oud 21-06-2004, 17:15
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-06-2004 @ 18:14 :
ben je ook jaloers op zijn sik?
nee die heb ik zelf ook he-he-he
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 21-06-2004, 17:15
Verwijderd
this - again - calls for a photoshop manipulation
Oud 21-06-2004, 17:17
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-06-2004 @ 17:56 :
grandmommy: druk


euh
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 21-06-2004, 17:23
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-06-2004 @ 18:15 :
this - again - calls for a photoshop manipulation
bitch, je kan het toch niet
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 21-06-2004, 17:28
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Wie kan mij analyseren
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 21-06-2004, 17:36
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 21-06-2004 @ 18:28 :
Wie kan mij analyseren
vraag me altijd af of boown anzje haar achternaampie is... Ze is verder wel een tof lid, ken haar verder niet echt.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 21-06-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 21-06-2004 @ 18:28 :
Wie kan mij analyseren
ehm nou ja ik doe een poging, je bent into hc en emo, zowel de muziek als de gozers ehm.... whahaha dat is eigenlijk het enige dat ik weet
Oud 21-06-2004, 17:39
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-06-2004 @ 18:15 :
je weet waar ADHD voor staat he? Aangeraden Dagelijkse Hoeveelheid Drugs dus tja dat kan wel kloppen ja
dude. like duh, dat bedoelde ik ook met adhd in jouw geval.
(je bent ook af en toe (wat nou af en toe ) wel 'n druk adhd (die andere) kereltje though. )

Citaat:
verder vind ik dat we binnenkort eens een wedstrijdje alto fietsen slingeren in de Hout moeten houden binnenkort
dat vind ik ook.
en egoïstische bitch jij, ik wilde toen ook op die fiets springen.
you didn't leave some for me.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 17:42.
Oud 21-06-2004, 17:41
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 21-06-2004 @ 18:28 :
Wie kan mij analyseren
AnzjeboowN heeft bij mij op school gezeten. Ik ken haar van gezicht. Ze ziet er echt lief uit en kom een beetje verlegen over. Ze heeft niet echt een opvallende kledingsmaak, maar ze ziet er wel leuk uit.
__________________
sleep is no friend.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.