Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2004, 11:38
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
gisteren heb ik uitgeslapen en toen een romantische wandeling gemaakt en daarna nog naar vrienden geweest. 's avonds moest ik oppassen en heb ik tv gekeken.
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Advertentie
Oud 30-06-2004, 11:45
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-06-2004 @ 01:10 :
Stelletje spammerts
waarrrrrrrr is mijn eten en drinken grap gebleven angellena, foei!
Oud 30-06-2004, 13:10
Verwijderd
vandaag uitgeslapen tot 11:30. brood gemaakt en tot nu genikst. te nutteloos weer ja.
vanavond werken in Ahoy, bij Cher concert van 18:00 tot ong. 23:00
Oud 30-06-2004, 13:19
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
naar den haag afgereist 2 uur in de les gezeten en weer terug gereist..
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Oud 30-06-2004, 13:20
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
zometeen diploma uitreiking = familie
dan voetbal kijken met oma
daarna een feest
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Oud 30-06-2004, 14:21
Verwijderd
vandaag laat opgestaan,gedoucht gegeten en mail gecheckt.
daarna naar een maat waar ik smane mijn examenfeest mee houd om de puntjes op de "i" te zetten,word een gaaf feest denk ik zo .
daarna werd ik gebeld door een goede vriedin van me met de vraag of ik zin had om samen met haar in de kroeg nederland -portugal te gaan kijken onder het genot van een wijntje,en daar kon ik natuurlijk geen nee op zeggen.
verder doe ik vandaag niets en dat maakt mij vooral een erg lui persoon
Oud 30-06-2004, 14:28
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Uitgeslapen tot 14.00u en nu doe ik een poging om te leren voor de proefwerkweek die morgen begint
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 30-06-2004, 15:26
frozenfountain
frozenfountain is offline
ik ben met m'n vriendinnen naar het winkelcentrum geweest om even kaartjes te kopen voor ambassador. toen verveelden we ons en hadden geen zin om te winkelen. dus zijn we naar de bios geweest, shrek kijken
Oud 30-06-2004, 15:27
hap
Avatar van hap
hap is offline
gister kapper, straks dansen! [hartje] !!!
__________________
een beetje vreemd...
Oud 30-06-2004, 16:45
Susanne
Susanne is offline
boeken ingeleverd, was ik een wiskunde antw. boekje vergeten
met moeder naar chiropractor, nou ik ben weer lekker onder handen genomen advies > zwemmen, dus dat moet ik zo direct maar gaan uitvoeren
ergens broodje gegeten met mutti
thuis > en nu dus zo zwemmen en dan naar een fout-fouter-foutst café met m'n broer!
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 30-06-2004, 16:48
Verwijderd
Vannacht heeft mn vriend bij me geslapen, ik heb lekker geslapen joh, zo hé . Om 2 uur is ie weggegaan want toen had ik rijles. Het ging best goed, de twee bijna-doodervaringen uitgezonderd. En daarna heb ik gebeld voor connecties voor een kamer, dat gaat lukken . Een goed dagje wel.
Nu moet Nederland nog even winnen en dan ben ik helemaal vrolijk.
Oud 30-06-2004, 16:49
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik werd vanmorgen nog te moe wakker, maar... Ik moest mijn heerlijke warme bedje verlaten. Ik had vandaag mijn eindbeoordeling op mijn stageplek en..... GESLAAGD! *neemt felicitaties in ontvangst* Verder... Lekker broodje met brie gegeten En gerelaxed. En nagedacht enzo.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 30-06-2004, 16:49
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Pff, heb gewerkt.. redelijk uitgeput nu.
Oud 30-06-2004, 16:51
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Vanmorgen ben ik eerst om 5 voor 6 opgestaan. Maar dat was toch iets te vroeg dus toen stond ik om 1 uur weer op. Toen ben ik met een vriendin naar de stad geweest, heb ik echt teveel dingen gekocht en hebben we nog op een terrasje gezeten. Toen zijn we naar huis gegaan en hebben we popcorn gegeten en nu ga ik zo eten en dan naar de stad voetbal kijken.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 30-06-2004, 17:08
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-06-2004 @ 12:45 :
waarrrrrrrr is mijn eten en drinken grap gebleven angellena, foei!
Oh was dat een grap joh? Wel een slechte dan...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 30-06-2004, 17:31
Verwijderd
ik heb me de hele dag verveeld, voor de spiegel gedaan alsof ik Robert Smith was en een Curefeestje in mijn eentje gehouden, opgeruimd en suf zitten internetten en telefoneren. Straks naar een borrel van iemand die geslaagd is en dan misschien wel voor het eerst voetbal kijken
Oud 30-06-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-06-2004 @ 18:08 :
Oh was dat een grap joh? Wel een slechte dan...
dat jij nog niet bekend bent met eten en drinken grappen wil nog niet zeggen dat ze niet grappig zijn madam mikmak
Oud 30-06-2004, 20:43
I <3 cock
I <3 cock is offline
1-0
Oud 30-06-2004, 20:50
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-06-2004 @ 21:40 :
dat jij nog niet bekend bent met eten en drinken grappen wil nog niet zeggen dat ze niet grappig zijn madam mikmak
I'd prefer you'd call me witch. EN ik heb vandaag weinig uitgevreten behalve erg lachen om Noé die zo heerlijk kan happen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 30-06-2004, 21:36
Verwijderd
Mm, gisteren.
Eerst naar Haarlem, kletsen met lui van mijn nieuwe werk. Formuliertjes ingevuld en koffie gedronken, daarna terug richting huis. Tosti in m'n hoofd gepropt, weer richting bus - nu naar Utrecht. Morbid Angel in Tivoli gezien, terug naar huis.

Vandaag, uitslapen tot half 3, lezen en internetten. Oeh, en koken voor het hele gezin, om mysterieuze redenen had ik daar zin in.
Oud 30-06-2004, 21:40
I <3 cock
I <3 cock is offline
2-1
Oud 30-06-2004, 21:46
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Gister naar Tilburg geweest met een stagiaire van school en een hoop nephaar gekocht. Lekker uitgebreid geluncht in Tilburg. Toen met de trein terug naar school, bananenchips gegeten en ah-fruitdrank gedronken. Op school een beetje mensen lopen zieken. een lift gekregen naar Heeze. maar het laatste stuk moesten we lopen omdat Heeze opengebroken is.
Met de trein naar Eindhoven, chickie gedag gezegd en trein naar huis genomen. Thuis random dingen gedaan als douchen en eten. Daarna wat dreadjes gemaakt.

Vandaag extensions gezet bij mezelf. Gewinkeld met mn moeder en daarna naar een vriendinnetje gegaan om bij haar extensions te zetten. Weer thuis, gegeten, gedoucht, omgekleed en mn extensions er weer uitgehaald, want ik was niet echt tevreden erover. Haar gestijld en elastiekje erin gefrut.
Blah.
Oud 30-06-2004, 21:48
Verwijderd
Ik ben vanochtend naar de doc geweest en daarna uuhm genixt en daarna viool gespeeld, en daarna sjinees gegeten en erge verwensingen geroepen naar een wesp zoals "ik hoop dat je zinkt in de gembersaus slettebeest" en mijn broer deed vrolijk mee terwijl hij onder de tafel zat.
en daarna had ik vioolles waar mijn juffie klaagde over mijn te lange nagels grr ik had expres de snaarhand kort, moet ik ineens gaan tokkelen ja daaaaar zijn we niet op voorbereid.
maar oke toen ging ik snel naar huis en voetbal kijken, maar beneden ergerde ik me aan iedereen en toen ging ik in mijn ouders bed kijken, waar het beeld om de 5 minuten vervormde zodat ze allemaal coneheads kregen. (stel je voor jaap stam met een conehead! )
nu zit ik weer te compen met een heerlijke fles rosé naast me prrr rr miau u
Oud 30-06-2004, 21:50
I <3 cock
I <3 cock is offline
Oh ja ik heb ook Chinees, héél veel Chinees, gegeten!
Oud 30-06-2004, 21:52
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
hm ik heb ook trek in een chinees
Oud 30-06-2004, 22:28
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
gister heb ik gewerkt en daarna met een vriendje en een collegaatje een jointje gerookt. naar huis gegaan en daar lasagna en een pak kaasvlinders gegeten
vandaag heb ik de vaatwasser uitgeruimd, naar het plaatselijke winkelcentrum geweest en ruzie gemaakt met mn moeder. thuis op de bank voetbal gekeken ipv met mn vriendjes in de plaatselijke kroeg
Oud 30-06-2004, 22:42
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
^ik miste je want sab was rete-irritant met dr gegil
ik heb net voetbal gekeken en nu ben ik verdrietig
__________________
look back and laugh
Oud 30-06-2004, 23:26
I <3 cock
I <3 cock is offline
Morgen ga ik naar de kapper!
Oud 30-06-2004, 23:29
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
morgen ga ik chickies kijken op de Willem de kooning en daarna werken tot 3 uur 's nachts.

vandaag heb ik weinig boeiends gedaan, beetje chillen overal
Oud 30-06-2004, 23:47
Verwijderd
ik heb voetbal gekeken en wijn gedronken in een kroegje met wat vriendinnen en nu ben ik moe,maar voldaan
Oud 01-07-2004, 02:01
Verwijderd
weetr je wat ik heb gedaan de afgelopen dagen? ja idd, smoken!
Oud 01-07-2004, 09:01
Verwijderd
Gisteravond in Ahoy gewerkt bij het Cher concert. Ola verkocht aan homo's, geindoctrineerde kinderen & wilde huisvrouwen.

Na de pauze moest ik Broodje Unox verkopen boven in de ring.
Het was best leuk, maar wat een mensen....
Oud 01-07-2004, 10:38
Verwijderd
Gister lekker kansloos voetbal gekeken
Oud 01-07-2004, 10:49
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
gister:
een tentamen dat ik waarschijnlijk toch gehaald had herkanst (lang leve InHolland waar niets duidelijk is )
daarna in leiden wezen winkelen met mijn moeder, was erg gezellig en ik heb zelfs nog kleding van haar gehad
daarna thuis niets gedaan en s'avonds grote schoonmaak gehouden in mijn kamer met op de achtergrond de voetbal..

en vanochtend mijn fiets opgehaald bij fietsenmaker, haarverf gehaald, warme gevulde koek gegeten.
En straks weer verder met mijn kamer...
Oud 01-07-2004, 12:04
Verwijderd
gister naar Textures/Meshuggah in de melkweg, een hoop amnestyJan achtige lui gezien maar niet the real think denkik
Oud 01-07-2004, 12:10
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Ik uh, even denken, waar ben ik mee begonnen gisteren?

mm, ik geoof dat ik op msn zat, en toen ben ik met vriendin naar een meer' gegaan hier in buurt, ff gezwommen en gelegen, naar haar huis, in tuin gegeten...
en savonds natuurlijk voetbal..

ja.. dat heb ik gedaan..
Oud 01-07-2004, 12:20
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 01-07-2004 @ 11:38 :
Gister lekker kansloos voetbal gekeken
Ik ook, met m'n broer in een superfout café, maar ik vond het weer cool! Vanmorgen had ik moeite met bed uit komen (11 uur) Gedoucht etc etc.. vnvnd examenfeestje van een vriendinnetje (ja nu nog) Maar wel zin aan verder > alleen nog een raadsel hoe ik daar ga komen
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 01-07-2004, 16:47
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
dinsdagavond had ik mn examenfeestje en alle coole mensen waren er en toen gingen we drinken en toen was alle drank op dus toen moest er drank gehaald worden , gelukkig had vriend A wiet bij dus dat scheelde.we hebben toen ook gebbqt maar ik had na 1 hamburger al genoeg en toen gingen we verder drinken want er was n nieuwe drankvoorraad en toen heb ik usher nagedaan en savonds ben ik bij n vriendin blijven slapen en hebben we diepe gesprekken gevoerd over t feit dat de nieuwe generatie tieners nergens goed voor is en we gaan samen een boek schrijven over ons wilde leven

woensdag ging ik opruimen en poffertjes eten bij de panorama hoeve en toen ging ik een schaap aaien want die hebben ze daar.
savonds was t eindgala en iedereen was weer dronken en het was een vieze havo5orgie en toen kregen 2 vrienden ruzie met een agressieve introducee die vast en zeker thunderdome cd's luistert .
Toen werd vriend B geraakt door een bierglas die de thunderdome-jongen gooide en vriendC die zei er wat van en die werd heel hard op zn neus geslagen en moest toen naar het ziekenhuis en net kreeg ik een smsje van vriend D dat de neus van vriend C gebroken is.

oh en morgenavond heb ik de diploma uitreiking en iedereen gaat huilen want ik ga verhuizen en ze gaan me missen en zaterdag ga ik naar mexico en pan am is dan mn stew-slet.
Oud 01-07-2004, 18:13
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Ik heb net mijn diplomauitreiking gehad. Wegens de vele Havisten -136 om precies te zijn- werden de diploma's niet individueel opgehaald maar in groepjes. Zo had je een groepje 'stille werkers', een groepje 'Nt-helden' en een groepje 'dramaqueens'. Mij schaarden ze in het groepje 'wild boys' met drie van mijn beste schoolvriendjes. Mijn dag kan niet meer stuk! Al moet ik nu wel werken.
Oud 01-07-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 01-07-2004 @ 17:47 :
zaterdag ga ik naar mexico en pan am is dan mn stew-slet.


"hey pan am ,wil je mijn kussen even rechtleggen?"

ik heb vandaag veel teveel geforumd,en ik heb een cdgekocht van the cu en ik heb gemountainbiked en ik heb geen zin om hier een fatsoenlijke zin van te maken.
en vanavond ga ik drinken.
Oud 02-07-2004, 00:18
Verwijderd
Vanmorgen heb ik rijles gehad met daarop volgend mijn 2e praktijkexamen. "Je maakte een paar kleine foutjes maar over het algemeen vond ik het voldoende. Gefeliciteerd." Dank u dank u. Dus naar het gemeentehuis rijbewijsje halen. Daarna thuis Oprah gekeken terwijl mn moeder zei dat ik in dr auto moest rijden. Om 5 uur was iedereen weg dus toen deed ik wat ik moest doen. Het leek net alsof ik in een film zit. Zo'n cowboyfilm. Ik liep op mijn vijand af, in slowmotion, ik hoorde de prairiemuziek op de achtergrond, grote stappen, woeste blik. Ik stapte in, maakte mij gereed, startte en sloeg een minuut later weer af maar de rest van de rit ging goed.
Vanavond was ik naar een feest maar ik heb stomme vrienden dus ik was vroeg weer thuis.
Oud 02-07-2004, 01:29
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-07-2004 @ 03:01 :
weetr je wat ik heb gedaan de afgelopen dagen? ja idd, smoken!
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 02-07-2004, 02:03
Verwijderd
ik spees em als un modderfokker
Oud 02-07-2004, 04:51
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ik en b dronken fdus whatever fuck shit yah
Oud 02-07-2004, 06:14
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik ben bijna 3 uur wakker, na tevens 3 uur slaap.
__________________
qkw <3
Oud 02-07-2004, 06:40
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Ik ben gister na een diploma uitreiking geweest waar er gratis bier was. Toen ik in Nijmegen kwam bij sjoerd was ik heel erg dronken. Zo dronken dat ik een kroeg of 2 uitgetrapt ben, althans, dat denk ik, ik hoop dat dat ongeveer klopt. Toen was sjoerd me zat omdat ik vervelend en stom was dus moest ik de trein in van 'm. Groot gelijk.
Ik heb vervolgens Arnhem CS met een stationnetje of 6 overschoten en heb de nacht doorgebracht in Dieren. Ik heb daar op een bankje op het station geslapen nadat ik om half 2 snachts met oude mensen ruzie heb gemaakt omdat ze eikels waren.
Toen ben ik om 5 uur op een ander bankje gaan liggen waar er een kartonnen doos was, dat lag lekkerder. Ik was een vette zwerver.
Om tien voor 6 ben ik opgestaan en heb ik een appeltje gegeten die ik om verdachte redenen in mijn tas had zitten, schijnbaar.
Nu ben ik thuis heb ik koffie gezet voor m'n pappa en mij en heb ik 'm veel plezier op z'n nieuwe werk gewenst. 4 zoetjes voor mij, 2 voor hem in den koffie. Hij zij nog sarcastisch 'zo jij ziet er lekker uit, zeker niet veel geslapen vannacht', 'nee'.
Uiteraard ben ik nu kapot, brak en d00d maar ik heb vannacht een kleine 4 redbulls uit m'n tas getoverd en opgedronken dat plus de koffie van net zorgt ervoor dat ik totaal niet kan slapen en dus maar de pc heb aangezet en jullie meldt wat ik gedaan heb.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 02-07-2004, 07:07
I <3 cock
I <3 cock is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 02-07-2004 @ 07:40 :
Ik ben gister na een diploma uitreiking geweest waar er gratis bier was. Toen ik in Nijmegen kwam bij sjoerd was ik heel erg dronken. Zo dronken dat ik een kroeg of 2 uitgetrapt ben, althans, dat denk ik, ik hoop dat dat ongeveer klopt. Toen was sjoerd me zat omdat ik vervelend en stom was dus moest ik de trein in van 'm. Groot gelijk.
Ik heb vervolgens Arnhem CS met een stationnetje of 6 overschoten en heb de nacht doorgebracht in Dieren. Ik heb daar op een bankje op het station geslapen nadat ik om half 2 snachts met oude mensen ruzie heb gemaakt omdat ze eikels waren.
Toen ben ik om 5 uur op een ander bankje gaan liggen waar er een kartonnen doos was, dat lag lekkerder. Ik was een vette zwerver.
Om tien voor 6 ben ik opgestaan en heb ik een appeltje gegeten die ik om verdachte redenen in mijn tas had zitten, schijnbaar.
Nu ben ik thuis heb ik koffie gezet voor m'n pappa en mij en heb ik 'm veel plezier op z'n nieuwe werk gewenst. 4 zoetjes voor mij, 2 voor hem in den koffie. Hij zij nog sarcastisch 'zo jij ziet er lekker uit, zeker niet veel geslapen vannacht', 'nee'.
Uiteraard ben ik nu kapot, brak en d00d maar ik heb vannacht een kleine 4 redbulls uit m'n tas getoverd en opgedronken dat plus de koffie van net zorgt ervoor dat ik totaal niet kan slapen en dus maar de pc heb aangezet en jullie meldt wat ik gedaan heb.
Waarom mocht je niet slapen bij Sjoerd!?
Oud 02-07-2004, 07:22
Verwijderd
Over euh, een half uurtje ga ik naar noorwegen, zweden en denemarken toe, en misschien blijf ik nog ergens in berlijn hangen. kus doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Oud 02-07-2004, 07:34
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
I <3 cock schreef op 02-07-2004 @ 08:07 :
Waarom mocht je niet slapen bij Sjoerd!?
Ik was heel vervelend, ik kan héel vervelend zijn
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 02-07-2004, 08:47
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 02-07-2004 @ 19:34 :
Ik was heel vervelend, ik kan héel vervelend zijn
No shit sherlock, als je zat bent ga je mensen bijten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid!
xineof
231 22-01-2006 15:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.