Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2004, 19:54
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 25-08-2004 @ 20:53 :
Vixen/Lepra:

We hebben het gezien, Stefanies tong is beroemd nu!! Jammer dat er niet meer uit werd gezonden van dat hele kwartier durende interview
Ja, vet schraal. dikke waste of time.
Zeg dan gelijk dat je alleen de piercings wilt filmen ofzeau.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Advertentie
Oud 25-08-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 25-08-2004 @ 20:54 :
Ja, vet schraal. dikke waste of time.
Zeg dan gelijk dat je alleen de piercings wilt filmen ofzeau.
ofzeau....is dat zoiets als dat beest uit hengelaux? *vraag stefanie maar even, die weet waar 't over gaat)
Maar t zag er stoer uit hoorrr..
En wat ik vandaag heb gedaan..
Nouja, opgestaan, naar school gegaan, bleek ik gisteren op school te moeten zijn. Toen weer gaan slapen, toen naar Haarlem en uhm, nu ben ik aant computeren en Lepra is een suf playstationspelletje aant spelen. pff.
Oud 25-08-2004, 21:19
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
was eigenlijk van plan uit te slapen maar dat lukt mij nooit dus lag ik om 8 uur al weer radio te luisteren. om half 10 uit mijn bed gekomen en een banaantje gegeten. Toen nog evenMTV gekeken en gedoucht enzo. vanmiddag nog evenmet mijn buurjongen naar de binnenstad geweest voor schoolspullen en een ijsje. Veel leuke kleding en schoenen gezien maar ik heb me ingehouden, komt nog wel een keer met een vriendin.. Daarna gecomputert en gegeten, mijn haartjes ook nog geverfd
PHOE wat een drukke dag
__________________
;-)
Oud 25-08-2004, 21:23
Appelblauw
Appelblauw is offline
Dronken geworden en nu zit ik te draaien voor de computer.
Yeah.
__________________
who looked good,so i could call her.
Oud 25-08-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 25-08-2004 @ 19:44 :
awww ik moet altijd aan die gekke jimmy woo foto van je denken
Jimmy Woo, was dat niet die gekke zuid-vietnamees in Good Morning Vietnam die alle Amerikanen met Earl aansprak en vet zieke reflecterende pakken droeg?
Oud 25-08-2004, 21:26
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Vanaf 7 uur vanochtend: werken eten slapen trainen eten slapen trainen douchen tv kijken.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 25-08-2004, 21:28
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
begin van de middag uit mn bed gerold. om boodschappen geweest. gekookt. lekker gegeten. verkleedpartijtje gehouden en er foto's van gemaakt. besloten dat ik morgen toch maar uitga.
Oud 25-08-2004, 21:30
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Appelblauw schreef op 25-08-2004 @ 22:23 :
Dronken geworden en nu zit ik te draaien voor de computer.
Yeah.
Elientje toch!
Oud 25-08-2004, 21:32
Verwijderd
wakker geworden om half 8, me nog een dag ziek gemeld van mn werk omdat mn keel nog fucked was van lowlands. toen door gaan maffen tot een uur of 12 ofzo. opgestaan en toen kwam Kelly langs. beetje zitten lullen en wat muziek zitten luisteren. jax 2 gaan spelen toen kel wegging en een miniem stuk van mijn kamer opgeruimd. toen kwam Geertje en hebben we alles weer bijgelegd wat misgegaan was op lowlands wat liggen knuffelen en daarna gaan eten. aan tafel weer lekker ruzie zitten maken met mijn pa na het eten ff cha0s en 655321 op netwerk gekeken met mijn ma nota bene naar mijn kamer gegaan en daar wat zitten computeren en net toen we een jointje gingen roken werd Geertje heel moe en wou gaan slapen. dat is ze nu dus aan het doen en ik zit wat Tokyo Ska te luisteren nu en wat te forummen. zo ff dat jointje oproken en waarschijnlijk weer verder jak 2 spelen
Oud 25-08-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 25-08-2004 @ 22:32 :
me nog een dag ziek gemeld van mn werk omdat mn keel nog fucked was van lowlands.


Ik ben naar school geweest, en daarna heb ik gewerkt en ben ik tot de conclusie gekomen dat ik mijn school niet op de school waar ik nu zit wil afmaken, dus nu weet ik het niet meer help.
Oud 25-08-2004, 21:58
Verwijderd
ik heb tussen de 10 en 15 gram weggerookt op lowlands van donderdag tot en met maandag

dan mag je keel best verneukt zijn
Oud 25-08-2004, 22:05
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
bij mn oma geweest, kamer opgeruimd (2 dingen verplaatst), agenda gekocht, boodschappen gehaald, maandtrajectkaart gehaald (tussen de buien door ), eten gemaakt, gegeten, gelezen, mja was het wel.
Oud 25-08-2004, 22:11
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Mja niet echt boeiend, ik heb gewerkt als koffiemuts/serveerster/afwasser (erm, maakt mij dat een ijverig geval?), en verder naar beste vriend geweest want die was weer terug van vakantie, en nu aan het msnen, oftewel een stuk minder actief als normaal.
__________________
eight days a week
Oud 26-08-2004, 11:58
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
tot nu toe niet veel boeiends. gedoucht en beetje kamer opgeruimd.
Straks naar een kamer kijken en vanavond paradisooo.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 26-08-2004, 12:22
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 25-08-2004 @ 22:24 :
Jimmy Woo, was dat niet die gekke zuid-vietnamees in Good Morning Vietnam die alle Amerikanen met Earl aansprak en vet zieke reflecterende pakken droeg?
Bijna! Het is de meest hippe club in Amsterdam. Maar wel in Oosterse stijl ingericht. Dus ik reken het goed, Lepie. Je hebt potentie!
Oud 26-08-2004, 12:38
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Heerlijk uitgeslapen, boodschappen gedaan en ik heb zodadelijk een sollicitatie gesprek.
Vanavond heb ik een "etentje" bij een medeforummer.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 26-08-2004, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 26-08-2004 @ 13:22 :
Bijna! Het is de meest hippe club in Amsterdam. Maar wel in Oosterse stijl ingericht. Dus ik reken het goed, Lepie. Je hebt potentie!
oftewel het hele concept is dus gewoon gejat van een vette film met Robin Williams
Oud 26-08-2004, 13:02
Verwijderd
vanmorgen ff oppgestaan om kwart over 8 om mij beter te melden voor mijn werk. ik dacht dus dat ik vandaag moest gaan werken maar om de een of andere reden gaven ze me vandaag alsnog vrij dus maar weer bij Geertje in bed gekropen en lekker lang uitgeslapen. nu heb ik opeens een hele extra vrije dag er bijh dus dat is mooi. nog geen idee wat ik er mee ga doen, behalve joints roken dan
Oud 26-08-2004, 14:14
Verwijderd
@lepra: ik heb die lowlandsfilmpjes van je vanochtend evenzitten bekijken

ontopic:
te vroeg aangekomen op school,school gehad(uitleg enzzzzzzzzzzo) toen terrasje gepikt,3 kwartier in de bus gezeten(ik heb zooon hekel aan die klotedingen) naar huis getreind en nu zit ik hier en mijn ouders zijn een week weg dus ik moet even evil plannen gaan smeden,vanavond iig uit
Oud 26-08-2004, 14:24
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
vandaag had ik m'n portfoliopresentatie en nu ben ik officieel tweedejaarsstudent eindelijk
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 26-08-2004, 15:04
Verwijderd
Ik ben heel LS verantwoord naar het introkamp van mijn studie geweest, waar ik gewoon iedereen snoesje en popje noem. Dat was leuk

Verder ge-sms-d met Emmmma omdat zij ging hospiteren, en vandaag is mijn zusje jarig
Oud 26-08-2004, 15:14
Pla
Pla is offline
Vanmorgen heb ik eerst gewerkt, daarna moest ik naar school voor 10 minuten?
Maar dat heb ik even gecompenseerd met shoppen Nu zit ik thuis waar ik nog even blijf, daarna ga ik wat eten en naar de sportschool..
__________________
duss..
Oud 26-08-2004, 16:29
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
lange dag op mijn nieuwe school. Veel tyfus docenten. daarna 3 kwartier te laat gekomen voor het vakkenvullen bij de AH. Mocht nog gewone tijd weg
Oud 26-08-2004, 16:30
Verwijderd
Ik heb dus met Riddie gesmsd Verder die kamer niet gekregen dus vandaag heel veel naar een kamer gezocht. Ook veel gereageerd maar nog niks terug gehoord... Ook heb ik de was gedaan (ik word een soort huisvrouw), met mn zusje gechilld en boodschappen gedaan. En ik heb een nieuw tshirtje gekocht
Oud 26-08-2004, 17:09
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Intro deel 2, goh vandaag gingen we Rotterdam verkennen In groepjes langs gebouwen en dan vragen beantwoorden echt zooo brugklas We kregen wel een ijsje en een hotdog gratis maar beiden waren ranzig
Sociaal gedaan met medestudenten en met zijn allen eerder naar huis gegaan
In de trein de starstyle gelezen en ohja nu zit ik thuis achter de computer beetje te niksen.
__________________
Pardon my French
Oud 26-08-2004, 17:25
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb de afgelopen dagen geintroot op de HKU en het bevalt me wel. De studie is wel zwaar ik moet 2x per week tot 17.45 naar school en ik heb ook geen enkele dag vrij. Verder heb ik een hip shirtje gemaakt en zodadelijk ga ik naar mijn huissie om te koken
__________________
sleep is no friend.
Oud 26-08-2004, 18:51
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-08-2004 @ 18:09 :
Intro deel 2, goh vandaag gingen we Rotterdam verkennen In groepjes langs gebouwen en dan vragen beantwoorden echt zooo brugklas
haha hoor ik ook van mensen van mijn oude school
Gaan ze drie dagen op kamp... haha
Oud 26-08-2004, 19:37
Verwijderd
Ik heb stage gelopen en toen ging ik naar huis en daar heb ik heel veel gegeten.
En toen ging ik een vriendin bellen en hebben we de hele tijd gebeld.
En toen werd ik moe en ging ik uit verveling mijn teennagels lakken en daarna heb ik met mijn moederrr liedjes van Blondie en Diana Ross gezongen.
En ik heb ook nog op msn gezeten maar er was niemand online die ik boeiend vind
En nu ben ik sjaggie want ik ben gestopt met roken en ik ben moe
En straks ga ik naar bed want ik moet er vroeg uit.
Oud 26-08-2004, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 26-08-2004 @ 18:25 :
Ik heb de afgelopen dagen geintroot op de HKU en het bevalt me wel. De studie is wel zwaar ik moet 2x per week tot 17.45 naar school en ik heb ook geen enkele dag vrij. Verder heb ik een hip shirtje gemaakt en zodadelijk ga ik naar mijn huissie om te koken
Heb je Wim Wokkie al gespot?! Hij weet waarschijnlijk niet hoe jij eruit ziet danwel wie jij bent Spreek m maar aan, hij is heel lief hoor! En Gifkonijn en Miss_kazzzzzzz zijn er ook

Ik heb vanavond hockey gekeken met mn zusje en mn papa kwam ineens even langs. Toen hebben mn zusje en ik allebei een halve meloen gegeten na het avondeten en nu ben ik aan het chillen met muziek en het forum
Oud 26-08-2004, 20:35
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-08-2004 @ 18:09 :
Intro deel 2, goh vandaag gingen we Rotterdam verkennen In groepjes langs gebouwen en dan vragen beantwoorden echt zooo brugklas We kregen wel een ijsje en een hotdog gratis maar beiden waren ranzig
Sociaal gedaan met medestudenten en met zijn allen eerder naar huis gegaan
In de trein de starstyle gelezen en ohja nu zit ik thuis achter de computer beetje te niksen.
awww poor thing
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 26-08-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 26-08-2004 @ 15:14 :
vanavond iig uit
mooi niet dus,kom net bij een vriendin aan,is ze ziek geworden en toen hadden ik en die andere vriendin ook niet zon zin meer,nu heb ik een makkelijk xxxl shirt aangetrokken en ga ik achter de pc nerdy doen

oh en ik ben aan het dubben of ik het door mij zo geadoreerde japie krekel plaatje even vervang en mij bij de forumpunx voeg en er "unban tpf" van maak,want ik heb het verhaal gelezen en ik vind het loos dat hij geband is,en ik vond zijn afkeer jegens friesland gaaf

Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 20:43.
Oud 26-08-2004, 20:44
Verwijderd
om 11 uur opgestaan en tv gekeken, gedouched, wat tijdschriften gekocht. daarna gewerkt, lekker pleetjes gesopt en meer dan een uur gestofzuigd en een pistoletje gezond gegeten. jaja. vanavond komt er een coole film op rtl4, denk ik. maar eens kijken als ik het niet weer eens vergeet
Oud 26-08-2004, 20:46
Susanne
Susanne is offline
japie ik vroeg 3 weken geleden al om je msn en nu wil ik het een x hebben hoor

Ohja ik ben gisteren + vandaag in Groningen geweest, waar ik heb gehoord dat bob pfeiffer heeft, en nu heeft mijn lompste vriendinnetje (die ook wel weer cool is aan de ene kant) een nogal raar koosnaampje voor mij bedacht daardoor > namelijk motorisch gestoorde kut dus de hele dag ging het kuuuutje poesjeee pussycat hihihih giebel grinnik, maar verder heb ik het echt gehad
Vnvnd heb ik samen met Joost (die kwam opeens opdagen???) hockey gekeken en ik moest echt even slikken hoor, dames zilver en die p00pduitsers goud, en dat met een eerdere overwinning met een marge van 3, ja dat was ff slikken mensen
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 26-08-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 26-08-2004 @ 21:36 :

oh en ik ben aan het dubben of ik het door mij zo geadoreerde japie krekel plaatje even vervang en mij bij de forumpunx voeg en er "unban tpf" van maak
gedaan,als is het maar om me eens voor een keer in mn leven een rebel te voelen
Oud 26-08-2004, 20:50
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
max dont have sex with your ex
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Oud 26-08-2004, 20:51
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 26-08-2004 @ 21:50 :
max dont have sex with your ex
:--(
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 26-08-2004, 20:53
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Waarom is ThePinkFlamingo zo ontzettend belangrijk dat iedereen zijn avatar gaat veranderen?

Ik raak in de war met wie, wat post omdat iedereen dezelfde ava heeft en ik dan niet naar de naam kijk enzo.
Oud 26-08-2004, 20:57
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 26-08-2004 @ 21:51 :
:--(
waarom doe jij me ron brandsteder neus na ?? :----( jij had er toch een hekel aan ? :---(
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Oud 26-08-2004, 21:02
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
monolo schreef op 26-08-2004 @ 21:35 :
awww poor thing
jaaa morgen deel 3
__________________
Pardon my French
Oud 26-08-2004, 21:03
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
om half 3 was ik thuis, toen zag ik dat ik mijn raam open had laten staan en mijn stoel helemaal soppig was en mijn vloer helemaal nat van de regen, eerst dus even mijn stoelbekleding in de wasmachine gepropt en mijn kamer een beetje gedwijlt. Toen geslapen werd om 11 uur wakker. gedoucht en gegeten toen naar mijnbeste vriendin gegaan, met haar About a Boy gekeken en bijgeklets over jongens enzo. toen weer naar huis, raviolli gemaakt want ik ben alleen thuis met mijn broer en mijn broer is autistisch dus erg onzelfstandig. daarna afgeruimt enzo, nog wat gebeld met een leuke jongen en muziek geluisterd en nu zit ik hier te laptoppen.
__________________
;-)
Oud 26-08-2004, 21:17
Verwijderd
Vanmorge heb ik van half 8 tot half 4 hardcore gewerkt bij de oudjes, daarna thuis in een studiecrisis gezeten waar ik nog steeds in zit en toen maar met mn mommy naar de stad geweest om van de laatste uitervkoop te profiteren en we zijn geslaagd.
Oud 26-08-2004, 21:20
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
motorpak gehaald
portemonnee leeg

4 uur bij de kapper gezeten
portemonnee nog leger
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 26-08-2004, 21:52
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
hmm ik lag vanmorgen heerlijk uit te slapen tot ik bruut werd wakkergemaakt met de vraag of ik boodschappen wilde gaan doen.. toen ik uit bed stapte had ik niet in de gaten dat de kat precies daar was gaan liggen waar ik mijn voeten neer wilde zetten, dus ik breek half mijn nek en val tegen mijn stereo aan, die keihard aanspringt.. dus toen was ik vrij snel wel wakker, dat dan weer wel.
naar de kapper geweest ook nog, te kort geknipt (altijd), dus zit nu de hele tijd aan mn haar te trekken in de hoop dat het daarvan weer langer wordt..
nederland zien verliezen met hockeyen
een aangebrand pizzabroodje
toen belde een vriend op of ik meewilde naar de film, maar ik heb er geen zin in
en nu word ik voor burgertrut uitgemaakt op msn

wat een dag
Oud 26-08-2004, 22:05
dummeltje
Avatar van dummeltje
dummeltje is offline
Vroeg wakker geworden, toen maar besloten om niet naar mn laatste introductiedag te gaan. Verder gemsnt, véél gebeld, ruzie gemaakt, een ikeakast in elkaar gezet. Jah, dat was het verder wel...
__________________
oh.
Oud 26-08-2004, 22:27
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
wakker geworden, gechilled met dirk, dirk op de trein gezet, ov opgehaald, gegeten, naar werk gefietst omn erachter te komen dat ik helemala niet hoefte te werken, toch maar gaan werken, geinternet
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Oud 26-08-2004, 22:33
Snuitermans
Snuitermans is offline
Wakker geworden rond klokje van acht, ontbijten, vriend helpen met het inrichten van zijn kamer, avondeten, hardlopen, computeren.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 27-08-2004, 06:38
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik ben nu te vroeg wakker omdat ik moet werken van 8 tot 6
Oud 27-08-2004, 08:51
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Roxane schreef op 26-08-2004 @ 22:17 :
daarna thuis in een studiecrisis gezeten waar ik nog steeds in zit
Ook al?


Gisteren was ik stom. Ik kan geen oppervlakkige biatch zijn, want ik heb gevoelens. Nu ga ik Vifit drinken. Oh, en ik heb keelpijn. Maar ik heb gisteren wel drie keer gedouched en vandaag ook al dus ik ben wel schoon.

Edit:
Mijn m00der had nog geen Vifit gehaald dus heb ik vijf verschillende pakken gehaald in mijn jongetjesoutfit. Nu ben ik al een uur met mijn ex slash beste vriendje aan het bellen, incl. plaspauze.

Laatst gewijzigd op 27-08-2004 om 10:04.
Oud 27-08-2004, 08:56
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 26-08-2004 @ 22:20 :
motorpak gehaald
portemonnee leeg

4 uur bij de kapper gezeten
portemonnee nog leger
!~!
fotooo
Oud 27-08-2004, 08:59
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik heb me verslapen omdat ik dacht dat ik om kwart voor 12 op school moest zijn wat eerder was. En ik ben doodmoe omdat ik de halve nacht wakker ben gehouden door telefoontjes . Straks ga ik douchen en naar school, om kwart voor 12 heb ik 1 les en om half 3 de volgende pas . Vanavond ga ik westerpoppen en morgen ook.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin
Verwijderd
500 03-05-2010 09:54
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35
Lifestyle Magazines, kranten enz, leuk?
analese
51 04-03-2006 23:48
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.