Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2004, 22:52
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
vanmorgen braaf naar college geweest, daarna met 2 vriendinnen naar de stad, eerst de man van de telfort-winkel beledigd en een broodje gegeten bij de v&d. daarna door de regen de hele stad afgelopen voor schoenen voor een vriendin, maar nog niets gevonden . kruidnootjes gehaald bij bakkerij bart ook nog een paraplu gekocht die kapot bleek te zijn, en toen beetje geïrriteerd, stampend in de plassen, maar naar huis gelopen. warm bad genomen en mijn haren geverfd.
oh en de poes uit haar lijden verlost want die had een grassprietje in haar neus gekregen die ook in haar keel was komen te zitten en vond dat volgens mij niet erg comfortabel , daarom maar een licht chirurgische ingreep verricht.
Advertentie
Oud 22-09-2004, 23:53
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
battlestar schreef op 22-09-2004 @ 23:52 :

oh en de poes uit haar lijden verlost want die had een grassprietje in haar neus gekregen
Ook meteen radicaal.
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 22-09-2004, 23:58
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 23-09-2004 @ 00:53 :
Ook meteen radicaal.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 23-09-2004, 01:08
Faery
Faery is offline
hehehe

ik heb colelges gevolged en mn broer was jarig dus ging ik zuopen bij roy en thuis :>
__________________
Genocidealisme.
Oud 23-09-2004, 01:09
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Vandaag niet zo veel.
Oud 23-09-2004, 01:10
Faery
Faery is offline
;'(
__________________
Genocidealisme.
Oud 23-09-2004, 02:03
Verwijderd
gewerkt, best lang. langs huis en wat gebeld en heel effe geinternet. toen door naar Vin waar we gechilled hebben en nu weer thuis met eten
Oud 23-09-2004, 08:00
Verwijderd
Naar college geweest, een presentatie voorbereidt en gisteravond had ik eigenlijk een feestje, maar ik ben niet gegaan. Te moe. Vannacht ben ik 6 keer wakker gebeld en gesmst en toen presteerde vanochtend m'n moeder het ook nog eens een keer om te bellen om half 8.
Oud 23-09-2004, 08:03
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
gepoept

enzo
__________________
bonnie and clyde
Oud 23-09-2004, 08:29
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik wacht op mijn pa die zo lief is mij te brengen naar het station.. als ie uitgebeld is.
zo 2 uur college en dan gaan we weer naar huis
Oud 23-09-2004, 09:10
Verwijderd
Vnochtend mijn vriend met zijn auto naar school gebracht, vervolgens met zijn auto naar het station gereden om naar de Uni te gaan. Na een kwartier rondrijden had ik eindelijk een parkeerplaats, maar toen bleek dat mijn trein niet reed, en had het dus ook geen zin om naar de Uni te gaan omdat ik maar één college had en dus de helft zou missen als ik een trein later zou nemen.
Toen ben ik naar de schoenmaker gegaan, heb mijn schoenen opgehaald en ben weer naar huis gereden.
Zometeen ga ik braaf de stof doornemen en maken die ik vandaag mis.
Straks vriendje ophalen van school en de rest van de middag/avond lamballen
Oud 23-09-2004, 09:57
Konstantine
Konstantine is offline
Vanochtend werd ik wakker en toen heb ik onder de zonnebank verder geslapen, maar ik moest wel eerst door de regen om onder die zonnebank te komen, dat was jammer. Daarna heb ik boodschappen gedaan en een uur gebeld met meneer Back Door Man. Momenteel ben ik bezig te bedenken wat ik vanavond aan moet naar Interpol en het is heel moeilijk. Als ik er eindelijk uit ben ga ik al mijn cd's en kleren en andere rotzooi in dozen stoppen.
Oud 23-09-2004, 11:08
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik heb jeuk
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 23-09-2004, 11:26
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
zal ik krabben?

ontopic: wakker geworden, de douche in, douche weer uit. 't standaard ritueel eigenlijk.
zometeen kaartjes halen voor R.A.T. Night. en even langs ye olde shoppe.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 23-09-2004, 11:32
absence
absence is offline
opgestaan etc, toen naar school waar bleek dat ik maar 1 uur les had.

naar de stad gefietst en sonic blabla kaartje gehaald, morgen venetian snares woah <3.
__________________
he can put that in his pipe and smoke it
Oud 23-09-2004, 11:33
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Met open mond naar de kunsten van meneer Funk gestaard, sinds maanden weer eens een jointje gerookt, twee uur geslapen en de trein vanuit Tilburg naar de kankahstad gepakt. Nu wordt het tijd voor niks.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 23-09-2004, 11:35
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
vanmorgen om half9 zat ik heel lifestylish bij de kapper. mn haar zat hip, met krullen erbij. totdat ik in de regen moest lopen, omdat mn band lek was. toen kwam ik een klasgenoot tegen en ben ik achterop zijn fiets gesprongen. nu zit ik in het welbekende studiehuis te zoeken naar informatie over rusland/terrorisme, omdat ik iets in moet leveren wat ik niet af ga krijgen.
Oud 23-09-2004, 11:47
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik ben wakker geworden en door de klote regen naar school gefietst, waardoor ik nu een fokking slecht humeur heb omdat mn broek en schoenen helemaal nat zijn en ik heb koud heb.
En ik moet nog een advocaat regelen vandaag en nog meer dingen waar ik totaal geen zin in heb.
Stomme dag vandaag.
En mn begeleider op school zegt dat ik mn sociale leven moet gaan inperken
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 23-09-2004, 11:48
Verwijderd
opgestaan etc,naar station gefietst,in breda de verkeerde bus genomen zonder kaartje,en op een gegeven moment zat ik nog alleen in die bus en ik had geen idee waar ik was e toen begon de chauffeur te zeuren dat ik geen kaartje had en ik zei hel zielig dat ik maar een arm studentje was dat de dupe was van de bezuinigingen en toen vond hij h goed
uurtje les gevolgd en besloten de rest te skippen want het was saai,naar huis gegaan,me net omgekleed omdat ik een beetej vochtig was geworden door het nederlandse weer en vandaag moet ik ook nog leren voor een tentamen van morgen ofzo
Oud 23-09-2004, 11:48
Help Valentijn
Avatar van Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 18-09-2004 @ 23:48 :
De afgelopen dagen had ik intro, maar in Antwerpen noemen ze dat natuurlijk Startdagen. Het was heel plezant en ik schaamde me voor mijn Nederlandsheid dus ik heb het Vlaamse volkslied gezongen, al staande op een tafel met Jupiler in mijn hand.
zat je in de reeks 16 -18 september?

euhm on topic: prins Laurent kijken die hier net passeert
Oud 23-09-2004, 12:11
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Help Valentijn schreef op 23-09-2004 @ 12:48 :
zat je in de reeks 16 -18 september?

euhm on topic: prins Laurent kijken die hier net passeert
IEK wie ben jij?
Oud 23-09-2004, 12:16
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Met moeite opgestaan, aangekleed en naar school gegaan. Eerst nog even met een jongen gepraat met een raar accent en toen naar de les gegaan. Was enorm suf, gelukkig duurde het maar 1,5 uur. Toen op de terugweg gepraat met een jongen uit mn klas die toch best aardig bleek. Nou ga ik straks de ns bellen of ze mn paraplu hebben gevonden en daarna werk zoeken en dan naar Haarlem.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 23-09-2004, 12:51
Help Valentijn
Avatar van Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 23-09-2004 @ 13:11 :
IEK wie ben jij?
In welk paviljoen zat je?
Oud 23-09-2004, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Help Valentijn schreef op 23-09-2004 @ 13:51 :
In welk paviljoen zat je?
hoi heb jij krulletjes en een streepjestrui?
Oud 23-09-2004, 12:56
Verwijderd
of nijlpaard slippers?
Oud 23-09-2004, 12:59
Help Valentijn
Avatar van Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 23-09-2004 @ 13:54 :
hoi heb jij krulletjes en een streepjestrui?
op basis van wat zou je zoiets kunnen zeggen?
Oud 23-09-2004, 13:00
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
wakker geworden
sex gehad
opgestaan
gedoucht
koffie gezet
bus gepakt
afscheid genomen van vriendje
roxanne ontmoet op busstation
zusje van vixen tegengekomen op school
college gevolgd
boterham gegeten
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 23-09-2004, 13:09
Help Valentijn
Avatar van Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 23-09-2004 @ 13:56 :
of nijlpaard slippers?
dat wel
Oud 23-09-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Help Valentijn schreef op 23-09-2004 @ 14:09 :
dat wel


haha wat een toeval: ik typte gewoon 2 woorden die in me op kwamen in
Oud 23-09-2004, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Help Valentijn schreef op 23-09-2004 @ 13:59 :
op basis van wat zou je zoiets kunnen zeggen?
stap 1: kijk in de spiegel,ziet u daar krullen vink dan het vakje waar "ja" bij staat aan,zo nee,vink dan "nee" aan
stap 2: kijk in uw kledingkast of daar een blauw grijs gestreept shirt ligt,vul ook hier ja of nee in.

konstatine liet me een ofot zien van iemand op dat intro gedoe vandaar
Oud 23-09-2004, 13:24
Verwijderd
Ik ben gisteren na college naar "The Village" geweest met een studiegenootje, was leuk Daarna boodschappen gedaan en naar mn vriend gegaan. Samen gekookt, geslapen en dat soort dingen. En vanmiddag moest hij weer naar de HKU dus toen ben ik naar huis gegaan anuit Utrecht.
Oud 23-09-2004, 13:33
Help Valentijn
Avatar van Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 23-09-2004 @ 14:21 :
stap 1: kijk in de spiegel,ziet u daar krullen vink dan het vakje waar "ja" bij staat aan,zo nee,vink dan "nee" aan
stap 2: kijk in uw kledingkast of daar een blauw grijs gestreept shirt ligt,vul ook hier ja of nee in.

konstatine liet me een ofot zien van iemand op dat intro gedoe vandaar
oke, er was daar 40 man zoiets, tientallen foto's, staat erop één iemand met krullen en een grijs-blauwe trui, kan niet anders dan mij zijn

ik ben degene met zijn nijlpaard slippers
Oud 23-09-2004, 13:36
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Gewerkt en ruim 2 keer m'n target gehaald pfoe
Oud 23-09-2004, 14:09
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
cha0s schreef op 23-09-2004 @ 12:26 :
zal ik krabben?

ontopic: wakker geworden, de douche in, douche weer uit. 't standaard ritueel eigenlijk.
zometeen kaartjes halen voor R.A.T. Night. en even langs ye olde shoppe.


yehhh, aan mijn arm
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 23-09-2004, 15:06
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Help Valentijn schreef op 23-09-2004 @ 13:51 :
In welk paviljoen zat je?
15
Oud 23-09-2004, 15:09
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb zo ongeveer alles in gepakt, maar ik weet nog steeds niet wat ik vanavond aan moet. Verder heb ik nog wat dingetjes gekocht en toen ik aan het winkelen was kreeg ik een smsje en door dat smsje kreeg ik een gigantische smile en dat was gek. En toen ik mijn cd's aan het inpakken was zag ik dat er in 1 hoesje 2 cd's zaten waarvan eentje waarschijnlijk van een collega is die die cd had geleend. Nou weet ik niet of dat de bedoeling was of dat hij die cd nu kwijt is, maar ik ga hem lekker niet terug geven.
Oud 23-09-2004, 15:13
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Ik heb net van freakjuh gehoord dat ik nog ingelogd was op school en er zijn onder mijn naam allemaal rare dingen gezegd..
ik ben ook dom zeg
Oud 23-09-2004, 15:15
Verwijderd
Eh.. check je avatar ook even honeybunny..
Oud 23-09-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Anteverta schreef op 23-09-2004 @ 16:13 :
Ik heb net van freakjuh gehoord dat ik nog ingelogd was op school en er zijn onder mijn naam allemaal rare dingen gezegd..
ik ben ook dom zeg
http://forum.scholieren.com/member.p...o&userid=30740

Oud 23-09-2004, 15:16
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
oh jezus, dat ook nog!
Ok, degene die dit gedaan heeft, je word bedankt
je had me ook gewoon even uit kunnen loggen, was wel zo vriendelijk geweest..
Oud 23-09-2004, 15:18
Verwijderd
edit: aha ik snap het al

ps annemieke ik dacht bijna dat je wilde gaan vertellen wat voor hete dingen je vanochtend gedaan had

Laatst gewijzigd op 23-09-2004 om 15:26.
Oud 23-09-2004, 15:21
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
@anteverta: flauwe shit indeed.

ontopique:
Na het ontbijt ben ik richting de stad gegaan. Op beurs met Wouter afgesproken en meteen maar even naar the Act gegaan.
Hash gehaald en ff wat gedronken en meteen maar 'n jointje gesmoked. Bij de Vietnamees in z'n keet even 'n Vegetarische loempia gehaald en doorgelopen naar 't postkantoor annex ticketservice om even 2 kaartjes voor Lepra en ik te fixen voor The Selecter en Lars Frederiksen & the Bastards. Met de 2 kaartjes op zak weer de stad in en ff bij Donner lopen neuzen, 2 boeken gekocht, Trainspotting en Fear & Loathing in Las Vegas, en op weg naar huis gegaan, alwaar ik nu aan m'n 2e joint zit.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 23-09-2004, 15:24
Verwijderd
bij Dirk langsgeweest en dat was nog best zwaar. gelukkig zijn zijn wietplanten zwaar verneukjt dus dat kan hij tenminste niet meer gaan roken

zometeen werken en daarna bij Raoul film gaan kijken
Oud 23-09-2004, 15:51
Verwijderd
harold and kumar go to white castle gekeken, erg blits !
Oud 23-09-2004, 16:04
Susanne
Susanne is offline
maandag > Naar school en gesprekje gehad met afdelingshoofd of ik met VMBO4 meewil op werkweek naar Apeldoorn als mentrix op kosten van school samen met een klasgenoot
Verder savonds gehockeyd en stoned geworden van de arnica

dinsdag > Ik had maar 2 uur school met krimprooster dus ik ben niet geweest bobbb gestalkt

woensdag > school & huiswerkinstituut die waren omdat ik er niet was die dag ervoor en me niet had ziekgemeld

vandaag > weer een kansloos dagje op school maargoed, bijna weekend Vnvnd komt bobb
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 23-09-2004, 16:20
Verwijderd
ik heb net een poging tot leren gedaan maar dat ging niet dus toen ben ik mezelf gaan scheren want ik kreeg een baard en dat wil ik niet.
toen heb ik met mijn haar lopen klooien want het valt voor geen meter en ik wil iets anders : of echt lang laten groeien of aan de zijkant kort of...,ik weet het niet
en dadelijk ga ik eten en voetballen
Oud 23-09-2004, 16:39
Teun
Teun is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 23-09-2004 @ 17:20 :
ik heb net een poging tot leren gedaan maar dat ging niet dus toen ben ik mezelf gaan scheren want ik kreeg een baard en dat wil ik niet.
toen heb ik met mijn haar lopen klooien want het valt voor geen meter en ik wil iets anders : of echt lang laten groeien of aan de zijkant kort of...,ik weet het niet
en dadelijk ga ik eten en voetballen
Dat punt had ik ook.
Ik zei toch dat je niet naar de kapper moest!
Oud 23-09-2004, 16:43
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
Teun schreef op 23-09-2004 @ 17:39 :
Dat punt had ik ook.
Ik zei toch dat je niet naar de kapper moest!
van fouten leer je

vandaag naar school geweest en toen ik thuis kwam vroeg me zusje of ik eventjes voor een uurtje naar utrecht wilde..
dus daar even geshopt enzo
en vanavond naar koopavond.
heerlijk leven
Oud 23-09-2004, 16:49
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
ik wilde naar school maar toen was ik gister bij vrienden blijven slapen dus toen werd ik te laat wakker. toen gingen we daar hangen en herriemaken, toen kwam er een rus en die ging weer weg en toen ging ik met een vriendin mee naar huis, daar gingen we naar de dirk, maar had ik mn maximum bereikt en nu geniet ik van mn volle melk bij haar
__________________
voorikvergeet
Oud 23-09-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 23-09-2004 @ 17:49 :
ik wilde naar school maar toen was ik gister bij vrienden blijven slapen dus toen werd ik te laat wakker. toen gingen we daar hangen en herriemaken, toen kwam er een rus en die ging weer weg en toen ging ik met een vriendin mee naar huis, daar gingen we naar de dirk, maar had ik mn maximum bereikt en nu geniet ik van mn volle melk bij haar
hey jijjj ik kan niet bellen nu en ik zie je hier, ehm vanavond is goed?! maar ik weet nog niet precies waar en hoe laat het is want het was nog niet zeker ofzo, noujaa we zien wel?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.