Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2003, 18:00
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 12-08-2003 @ 14:17:
lol

alle politici zijn burgers
lol?dat jij zo stom bent dat je dit niet begrijpt?

Dat is trouwens inderdaad lol!
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Advertentie
Oud 12-08-2003, 19:00
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
meelman schreef op 12-08-2003 @ 17:57:
Atjeh, volgens mij zijn die figuren inmiddels allang overgestapt naar de NVU of NR of een andere nieuwe splinterpartij. Volgens mij blijft nu alleen de hooggeschoolde en nadenkende aanhang over.

ja, daarom zijn ze dus in de peiling gezakt naar 4 zetels zeker
Oud 12-08-2003, 19:01
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 12-08-2003 @ 19:00:
lol?dat jij zo stom bent dat je dit niet begrijpt?

Dat is trouwens inderdaad lol!

dikke lol man, stoere avatar trouwens joh


Oud 12-08-2003, 20:00
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 12-08-2003 @ 17:18:
ik ben geen sp of gl er.. maar goed als jij tegen mij zegt dat ik daar niet over kan oordelen, hoe kan jij dan wel over mij oordelen? je spreekt jezelf tegen


Naar aanleiding van je posts

Citaat:
laten we nou gewoon eerlijk zijn dat de LPF aanhang vooral uit laaggeschoolden bestaat(tenminste t deel dat blaat), maar er zitten natuurlijk ook hoogopgeleiden tussen, maar ik had t over t gem. niveau ve gem. LPFer en die is niet zo hoog.
En middelbaargeschoolden, waar vaak helemaal niets mis mee is. Sterker nog, het zijn vaak hele aardige, sociale mensen met een gezonde interesse in andere culturen en dus GEEN afkeer van buitenlanders. Ze zijn alleen de marokkaanse terreur in hun buurt zat.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 12-08-2003, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-08-2003 @ 21:00:
En middelbaargeschoolden, waar vaak helemaal niets mis mee is. Sterker nog, het zijn vaak hele aardige, sociale mensen met een gezonde interesse in andere culturen en dus GEEN afkeer van buitenlanders. Ze zijn alleen de marokkaanse terreur in hun buurt zat.
Maar die zijn wel in de minderheid.

Dat het LPF-electoraat aardig en sociaal is, zal ik niet ontkennen. De LPF-stemmers die ik ken zijn ook allemaal aardig en sociaal. Een gezonde interesse in andere culturen vind ik echt een verschrikkelijke uitdrukking. De LPF-stemmers die ik ken zijn niet allemaal laagopgeleid (then again, ook niet echt hoog) maar ze hebben wel één ding gemeen: ze geven allemaal toe aan de primitieve angst voor het vreemde, aan de xenofobie.
Oud 12-08-2003, 21:29
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-08-2003 @ 21:42:
Maar die zijn wel in de minderheid.

Dat het LPF-electoraat aardig en sociaal is, zal ik niet ontkennen. De LPF-stemmers die ik ken zijn ook allemaal aardig en sociaal. Een gezonde interesse in andere culturen vind ik echt een verschrikkelijke uitdrukking. De LPF-stemmers die ik ken zijn niet allemaal laagopgeleid (then again, ook niet echt hoog) maar ze hebben wel één ding gemeen: ze geven allemaal toe aan de primitieve angst voor het vreemde, aan de xenofobie.
Nee nee, dat heet marokkanofobie

Serieus: Ik ken veel lpf-ers maar bespeur bij vrijwel niemand( en ik woon in Utrecht) xenofobische dan wel racistische neigingen. Dat is meer iets voor de onderste laag van de bevolking.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 12-08-2003, 21:32
Verwijderd
Ach, het hebben van bepaalde denkbeelden hangt sowieso niet direct samen met iemands opleiding. Het valt me van iemand als Joost Eerdmans ook wel tegen dat hij als academicus bijna letterlijk zegt dat hij een hekel heeft aan nuance en correctheid, zeker als je bedenkt dat hij weinig kennis van zaken heeft. In dat licht moet ik zeggen dat ik nog wel waardering had voor Fred Teeven in de periode dat Pim nog bij LN zat. Die man is officier van justitie en heeft dus wel enige ervaring met boeven.
Oud 12-08-2003, 23:42
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-08-2003 @ 13:25:
Ik had van een figuur zoals jij eerlijk gezegd zelf al niets zinnigs verwacht, dus dan reageer ik daar lekker op op mijn manier. Sweet dreams, pal.

Duplo is veel te groot voor mij. Ik houd het liever bij het lezen van jouw posts. Die behoren namelijk tot de categorie popcorn entertainment.
[argumentatie]

In het kort, ik prefereer meer zin in het leven dan alleen leven om aardse geneugten, om het eens op zijn jehova's te zeggen.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 13-08-2003, 01:34
Verwijderd
Citaat:
En middelbaargeschoolden, waar vaak helemaal niets mis mee is. Sterker nog, het zijn vaak hele aardige, sociale mensen met een gezonde interesse in andere culturen en dus GEEN afkeer van buitenlanders. Ze zijn alleen de marokkaanse terreur in hun buurt zat.
Ga jij maar fijn met je rechtse vriendjes spelen
Marokkaanse terreur my ass. 1 marokkaanse familie kan makkelijk een hele buurt terroriseren, maar dat zegt niet dat alle marokkanen voor terreur zorgen.

Speel jij trouwens wel eens beuk de buitenlander met je vriendjes, of praten jullie alleen over jullie xenofobische angsten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.