Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2005, 07:49
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
http://en.wikipedia.org/wiki/Irgun
http://en.wikipedia.org/wiki/Stern_gang
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Advertentie
Oud 11-08-2005, 07:54
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-08-2005 @ 23:17 :
Jawel. Als je ultra-fundamentalistische moslims afwijst, moet je ook ulta-orthodoxe joden afwijzen. Niet met twee maten meten, hè (hoewel dat wel je sterkste punt is).
Er is een verschil, namelijk de ideologische.

[edit: en dan heb ik t over t verschil bij ultra-orthodoxe joden.
bovendien wijs ik niet ultra-fundamentalistische moslims af, maar hen die mensenrechten (UVRM style) in hun ideologie niet serieus nemen. En dan nog wijs ik t alleen ideologisch af.]
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.

Laatst gewijzigd op 11-08-2005 om 08:22.
Oud 11-08-2005, 07:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
en = ultra-orthodox?

wtf wil je zeggen?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-08-2005, 07:57
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
dit zijn zeker heeeeeeeeeele liberale joden:
http://www.jewsagainstzionism.com/

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-08-2005, 08:35
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-08-2005 @ 08:56 :
en = ultra-orthodox?

wtf wil je zeggen?
Dat er zeker wel ulltraorthodoxe joodse terroritsne bestaan (wat Peace tegensprak).

Ik heb niks tegen joden, alleen wijs ik van sommigen de ideologie af die lijnrecht tegen de UVRM ingaat.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 11-08-2005, 08:37
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 11-08-2005 @ 09:35 :
Dat er zeker wel ulltraorthodoxe joodse terroritsne bestaan (wat Peace tegensprak).


ik dacht dat je t tegen mij had

Citaat:

Ik heb niks tegen joden, alleen wijs ik van sommigen de ideologie af die lijnrecht tegen de UVRM ingaat.
dat kan
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-08-2005, 08:40
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-08-2005 @ 09:37 :


ik dacht dat je t tegen mij had

dat kan [/B]


Mijn spelling zuigt trouwens
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 11-08-2005, 10:10
Peace
Peace is offline
Fout. Ultra-rechts terrorisme betsaat wel. Ultra-orthodoxe terrorisme niet. Het Irgun was geen ultra-orthodoxe organisatie, net zoals alle andere TERRORISTISCHE organisaties die in Israel hun territorium hebben afgebakend. Maar ik heb geen ultra-orthodoxe jood OOIT een terroristische aanslag zien plegen.
Oud 11-08-2005, 11:26
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Peace schreef op 11-08-2005 @ 11:10 :
Fout. Ultra-rechts terrorisme betsaat wel. Ultra-orthodoxe terrorisme niet. Het Irgun was geen ultra-orthodoxe organisatie, net zoals alle andere TERRORISTISCHE organisaties die in Israel hun territorium hebben afgebakend. Maar ik heb geen ultra-orthodoxe jood OOIT een terroristische aanslag zien plegen.
Die moordenaar van Rabin was zeker ook een rechtsextremist.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 11-08-2005, 12:43
Verwijderd
Citaat:
combatguy schreef op 10-08-2005 @ 19:39 :
Hun land van herkomst is Israel...
Hun land van herkomst is het land waar ze woonden voordat ze naar Israel gingen.
Oud 11-08-2005, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 10-08-2005 @ 17:38 :
en dan is het logisch dat je het opblaast zonder eerst onderzoek te doen of je stelling "de NLse media nemen het woord terrorist bij joden niet in de mond, dat is blijkbaar alleen weggelegd voor moslims" ueberhaupt wel klopt?



(de stelling is wat banaal gepresenteerd, maar dat wat je zei kwam zo over in ieder geval)
Ik ben dus goed geintegreerd.
Oud 11-08-2005, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Peace schreef op 11-08-2005 @ 11:10 :
Fout. Ultra-rechts terrorisme betsaat wel. Ultra-orthodoxe terrorisme niet. Het Irgun was geen ultra-orthodoxe organisatie, net zoals alle andere TERRORISTISCHE organisaties die in Israel hun territorium hebben afgebakend. Maar ik heb geen ultra-orthodoxe jood OOIT een terroristische aanslag zien plegen.
Wil je het niet zien of kun je het niet zien?

Dat je je best doet om te proberen ultra-orthodoxe moslims nog net even slechter af te schilderen dan ultra-orthodoxe joden, vooruit. Je bent waarschijnlijk zelf jood of althans ongelooflijk pro-Israel, dus dat is begrijpelijk. Maar waarom ontken je dat er ooit een aanslag is gepleegd door ultra-orthodoxe joden? Of moeten we met jou ook die hele discussie weer gaan voeren die we ook met alle forummoslims hebben gevoerd, namelijk de kwestie 'een moslim/jood/whatever die geweld gebruikt is geen echte/goede/ware (doorhalen wat niet van toepassing is) gelovige'?
Oud 11-08-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Peace schreef op 11-08-2005 @ 11:10 :
Fout. Ultra-rechts terrorisme betsaat wel. Ultra-orthodoxe terrorisme niet. Het Irgun was geen ultra-orthodoxe organisatie, net zoals alle andere TERRORISTISCHE organisaties die in Israel hun territorium hebben afgebakend. Maar ik heb geen ultra-orthodoxe jood OOIT een terroristische aanslag zien plegen.
Die gozer die Rabin doodschoot was toch duidelijk een ultra-orthodox. Die daad kan toch duidelijk als terroristisch bestempeld worden.
Oud 11-08-2005, 15:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 11-08-2005 @ 13:43 :
Hun land van herkomst is het land waar ze woonden voordat ze naar Israel gingen.
want er bestaan natuurlijk geen israeliers
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-08-2005, 15:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 11-08-2005 @ 13:47 :
Ik ben dus goed geintegreerd.
wat bedoel je?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-08-2005, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-08-2005 @ 16:10 :
wat bedoel je?
Is het aan je voorbij gegaan hoe in nederland op stomme dingetjes wordt gereageerd?
Oud 11-08-2005, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-08-2005 @ 16:10 :
want er bestaan natuurlijk geen israeliers
Ja, de joden die daar al woonden toen Israel werdt gesticht. de rest is daar later vanuit andere landen naar toe gegaan.
Oud 11-08-2005, 15:31
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 11-08-2005 @ 16:15 :
Is het aan je voorbij gegaan hoe in nederland op stomme dingetjes wordt gereageerd?
ik weet nog steeds niet wat je bedoelt.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-08-2005, 15:32
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 11-08-2005 @ 16:17 :
Ja, de joden die daar al woonden toen Israel werdt gesticht. de rest is daar later vanuit andere landen naar toe gegaan.
alle palestijnen die er wonen zijn natuurlijk 150 jaar oud.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-08-2005, 15:35
Peace
Peace is offline
Wel wel. Laat me jullie nu eens iets uitleggen. Ik ben zelf jood. Antwerpenaar dan nog! Dus ik weet wel wat ik zeg. Ultra-orthodoxe joden zijn ten eerste niet noodzakelijk mensen die lange pijpekrullen hebben, lange zwarte jassen en dragen, ec... Ultra-orthodox-joods zijn is gewoonweg de joodse wetten streng volgen. Nu zo iemand gaat nooit of te nimmer een aanslag plegen. (en laten we al zeggen dat rabins moordenaar orthodox was...Maar zie je dus zelf hoe je moet gaan zoeken en putten graven om er eentje te vinden...!) Nog meer: de joodse leer vergt zelfs dat een jood de staatswetten respecteert! Een jood wordt nergens verplicht om 'ongelovigen' te overtuigen van hun geloof en in geval ze dat niet willen, en vermoorden! En dat gebeurt dus ook niet. Terwijl Moslims, zo heb ik het althans vertsaan, hebben de plicht om iedereen te overtuigen van hun overtuigingen. Dat waren de redenen voor de aanslagen in Israel, Amerika, Egypte en Engeland. Al die aanslagen werden natuurlijk gepleegd onder het mom van 'de onderdrukking van hier en de oorlog van daar'. Je hebt het (waarschijnlijk) zelf gehoord op al die tapes van Bin Laden en zijn kompanen: "de ongelovigen zullen gestraft worden...ec..." Dat zijn dus wel ultra-orthodoxe of laten we het fundamentalistische Moslims noemen.
Dat onderscheid moeten we zien te maken. Het onderscheid tussen een patriot (zoals die ene terroristische soldaat die vorige vier Israelische arabieren doodschoot) en een fundamentalist (zoals aan de Moslim-zijde, die doorgaans ook terroristen zijn).
Oud 11-08-2005, 15:39
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Bravo, Peace, volgens mij ben jij de eerste mens die het voor elkaar krijgt met zijn kop in z'n kont te lopen.

Citaat:
Peace schreef op 11-08-2005 @ 16:35 :
(...)Dat onderscheid moeten we zien te maken. Het onderscheid tussen een patriot (zoals die ene terroristische soldaat die vorige vier Israelische arabieren doodschoot) en een fundamentalist (zoals aan de Moslim-zijde, die doorgaans ook terroristen zijn).
En dit is toch wel het idiootste wat ik vandaag gehoord heb.
Oud 11-08-2005, 15:40
Ras al Gulla
Ras al Gulla is offline
Een groot deel van de Israëlische bevolking is zionistisch en zouden in West-Europa als economische vluchtelingen/ parasieten / goudzoekers betiteld worden.
Oud 11-08-2005, 16:03
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
Ras al Gulla schreef op 11-08-2005 @ 16:40 :
Een groot deel van de Israëlische bevolking is zionistisch en zouden in West-Europa als economische vluchtelingen/ parasieten / goudzoekers betiteld worden.
hoe weet jij dat nou
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 11-08-2005, 16:07
Ras al Gulla
Ras al Gulla is offline
Citaat:
levi's schreef op 11-08-2005 @ 17:03 :
hoe weet jij dat nou
Hoe vaak zie je niet mensen met blond haar en blauwe ogen met een Amerikaans of Europees accent in reportages verschijnen?
Om nog de Ethiopische Joden en Slavische joden niet eens erbij te halen.

Of je kunt altijd nog naar de immigratiecijfers van Israël kijken.
Oud 11-08-2005, 16:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Ras al Gulla schreef op 11-08-2005 @ 17:07 :
Hoe vaak zie je niet mensen met blond haar en blauwe ogen met een Amerikaans of Europees accent in reportages verschijnen?
Om nog de Ethiopische Joden en Slavische joden niet eens erbij te halen.

Of je kunt altijd nog naar de immigratiecijfers van Israël kijken.
1. bekering is mogelijk
2. interraciale huwelijken
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-08-2005, 16:25
Ras al Gulla
Ras al Gulla is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-08-2005 @ 17:19 :
1. bekering is mogelijk
2. interraciale huwelijken
Of Israël voert een actieve reclamecampagne om joden van buitenaf naar Israël te laten emigreren. Niet voor niets krijgen kolonisten voor een zeer lage prijs een complete villa aangeboden in de Gaza-strook of de Westelijke Jordaanover.
Oud 11-08-2005, 16:32
Ras al Gulla
Ras al Gulla is offline
In 1950, the Law of Return was passed in Israel stating that every Jew has the right to immigrate to Israel, and granting automatic citizenship and benefits to any Jew who makes aliyah. Jewish immigrants receive better benefits than non-Jewish immigrants, including guaranteed housing, ulpan (Hebrew language study), full tuition for graduate degrees, and other benefits including discounts on major purchases, such as cars and appliances. The absorption process is more arduous for non-Jews and may take many years, during which they might not have health insurance and other government services.

Het zijn dus gewoon economische vluchtelingen/gelukzoekers/ parasieten.
Oud 11-08-2005, 16:58
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Ras al Gulla schreef op 11-08-2005 @ 17:32 :
In 1950, the Law of Return was passed in Israel stating that every Jew has the right to immigrate to Israel, and granting automatic citizenship and benefits to any Jew who makes aliyah. Jewish immigrants receive better benefits than non-Jewish immigrants, including guaranteed housing, ulpan (Hebrew language study), full tuition for graduate degrees, and other benefits including discounts on major purchases, such as cars and appliances. The absorption process is more arduous for non-Jews and may take many years, during which they might not have health insurance and other government services.

Het zijn dus gewoon economische vluchtelingen/gelukzoekers/ parasieten.
lekker discriminerend, mocht dat gedeelte waar zijn

geef eens btw bron?
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 11-08-2005, 17:09
Ras al Gulla
Ras al Gulla is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 11-08-2005 @ 17:58 :
lekker discriminerend, mocht dat gedeelte waar zijn

geef eens btw bron?
http://www.jewishvirtuallibrary.org/...m/whojew1.html

Onder het kopje "Implications in Israeli Society"
Oud 11-08-2005, 17:37
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Peace schreef op 11-08-2005 @ 16:35 :
Wel wel. Laat me jullie nu eens iets uitleggen. Ik ben zelf jood. Antwerpenaar dan nog! Dus ik weet wel wat ik zeg. Ultra-orthodoxe joden zijn ten eerste niet noodzakelijk mensen die lange pijpekrullen hebben, lange zwarte jassen en dragen, ec... Ultra-orthodox-joods zijn is gewoonweg de joodse wetten streng volgen. Nu zo iemand gaat nooit of te nimmer een aanslag plegen. (en laten we al zeggen dat rabins moordenaar orthodox was...Maar zie je dus zelf hoe je moet gaan zoeken en putten graven om er eentje te vinden...!) Nog meer: de joodse leer vergt zelfs dat een jood de staatswetten respecteert!
Dat geldt evengoed voor moslims.

Citaat:
Een jood wordt nergens verplicht om 'ongelovigen' te overtuigen van hun geloof en in geval ze dat niet willen, en vermoorden! En dat gebeurt dus ook niet. Terwijl Moslims, zo heb ik het althans vertsaan, hebben de plicht om iedereen te overtuigen van hun overtuigingen.
Nee, dat zijn christenen.

Citaat:
Dat waren de redenen voor de aanslagen in Israel, Amerika, Egypte en Engeland. Al die aanslagen werden natuurlijk gepleegd onder het mom van 'de onderdrukking van hier en de oorlog van daar'. Je hebt het (waarschijnlijk) zelf gehoord op al die tapes van Bin Laden en zijn kompanen: "de ongelovigen zullen gestraft worden...ec..." Dat zijn dus wel ultra-orthodoxe of laten we het fundamentalistische Moslims noemen.
Moord wordt, tenzij het uit zelfverdediging, of als straf van de sharia is, afgekeurd.

Citaat:
Dat onderscheid moeten we zien te maken. Het onderscheid tussen een patriot (zoals die ene terroristische soldaat die vorige vier Israelische arabieren doodschoot) en een fundamentalist (zoals aan de Moslim-zijde, die doorgaans ook terroristen zijn).
hahahahahaha
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 11-08-2005, 18:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ras al Gulla schreef op 11-08-2005 @ 17:32 :
Het zijn dus gewoon economische vluchtelingen/gelukzoekers/ parasieten.
Helemaal mee eens, die Palestijnen moeten het gewoon doen met het land waar ze nu zitten, geen reden waarom er daar niks te verdienen zou zijn.

Citaat:
Ras al Gulla schreef op 11-08-2005 @ 16:40 :
Een groot deel van de Israëlische bevolking is zionistisch en zouden in West-Europa als economische vluchtelingen/ parasieten / goudzoekers betiteld worden.
Aldus de zelfbenoemd expert. '
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 11-08-2005, 18:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Peace schreef op 11-08-2005 @ 16:35 :
Ultra-orthodox-joods zijn is gewoonweg de joodse wetten streng volgen.
En dat is precies wat ik erop tegen heb. Iedereen mag in een ouderwets pak met pijpekrullen lopen voor mijn part. Als je daarnaast belachelijke (politieke) ideeën erop na gaat houden kan je echter kritiek verwachten.


Citaat:
Peace schreef op 11-08-2005 @ 16:35 :
Dat onderscheid moeten we zien te maken. Het onderscheid tussen een patriot (zoals die ene terroristische soldaat die vorige vier Israelische arabieren doodschoot) en een fundamentalist (zoals aan de Moslim-zijde, die doorgaans ook terroristen zijn).
Fok toch op, beiden zijn tuig van de richel. Een terrorist is een terrorist, finito discussione.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 11-08-2005, 18:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou, T_ID, ik heb anders vaak de indruk dat jij mensen ten onrechte als 'terrorist' bestempelt. Vaak krijg ik de indruk dat jij iedere Palestijn voor een terrorist houdt. Om nog maar te zwijgen over Tsjetsjenië...
Oud 11-08-2005, 18:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Tja, iedereen die onschuldigen probeert kwaad te doen met geen ander (militair) doel dan het ontwrichten van een samenleving is een terrorist, en verrekte veel militante Tjetjenen en Palestijnen vallen onder die criteria, maar de pleger van de aanslag in die bus in Israel dus ook.

En zelfs voor wie zich al op het hellend vlak van praten over hoe fout terreur wil begeven zal moeten toegeven dat zo iemand een 'patriot' noemen absurd is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 11-08-2005, 19:51
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-08-2005 @ 19:54 :
Tja, iedereen die onschuldigen probeert kwaad te doen met geen ander (militair) doel dan het ontwrichten van een samenleving is een terrorist, en verrekte veel militante Tjetjenen en Palestijnen vallen onder die criteria, maar de pleger van de aanslag in die bus in Israel dus ook.

En zelfs voor wie zich al op het hellend vlak van praten over hoe fout terreur wil begeven zal moeten toegeven dat zo iemand een 'patriot' noemen absurd is.
Ik ben het dan ook absoluut niet eens met Ras al Gulla, maar vind jouw definitie van 'terrorisme' toch echt te krap.
Oud 11-08-2005, 20:22
para siempre
para siempre is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-08-2005 @ 19:52 :
Nou, T_ID, ik heb anders vaak de indruk dat jij mensen ten onrechte als 'terrorist' bestempelt. Vaak krijg ik de indruk dat jij iedere Palestijn voor een terrorist houdt. Om nog maar te zwijgen over Tsjetsjenië...
Aan het aantal kogels te horen die ze hier lossen lijken het inderdaad terroristen..
Oud 11-08-2005, 20:38
para siempre
para siempre is offline
Citaat:
Levis schreef op 26-07-2005 @ 13:19 :
Half augustus trekt Israël zich terug uit de Gazastrook. Ruim achtduizend kolonisten moeten vertrekken, goedschiks of desnoods onder dwang. Orthodoxe joden en rechtse Israëliërs vinden dat premier Sharon verraad pleegt door een stuk van het ‘beloofde land’ aan de Palestijnen te geven.

Maar de gemiddelde Israëliër zal er geen traan om laten: de Israëlische bezetting van de Gazastrook heeft al genoeg levens geëist. Acht vragen over de Israëlische bezetting en aanstaande ontruiming van de Gazastrook.


[afbeelding]

Steun afgenomen
Israël en de Palestijnse Autoriteit willen samenwerken om een vreedzaam verloop van de terugtrekking te garanderen. Maar of dat lukt is allerminst zeker. Iedere week trekken meer joodse actievoerders naar de nederzettingen in Gaza, naar eigen zeggen om de nederzettingen en 'groot Israël' te beschermen.

Daarbij blijkt uit peilingen dat de steun onder de bevolking voor het plan is afgenomen. Veel Israëli's vragen zich af of de terugtrekking de veiligheid ten goede zal komen.

Meer veiligheid is wel het doel van Sharons plan. De Israëlische premier presenteerde het terugtrekkingsplan in 2004 na aanhoudend Palestijns geweld. Hij kon rekenen op de uitgesproken steun van president Bush, maar zijn eigen partij, Likud, verwees zijn plannen in eerste instantie in een referendum terug naar de tekentafel.


Denken jullie dat het lukt om al die 8000 kolonisten daar weg te krijgen? discusseer mee..

Ik denk dat het zeer lastig zal worden hopelijk lukt het, dan zijn ze 1 klein stapje verder in het vredesproces
Mochten ze willen...
Oud 12-08-2005, 10:26
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Peace schreef op 11-08-2005 @ 16:35 :
Ultra-orthodox-joods zijn is gewoonweg de joodse wetten streng volgen. Nu zo iemand gaat nooit of te nimmer een aanslag plegen. (en laten we al zeggen dat rabins moordenaar orthodox was...Maar zie je dus zelf hoe je moet gaan zoeken en putten graven om er eentje te vinden...!)
Baruch Goldstein?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-08-2005, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-08-2005 @ 11:26 :
Baruch Goldstein?
en met hem nog velen
Oud 12-08-2005, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-08-2005 @ 16:31 :
ik weet nog steeds niet wat je bedoelt.
In Nederland wordt nog al dramatisch gereageerd op gebakken lucht.
Oud 12-08-2005, 14:55
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 12-08-2005 @ 15:03 :
In Nederland wordt nog al dramatisch gereageerd op gebakken lucht.
En daar ben jij toch wel pionier in
Oud 12-08-2005, 16:00
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-08-2005 @ 15:55 :
En daar ben jij toch wel pionier in
Game, set, match!
Oud 12-08-2005, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-08-2005 @ 15:55 :
En daar ben jij toch wel pionier in
En dus goed geintegreerd zoals ik eerder zei.
Oud 13-08-2005, 13:58
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Ik vind het toch wel dieptriest dat de Hamas en andere Palestijnse terreurorganisaties nu de gelegenheid aangrijpen om zichzelf te prijzen voor de verdrijving van de kolonisten uit de Gazastrook.
Geef ze een hand en ze pakken je arm
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Oud 13-08-2005, 14:08
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
damn, dr was toch een prachtig huis in 1 van die nederzettingen net op CNN gezien. Kostte iets van 1 mln dollar.

mooi uitzicht, prachtige indeling.

<3
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 13-08-2005, 14:11
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Gatara schreef op 13-08-2005 @ 15:08 :
damn, dr was toch een prachtig huis in 1 van die nederzettingen net op CNN gezien. Kostte iets van 1 mln dollar.

mooi uitzicht, prachtige indeling.

<3
Wat gebeurt er eigk met die huizen? Mogen de Palestijnen die gewoon hebben?
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Oud 13-08-2005, 14:15
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 13-08-2005 @ 15:11 :
Wat gebeurt er eigk met die huizen? Mogen de Palestijnen die gewoon hebben?
tuurlijk niet, die worden allemaal destroyed met bulldozers
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 13-08-2005, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 13-08-2005 @ 15:08 :
damn, dr was toch een prachtig huis in 1 van die nederzettingen net op CNN gezien. Kostte iets van 1 mln dollar.

mooi uitzicht, prachtige indeling.

<3
dat wordt ook gesloopt? Of eigent de heer Abbas dat zichzelf toe?
Oud 13-08-2005, 14:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 13-08-2005 @ 15:11 :
Wat gebeurt er eigk met die huizen? Mogen de Palestijnen die gewoon hebben?
nee, die worden gesloopt.

palestijnen willen dat.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 13-08-2005, 14:24
Verwijderd
Citaat:
levi's schreef op 13-08-2005 @ 15:15 :
tuurlijk niet, die worden allemaal destroyed met bulldozers
Israeliers zijn de beste bulldozerchauffeurs.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap VS: Israël schond waarschijnlijk wapenafspraken
MoHaMeDJaLaL
138 11-02-2007 10:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Midden-Oosten]Ontruiming van de Gazastrook #2
Hydrogen
181 16-09-2005 09:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Midden-Oosten]Ontruiming van de Gazastrook #2
K-pax
4 23-08-2005 12:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.