Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2006, 13:10
Leviej
Leviej is offline
Citaat:
Roeper schreef op 18-08-2006 @ 16:17 :
Nou, geen nood Ik ben zelf ook 16 en ik word 17 in September.. Laten we ook zeggen: Een vroege leerling Ze kijken niet naar leeftijd nee.. Je kunt in November al selectie doen dacht ik...
Ok thnx
Nja ik moet eerst nog Vwo-6 *gaaaap*Naja
Advertentie
Oud 19-08-2006, 14:31
]ules
]ules is offline
Citaat:
Yvje schreef op 19-08-2006 @ 13:14 :
Nog een vraagje:
Hoe nemen jullie alles mee? Past echt niet in één weekendtas (voor inkom en intro heb je zoiezo al voor 2 weken kleren nodig).
Is er de mogelijkheid om na de inkom spullen op je kamer te laten liggen?
ow ik ga tussen de inkom en ontgroening nog ff snel naar huis, kwoon een paar kilometer van station weert dus dat komt goed uit.. maar voor degene die ver weg wonen is 't idd kut om zoveel mee te krijgen
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 19-08-2006, 14:39
daar
daar is offline
Ik heb kamer 114 in de Maasflat .
Oud 19-08-2006, 22:25
Foske
Foske is offline
haha en ik 110 in de Geulflat
Oud 20-08-2006, 17:11
Verwijderd
vnv koffer pakken zz.

en nemen jullie dekbed oid mee, of gwn slaapzak?
Oud 20-08-2006, 17:49
]ules
]ules is offline
ik neem m'n slaapzak mee.. pas op 3 september neem ik dekbed enzo mee

maare moeten we morgen stipt 12.00 daar aanwezig zijn of hoe zit dat?
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 20-08-2006, 20:50
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Ik denk niet stipt he.. Het is een welkom borrel... Nog ff de tas inpakken.. en dan begint t feest dat Hoge Hotelschool heet

Tot morgen!
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 20-08-2006, 21:11
]ules
]ules is offline
moeten we eigenlijk een eigen kussen meenemen of hoe zit dat?
wel fijn om te weten.. niet dat ik daar aankom, er geen kussen is, dat slaapt niet zo fijn.. maar een kussen vult je tas ook enorm, dus zonde van de plaats als er al een kussen is

tot morgen mensen
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 20-08-2006, 21:18
Verwijderd
Kussen ligt er al..

so I've heard

ik ben erg benieuwd, ok naar dat feest van savonds.
jullie nemen ook ouders mee toch? naar bbq dan
Oud 20-08-2006, 21:29
]ules
]ules is offline
jep.. hebben extra vrij moeten vragen/afspraken moeten verzetten, dus voor mij is er geen weg meer terug, ze gaan mee
ben ook benieuwd naar dat feest 's avonds.. ik ben eigenlijk benieuwd naar alles.. wordt al aardig spannend
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 20-08-2006, 21:41
Verwijderd
haha ja inderdaad..

wel grappig, ik weet niet hoe jij er uit ziet dus ik weet niet of ik je ga herkennen
Oud 24-08-2006, 22:14
Dollef
Avatar van Dollef
Dollef is offline
Ach dat gezeik over ontgroeningen en dergelijke van de vereniging. Ben zelf lid en het wordt gewoon een geweldige tijd met veel onzin en veel goude kegels!!!

En Sanne wat je net lulde over het feit dat je lid kan worden in Februari is gewoon pertinent onwaar dus als je niet weet waar je over praat hou dan gewoon je mond dicht

Was zelf ook altijd tegen verenigingen maar uiteindelijk toch gedaan en heb nu een geweldige tijd en zelfs nog met een dispuut er bij

Oja Mark niet teveel door ouwehoeren over de intro he laat ze het zelf maar lekker uitzoeken wij gaan iig een mooie tijd tegemoet
Oud 25-08-2006, 19:18
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Hahahaha, heel duidelijke taal

Ik ben net terug van de Inkom en de Intro feesten van Amphitryon en ik heb er zin in

Iedereen zei dus dat het geen ontgroening is, maar dus echt een intro (gewoon lachen dus) terwijl anderen je volgens mij gewoon gek willen maken Ik zie het morgen wel

Sanne, zoals je al misschien hebt gehoord tijdens het DiMi festival, was het inderdaad je enige kans om je in te schrijven... Wel grappig dat ik je tegenkwam
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 25-08-2006, 19:20
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Edit: Dollef, welk dispuut ben jij bij? Ik zit zelf te denken aan Waldolala en Upper Ten...
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 25-08-2006, 19:22
kisses-girl
kisses-girl is offline
heyy roeper,
hoelaat moet jij je morgen melden ik namelijk 18.30 maar hoorde van andere mensen19.30..en weet jij misschie hoelang die intro duurt?
__________________
-x-Neentjuh-x-
Oud 25-08-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Yvje schreef op 19-08-2006 @ 12:57 :
Klopt dat een boek niet op de bestellijst staat. Had intere gebeld, was na versturen van de boekenlijst aangepast.

Ik neem rauwe eieren mee, als we dan gaan gooien komt het minder hard aan
Intere Leveren we ook aan de hotelschool in maastricht? Ik heb al zoveel hotelschool boeken in mijn handen gehad , echt eng gewoon . (en vandaag moest ik ze allemaal recht leggen en inventariseren )

Maar even iets wat ik me gedurende dit hele topic al afvraag. Heeft de studievereniging nu een ontgroening?
Oud 25-08-2006, 20:13
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 25-08-2006 @ 20:57 :
Maar even iets wat ik me gedurende dit hele topic al afvraag. Heeft de studievereniging nu een ontgroening?
Amphitryon? Ik meende me te herinneren van wel. Maar ik heb het niet goed onthouden omdat het mij niet echt aangaat.

Alhoewel... op de site zie ik niets staan over een ontgroening.
__________________
Oud 25-08-2006, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Dollef schreef op 24-08-2006 @ 23:14 :

En Sanne wat je net lulde over het feit dat je lid kan worden in Februari is gewoon pertinent onwaar dus als je niet weet waar je over praat hou dan gewoon je mond dicht
haha, je hoeft niet zo aangevallen te voelen .
ik heb namelijk begrepen van een meisje die nu op school zit, dat je voorgaande jaren nog wél in februari kon aanmelden.
dat dit nu veranderd is, okay, daar was ik inderdaad niet van op de hoogte, sorry hoor
Oud 25-08-2006, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Roeper schreef op 25-08-2006 @ 20:18 :
Hahahaha, heel duidelijke taal

Ik ben net terug van de Inkom en de Intro feesten van Amphitryon en ik heb er zin in

Iedereen zei dus dat het geen ontgroening is, maar dus echt een intro (gewoon lachen dus) terwijl anderen je volgens mij gewoon gek willen maken Ik zie het morgen wel

Sanne, zoals je al misschien hebt gehoord tijdens het DiMi festival, was het inderdaad je enige kans om je in te schrijven... Wel grappig dat ik je tegenkwam
Hee, ga je niet naar het MECC feest vanavond?
+ vond je het leuk? Ik vond het wel gezellig allemaal! alleen jammer dat ik nog niet veel mensen van de Hotelschool heb ontmoet om dat mijn groepje vol zat met Geneeskunde mensen, desondanks toch érg gezellig!

En inderdaad grappig dat ik je tegenkwam, dat je me herkende ! haha
Oud 25-08-2006, 22:39
]ules
]ules is offline
net terug van Mestreech, was echt super
ik vind 't jammer dat ik niet naar het MECC-feest van vanavond ga, maar ik ben echt kapot, veel te weinig slaap gehad: elke nacht van vrijthof naar campus lopen kost toch tijd; had ik toch maar een fiets meegenomen
vond 't ook jammer dat ik er niet zoveel van de hotelschool heb ontmoet, kzat ook in een groepje met alleen mensen van andere studies; maar was ook echt tof

en morgen.. tsja, ik heb de meeste spullen bij elkaar.. maar een badpak.. ik heb er wel eentje (roze ), maar ik ga dus echt niet m'n bikinilijn scheren .. dus ik neem 'm denk ik maar niet mee

tot morgen
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 25-08-2006, 23:23
Dollef
Avatar van Dollef
Dollef is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 25-08-2006 @ 21:38 :
haha, je hoeft niet zo aangevallen te voelen .
ik heb namelijk begrepen van een meisje die nu op school zit, dat je voorgaande jaren nog wél in februari kon aanmelden.
dat dit nu veranderd is, okay, daar was ik inderdaad niet van op de hoogte, sorry hoor
Niet aangevallen, gewoon puur realistisch. Zie je toch vast nog wel een keer in de bar met een gouden kegel erbij

Citaat:
Roeper schreef op 25-08-2006 @ 20:20 :
Edit: Dollef, welk dispuut ben jij bij? Ik zit zelf te denken aan Waldolala en Upper Ten...
Het is het oudste dispuut van de vereniging en je hebt gelijk het is 1 vd 2 die je noemde. Zeker vaak in de Alla geweest tijdens de Inkom zie je wel zaterdagavond!!!

En mensen tot bij de Intro van Amphitryon!!!
Oud 26-08-2006, 13:24
]ules
]ules is offline
hmm.. net badpak zitten testen; te klein
en heb geen tijd meer om een nieuwe te halen, dus geen badpak voor mij... kut
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 26-08-2006, 14:12
daar
daar is offline
Zijn er nog mensen die om half zes de trein in Maastricht nemen?
Oud 28-08-2006, 20:20
lautje09
lautje09 is offline
Ik ben vanochtend gebeld dat ik toch nog dit jaar de opleiding kan volgen! Ik stond op reservelijst en ik was er al vanuit gegaan dat ik dit jaar er niet meer bij zou kunnen. Ik vind het wel jammer dat ik nu de inkom en introductieweek van Amphitryon heb gemist... maarja ik haal het wel een keertje in! Maar heb ik veel gemist of valt het mee? Kusjes!
Oud 31-08-2006, 12:35
kisses-girl
kisses-girl is offline
Citaat:
lautje09 schreef op 28-08-2006 @ 21:20 :
Ik ben vanochtend gebeld dat ik toch nog dit jaar de opleiding kan volgen! Ik stond op reservelijst en ik was er al vanuit gegaan dat ik dit jaar er niet meer bij zou kunnen. Ik vind het wel jammer dat ik nu de inkom en introductieweek van Amphitryon heb gemist... maarja ik haal het wel een keertje in! Maar heb ik veel gemist of valt het mee? Kusjes!
heyy, je kan alleen geen lid meer worden van de studentenvereniging dat is wel heel jammer verder heb je enit zoveel gemist. welke klas en kamer zit je?
__________________
-x-Neentjuh-x-
Oud 31-08-2006, 13:25
Verwijderd
Citaat:
kisses-girl schreef op 31-08-2006 @ 13:35 :
heyy, je kan alleen geen lid meer worden van de studentenvereniging dat is wel heel jammer verder heb je enit zoveel gemist. welke klas en kamer zit je?
Was het een leuke intro van de vereniging?
Oud 31-08-2006, 15:22
lautje09
lautje09 is offline
Ik had gevraagd of ik nog lid kan worden van de studentenvereniging en dat kan gelukkig allemaal nog geregeld worden. Ben jij lid geworden? Mijn kamer is in de Kanjelflat nr. 206 en ik zit in klas B106 en jij? Ik ben echt benieuwd hoe het zondag en komende weken gaat worden! Ik heb er wel veel zin in! xxx Laura
Oud 31-08-2006, 18:55
Foske
Foske is offline
Boohhh t was echt vet
ben hartstikke moe en verkouden enzo
maar t was t echt allemaal waard
was super gezellig gister
en ben helemaal trots op mun polo
Oud 31-08-2006, 19:00
kisses-girl
kisses-girl is offline
Citaat:
Foske schreef op 31-08-2006 @ 19:55 :
Boohhh t was echt vet
ben hartstikke moe en verkouden enzo
maar t was t echt allemaal waard
was super gezellig gister
en ben helemaal trots op mun polo
ik ben ook super trots op me polo
was idd heel erg gezellig kan alleen niet meer lopen
enkel banden uitgerekt auw
__________________
-x-Neentjuh-x-
Oud 31-08-2006, 19:04
Yvje
Yvje is offline
De inkom en de intro van Amphitryon waren zeker vet!
Ben ook erg moe en verkouden, maar het was het zeker waard! Nu nog even uitrusten en dan zondag verhuizen!

Laura, ik zit ook in klas B
Oud 31-08-2006, 19:40
lautje09
lautje09 is offline
Gezellig zitten we bij elkaar in de klas! Iedereen is dus lekker vermoeid en verkouden geworden door de introweken haha.. zondag begint het gewoon al! Spannend! Nemen jullie een speciale outfit mee voor dat feest op woensdag? Ben wel benieuwd naar mijn kamer, volgens mij heb ik 1 van de kleinste.
Oud 31-08-2006, 19:42
Yvje
Yvje is offline
Volgens mij heb je inderdaad een kleine kamer, maar wel gezellig! Ik zit in de Geul, grote kamers maar schijnt niet zo gezellig te zijn.

Ik verhuis zondag al mn spullen, dus neem niet iets bijzonders mee. Wat bedoel je dan met iets bijzonders?
Oud 31-08-2006, 19:45
lautje09
lautje09 is offline
Ja er stond iets over dat je dan een outfit aan doet dat te maken heeft met het land wat jou het meeste aanspreekt, ik vind Italië bv een super land, maar ik heb geen leuk shirt ofzo met Italië erop. Ook denk ik niet dat het verplicht is ofzo en dat veel het wel vergeten zijn. Ik heb toevallig vandaag pas het infopakket gehad..pfff.. wat een gedoe allemaal en veel papieren, dus zag ik zo'n aankondiging. Neem jij je ouders zondag mee of niet?
Oud 31-08-2006, 19:47
Yvje
Yvje is offline
Yup zondag gaan mn ouders mee. Ga al mn spullen verhuizen en dat lukt me echt niet in de trein! Misschien gaat mn broertje ook mee.
Heb die dress-code van het feest een beetje gemist, zal mn map nog maar eens goed gaan lezen! haha!
Oud 31-08-2006, 19:49
lautje09
lautje09 is offline
uhm.. helaas kunnen mijn ouders zondag waarschijnlijk niet, dus dat word lekker 3 uur in de trein in mijn uppie zitten! En ik wil ook wel eerst ff mijn kamer zien, dan kan ik beter inschatten wat ik er allemaal in kwijt kan. Yvje heb je toevallig msn?
Oud 31-08-2006, 19:51
Yvje
Yvje is offline
ja heb msn, stuur ik je wel prive.
Waar kom je vandaan als je 3 uur met de trein moet? Ik uit Waddinxveen
Oud 01-09-2006, 12:35
Dollef
Avatar van Dollef
Dollef is offline
Voor ons zit de intro er ook weer op en alle nieuwe a-leden gefeliciteerd met het doorlopen van de intro

Het verzoeningsdiner en het aansluitende feest was mede door jullie aangeboden fusten een geweldig feest geworden. Zie jullie maandag met zn allen in de bar (mits open)
Oud 01-09-2006, 16:09
Verwijderd
Ik zit ook in klas B

+ Etentje zondagavond is in pak toch?

Laatst gewijzigd op 01-09-2006 om 16:16.
Oud 02-09-2006, 12:18
Yvje
Yvje is offline
Klopt, eten zondag is in pak.
Iedereen al klaar met de spullen voor de verhuizing inpakken?

Woensdag hebben we feest met als dress-code: A thousans different nations. Iemand een idee wat je dan aan kan?
__________________
xoxox
Oud 02-09-2006, 14:57
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Dollef schreef op 24-08-2006 @ 23:14 :
Ach dat gezeik over ontgroeningen en dergelijke van de vereniging. Ben zelf lid en het wordt gewoon een geweldige tijd met veel onzin en veel goude kegels!!!

En Sanne wat je net lulde over het feit dat je lid kan worden in Februari is gewoon pertinent onwaar dus als je niet weet waar je over praat hou dan gewoon je mond dicht

Was zelf ook altijd tegen verenigingen maar uiteindelijk toch gedaan en heb nu een geweldige tijd en zelfs nog met een dispuut er bij

Oja Mark niet teveel door ouwehoeren over de intro he laat ze het zelf maar lekker uitzoeken wij gaan iig een mooie tijd tegemoet
ik heb toch niks verklapt?
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 04-09-2006, 12:40
]ules
]ules is offline
ah eindelijk internet
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 08-09-2006, 18:13
Verwijderd
omg, dit was echt heeel leuk !
Oud 15-09-2006, 21:56
The Cows Rule
Avatar van The Cows Rule
The Cows Rule is offline
Zijn er hier ook nog mensen die NIET in Maastricht zitten?

Maar bijvoorbeeld in 't pitoreske Leeuwarden?
__________________
Zuid West, Noord best!
Oud 24-09-2006, 13:37
jaccop
jaccop is offline
Ik ben net begonnen met de hotelschool en kijk hoever ik je wat informatie kan geven.

Er zijn meerdere hotelscholen in Nederland, maar de hotelschool The Hague(den haag) is het beste(staat ook in de top 3 over de wereld). Deze hotelschool heeft ook een vestiging in Amsterdam waar ik ook zit.
Voor de selectiedag op de hotelschool is het bevoorderlijk om ervaring op horeca gebied te hebben(soms geven ze je dat ook als tip om het later nogmaals te proberen). Voor de rest voldoe je aan de eisen als je havo of vwo hebt en in ieder geval een 2e taal hebt en anders kan je nog een test doen om aangenomen te worden.
Vwo of havo maakt weinig verschil want ze kijken meer naar de reden waarom je dit wilt en of je dit dus echt wilt, DUS TOON VEEL MOTIVATIE!!
Bij de selectiedagen in Den Haag/Amsterdam word er ongeveer 30% aangenomen.

Succes
Oud 25-09-2006, 14:14
SeXioN
SeXioN is offline
omfg kan je in Februari niet starten ? beetje jammer...want daar ging ik van uit...dan maar naar amsterdam =(
Oud 25-09-2006, 18:23
Leviej
Leviej is offline
Zo Ik heb net het aanmeldingsformulier voor schooljaar 2007-2008 ingevuld, morgen even op de post doen. (Maastricht)
Ben benieuwd wanneer ze me indelen voor de selectie. Ik hoop in ieder geval dat ik voor kerst kan zeggen dat ik ben aangenomen .
Hoe bevalt het de mensen hier die nu net in het eerste jaar zitten tot nu toe? Ik heb er in ieder geval veel zin in.
Het lijkt me leuk om eens met iemand te praten die nu in het eerste jaar zit, om wat ervaringen te horen en misschien nog wat dingen die handig zijn om te weten. Dus als iemand zin heeft mag hij me toevoegen op msn : ljennekens@hotmail.com
Oud 27-09-2006, 17:12
wieeeej
wieeeej is offline
Heee

ik heb me aangemeld voor de hotelschool in maastricht, maar ik vroeg me af, hoe lang het ongeveer duurt tot dat je bericht krijgt voor een eventuele selectie..?

alvas bedankt xxx
Oud 27-09-2006, 19:59
Leviej
Leviej is offline
Citaat:
wieeeej schreef op 27-09-2006 @ 18:12 :
Heee

ik heb me aangemeld voor de hotelschool in maastricht, maar ik vroeg me af, hoe lang het ongeveer duurt tot dat je bericht krijgt voor een eventuele selectie..?

alvas bedankt xxx
Aha leuk, mijn formulier hebben ze als het goed is vandaag ontvangen. Inderdaad benieuwd wanneer ze me indelen. Maar eventuele selectie? Iedereen die zich aanmeldt moet door de selectie heen komen , maar ik heb er wel vertrouwen in.
Oud 28-09-2006, 12:24
wieeeej
wieeeej is offline
Citaat:
Roeper schreef op 17-07-2006 @ 12:16 :
Zeker zeker

Ik heb op de HHS alleen geen campuskamer De campus was vol en ik mocht niet op campus omdat ik al in Limburg woon ofzo.. Ik kan makkelijker reizen denk ik

Het is toch verplicht om het eerste jaar intern te zitten? Wij wonen met de trein 10 minuten van maastricht. Dus voor ons zou dit ook kunnen wat jij doet. Maar heb jij dat gevraagd dat je niet intern zit? of was het gewoon echt vol.. want als het vol is, nemen ze toch geen mensen meer aan..

groetjes Chantal en Ellen
Oud 29-09-2006, 17:12
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
wieeeej schreef op 28-09-2006 @ 13:24 :
Het is toch verplicht om het eerste jaar intern te zitten? Wij wonen met de trein 10 minuten van maastricht. Dus voor ons zou dit ook kunnen wat jij doet. Maar heb jij dat gevraagd dat je niet intern zit? of was het gewoon echt vol.. want als het vol is, nemen ze toch geen mensen meer aan..

groetjes Chantal en Ellen
Jawel, dat hangt een beetje vanaf of er echt goede scores zijn gehaald bij de selectie... Bovendien nemen ze natuurlijk altijd meer mensen aan dan dat er campuskamers zijn, want een hele hoop mensen gaan toch iets anders doen, halen hun eindexamen niet, sterven, worden ziek etc etc en dan kunnen ze niet meer komen. En ze willen de campus natuurlijk vol hebben, want dat is dik verdienen voor hun.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hotelschool maastricht
xamberlyy
2 11-11-2015 12:08
Studeren hogere hotelschool
steefff15
1 02-12-2011 22:13
Algemene schoolzaken Selectie hoge hotelschool
Verwijderd
2 16-11-2005 15:30
Algemene schoolzaken hogere hotelschool DenHaag
.krz
5 28-01-2004 14:58
Algemene schoolzaken Hogere Hotelschool Maastricht?!
kate_temp
4 18-01-2004 19:18
Algemene schoolzaken Hogere Hotelschool
LaBelleDameSansMerci
1 05-03-2002 16:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.