Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Wie moet er weg?
Hirsi Ali en Verdonk moeten allebei weg 28 27.45%
Hirsi Ali en Verdonk moeten allebei blijven 10 9.80%
Hirsi Ali moet alleen weg 35 34.31%
Verdonk moet alleen weg 29 28.43%
Aantal stemmers: 102. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2006, 15:34
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 17-05-2006 @ 13:11 :
Alleen Verdonk moet opkrassen.
Helemaal mee eens.

Ik denk dat ze het met al haar acties zichzelf gewoon klem heeft gezet.

Ik twijfel eerlijk gezegd dat de kwesti hirsi ali echt serieus was of een stunt om het lijsttrekkerschap te krijgen
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2006, 16:17
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ik vraag me af wat voor bijzondere omstandigheden er eventueel zijn om haar hier te laten blijven. Ik bedoel: wat heeft ze concreet nu voor het land betekend?
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 16:59
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Ik heb liever dat heel de VVD moet opkrassen.
Een stel vvd prominenten heeft anoniem in een krant zich negatief uitgesproken over Verdonk. Hoe laag....
Als je durft laat je je gezicht zien.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"

Laatst gewijzigd op 21-05-2006 om 17:44.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:07
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Relief schreef op 21-05-2006 @ 17:59 :
Ik heb liever dat heel de VVD moet opkrassen.
Nee dit soort dom commentaar is verheffend wil je beweren?
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-05-2006 @ 14:42 :
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Jazeker wel, tot nu toe was iedereen tevreden met de vorige situatie, en hoefde je haar dus uberhaupt geen mogelijkheden in de schoot te werpen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:44
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Citaat:
T_ID schreef op 21-05-2006 @ 18:07 :
Nee dit soort dom commentaar is verheffend wil je beweren?
Jazeker wel, tot nu toe was iedereen tevreden met de vorige situatie, en hoefde je haar dus uberhaupt geen mogelijkheden in de schoot te werpen.
Wat jij doet is mijn zin uit zijn context trekken. Van mij mag de vvd opkrassen vanwege dat verhaal wat eronder staat.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 18:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Relief schreef op 21-05-2006 @ 18:44 :
Wat jij doet is mijn zin uit zijn context trekken. Van mij mag de vvd opkrassen vanwege dat verhaal wat eronder staat.
Neem die context erbij en pas mijn uitspraak daar nogmaals op toe. Een partij als debiel bestempelen om de actie van een paar van de (ik meende +- 39.000) leden is net zo raar.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 18:27
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Citaat:
T_ID schreef op 21-05-2006 @ 19:11 :
Neem die context erbij en pas mijn uitspraak daar nogmaals op toe. Een partij als debiel bestempelen om de actie van een paar van de (ik meende +- 39.000) leden is net zo raar.
Dat het een stel prominenten is (VVD top) is natuurlijk onbelangrijk. Verdonk anoniem een k*twijf noemen is natuurlijk acceptabel.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"

Laatst gewijzigd op 22-05-2006 om 11:47.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 22:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
T_ID schreef op 21-05-2006 @ 18:07 :
Jazeker wel, tot nu toe was iedereen tevreden met de vorige situatie, en hoefde je haar dus uberhaupt geen mogelijkheden in de schoot te werpen.
Sinds wanneer is de wet de wet, met uitzondering van VVD-leden? Want dat is wat je hier zegt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 17:27
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 19:13
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-05-2006 @ 23:09 :
Sinds wanneer is de wet de wet, met uitzondering van VVD-leden? Want dat is wat je hier zegt.
Pulleeze zeg, laten we niet doen alsof Somalische VVD kamerleden de enigen zijn die liegen over alles dat los en vast zit en ermee weg komen.

Je hebt het vast niet gezien omdat Zembla het eruit knipte (immers, anders was het niet tendentieus genoeg) en dat waren dus beelden van Ayaan Hirsi Ali... die door stichting Vluchtelingenwerk wordt verteld wat ze tegen de IND moet zeggen om Nederland binnen te kunnen.

Je maakt mij niet wijs dat dat niet bij meer mensen is gedaan. Maar, omdat het een VVD kamerlid is en Verdonk niet door het Verdonk-bashende gedeelte van Nederland hypocriet genoemt wil worden, moet het opeens met 14 jaar terugwerkende kracht.


Het enige punt waar ik de toepassing van dat wetsartikel nog enigzins serieus zal nemen is wanneer er massaal zaken uit de periode 1990-2003 alsnog hun Nederlandersschap verliezen wegens liegen in de naturalisatieprocedure, tot die tijd vind ik het een dieptepunt van de politiek die zich weer eens door riooljournalistiek liet verleiden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 20:19
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Haha, de volledige regering gedraagt zich als een stel clowns. Nee; kinderen.

NIMBY viert hoogtij.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 20:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-05-2006 @ 20:13 :
Het enige punt waar ik de toepassing van dat wetsartikel nog enigzins serieus zal nemen is wanneer er massaal zaken uit de periode 1990-2003 alsnog hun Nederlandersschap verliezen wegens liegen in de naturalisatieprocedure, tot die tijd vind ik het een dieptepunt van de politiek die zich weer eens door riooljournalistiek liet verleiden.
Je verdraait mijn intenties. Ik ben juist tégen het uitzetten van Hirsi Magan, maar dus ook tégen het uitzetten van soortgelijke gevallen. Mensen die écht iets met hun vals verkregen Nederlanderschap hebben gedaan mogen van mij best blijven. Ik beschuldig de VVD van het hebben van een dubbele moraal omdat ze nog nooit zo'n vergevingsgezind standpunt hebben ingenomen en dat wel hadden moeten doen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-05-2006 @ 21:49 :
Ik beschuldig de VVD van het hebben van een dubbele moraal omdat ze nog nooit zo'n vergevingsgezind standpunt hebben ingenomen en dat wel hadden moeten doen.
Behalve die paar Afrikanen die gezocht bleken te worden zijn bij mijn beste weten nog geen mensen die voor 2003 genaturaliseerd werden het Nederlanderschap kwijtgeraakt, dus leg uit waarom dit een dubbele moraal zou zijn.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 22-05-2006 om 23:11.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 22:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-05-2006 @ 22:28 :
Behalve die paar Afrikanen die gezocht bleken te worden zijn bij mijn beste weten nog geen mensen die na 2003 genaturaliseerd werden het Nederlanderschap kwijtgeraakt, dus leg uit waarom dit een dubbele moraal zou zijn.
Is Hirsi Ali na 2003 genaturaliseerd?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 23:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-05-2006 @ 23:01 :
Is Hirsi Ali na 2003 genaturaliseerd?
1997. In mijn vorige post moest dan ook 'voor 2003' staan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.