Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2006, 21:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Strever schreef op 07-11-2006 @ 21:36 :
* Groningen verliest in de Euroborg, hoe kan dat nou?
Haha, ja wel opvallend. In de competitie nog niet verloren in Euroborg, en de twee bekerduels gingen verloren. Er hangt dus een bekervloek op dat stadion of zo.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Oud 08-11-2006, 21:47
Didimeid
Didimeid is offline
In de competitie komt daar ook een eind aan hoor. Het lijkt me vrij stug als zowel Psv als AZ als Ajax daar niet weten te winnen.
Oud 09-11-2006, 08:55
Strever
Strever is offline
Citaat:
Didimeid schreef op 08-11-2006 @ 22:47 :
In de competitie komt daar ook een eind aan hoor. Het lijkt me vrij stug als zowel Psv als AZ als Ajax daar niet weten te winnen.
Ik hoop natuurlijk dat Ajax er wint, en AZ en PSV niet. Maar ik ben vorig jaar ook bij Groningen - Ajax geweest en toen verloren we ook met 2-3. En ik ben toen ook naar Groningen - AZ geweest en dat was echt dramatisch van AZ, of was dat voor de play-offs? Ach, we zien het wel, ik vind Groningen iig minder in de Euroborg dan vorig jaar.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 10-11-2006, 00:30
Didimeid
Didimeid is offline
Ja dat waren de play-offs. Ajax heeft genoeg kampioenschappen op het lijstje.
Oud 11-11-2006, 15:43
squat
squat is offline
Pipi langkous zingen?
Oud 11-11-2006, 16:21
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Springen en dan zingen "en wie niet springt die....."

Leuk.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 11-11-2006, 18:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
squat schreef op 11-11-2006 @ 16:43 :
Pipi langkous zingen?
Ja, zingt Ajax dat veel? Of heeft deze post geen verband met de voorgaande post?

Volgens mij is Heerenveen hier in Nederland daarmee begonnen, omdat die Nilsson in hun team hebben, en Pippi had ook een aapje met een soortgelijke naam.
Inmiddels zingen veel supportersgroepen het, zelfs bij ons wordt het gezongen.

Gisteren: NAC - Heerenveen, 1-1, en een Leonardo die nogal groggy was.

Morgen dé wedstrijd: Ajax - PSV. Voorspellen is moeilijk, want beide teams zijn in goede doen, hebben een goede serie wedstrijden gespeeld, dus denk ik dat het een gelijkopgaande strijd wordt. Mja, volgens die theorie denk ik toch een gelijk spel, 1-1 of zo.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-11-2006, 18:24
Strever
Strever is offline
Nee, dat Pipi had te maken met een post van mij. Maar die heb ik al verwijderd, want dat sloeg nergens op

Ik denk dat Ajax het morgen heel moeilijk krijgt, en misschien ook wel gaat verliezen. Zo mag ik natuurlijk niet denken, maar heb wel zon voorgevoel
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 12-11-2006, 00:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat een grandioze rotwedstrijd
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-11-2006, 11:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-11-2006 @ 01:55 :
Wat een grandioze rotwedstrijd
Het was inderdaad bijna te beroerd om aan te zien. Totnutoe dit weekend veel gelijke spelen, alleen heeft AZ weer eens flink uitgehaald.

Ben benieuwd naar de wedstrijden van vandaag
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-11-2006, 13:37
one.
one. is offline
Verloren. Denk wel terecht, PSV verdedigde gewoon beter. Ontevreden over het spel ben ik eigenlijk niet, er werd vooral in de eerste helft echt heel goed gevoetbald met een hoog tempo. Heitinga en Grygera speelde erg goed vond ik, Huntelaar erg slecht, maar dat had misschien ook te maken met het feit dat er niet snel genoeg aansluiting kwam van Perez en Sneijder. Maarja, het gat is maar één punt, dus ik heb er nog vertrouwen in.
__________________
.
Oud 12-11-2006, 15:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WolterB schreef op 12-11-2006 @ 12:13 :
Het was inderdaad bijna te beroerd om aan te zien.
Ik snap er niets van. Tegen AZ, Groningen en Roda speel je dominant, aantrekkelijk en gewoon goed voetbal, maar pak je maar twee punten. Dan moeten de punten komen tegen Willem II en Excelsior en laat je het gewoon liggen. Scorend vermogen is er écht wel, ik geloof niet dat het daar aan ligt. Ons middenveld presteert gewoon niet goed genoeg.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-11-2006, 15:25
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
NAC weer een puntje erbij, het gaat goed.

PSV gewonnen van Ajax, heerlijk om die gefrustreerde Ajacieden aan te horen. Alle kenmerken van Ajax-supporters komen weer naar boven
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 12-11-2006, 15:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Feyenoord is vanmiddag met de schrik en 5-3 vrijgekomen tegen Willem II en Twente heeft met 7-1 uitgehaald tegen Groningen
Ben benieuwd naar de samenvattingen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-11-2006, 15:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat een uitslagen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-11-2006, 15:38
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
JAAA Legendarische wedstrijd


Wat een spel, wat een dominantie. Groningen TOTAAL van de mat gespeeld, entree van een groot talent. Iedereen loopt nu al weg met Zijler, Gerritsen is zo vergeten

Jongejonge dit is echt om kippenvel van te krijgen, en dan tegen Groningen. 7-1 ongelooflijk, en geen doelpunt teveel gekregen. Dit wordt zo'n prachtig jaar, ik ben benieuwd naar Ajax uit volgende week, volgens mij is niets meer onmogelijk met dit team. Helden
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-11-2006, 15:38
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
WolterB schreef op 12-11-2006 @ 16:34 :
Twente heeft met 7-1 uitgehaald tegen Groningen
Ben benieuwd naar de samenvattingen.
Volgens teletekst was het nog verdiend ook (niet geflatteerd ofzo). Heel apart.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 12-11-2006, 15:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik schaam me al een stuk minder voor de verliespartijen tegen Twente
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-11-2006, 16:39
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 12-11-2006 @ 16:25 :
NAC weer een puntje erbij, het gaat goed.

PSV gewonnen van Ajax, heerlijk om die gefrustreerde Ajacieden aan te horen. Alle kenmerken van Ajax-supporters komen weer naar boven
ohja? welke dan? Je kan moeilijk beweren dat het een terechte overwinning was. Die gasten zijn voor de 0-1 nog geen moment over de middellijn gekomen, en de eerste de beste bal vliegt erin vrij knullig.
Wat een tifo trouwens
Mja goed het gat is maar 1 punt, en PSV gaat oko nog fouten maken, zeker weten
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 12-11-2006, 16:55
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-11-2006 @ 16:38 :
Wat een uitslagen
Idd, ben heel erg benieuwd naar de samenvattingen
__________________
Volg de evenaar.
Oud 12-11-2006, 17:07
Strever
Strever is offline
Citaat:
Strever schreef op 11-11-2006 @ 19:24 :
Ik denk dat Ajax het morgen heel moeilijk krijgt, en misschien ook wel gaat verliezen. Zo mag ik natuurlijk niet denken, maar heb wel zon voorgevoel
Nou, moeilijk hebben ze het absoluut niet gehad. Maar scoren, dat was het probleem! Jezus, en dan gaat er zon knullige vrije trap in
Het begon allemaal geweldig. Wat een sfeeractie, niet normaal. De eerste helft was ook goed, maar er werd niet gescoord. Tweede helft was minder. En tjah, als wij ze niet maken, dan vallen ze altijd aan de andere kant. Volgende keer 4,5 uur in de trein zitten voor een overwinning

*Wow, ik zie nou pas die 7-1
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 12-11-2006 om 17:13.
Oud 12-11-2006, 17:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat een korfbaluitslagen vandaag. Maar daardoor wel lekker veel doelpunten. Twente vernedert Groningen, Feyenoord scoort zowaar 5 keer in een wedstrijd maar krijgt er wel 3 tegen en ook veel doelpunten bij Vitesse - Utrecht.
Ja, en dan Ajax - PSV, gelijk opgaand, maar PSV benutte zijn kansen en Ajax niet. Maar het lag dicht bij elkaar. Door de overwinning van PSV is het nu nóg spannender in de top 3. Hoop dat het zo blijft tot de 34e speelronde.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-11-2006, 17:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Goed dat Ajax de laatste jaren weer een beetje bezig is met sfeeracties. Jammer alleen dat de Nederlandse tv er zelden tot nooit aandacht aan besteedt. Maar op gebied van 'tifo' hebben clubs als Twente, Groningen en Feyenoord toch ook nog wel nog niet zo heel veel te dulden van Ajax, bijna elke week een nieuw tribunebreed spandoek en met het eerbetoon aan Boschker vandaag hebben de Ultras hun naam weer waar gemaakt. Laat Talpa er alsjeblieft eens een keer wat aan doen!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-11-2006, 18:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Onze tifo blijft ook wekelijks onopgemerkt, terwijl er echt een hoop mooie acties zijn geweest, de laatste twee seizoenen. Die bordjesacties van Ajax zien we hier ook een paar keer per seizoen en het mag dan wel niet zo indrukwekkend zijn, voor zo'n klein stadionnetje is het indrukwekkend zat

Maar van Twente en Groningen zie je inderdaad écht opvallend weinig, terwijl het toch vaak erg gaaf is om te zien!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-11-2006, 19:11
one.
one. is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 12-11-2006 @ 16:25 :
PSV gewonnen van Ajax, heerlijk om die gefrustreerde Ajacieden aan te horen. Alle kenmerken van Ajax-supporters komen weer naar boven
Valt wel mee toch?

IK vrees trouwens voor de wedstrijd tegen Twente, erg indrukwekkende uitslag. Jammer dat we ze juist nu moeten treffen.
__________________
.
Oud 12-11-2006, 19:20
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
kalinho schreef op 12-11-2006 @ 17:39 :
ohja? welke dan? Je kan moeilijk beweren dat het een terechte overwinning was. Die gasten zijn voor de 0-1 nog geen moment over de middellijn gekomen, en de eerste de beste bal vliegt erin vrij knullig.
Wat een tifo trouwens
Mja goed het gat is maar 1 punt, en PSV gaat oko nog fouten maken, zeker weten
Die kopbal van Kromkamp was dan zeker van eigen helft?

Met de reactie van de Ajacieden bedoelde ik met name mensen uit mijn eigen omgeving, maar Ajacieden hier kunnen er ook wel wat van. PSV is gewoon zakelijk en erg degelijk, ze hebben vrijwel niks weggegeven achterin en hebben aan weinig kansen genoeg.

Vreselijk trouwens dat Talpa, deze wedstrijd moet gewoon als eerste komen
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 12-11-2006, 19:31
Strever
Strever is offline
Duidelijk hands van Tiendalli, hahaha. Arbitrage van tegewnoordig

Van Nistelrooij heeft een net een hatrick gemaakt. Doet ie goed
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 12-11-2006, 19:31
Strever
Strever is offline
Duidelijk hands van Tiendalli, hahaha. Arbitrage van tegewnoordig

Van Nistelrooij heeft een net een hatrick gemaakt. Doet ie goed
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 12-11-2006, 19:35
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 12-11-2006 @ 20:20 :
Die kopbal van Kromkamp was dan zeker van eigen helft?

Met de reactie van de Ajacieden bedoelde ik met name mensen uit mijn eigen omgeving, maar Ajacieden hier kunnen er ook wel wat van. PSV is gewoon zakelijk en erg degelijk, ze hebben vrijwel niks weggegeven achterin en hebben aan weinig kansen genoeg.

Vreselijk trouwens dat Talpa, deze wedstrijd moet gewoon als eerste komen
was ook in de 2e helft.

MAgoed, ik snap werkelijk waar niet waarom dat PSV nog supporters aantrekt. Je zal toch tweewekelijks moeten kijken naar een team van 11 gasten waarvan er maar 2 Nederlands zijn die elke week zo'n pot antivoetbal op de mat leggen.
Zelfs Koeman en Cocu vonden 0-1 teveel van het goede
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 12-11-2006, 20:04
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
kalinho schreef op 12-11-2006 @ 20:35 :
MAgoed, ik snap werkelijk waar niet waarom dat PSV nog supporters aantrekt. Je zal toch tweewekelijks moeten kijken naar een team van 11 gasten waarvan er maar 2 Nederlands zijn die elke week zo'n pot antivoetbal op de mat leggen.
Zelfs Koeman en Cocu vonden 0-1 teveel van het goede
Bullshit.

Maar deze wedstrijd was idd niet erg boeiend om naar te kijken. Ajax was niet goed genoeg om echt 100% kansen te creeren (al zijn schoten rond de 16 van Sneijder wel goede kansen maargoed). Tja, de organisatie bij PSV was gewoon goed en ze maken het toch elke keer weer af.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 12-11-2006, 20:07
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-11-2006 @ 19:57 :
Maar van Twente en Groningen zie je inderdaad écht opvallend weinig, terwijl het toch vaak erg gaaf is om te zien!
Vind ik ook, ze zenden het zelden uit. En áls ze het laten zien is het slechts een kort shot. Geldt overigens ook voor Europese wedstrijden waar clubs vaak sfeeracties hebben.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 12-11-2006, 20:15
one.
one. is offline
Citaat:
kalinho schreef op 12-11-2006 @ 20:35 :

MAgoed, ik snap werkelijk waar niet waarom dat PSV nog supporters aantrekt. Je zal toch tweewekelijks moeten kijken naar een team van 11 gasten waarvan er maar 2 Nederlands zijn die elke week zo'n pot antivoetbal op de mat leggen.
Zelfs Koeman en Cocu vonden 0-1 teveel van het goede
Dat valt wel mee, ik vind het toch knap hoe PSV telkens vanuit een goede organisatie weet te winnen. Ik vind het jammer dat we hebben verloren vandaag, maar om te zeggen dat PSV alleen maar antivoetbal speelt is belachelijk. Ik heb er wel bewondering voor, net zoals voor Chelsea, vanuit een echte organisatie spelen en altijd koel blijven is niet makkelijk, en ik heb wel bewondering voor ploegen die dat kunnen.
__________________
.
Oud 12-11-2006, 20:56
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 12-11-2006 @ 21:15 :
Dat valt wel mee, ik vind het toch knap hoe PSV telkens vanuit een goede organisatie weet te winnen. Ik vind het jammer dat we hebben verloren vandaag, maar om te zeggen dat PSV alleen maar antivoetbal speelt is belachelijk. Ik heb er wel bewondering voor, net zoals voor Chelsea, vanuit een echte organisatie spelen en altijd koel blijven is niet makkelijk, en ik heb wel bewondering voor ploegen die dat kunnen.
Chelsea speelt aanvallend.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 12-11-2006, 21:02
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
kalinho schreef op 12-11-2006 @ 21:56 :
Chelsea speelt aanvallend.
Chelsea en PSV zijn beide clubs die vanuit een goede organisatie spelen en van daaruit de opbouw en de aanval zoeken.

Dat het jij dit antivoetbal noemt snap ik echt niet, antivoetbal noem ik de hele wedstrijd verneuken door zonder aanvallande intenties te voetballen en op elke mogelijke manier het spel proberen te vertragen. Dit staat nogal in contract met de manier waarop PSV speelt, antivoetbal speel je ook niet met 'voetballers' als Affelay, Kon', Fárfan etc.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 12-11-2006, 21:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Strever schreef op 12-11-2006 @ 20:31 :
Van Nistelrooij heeft een net een hatrick gemaakt. Doet ie goed
Vier goals. Meneer van Basten.. ?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-11-2006, 22:05
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
het is knap hoe psv vaak dit soort wedstrijden weet te winnen, ook al was ajax in de helft echt heer en meester.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 12-11-2006, 22:13
one.
one. is offline
Citaat:
Guissie schreef op 12-11-2006 @ 22:02 :
Chelsea en PSV zijn beide clubs die vanuit een goede organisatie spelen en van daaruit de opbouw en de aanval zoeken.

Dat het jij dit antivoetbal noemt snap ik echt niet, antivoetbal noem ik de hele wedstrijd verneuken door zonder aanvallande intenties te voetballen en op elke mogelijke manier het spel proberen te vertragen. Dit staat nogal in contract met de manier waarop PSV speelt, antivoetbal speel je ook niet met 'voetballers' als Affelay, Kon', Fárfan etc.
Precies.
__________________
.
Oud 12-11-2006, 22:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Escapism schreef op 12-11-2006 @ 23:05 :
het is knap hoe psv vaak dit soort wedstrijden weet te winnen, ook al was ajax in de helft echt heer en meester.
Heer en meester tot de 16. Dat moet je er wel bij zeggen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-11-2006, 22:40
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-11-2006 @ 23:36 :
Heer en meester tot de 16. Dat moet je er wel bij zeggen.
true.
maar ik vond het mooi om te zien hoe psv tijdens periodes moeite had om al over de middenlijn heen te komen.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 12-11-2006, 22:45
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-11-2006 @ 22:52 :
Vier goals. Meneer van Basten.. ?
Koevermans heeft er ook al minstens 4 gemaakt
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 12-11-2006, 23:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
kalinho schreef op 12-11-2006 @ 23:45 :
Koevermans heeft er ook al minstens 4 gemaakt
Vier in één wedstrijd, had ik het over. En Ruud speelt voor Real.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-11-2006, 23:16
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-11-2006 @ 00:10 :
Vier in één wedstrijd, had ik het over. En Ruud speelt voor Real.
ik neem aan dat kalinho sarcastisch was?
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 13-11-2006, 00:04
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-11-2006 @ 22:52 :
Vier goals. Meneer van Basten.. ?
Je zegt zelf dat ie teveel op 1 goeie wedstrijd selecteerd... En nu moet Ruud er ineens bij na 1 goeie wedstrijd?
__________________
Zuur...
Oud 13-11-2006, 06:54
one.
one. is offline
13 Goals in 15 wedstrijden en gedeeld topscorer in de Spaanse competitie.
__________________
.
Oud 13-11-2006, 08:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 13-11-2006 @ 01:04 :
Je zegt zelf dat ie teveel op 1 goeie wedstrijd selecteerd... En nu moet Ruud er ineens bij na 1 goeie wedstrijd?
Waar zie jij dat hij maar één goede wedstrijd heeft gespeeld? Van Nistelrooij is imho nog steeds de beste spits die we hebben en ik heb nooit iets anders gezegd.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-11-2006, 09:32
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
kalinho schreef op 12-11-2006 @ 20:35 :
was ook in de 2e helft.

MAgoed, ik snap werkelijk waar niet waarom dat PSV nog supporters aantrekt. Je zal toch tweewekelijks moeten kijken naar een team van 11 gasten waarvan er maar 2 Nederlands zijn die elke week zo'n pot antivoetbal op de mat leggen.
Zelfs Koeman en Cocu vonden 0-1 teveel van het goede
Je had het niet over de 2e helft, daarnaast is PSV in de eerste helft ook over de middellijn geweest, misschien niet met echte kansen maar de kansen van Ajax waren gedurende de hele wedstrijd ook beperkt tot de 16, op een paar uitzonderingen na.

PSV speelde niet spectaculair gisteren maar anti-voetbal spelen ze absoluut niet, ze spelen met heel veel discipline en persoonlijk vind ik de wedstrijden van PSV niet saai.

Ik zou haast zeggen wees blij met PSV omdat dit de enige club is die het Nederlands voetbal wat aanzien geeft.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 13-11-2006, 09:50
Verwijderd
Aantal spectaculaire uitslagen, prachtig om zo'n klein mannetje bij Twente te zien

En ja over Ajax - PSV: dit zat er zóó dik in, dat PSV daar met een kleine overwinning weg zou gaan. Ook redelijk terecht, echte kansen heeft Ajax niet gehad, en je weet gewoon dat PSV die goal wel gaat maken. Voor de stand in de competitie is het in ieder geval goed


Ben ook benieuwd naar Feyenoord - AZ volgende week, vrees voor een nieuwe afstraffing
Oud 13-11-2006, 12:47
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-11-2006 @ 22:52 :
Vier goals. Meneer van Basten.. ?
Jaa, die vierde kwam wat later en zag ik wat later Die vierde was trouwens ook een hele mooie
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 13-11-2006, 12:51
Verwijderd
Trouwens nog twee dingen over afgelopen weekend: inderdaad mooie actie in de ArenA, hopelijk brengt Talpa vanaf nu wat vaker de sfeeracties in beeld.

En ik moest echt lachen toen Genee na Sparta - Ado zei "niet eens Sjakie Polak?", precies mijn gedachten op dat moment
Oud 13-11-2006, 13:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik zou willen dat NEC zulk een mooi gestructureerd voetbal op de mat kon leggen als PSV. Qua verdedigers zouden ze het nog best kunnen ook, de verdediging heeft ongeveer dezelfde structuur als die van PSV, alleen we hebben een veel te zwak middenveld. PSV heeft enorm veel structuur en balvastheid op het middenveld en daarnaast jongens die zowel aanvallend als verdedigend hun mannetje staan. Het voetbal van PSV is gewoon veel volwassener dan dat van Ajax. En dat wordt beslist door het uitstekende middenveld.

Ten Cate ziet dat ook wel, dat laat hij wel blijken door Emanuelson op het middenveld te zetten, Sneijder is echter gewoon typisch zo'n jongen die verdedigend niet de lijnen weet uit te zetten. Dat is je zwakke plek, terwijl het één van de betere mensen op het veld is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28.