Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2007, 13:40
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline


niet als Ajaz - AZ eerst tegen elkaar spelen en Twente tegen Feyenoord. Dan blijft er maar 1 van die 2 over.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Advertentie
Oud 26-02-2007, 13:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Die kans is vrij klein, omdat dan Feyenoord of Twente 2e of 3e zouden moeten worden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-02-2007, 13:46
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dus het is de nummer 2 tegen 5 en 3 tegen 4?

Het zuigt hoe dan ook.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 26-02-2007, 14:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat lijkt me wel het meest logisch. Vorig jaar was het overigens ook zo.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-02-2007, 23:14
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Klopt. 2-5 en 3-4. In dit geval Ajax-Feyenoord en AZ-FC Twente. Er van uitgaande dat Ajax van Feyenoord wint, komt Twente hopelijk tegen Ajax uit.

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik hoop zelfs dat Feyenoord wint. Twente komt dan tegen Feyenoord en de seizoensuitslagen spreken in het voordeel van Twente.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 27-02-2007, 01:58
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 27-02-2007 @ 00:14 :
Klopt. 2-5 en 3-4. In dit geval Ajax-Feyenoord en AZ-FC Twente. Er van uitgaande dat Ajax van Feyenoord wint, komt Twente hopelijk tegen Ajax uit.

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik hoop zelfs dat Feyenoord wint. Twente komt dan tegen Feyenoord en de seizoensuitslagen spreken in het voordeel van Twente.
behaalde rendementen uit het verleden...
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 27-02-2007, 04:31
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
knijtert schreef op 27-02-2007 @ 02:58 :
behaalde rendementen uit het verleden...
Ja bleeh, maar als je ziet hoe Feyenoord speelt dit seizoen, moet zelfs jij toegeven dat iedere club normaal gesproken meer kans maakt tegen Feyenoord dan tegen Ajax, AZ of FC Twente.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 27-02-2007, 11:00
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 27-02-2007 @ 05:31 :
Ja bleeh, maar als je ziet hoe Feyenoord speelt dit seizoen, moet zelfs jij toegeven dat iedere club normaal gesproken meer kans maakt tegen Feyenoord dan tegen Ajax, AZ of FC Twente.
Ikzei het zelf ook al eerder
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 03-03-2007, 18:30
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
PSV kampioen dit jaar, das wel zeker nu, alleen met tegenvallend k*tvoetbal. Het is jammer dat je alleen kampioen kan worden met het hoogste aantal punten, want als er gekeken werd naar het vertoonde spel had PSV zeker geen enkele kans gemaakt. Denk dat de wedstrijd van vanavond tegen RKC ook nog lang niet gespeeld zal zijn
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Oud 03-03-2007, 18:42
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
PSV speelt wel het beste voetbal, want ze hebben het meeste aantal punten
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 03-03-2007, 20:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik kon er gisteravond niet bij zijn omdat de wedstrijd verzet was, maar Twente is gewoon te goed voor NEC. Simple as that. Ik vond zelfs dat NEC beter liet zien punten te willen dan vorige week, maar het lukte niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-03-2007, 16:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ajax lijkt af te haken in de strijd om de tweede plaats, Twente rukt op. Ben benieuwd waar dit zal eindigen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-03-2007, 21:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Vanwege vakantie vorige week Willem 2 gemist, maar ik hoorde dat het dramatisch was. Nu NEC uit dan weer van buitengewoon niveau. Wel fijn om te zien dat Engelaar de beste man op het veld was, laatste weken toch een beetje zoekende ten opzichte van de andere jongens op het middenveld. Volgende week Ajax en dan zien we hoe we echt staan richting de playoffs
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-03-2007, 21:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik geef Twente in deze vorm een goede kans in de playoffs. AZ vond ik ook erg twijfelachtig beginnen. Als Utrecht wat scherper was geweest, waren ze meteen op achterstand gekomen en hadden ze het nog eens erg moeilijk kunnen krijgen. Bij Utrecht was het een kwestie van vertrouwen. Ajax had pech vandaag en Feyenoord doet me soms "ouderwets goed" aan, maar het grootste deel van de tijd ook érg twijfelachtig.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-03-2007, 21:29
Verwijderd
ik moet huilen om ajax...
Oud 04-03-2007, 23:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb vooral genoten van het buitenlands voetbal vandaag. Ibrahimovic, van Nistelrooij, West Ham - Spurs, Seedorf, allemaal prachtig
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-03-2007, 11:07
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ja ik ook! West Ham was helemaal prachtig

Volgende week nóg mooiere internationale affiches!
Uit mijn hoofd;

Bayern Munchen - Werder Bremen
Barcelona - Real Madrid
Internazionale - AC Milan

en natuurlijk Twente - Ajax
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-03-2007, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-03-2007 @ 12:07 :
ja ik ook! West Ham was helemaal prachtig

Volgende week nóg mooiere internationale affiches!
Uit mijn hoofd;

Bayern Munchen - Werder Bremen
Barcelona - Real Madrid
Internazionale - AC Milan

en natuurlijk Twente - Ajax
wat te denken van liverpool barca

en arsenal psv.. Cl weliswaar, maar zeker aanradertjes

Laatst gewijzigd op 05-03-2007 om 11:11.
Oud 05-03-2007, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 04-03-2007 @ 22:29 :
ik moet huilen om ajax...
Oud 05-03-2007, 11:34
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Slecht weekend voor NAC. Dat we in Groningen verloren vind ik niet vreemd maar de concurrentie met Heerenveen en Roda doet het goed
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 10-03-2007, 21:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat een prachtige goals van Barreto en Beerens. Hopen dat ze dat vaker doen in de resterende zes wedstrijden
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-03-2007, 13:15
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Punten laten liggen tegen Heracles kan niet als je mee wilt doen om een plek bij de eerste negen.

Een wedstrijd met gigantisch veel balverlies in een simpele pass. Op de eretribune en vak G was het ook een makke bedoeling, toch jammer want als het publiek er goed achter gaat staan kan NAC boven zichzelf uitstijgen en ik met slechts een paar anderen kunnen de ere niet meekrijgen in de sfeer, jammer.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 11-03-2007, 13:50
Strever
Strever is offline
Onbegrijpelijk. Maakt niet uit, lekker Hunter
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 14:55.
Oud 11-03-2007, 18:47
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dude, laat gewoon je foute voorspelling staan. Iedereen heeft het wel eens mis.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 11-03-2007, 22:35
Strever
Strever is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 11-03-2007 @ 19:47 :
Dude, laat gewoon je foute voorspelling staan. Iedereen heeft het wel eens mis.
Daar gaat het mij niet om. Toen ik zag dat Ajax met 1-0 achter kwam, zonder Jaap Stam, tegen FC Twente, dacht ik van, dit wordt 3-0.

Ik had het ook kunnen laten staan, sorry hoor
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 11-03-2007, 23:27
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Goed zo, bied je excuses aan
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 11-03-2007, 23:57
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Twente komt goed weg
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 12-03-2007, 10:38
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 12-03-2007, 10:59
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Jammer, maar dit was simpelweg Ajax' beste wedstrijd van het seizoen en een van Twentes mindere. Ik hoop echt dat we AZ krijgen in de playoffs en niet Ajax, want als die deze vorm vast kunnen houden zijn ze gewoon een maatje te groot.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-03-2007, 11:48
Verwijderd
Alex lijkt uitgeschakeld voor de rest van de competitie.
Oud 12-03-2007, 12:27
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 12-03-2007 @ 12:48 :
Alex lijkt uitgeschakeld voor de rest van de competitie.
Om 17.00 uur krijgt hij een MRI scan heb ik begrepen en dan zal het duidelijk zijn...


Ik heb er een beetjeeen dubbel gevoel over.
Ik wil wel eens zien hoe PSV zich red zonder Alex. Maar tegelijkertijd hoop ik toch wel datPSV door gaat in de champions league.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 12-03-2007, 12:33
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 12-03-2007 @ 11:59 :
Jammer, maar dit was simpelweg Ajax' beste wedstrijd van het seizoen en een van Twentes mindere. Ik hoop echt dat we AZ krijgen in de playoffs en niet Ajax, want als die deze vorm vast kunnen houden zijn ze gewoon een maatje te groot.
Ajax is een rare ploeg...

Al een aantal seizoenen achter elkaar ( 3 ofzo? ) speelt Ajax af en toe de sterren van de hemel en kunnen ze in princiepe alles en iedereen aan ( uitzonderingen daargelaten ), maar kunnen ze een serie later er niets meer van bakken.

Dit seizoen begon het na de thuiswedstrijd tegen PSV.
Maar je ziet het ook in het verschil tussen Werder uit en Werder thuis.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 12-03-2007, 12:36
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ja, ajax is echt bizar wisselvallig.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 12-03-2007, 14:17
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het heeft Ajax ook niet altijd meegezeten, met iets meer geluk had Ajax nu 1ste gestaan. Ik hoop dat Ten Cate vertrouwen krijgt voor volgend seizoen, dan zou er wel iets mooi kunnen ontstaan. Een goed Ajax is goed voor het Nederlands voetbal.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 12-03-2007, 14:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Een ouderwets sterke Top-3 zint me toch meer dan dit zooitje ongeregeld
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-03-2007, 15:48
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 12-03-2007 @ 15:17 :
Het heeft Ajax ook niet altijd meegezeten, met iets meer geluk had Ajax nu 1ste gestaan. Ik hoop dat Ten Cate vertrouwen krijgt voor volgend seizoen, dan zou er wel iets mooi kunnen ontstaan. Een goed Ajax is goed voor het Nederlands voetbal.
Goh, eindelijk nog iemand die het ziet. Als inderdaad het dubbeltje een paar keer de andere kant op was gevallen had AZ of Ajax nu eerste gestaan.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 12-03-2007, 16:14
knijtert
knijtert is offline
Vorige week zeiden ze ook terrecht bij studio voetbal dat je in ieder geval niemand meer hoort praten over Lucky Ajax.


Het is nu al ongeveer 5 jaar lang lucky PSV, maar dat word nooit als dusdanig uitgesproken. Want dan is het het geluk van de kampioen.

Dit jaar is volgens mi wel het eerste jaar waarin PSV niet alle slecht gespeelde wedstrijden toch wint. Het is alleen dat Ajax en AZ meer verloren hebben. Ze hebben het voor een groot deel zelf verprutst, en soms had Ajax ( AZ weet ik niet ) ook teveel pech. Maar geluk dwing je af zeggen ze...
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 12-03-2007, 16:17
Strever
Strever is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 12-03-2007 @ 16:48 :
Goh, eindelijk nog iemand die het ziet. Als inderdaad het dubbeltje een paar keer de andere kant op was gevallen had AZ of Ajax nu eerste gestaan.
100 % eens
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 12-03-2007, 16:24
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
knijtert schreef op [pl=24495121]12-03-2007 @ 17:14

Het is nu al ongeveer 5 jaar lang lucky PSV, maar dat word nooit als dusdanig uitgesproken. Want dan is het het geluk van de kampioen.
Onzin, PSV is al een aantal jaren superieur op alle gebieden. Dat is geen geluk, dat is visie op lange termijn en scoutingsbeleid. Ik ben ook niet van mening dat Ajax "lucky" was in de tijden dat zij bovenaan stonden.

Citaat:
Maar geluk dwing je af zeggen ze...
Juist. Kijk naar NAC dat wedstrijden in de laatste minuten naar zich toe weet te trekken of Duitsland, dat is geen geluk maar fysieke gesteldheid.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 12-03-2007, 16:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Misschien fysiek, maar ook vooral mentaal. PSV heeft hier en daar mazzel, maar dat hebben alle clubs. Ook Ajax.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-03-2007, 17:39
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Om de dominantie van PSV te omschrijven als geluk lijkt me volledig misplaatst. Dat het Ajax de laatste tijd af en toe tegen zit is wel een beetje inherent aan de selectie die er op dit moment staat, taktisch is het vaak een drama en het gedisciplineerde spel dat PSV al tijden laat zien zal dit Ajax nooit kunnen spelen. Het zijn stuk voor stuk spelers die voetbal kunnen laten zien dat ver boven de rest uit steekt, maar dan moet alles wel even mee zitten. De 1-0 die PSV tegen kreeg tegen Arsenal kwam keihard aan, maar die blijven vervolgens zo ijzig rustig op dezelfde manier doorvoetballen; alsof ze er van overtuigd zijn dat dit gewoon domme pech was en dan weer verder gaan met waar ze mee bezig waren. Bij Ajax lijkt het meer dat de ploeg dan in paniek raakt, en als het vervolgens kansloos verliest dat al snel aan wordt geschreven door een 'pech-incident' dat de wedstrijd besliste, overigens kan dit ook precies andersom; als het een keer loopt dan zijn ze echt niet te stoppen, zondag waren ze fantastisch. Geluk en pech zijn natuurlijk vaak beslissende factoren maar ik denk dat belangrijker is hoe een ploeg hiermee om gaat, en dat is het verschil tussen Ajax en PSV op dit moment.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-03-2007, 18:19
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 12-03-2007 @ 18:39 :
Om de dominantie van PSV te omschrijven als geluk lijkt me volledig misplaatst. Dat het Ajax de laatste tijd af en toe tegen zit is wel een beetje inherent aan de selectie die er op dit moment staat, taktisch is het vaak een drama en het gedisciplineerde spel dat PSV al tijden laat zien zal dit Ajax nooit kunnen spelen. Het zijn stuk voor stuk spelers die voetbal kunnen laten zien dat ver boven de rest uit steekt, maar dan moet alles wel even mee zitten. De 1-0 die PSV tegen kreeg tegen Arsenal kwam keihard aan, maar die blijven vervolgens zo ijzig rustig op dezelfde manier doorvoetballen; alsof ze er van overtuigd zijn dat dit gewoon domme pech was en dan weer verder gaan met waar ze mee bezig waren. Bij Ajax lijkt het meer dat de ploeg dan in paniek raakt, en als het vervolgens kansloos verliest dat al snel aan wordt geschreven door een 'pech-incident' dat de wedstrijd besliste, overigens kan dit ook precies andersom; als het een keer loopt dan zijn ze echt niet te stoppen, zondag waren ze fantastisch. Geluk en pech zijn natuurlijk vaak beslissende factoren maar ik denk dat belangrijker is hoe een ploeg hiermee om gaat, en dat is het verschil tussen Ajax en PSV op dit moment.
Moet deze hele verdediging komen naar aanleiding van het woordje Lucky dat voor PSV geplaatst staat?

PSV heeft in vorige seizoenen wel heel veel geluk gehad vind ik. Maar in dit seizoen is dat al niet meer het geval, ook al heeft iedere ploeg wel eens geluk. En zoals ik ook al zei, geluk dwing je af. Met andere woorden, ze hebben kwaliteiten die evoor zorgen dat het geluk ( winnen dus ) aan hun kant is.

Ik geef wel ook mee aan dat ik de term Lucky Ajax misplaatst vond en vind. Tenminste, op de manier zoals het bedoeld word.

Appels en peren vergelijken is ook een vak. Je zegt dat Ajax nooit zo gedisciplineerd speelt zoals PSV. Dat is toch ook gewoon de kwaliteit van PSV? PSV zal nooit zo mooi aanvallend spel laten zien zoals Ajax en AZ ( en misschien zelfs ook wel Twente ) hebben gedaan.

PSV heeft stuk voor stuk spelers die ver boven de rest uitsteekt? Ik hoop dat je hierbij niet over de gehele selectie heb. Bij PSV lopen enkele spelers rond die een klasse appart zijn ( voor de Nederlandse competitie ), maar hetzelfde geldt ook voor Ajax en AZ.


Dit is geen stukje om te bewijzen dat PSV helemaal niet de beste is geweest de afgelopen jaren. Maar je kan het ook overdrijven.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 12-03-2007, 19:10
Verwijderd
Citaat:
knijtert schreef op 12-03-2007 @ 19:19 :


PSV heeft stuk voor stuk spelers die ver boven de rest uitsteekt? Ik hoop dat je hierbij niet over de gehele selectie heb. Bij PSV lopen enkele spelers rond die een klasse appart zijn ( voor de Nederlandse competitie ), maar hetzelfde geldt ook voor Ajax en AZ.

Naja, dit zal wel ontaarden in een welles/nietes-discussie, maar ik vind echt dat AZ geen spelers van het niveau Alex/Gomes heeft. En Ajax kun je over debateren. Huntelaar had ik vorig jaar meteen tot die categorie gerekend, maar is dit seizoen niet meer zo goed. Stam hoort er wel in thuis, maar vind ik soms ook nog tegenvallen, persoonlijk. Davids is er nog te kort om echt te oordelen of hij het nog in zich heeft. Sneijder komt een heel eind in de buurt. Ik zou hem zelf niet in die categorie rekenen, maar ik kan begrijpen dat een Ajax-fan dat wel doet, en daar bedoel ik niets negatiefs mee. Maar dan kunnen PSV-fans weer aankomen met Salcido (die ik persoonlijk trouwens echt heel goed vind, en zwaar onderschat) en Cocu (die ik niet meer in de buitenvategorie reken). Zo blijf je bezig.

Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 19:17.
Oud 12-03-2007, 23:11
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Ertur schreef op 12-03-2007 @ 20:10 :
Naja, dit zal wel ontaarden in een welles/nietes-discussie, maar ik vind echt dat AZ geen spelers van het niveau Alex/Gomes heeft. En Ajax kun je over debateren. Huntelaar had ik vorig jaar meteen tot die categorie gerekend, maar is dit seizoen niet meer zo goed. Stam hoort er wel in thuis, maar vind ik soms ook nog tegenvallen, persoonlijk. Davids is er nog te kort om echt te oordelen of hij het nog in zich heeft. Sneijder komt een heel eind in de buurt. Ik zou hem zelf niet in die categorie rekenen, maar ik kan begrijpen dat een Ajax-fan dat wel doet, en daar bedoel ik niets negatiefs mee. Maar dan kunnen PSV-fans weer aankomen met Salcido (die ik persoonlijk trouwens echt heel goed vind, en zwaar onderschat) en Cocu (die ik niet meer in de buitenvategorie reken). Zo blijf je bezig.
Daarom vroeg ik er ook bij of hij het had over de gehele selectie van PSV of niet. Dat vroeg ik vanwege dit gedeelte van een zin: "Het zijn stuk voor stuk spelers die voetbal kunnen laten zien dat ver boven de rest uit steekt"

Daarmee word toch op zn minst de indruk gewekt dat hij bedoeld dat alle spelers van PSV ( "stuk voor stuk" ) veel beter is dan de spelers van concurentie en dat er niemand in de buurt komt ( "spelers die voetbal kunnen laten zien dat ver boven de rest uit steekt" ).

Huntelaar, Stam en Sneijder komen dus op zn minst in de buurt, zeker als je ze gaat vergelijken met de andere spelers van PSV ( dus even geen Gomez, Alex en eventueel Cocu ).


Ik betwijfel zelf ook of er spelers van AZ in de buurt komen. Maar ik probeerde toch een beetje objectief te blijven en ik kan me voorstellen dat AZ supporters wel enkele spelers weten te benoemen.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 12-03-2007, 23:36
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ heeft veel spelers die wellicht op heel hoog niveau kunnen komen, maar er nog niet zijn.
Om er een paar te noemen: Dembele, De Zeeuw, Mendes Da Silva, Martens, Jenner, Donk en Luirink. Schaars past opzich ook in dat rijtje, al is die al een stuk verder in zijn ontwikkeling.

Ik denk dat AZ het dit seizoen vooral verloren heeft op het gebied van ervaring. En vergeet niet, het AZ van dit seizoen is compleet anders dan dat van vorig seizoen.

PSV wordt dit jaar, net als voorgaande jaren, verdiend kampioen. Maar als Alex en Gomes vertrekken (en als Cocu er dan ook nog mee stopt) dan zie ik ze volgend seizoen niet meer zo domineren als voorgaande jaren. Ik denk zelfs dat AZ en Ajax ze voorbij kunnen gaan...
__________________
Zuur...
Oud 12-03-2007, 23:51
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
knijtert schreef op 12-03-2007 @ 19:19 :
Moet deze hele verdediging komen naar aanleiding van het woordje Lucky dat voor PSV geplaatst staat?

PSV heeft in vorige seizoenen wel heel veel geluk gehad vind ik. Maar in dit seizoen is dat al niet meer het geval, ook al heeft iedere ploeg wel eens geluk. En zoals ik ook al zei, geluk dwing je af. Met andere woorden, ze hebben kwaliteiten die evoor zorgen dat het geluk ( winnen dus ) aan hun kant is.

Ik geef wel ook mee aan dat ik de term Lucky Ajax misplaatst vond en vind. Tenminste, op de manier zoals het bedoeld word.

Appels en peren vergelijken is ook een vak. Je zegt dat Ajax nooit zo gedisciplineerd speelt zoals PSV. Dat is toch ook gewoon de kwaliteit van PSV? PSV zal nooit zo mooi aanvallend spel laten zien zoals Ajax en AZ ( en misschien zelfs ook wel Twente ) hebben gedaan.

PSV heeft stuk voor stuk spelers die ver boven de rest uitsteekt? Ik hoop dat je hierbij niet over de gehele selectie heb. Bij PSV lopen enkele spelers rond die een klasse appart zijn ( voor de Nederlandse competitie ), maar hetzelfde geldt ook voor Ajax en AZ.


Dit is geen stukje om te bewijzen dat PSV helemaal niet de beste is geweest de afgelopen jaren. Maar je kan het ook overdrijven.
Oh je begrijpt me helemaal verkeerd ik zei juist dat Ajax veel spelers had die een bovenmatig talent hebben. Als Sneijder, Babel en Huntelaar een lekkere wedstrijd spelen dan zijn ze zoveel sterker dan PSV, waarvan ik alleen constateer dat die geen goede dag nodig hebben om op hoog niveau te presteren. Het was ook niet de bedoeling om PSV hier superieur te laten lijken ten opzichte van Ajax. Ik wilde alleen even de door jou genoemde factor geluk ontkrachten, maar je geeft zelf al aan dat PSV dit wel af kan dwingen en Ajax niet of minder.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-03-2007, 23:52
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nu ik het over lees snap ik dat je het ook als op die manier op kon vatten
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-03-2007, 23:54
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-03-2007 @ 00:51 :
Oh je begrijpt me helemaal verkeerd ik zei juist dat Ajax veel spelers had die een bovenmatig talent hebben. Als Sneijder, Babel en Huntelaar een lekkere wedstrijd spelen dan zijn ze zoveel sterker dan PSV, waarvan ik alleen constateer dat die geen goede dag nodig hebben om op hoog niveau te presteren. Het was ook niet de bedoeling om PSV hier superieur te laten lijken ten opzichte van Ajax. Ik wilde alleen even de door jou genoemde factor geluk ontkrachten, maar je geeft zelf al aan dat PSV dit wel af kan dwingen en Ajax niet of minder.
kusj

*gaat leren begrijpend te lezen* ( na het slapen )
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 18-03-2007, 14:19
Strever
Strever is offline
Oh My God, wat een goal van Sneijder Go Ajax!




Lekker Ajax, eindelijk hebben we ze te pakken. En hoe, genadeloos afgestraft
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 18-03-2007 om 15:22.
Oud 18-03-2007, 15:36
one.
one. is offline
Mijn God, wat was PSV zwak vandaag.
__________________
.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.