Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2007, 20:38
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
gisteren heb ik gestampt op summer darkness eeehhmm. we hebben de laatste nachttrein gemist dus lag ik pas 930u in mn mandje en dat is kut als je in een werkritme zit. oja ik heb zin in vakantie.
Advertentie
Oud 12-08-2007, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 11-08-2007 @ 23:18 :
Vandaag gewerkt en het was raar. Door dat danceparade gebeuren was het eerst heel druk en daarna viel het dood. Niks meer te beleven. Mijn bazin stuurde 3 mensen naar huis, stopte met brood bakken en maakte niks meer bij, terwijl ik 'r al had gewaarschuwd voor de avondspits. En ja hoor, het werd druk. Abnormaal druk, en wij hadden dus niks meer om te verkopen.
Al het brood was op, maar we mochten niet om de normale tijd dicht want 'we konden nog wel drinken enzo verkopen'. Dus ik ben een uur langer bezig geweest.
Het ging opzich nog wel totdat een of andere arrogante hufter m'n schoonmaak spullen afpakte. Ik zei er wat van en hij keek me geneens aan, deed alsof ik lucht was. Dat kon ik dus heel slecht hebben op dat moment. Zelfs een duw en de kreet 'Arrogante tyfuslijer!' deden hem niet omkijken.
Ik hoop dat hij door iemand kapot is geslagen.
Oh en toen wou ik naar huis fietsen, maar ik had een lekke band, dus moest ik m'n vader bellen. En m'n vader heeft een veels te kleine auto, dus de fiets stak er voor de helft uit en ik moest 'm met een touw vasthouden. Het is een wonder dat alles nog heel is.
ik was gister ook op jouw werk maar jij was er niet of ik heb enorm over je heen gekeken maar die ham broodjes met zoete meuk zijn erg goed te doen al kosten ze 3,50, alleen daarom al zou ik bij de kiosk gaan werken...
en vandaag heb ik gewerkt in t NAi en dat was best raar want t was best druk qua omzet maar we hadden echt werkelijkwaar weinig te doen dus t was nogal slopend, al was het wel leuk om te zien dat de baby meerkoet er minder lelijk uit zag als toen ie kleiner was enzo, en alle muffins en al het voer was op en dat was best oke... maar daarna ging ik maar bij mn gewone werk zitten en dat was wel lachen en toen ging ik naar huis en nou heb ik enorme slaap ><
Oud 12-08-2007, 20:55
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Grrr ik werd weer eens telefonisch geterorriseerd en nu is mijn tarte flambée verbrand en heb ik hem weggeflikkerd en nu ga ik maar drie vietnamese loempia's bakken want je moet toch wat. En ik heb al zo'n honger en ik wilde ook vroeg naar bed en mijn plan was BIJNA geslaagd.

En ik zag zojuist blackle.com voor het eerst en ik vind het maar lelijk en moeilijk te lezen dus ik hou toch maar google als startpagina.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 12-08-2007, 20:56
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
vandaag deed ik niks en nu gaik slapen want dat kon ik gisteren niet door te veel guarana.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 12-08-2007, 20:58
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Oh ja, en obsessief roken, dat ga ik nu ook doen. En de wrange woordgrap betreffende de 'tarte flambée' valt me nu pas op.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 12-08-2007, 21:03
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 12-08-2007 @ 21:55 :
Grrr ik werd weer eens telefonisch geterorriseerd en nu is mijn tarte flambée verbrand en heb ik hem weggeflikkerd en nu ga ik maar drie vietnamese loempia's bakken want je moet toch wat. En ik heb al zo'n honger en ik wilde ook vroeg naar bed en mijn plan was BIJNA geslaagd.

En ik zag zojuist blackle.com voor het eerst en ik vind het maar lelijk en moeilijk te lezen dus ik hou toch maar google als startpagina.

omg jij laat je altijd naaien door telefoonterreur ik neem gewoon zelden op. lekker rustig.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 12-08-2007, 21:06
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en oh ik vind blackle wel geinig.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 12-08-2007, 21:17
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 12-08-2007 @ 22:03 :
omg jij laat je altijd naaien door telefoonterreur ik neem gewoon zelden op. lekker rustig.
Het komt door die vaste lijn, ik zie niet wie er aan het bellen is. Al had ik natuurlijk best kunnen weten dat het ofwel mijn vader ofwel mijn moeder was.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 12-08-2007, 21:23
Verwijderd
ik heb vandaag echte limburgse vlaai gegeten maar ik vond hem niet lekker
daarna ging ik het werken maar toen ging het regenen dus dat was maar een paar uurtjes en het was mijn laatste avond daar <33333 dus nog even nagezeten, met rosé en manchego
Oud 12-08-2007, 21:36
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 12-08-2007 @ 22:17 :
Het komt door die vaste lijn, ik zie niet wie er aan het bellen is. Al had ik natuurlijk best kunnen weten dat het ofwel mijn vader ofwel mijn moeder was.
ik kijk vaak niet eens op de telefoon wie het is. laat maar bellen. en ik laat al helemaal geen tarte flambee aanbranden door een belletje zonde joh
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 12-08-2007, 21:37
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ja en daarna waren mijn loempia's ook nog deels verbrand, keukenprins die ik ben.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 12-08-2007, 21:41
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahahahaha
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 12-08-2007, 22:30
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik ben al 5 weken dag in dag uit aan het werken en ben bijna aan het doordraaien maar nog 1 week te gaan en dan vacantione
Oud 12-08-2007, 22:35
June bug
June bug is offline
Ik ging naar mijn vader alwaar ik mijn zwakke knie (ooit mee tegen een stoeprand aangevallen en sindsdien issie verneukt) tegen een ijzeren vuilnisbak stootte en nu is mn knie dik en blauw en toen besloot 1 van de katten van m'n vader ook nog eens z'n nagels in mijn zere knie te zetten Toen gingen we bbq-en en ging het ineens regenen, en op de terugweg in de bus zat de chauffeur door m'n muziek heen te schreeuwen. Wat een kutdag
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 12-08-2007, 23:09
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Net heb ik even een LEGALE versie van microsoft office 2007 besteld voor 48,75 Helaas maar een keer te installeren, wel te gebruiken voor altijd.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 12-08-2007, 23:13
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
had je eerst illegale office? ik vind het zo raar dat als je bijvoorbeeld windows in de winkel koopt, je 300 euro betaald, maar als je eerst een niet werkende illegale versie van wi ndows installeert kun je hem voor nog geen 100 euro legaal laten maken.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 12-08-2007, 23:25
Verwijderd
Ik was naar mijn oma in een raar Duits ziekenhuisje. Ze had een soort van kraan in haar arm want in Duitsland tappen ze elke avond bloed af. Of misschien was het wel alleen bij haar. Hoe dan ook, ze zag er wel gezond uit afgezien van die kraan, en 't was wel gezellig, dus dat was wel tof. Maar toen begon een of andere bejaarde op haar afdeling gigantisch uit haar kut te bloeden dus toen zijn we maar weggegaan. In elk geval heb ik hierdoor de hele dag niet kunnen roken want ik sliep vannacht maar 4 uur en toen moesten we vertrekken. Vandaar dat ik nu geniet van m'n eerste peuk van de dag en godverrrrrrr wat is die lekker
Oud 13-08-2007, 03:09
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 12-08-2007 @ 21:38 :
gisteren heb ik gestampt op summer darkness eeehhmm. we hebben de laatste nachttrein gemist dus lag ik pas 930u in mn mandje en dat is kut als je in een werkritme zit. oja ik heb zin in vakantie.
Dan heb ik je aan mijn bar gehad denk ik,de helling?
-
Ik heb drie dagen gewerkt op summer darkness en ik ben blij dat het voorbij is.
De komende 365 dagen geen goths meer voor mijn gaarne.
Oud 13-08-2007, 09:12
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 13-08-2007 @ 00:13 :
had je eerst illegale office? ik vind het zo raar dat als je bijvoorbeeld windows in de winkel koopt, je 300 euro betaald, maar als je eerst een niet werkende illegale versie van wi ndows installeert kun je hem voor nog geen 100 euro legaal laten maken.
Nou, ik had het via een dvd van een vriend van me, dus waarschijnlijk wel illegaal ja. En uit het jaar 2000, dus dat was wat minder allemaal.

Maar nu heb ik de meest geniale site ontdekt, namelijk surfspot.nl en daar kan je dus (omdat je student bent en er afspraken gemaakt zijn tussen allerlei onderwijsinstellingen en de softwarebedrijven om software voor studenten/scholieren makkelijker beschikbaar te maken) hardstikke goedkoop legale software bestellen en dan heb je het 2 dagen laten in huis.

Jaja, die computerbladen van mijn vader kunnen soms toch wel nuttig zijn met handige artikels etc.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 13-08-2007, 09:47
Jones
Citaat:
Tonsillitis schreef op 13-08-2007 @ 00:13 :
had je eerst illegale office? ik vind het zo raar dat als je bijvoorbeeld windows in de winkel koopt, je 300 euro betaald, maar als je eerst een niet werkende illegale versie van wi ndows installeert kun je hem voor nog geen 100 euro legaal laten maken.


77 euro voor XP Home, 78 voor Vista Home, 170 voor Vista Ultimate. Het is inderdaad goedkoper via surfspot omdat je dan software met een speciale Studenten Licentie aan kan schaffen. (kan meestal ook wel via de ICT-ondersteuning van je uni maar zoveel scheelt het geeneens. (iig niet op windows))
Oud 13-08-2007, 10:53
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Gisteravond bij iemand Southpark afleveringen uit seizoen 1 gekeken en dat was leuk. Vandaag wat kleine regeldingetjes zoals daar zijn nieuwe trappers op mijn fiets zetten en dan vanavond mijn allerlaatste werkdag
__________________
Guitarred and feathered
Oud 13-08-2007, 10:59
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 13-08-2007 @ 04:09 :
Dan heb ik je aan mijn bar gehad denk ik,de helling?
-
Ik heb drie dagen gewerkt op summer darkness en ik ben blij dat het voorbij is.
De komende 365 dagen geen goths meer voor mijn gaarne.
schimmel:
kan wel, ik drink een hoop koffie
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Oud 13-08-2007, 11:42
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
vanmorgen werd ik alweer wakker om half 10 en kwam ik erachter dat mijn moeder alweer mn koffer heeft uitgepakt en de helft van mn was heeft gedaan (L) daarna rustig aan ontbeten en onder het genot van koffie verkeerd een surfmagazine gelezen. net heb ik een sessie sociale contacten onderhouden gedaan aangezien ik op vakantie jarig was en ik 375897 smsjes had gehad en niet iedereen ga terug smsen vanuit frankrijk. nu ga ik een poging tot studeren doen en longboarden door het wonderschone kudelstaart. daarna naar de kringloopwinkel en vanavond alweer werken in het bejaardentehuis.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 13-08-2007, 12:21
11
Avatar van 11
11 is offline
Mijn pa belde me net op om te vertellen dat hij mijn vliegticket heeft gekocht. Ik vlieg businessclass , is zn eigen schuld. Ik heb hem een miljoen keer gewaarschuwd dat hij op tijd mijn ticket moest kopen. Ik zie er nu al tegen op om in te pakken, want ik weet niet wat ik moet meenemen. Het is niet zeker of ik verder ga studeren in Nederland of hier. Want er is blijkbaar van alles fout gegaan. Ik ben benieuwd of ik hier verder kan studeren.
Vandaag ga ik naar de kapper om mijn haar te verven en knippen. Geen idee hoe ik het ga knippen. Ik wil het eigenlijk een heel stuk korter, maar veel mensen zeggen dat ik het niet moet doen naja ik zie wel.
__________________
[S]nutella![/S]
Oud 13-08-2007, 13:18
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Jones schreef op 13-08-2007 @ 10:47 :


77 euro voor XP Home, 78 voor Vista Home, 170 voor Vista Ultimate. Het is inderdaad goedkoper via surfspot omdat je dan software met een speciale Studenten Licentie aan kan schaffen. (kan meestal ook wel via de ICT-ondersteuning van je uni maar zoveel scheelt het geeneens. (iig niet op windows))

ja lol ik had het over windows, niet office beetje verwarrend. maar het ging meer om het idee van illegaal aankopen en dan een licentie voor veel minder dan de aankoopsprijs in de winkel krijgen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 13-08-2007, 13:20
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ah ik heb vandaag verder gewerkt aan mijn vaderdagcadeau en dat is een schilderij met een zeemeermin want dat wilde mijn vader graag en hij is nu bijna af en eigenlijk best wel mooi. en ik heb haar heel discreet geen tepels gegeven want ik wil geen onzedelijke zeemeerminnen op mijn vader zijn werkkamer. dus nu heeft ze wel tieten maar geen tepels. ajeto
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 13-08-2007, 13:25
Verwijderd
ik ging vanmorgen werken, en toen was ik om half 10 klaar, maar ik moest om half 12 weer. geen zin om naar huis te gaan, dus een film gekeken bij een vriend en daarna weer gaan werken. nu ben ik thuis, ga ik m'n uren invullen en vanavond blink 182 coverbandje kijken met een vriendin
Oud 13-08-2007, 14:18
chique
chique is offline
ik ging bijslapen van mijn vakantie, alleen helaas begonnen ze om 8 uur met de verbouwing van de badkamer
toen begon ik met leren en dat gaat best goed en regel ik dingen voor mijn komende studiejaar
mijn vakantiegevoel is opeens weg
Oud 13-08-2007, 14:22
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 13-08-2007 @ 14:20 :
ah ik heb vandaag verder gewerkt aan mijn vaderdagcadeau en dat is een schilderij met een zeemeermin want dat wilde mijn vader graag en hij is nu bijna af en eigenlijk best wel mooi. en ik heb haar heel discreet geen tepels gegeven want ik wil geen onzedelijke zeemeerminnen op mijn vader zijn werkkamer. dus nu heeft ze wel tieten maar geen tepels. ajeto
Foto als 'ie af is, gaarne.

Ik ging vandaag naar de kijkshop voor een tent en toen ging ik weer naar huis en toen kwam mijn moeder en hebben we wat gedronken op een terras en kopieën van sleutels afgehaald en rekeningen gekopieerd. Toen ging mijn moeder weer weg richting Luxemburg en ging ik weer goedgemutst naar de kijkshop en toen hadden ze mijn tent niet! En in Sittard en Heerlen ook niet, voegde de computer doodleuk toe.
Dus toen ging ik naar Perry Sport maar daar waren alle tenten vijftienduizend euro en dat heb ik niet. En toen ging ik maar rondlopen op zoek naar een andere winkel waar ze tenten hadden en deed de gehele mensheid haar uiterste best om grandioos in de weg te lopen, met succes, en er waren ook nog nergens tenten. En toen was ik chagrijnig maar gelukkig verscheen er op het laatste moment nog een veertigjarige Indiër met een slipknot-vest aan en dat redde mijn middag. Nu heb ik alleen nog geen tent, maar ik ga morgen maar WEER naar de kijkshop en dan neem ik maar een andere.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 13-08-2007, 14:34
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik zal es teh_intornet checken! dan haal ik desnoods in breda wel een tent

en ik zal straks een foto maken want dat schilderij is zo goed als af.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 13-08-2007, 14:46
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Dat zou gaaf zijn. Ik heb al op de site van kijkshop gekeken maar daar hebben ze niet zoveel boeiends. Ik ga straks nog wel even naar de kijkshop om voor die andere tent te kijken, zag er ook wel goed uit. Maar die had geen aparte voortent.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 13-08-2007, 14:50
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wacht anders eerst effe tot ik op internet heb gekeken, anders hebben we straks een klein kuttentje terwijl we een relaxte goedkope tent aan onze neus voorbij hebben laten gaan
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 13-08-2007, 14:53
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Nou, ik koop 'm sowieso niet tenzij 'ie zeer relaxed is, maar er stonden geen afmetingen bij dus het kan ofwel een tweepersoons of een vierpersoons zijn. En het was een goed merk. Maar dan ga ik morgen wel.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 13-08-2007, 17:51
Oúblie
Oúblie is offline
Ik heb een dag op de bank gehangen voor de TV. Over zinloos gesproken zeg.
__________________
I like the way you move
Oud 13-08-2007, 20:09
Verwijderd
wow vandaag heb ik echt hard gespaced, maar het was wel een toffe dag
Oud 13-08-2007, 20:37
Verwijderd
Allejezus ik verkeer echt in een sociaal isolement want ik werk echt bizar veel, nog drie dagen afzien en dan lowlands, ik heb er zin in
Oud 14-08-2007, 10:31
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Gisteravond voor de allerlaatste keer gewerkt en daarna met een vriendin meegefietst naar haar huis en daarna met haar weer naar een vriend gefietst dus de hele stad in korte tijd gezien. Aldaar Theo Maassen gekeken en kebab gegeten dus alom gezelligheid.
Vandaag ga ik nadenken over wat ik vanavond moet gaan koken voor 2 vriendinnen dus tips zijn welkom
__________________
Guitarred and feathered
Oud 14-08-2007, 10:54
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
ik hoor buiten allemaal gillende mensen van de uit weken.
en het is nog nieteens 12 uur.
Oud 14-08-2007, 10:58
Verwijderd
ik ging vannacht bandjes kijken en ik was samen met een vriendin, maar die was ineens weg maar ik stond ook al de hele avond bij andere mensen, ik ben nooit zo gezellig geloof ik. maar in ieder geval: het was echt leuk en veeeeel bier. daarna gingen we patat eten en dat was vies. toen een vriend van me me thuis had af gezet kwam hij erachter dat z'n tas nog in de stad stond aangezien ik niet aardig ben ging ik niet mee 30 min. heen en 30 min. terug fietsen.

vandaag ga ik inpakken voor als ik de dinsdag na lowlands (??!?!?!) ga verhuizen want anders komt dat er nooit van. oja en vanavond weer bandjes kijken.
Oud 14-08-2007, 11:12
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Gisteren bleek dat een Nepalese vriend van me zijn laatste dag in Nederland had voordat hij onherroepelijk naar Kaboel gaat. We hebben toen met een elftal mensen gegeten in een restaurantje en toen kwam iemand op het idee om paddo's te gaan doen en die vrind wilde dat ook wel en toen werd ik ook overgehaald dus toen hebben we met acht man paddo's genomen. En dat was wel gaaf. Toen iedereen naar het park ging ben ik gaan slapen, want ik moest weer vroeg op.

Vandaag had ik mijn sollicitatiegesprek bij vodafone en dat ging heel goed, de man die me interviewde zei dat hij een positieve indruk had en dat hij me zeker wel dit werk zag doen. Als het goed is hoor ik vandaag nog of ik aan ben genomen, ik heb er wel vertrouwen in.

Straks inkopen doen voor pukkelpop en morgen komt mijn vriendin hierheen om me een mohawk aan te meten en vertrekken we richting Kievit.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 14-08-2007, 11:29
Verwijderd
Gisteren was Hitchcock jarig dus ging ik huilen en kaarsjes branden en een wake houden en Family Plot kijken, de laatste film die hij gemaakt heeft. Behalve dat we dat eerste allemaal niet hebben gedaan maar de film was wel vrij slecht dus huilen was op zich wel toepasselijk geweest.

Vandaag ga ik geitjes aaien.
Oud 14-08-2007, 11:48
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 14-08-2007 @ 12:12 :
Gisteren bleek dat een Nepalese vriend van me zijn laatste dag in Nederland had voordat hij onherroepelijk naar Kaboel gaat. We hebben toen met een elftal mensen gegeten in een restaurantje en toen kwam iemand op het idee om paddo's te gaan doen en die vrind wilde dat ook wel en toen werd ik ook overgehaald dus toen hebben we met acht man paddo's genomen. En dat was wel gaaf. Toen iedereen naar het park ging ben ik gaan slapen, want ik moest weer vroeg op.

Vandaag had ik mijn sollicitatiegesprek bij vodafone en dat ging heel goed, de man die me interviewde zei dat hij een positieve indruk had en dat hij me zeker wel dit werk zag doen. Als het goed is hoor ik vandaag nog of ik aan ben genomen, ik heb er wel vertrouwen in.

Straks inkopen doen voor pukkelpop en morgen komt mijn vriendin hierheen om me een mohawk aan te meten en vertrekken we richting Kievit.

was je niet nog aan het naspacen op je sollicitatiegesprek?
ik hoop voah jah dat jah bent angenomah!

ik ga zo naar de winkel om een bigass motherfucking tent te kopen(L)
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 14-08-2007, 12:05
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 14-08-2007 @ 12:48 :
was je niet nog aan het naspacen op je sollicitatiegesprek?
ik hoop voah jah dat jah bent angenomah!

ik ga zo naar de winkel om een bigass motherfucking tent te kopen(L)
Nee, wel een beetje brak maar niet heel erg. Was gisteren wel flink aan het spacen toen ik in mijn bed lag en het was veel te interessant om in slaap te vallen. Dus uiteindelijk sliep ik pas om 5 uur ofzo, maar ik heb wel veel gave beestjes enzo gezien. Zodra ik mijn ogen sloot gebeurde er van alles.

En dankjewel, ik hoop het ook. Maar ik heb goede hoop. En ik hoop dat je slaagt met de tent en dat het een serieuze big ass motherfucker is.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 14-08-2007, 12:11
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha dat soort dingen heb ik dus na een flinke blow, dan ben ik gewoon tot vijf uur druk bezig met associeren en bohemian rhapsody zingen en nog meer associeren en dan als ik eenmaal slaap van mijn eigen gelach weer wakker worden.
ga je nog naar de coffeeshop toevallig? want ik voorspel een blowfestijn op pukkelpop, en mijn voorspellingen komen vaak uit.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 14-08-2007, 12:20
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Yep, want een dik blok hash heeft nog nooit iemand kwaad gedaan. Dus je voorspelling komt wel uit, vermoed ik.
En ik was echt aan het hyperassociëren vannacht maar dan vooral met beelden, echt hele gave dingen gezien, veel te veel om te onthouden want iedere seconde veranderde alles vier keer ofzo, maar wel heel vloeiend allemaal. En ook veel geluiden, steeds een soort lugubere soundscapes en dan af en toe geluiden die gewoon echt klonken alsof ze uit een hoek van de slaapkamer kwamen. Van dat geflapper zoals die elfjes uit Pan's Labyrinth, alsof er zo'n elfje in mijn kamer zat. Echt de gaafste paddotrip tot nu toe.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 14-08-2007, 12:21
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
hebben jullie geen msn ofzo?
Oud 14-08-2007, 12:22
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Is dit gele forum nou echt jullie enige middel tot communicatie?
__________________
Guitarred and feathered
Oud 14-08-2007, 12:22
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
Moustache schreef op 14-08-2007 @ 13:22 :
Is dit gele forum nou echt jullie enige middel tot communicatie?
high five!
Oud 14-08-2007, 12:44
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
wooooooohooo ik krijg net een email dat ik ben toegelaten tot het keuzevak van mijn 1e keuze 'atherosclerotisch lijden binnen 5 specialismen' en nu mag ik naar een aantal operaties bijwonen en een bezoek brengen aan de eerste hersenhulp yesss
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 14-08-2007, 12:56
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
kuik schreef op 14-08-2007 @ 13:44 :
wooooooohooo ik krijg net een email dat ik ben toegelaten tot het keuzevak van mijn 1e keuze 'atherosclerotisch lijden binnen 5 specialismen' en nu mag ik naar een aantal operaties bijwonen en een bezoek brengen aan de eerste hersenhulp yesss
jakkes, wel stoer
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [schrijfsel]
sublime
7 28-02-2004 13:13
De Kantine Alto-meisjes
Delphi18
300 26-10-2003 03:49
Liefde & Relatie Trouwen
Me_Myself_and_I
50 12-12-2002 13:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Mishandelde Venlonaar klinisch dood
Verwijderd
121 28-10-2002 15:51
Verhalen & Gedichten Jouw leven... (gedicht wat ik schreef voor een vriendin)
~Black~Angel~
10 16-09-2001 13:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.