Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2010, 20:05
Verwijderd
Alcohol: Rond mn 13e voor het eerst begonnen met drinken, op mn 14e grandioos dronken geworden en toen vond ik de vieze zoete drankje wel weer genoeg. Vanaf mn 16e drink ik regelmatig een wijntje en soms wat sterkers, meestal blijft het bij een paar maar lang niet altijd.

Nicotine: Rond dezelfde tijd dat ik begon met drinken, ging ik ook roken. Ik heb het nooit vies gevonden en ben ook nooit 'echt' gaan roken. Zodra ik een paar wijntjes op heb, heb ik altijd wel zin in een sigaret. Als ik een weekend weg ben met vriendinnen willen er nog wel eens wat meer doorheen gaan maar ik kan ook zo maanden geen sigaret aanraken.

Wiet: Rond mn 14/15e voor het eerst gehad, maar merkte er niets van. Daarna vanaf mn 19e regelmatiger geblowd (/waterpijp etc.) en laatst een keer spacecake. Ik vind het wel relaxed, een fijne combi om andere drugs een beetje aan te wakkeren, maar verder niet heel bijzonder.

GHB: Op mn 19e voor het eerst gehad. Fijn fijn fijn, vooral in combi met andere drugs. Gebruik het ong. 1x per maand denk ik. Soms twee keer in de week, soms twee maanden niet. Ben er maar 1x mee de mist in gegaan omdat ik aan het zeuren was dat ik niets voelde en een vriend uiteindelijk zei "vooruit, dan krijg je nog een dosis" en toen lag ik een paar uur heerlijk te slapen. Maar snap niet dat iedereen het zo gevaarlijk vindt, tis gewoon een kwestie van goed doseren..

XTC: Op mn 19e voor het eerst gehad. Doordat het best wel prijzig is, gebruik ik het niet vaak, maar ik vind het echt een superdrug. Heerlijk dat je van de wereld bent. Ik hoef niet altijd die helderheid in mn hoofd.

Speed: Op mn 20e voor het eerst gehad. In combinatie met andere drugs fijn/handig, of in lage dosis om heel hard last-minute te leren voor een tentamen ofzo. Gebruik het een paar keer per jaar.

Coke: Op mn 20e voor het eerst gehad. Vooral fijn met alcohol erbij, anders wil ik er nog wel eens te weinig van merken om het echt leuk te vinden. Gebruik het een paar keer per jaar.

Mephedrone: Op mn 20e voor het eerst gehad. Goede uitvinding, zeker nu xtc zo belachelijk duur is. Ik mis wel het hele wappie-gevoel dat je bij xtc hebt, maar verder is t fijn en redelijk vergelijkbaar met xtc, al sta je niet zo strak en vond ik het effect minder heftig. Daardoor ook geen last van dips die ik op de xtc wel vaak heb.

MDMA: Op mn 20e voor het eerst gehad. Leuk, zeker in combinatie met ghb. Maar vind xtc dan toch fijner denk ik.


Wil ik nog proberen: paddo's,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2010, 21:49
Verwijderd
YO!, AVE, MDMA is toch XTC?

En wat betaalde je voor een lijntje coke?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 09:25
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
GHB: Op mn 19e voor het eerst gehad. Fijn fijn fijn, vooral in combi met andere drugs. Gebruik het ong. 1x per maand denk ik. Soms twee keer in de week, soms twee maanden niet. Ben er maar 1x mee de mist in gegaan omdat ik aan het zeuren was dat ik niets voelde en een vriend uiteindelijk zei "vooruit, dan krijg je nog een dosis" en toen lag ik een paar uur heerlijk te slapen. Maar snap niet dat iedereen het zo gevaarlijk vindt, tis gewoon een kwestie van goed doseren..s,
Ik ken vier mensen die ooit geODed hebben, alle vier was het met GHB. Ook heeft een vriendin van me het een keer in haar drankje gehad. Natuurlijk is er bij wijs gebruik niet veel aan de hand (nog steeds lastiger dan met andere goedjes), maar er kan zo fucking veel fout gaan, lijkt me logisch dat je zoiets gevaarlijk vind
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 10:11
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ja met bijna alle drugs kan je gewoon gek doen zonder dat het fout gaat behalve met ghb. Als iemand perse 3 pillen tegelijk naar binnen wil gooien gaat hij of kotsen of heeft hij een gruwelijke avond maar met drie buizen tegelijk eindig je in het ziekenhuis.

Vind het echt een beetje te tricky, 1 bekende is dood in zijn huis gevonden naar G en me vriending heeft 1x op de intensive care gelegen.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 11:07
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
GHB lijkt me inderdaad een tricky iets. ik ken ook 2 mensen die ermee in het ziekenhuis belandt zijn.
dus ik ben in ieder geval niet van plan om het te proberen.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 12:09
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
GHB ben ik ook voorzichtiger mee. Ik heb een keer de dop van een fles afgelikt en merkte er niks van. Maar een vriendin van mij heeft er 1 slok van gehad en vonden we daarna bewusteloos in haar eigen kots terug op de wc. Die heeft 14 uur afwezig geweest en was niet wakker te maken. Ook andere mensen die ik ken zijn met 1 slok al te ver gegaan. Vandaar dat ik nooit meer heb gedaan dan een dop aflikken. Ik vind het ook een beetje eng.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 12:23
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
salvia jammer genoeg de keren dat ik het gebruikte het niet sterk genoeg was. maar het effect vond ik zeker niet verkeerd. nu nog een keer tijd hebben om een halve dag in de bus te zitten om nieuwe te halen.( heb het later opnieuw geprobeerd met sterker extract en dat beviel me prima dus vaker doen is wel zeker
Je kunt het ook via i-net bestellen

Citaat:
to do's
lsd paddo's, xtc, MDMA, mescaline, morning glory,baby woodrose en eigenlijk zijn de meeste psychedelische midellen wel welkom.
Morning glory en baby woodrose bevatten beide lsa, maar toch beviel de morning glory mij lang niet zo goed als de baby woodrose. Baby woodrose inmiddels 3x gedaan, leuk spul
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 13:31
Verwijderd
Citaat:
ik denk ik up deze even als dat mag van mrboot of wammus
is prima hoor leuke up...was dit topic allang vergeten maar vind het wel leuk om mijn eigen oude posts terug te lezen
Citaat:
gedaan: alcohol, nicotine, mdma (zowel kristallen als xtc), speed, coke, salvia, lsd, paddo's, hasj, wiet, lachgas, ritalin, dxm. (...)

to do: alles behalve hero meth en crack maar bv keta en 2cb staan wel hoog op mijn verlanglijstje
keta en 2cb kunnen erbij 4-fmp, gbl en poppers ook gedaan

Citaat:
GHB ben ik ook voorzichtiger mee. Ik heb een keer de dop van een fles afgelikt en merkte er niks van. Maar een vriendin van mij heeft er 1 slok van gehad en vonden we daarna bewusteloos in haar eigen kots terug op de wc. Die heeft 14 uur afwezig geweest en was niet wakker te maken. Ook andere mensen die ik ken zijn met 1 slok al te ver gegaan. Vandaar dat ik nooit meer heb gedaan dan een dop aflikken. Ik vind het ook een beetje eng.
een slok ghb nemen zo uit de fles vind ik ook op zn zachtst gezegd onverstandig, wtf niet alleen omdat je dan waarschijnlijk meer dan de normale dosis van 4-5 ml binnenkrijgt, maar ook omdat het totaal niet nauwkeurig te doseren is...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 15:15
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:

een slok ghb nemen zo uit de fles vind ik ook op zn zachtst gezegd onverstandig, wtf niet alleen omdat je dan waarschijnlijk meer dan de normale dosis van 4-5 ml binnenkrijgt, maar ook omdat het totaal niet nauwkeurig te doseren is...
uit het dopje. Niet uit de fles!!!! Omg, dat zou echt onverstandig zijn ja...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 18:59
something..
something.. is offline
gedaan

alchol 15jaar vor herhaling vatbaar
roken 14jaar niet meer

to try
en (dat nieuwe) lachgas
tjah...... verder zie ik wel
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 16:34
Verwijderd
4-5 ml vind ik nog hoog gedoseerd. Met spuitje precies afmeten en bijhouden hoeveel je wanneer neemt (en niet na een kwartier wazig denkt "ooooh daar kan best nog een beetje bij want het is al weer uren geleden"). Het zijn altijd degenen die niet doseren maar gewoon slokken nemen uit een fles of met coladopjes gaan klooien die t ziekenhuis in gaan.

@ Commando: In xtc zit mdma, maar dat maakt mdma nog geen xtc En ik heb nog nooit voor mn coke hoeven betalen Dat gaat onder vrienden altijd een beetje van 'hoi ik heb dit, jij hebt dat - delen?'
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 16:43
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
4-5 ml vind ik nog hoog gedoseerd. Met spuitje precies afmeten en bijhouden hoeveel je wanneer neemt (en niet na een kwartier wazig denkt "ooooh daar kan best nog een beetje bij want het is al weer uren geleden"). Het zijn altijd degenen die niet doseren maar gewoon slokken nemen uit een fles of met coladopjes gaan klooien die t ziekenhuis in gaan.

@ Commando: In xtc zit mdma, maar dat maakt mdma nog geen xtc En ik heb nog nooit voor mn coke hoeven betalen Dat gaat onder vrienden altijd een beetje van 'hoi ik heb dit, jij hebt dat - delen?'
Probleem is idd altijd dat mensen nog wat bij willen nemen omdat ze het eerst niet merken.
Maar vaak is het ook zo dat mensen als ze van de kaart zijn vergeten hoelang het terug was toen ze een buis namen en zodoende te vroeg bijpakken. En dus nokkie gaan.

Doe het echt zelden, maar aan het begin deden wij het ook met doppen en dat is sowieso echt te leip, of met een spuit en milliliters aflezen, of een buis v/d smartshop gebruiken.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 11:24
Verwijderd
Citaat:
@ Commando: In xtc zit mdma, maar dat maakt mdma nog geen xtc
Bedoel je dat er (volgens jou) in xtc vaak nog andere werkzame stoffen dan mdma zitten?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 11:36
Verwijderd
In xtc zitten soms toch ook verwanten aan mdma die een net iets ander effect kunnen hebben (or so I'm told)? En soms zelfs wat speed?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
In xtc zitten soms toch ook verwanten aan mdma die een net iets ander effect kunnen hebben (or so I'm told)? En soms zelfs wat speed?
Nee, dat is geen waar, in een xtcpil zit mdma en in het overgrootste deel van de pillen (goede pillen natuurlijk, echte xtc, geen rommel met mcpp en alles), ik durf te schatten 80-90%, zit er niets anders bij. Het is bijvoorbeeld ook een fabeltje dat er in pillen vaak speed zit en dat je kaakbewegingen door de speed in pillen komen. Medewerkers van Unity hebben me wel eens verteld dat er in een zeker jaar in slechts 0.7% van alle geteste pillen speed gevonden was.

Op een ander forum heb ik lange tijd een topic gevolgd waarin mensen vaak postten welke pillen er bij hen in de buurt rondgingen, vaak inclusief testuitslagen. Ik heb het zelden gezien dat er in een goede xtcpil ook andere stoffen dan bindmiddel zaten. Het is niet zo dat alleen mensen met goede pillen hun shit laten testen en dat daar kwamen posten, er kwamen ook vaak genoeg belabberde uitslagen voorbij. Bovendien hebben ikzelf noch mijn vrienden ooit het idee gehad dat er in een xtcpil die we namen nog iets anders dan mdma zat, en het is echt niet zo dat we altijd van betrouwbare personen gekocht hebben.

Tenzij je natuurlijk troep hebt, maar dan vind ik het ook geen xtc meer.

Laatst gewijzigd op 26-03-2010 om 12:26.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 13:09
Verwijderd
Ah well, dan heb ik me onzin laten verkopen Al ben ik 1 van de weinigen die over t algemeen ook prima gaat op pillen met mcpp er in overigens en ik heb 1x een pil op gehad waarvan uit de test iig bleek dat er ook speed in zat (maar ook dat heb ik niet zelf laten testen en t kan ook gewoon placebo zijn geweest dat ik t dacht te merken).

Dan neem ik mn woorden terug iig, my bad.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 18:00
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
Ah well, dan heb ik me onzin laten verkopen Al ben ik 1 van de weinigen die over t algemeen ook prima gaat op pillen met mcpp er in overigens en ik heb 1x een pil op gehad waarvan uit de test iig bleek dat er ook speed in zat (maar ook dat heb ik niet zelf laten testen en t kan ook gewoon placebo zijn geweest dat ik t dacht te merken).

Dan neem ik mn woorden terug iig, my bad.
Ik heb pillen ook redelijk vaak laten testen en er zit meestal niks anders in.
Toch wel raar dat pillen wel altijd een beetje anders werken dan mdma poeder/kristallen.

Wat mrboot zegt is wel waar, ook al was dat 6 tot 12 maanden geleden terug natuurlijk wel anders. Toen zat er echt in meer dan 1/4 van de pillen mccp.
__________________
Think you know me?, better think again...

Laatst gewijzigd op 30-03-2010 om 11:32. Reden: Drugs aanbieden mag niet.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 01:45
Verwijderd
Ik heb alleen nog maar hasj en wiet gerookt. Naast "normaal" roken (wat ik al jaren niet meer doe en dus ook softdrugs eet of drink in plaats van rook). Ik voel me redelijk stupide in dit topic

To do: XTC, LSD, salvia en paddo's. De rest is een no go voor mij op dit moment.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 09:10
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Maar vaak is het ook zo dat mensen als ze van de kaart zijn vergeten hoelang het terug was toen ze een buis namen en zodoende te vroeg bijpakken.
Haha, doet me denken aan Lowlands dit jaar.

Forummer: Wow man, ik ga echt hard op die keta
Ik: Kan ook door dat pilletje van net komen
Forummer: Pilletje




En o ja, mdma moet je niet te veel gebruiken ivm die klier die uitgeput raakt. Werkt Mccp ook op diezelfde klier??

Laatst gewijzigd op 30-03-2010 om 09:15.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 10:50
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Op je serotonine bedoel je?
Lijkt me niet want dat zou het effect wel leuker zijn toch
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Haha, doet me denken aan Lowlands dit jaar.

Forummer: Wow man, ik ga echt hard op die keta
Ik: Kan ook door dat pilletje van net komen
Forummer: Pilletje

Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 11:48
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Op je serotonine bedoel je?
Lijkt me niet want dat zou het effect wel leuker zijn toch
Citaat:
Een ander risico bij gebruik van mCPP is serotoninevergiftiging. Hierbij is er te veel serotonine in de hersenen actief. De kans hierop neemt toe als mCPP wordt gecombineerd met middelen die ook serotonine vrijmaken, bijvoorbeeld XTC en bepaalde antidepressiva.
Shame, anders zou het wel handig zijn om zo je klieren wat rust te kunnen geven
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 12:32
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
hmm dat valt dan weer tegen
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 22:14
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Done

Alcohol - Sinds m'n 15e een aantal jaren toch wel elk weekend, zeker 1x per maand goed aan de zuip. Hele goede avonden beleeft maar 't sloopt je lichaam zo.. Sinds een paar jaar rustiger aan, veel beter en fijner.
Wiet/Hasj - Aantal keren gedaan rond m'n 16e, 17e maar slechts twee keer echt leuk gehad (waarvan 1x spacecake) Trekt me totaal niet meer.
Nicotine - Op feestjes vind ik een paar peuken heerlijk, kan er dan ook écht van genieten maar rook ik het dagelijks leven nooit
Xtc - Op m'n 21e voor het eerst, super geweldig de laatste tijd iets te vaak gebruikt, stiekum een beetje zonde want dat begin gevoel krijg je er niet van terug, al zijn de pillen de laatste paar keren weer super geweest. Even tijd om minstens tot de zomer weer een rustpauze in te lassen.
Mdma - Ook op dezelfde verjaardag erbij, maakte het feest compleet af. Verder af en toe op een feestje maar liever op een after, heerlijk (na)spacen, leuke minitripjes vanuit de ooghoeken
Pep - Dit jaar aantal keer gedaan, goed gevoel, knallen, warme rush. Bijna alleen gebruikt wanneer extreme moeheid toesloeg en ik echt nog verder wilde.
Coke - 1 x paar sleutelpuntjes, niks van gemerkt
Keta - Intrigrerend, niet te vangen. Paar keer gedaan; super bizarre en leuke ervaringen maar laatste keer nét een beetje te veel; leven/lichaam alles een grote verwarring waardoor ik een beetje angstig werd.. toch nog steeds nieuwsgierig naar

To do's
Paddo's - Heb nog ingekocht en gedroogd, komt er in de zomer vast wel van..benieuwd!
LSD - Heel benieuwd naar
2cb - Ook goede verhalen over gehoord
Salvia - same same

No go
GHB en verslavende rommel als hero en aanverwanten trekken me totaal niet
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 11:19
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
No go
GHB en verslavende rommel als hero en aanverwanten trekken me totaal niet
Hihi, want nicotine en alcohol zijn niet verslavender dan hero
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 01:07
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
Hihi, want nicotine en alcohol zijn niet verslavender dan hero
Niet in hetzelfde tempo neuh
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Said And Done update: 7"/MCD preview / European trip / Distro update
Malfunction
13 21-05-2008 12:23
Levensbeschouwing & Filosofie Why science fails to explain God
gallil
11 02-01-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Nagash's 2nd Rebirth
Verwijderd
5 17-05-2003 00:44
Verhalen & Gedichten Time to do what's right!
the Comebackkid
0 11-04-2002 15:26
Verhalen & Gedichten Talking to a wall
AngelLena
12 01-09-2001 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.