Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2011, 14:04
Verwijderd
Advertentie
Oud 09-05-2011, 14:05
Verwijderd
Nice Ik kon al niks verzinnen.
Oud 09-05-2011, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Nice Ik kon al niks verzinnen.
Oud 09-05-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Nouja, dat je jezelf goed kan uitdrukken zegt niet meteen dat je slim bent natuurlijk.
Vind ik wel, haar woordenschat, haar spelling, haar manier van schrijven, haar inzicht in bepaalde (!) dingen, komt allemaal meer dan prima over.

Zo iemand kan nooit dom zijn.
Oud 09-05-2011, 14:06
Verwijderd
Waanzinnig naief, of waanzinnig bang om alleen te zijn
Oud 09-05-2011, 14:06
Verwijderd
Oud 09-05-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Waanzinnig naief, of waanzinnig bang om alleen te zijn
Combinatie denk ik, plus gewoon overdreven tolerant zijn.
Oud 09-05-2011, 14:07
Verwijderd
Ik heb het nog niet gelezen nee.
Zo maar eens doen.

Maar dat ze zo onder de plak zit bij hem en zo voorzichtig met hem omgaat en dat hij haar zo makkelijk kan laten geloven dat alles haar probleem/complex/whatever is, doet mij vooral denken dat ze gewoon nogal getekend is door wat ze eerder met mannen heeft meegemaakt en gewoon bang is om verlaten te worden of wat dan ook.
En waarom blijft die gast ook nog in godsnaam bij haar, als ie toch niets aan haar heeft?
Oud 09-05-2011, 14:07
Verwijderd
Ik had bij het topic ook best wel het gevoel dat die man gewoon echt heel, heel, heel psychopatisch is.
Oud 09-05-2011, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Waanzinnig naief, of waanzinnig bang om alleen te zijn
Combinatie waarschijnlijk, en ik denk dus vooral het laatste.
Oud 09-05-2011, 14:08
Verwijderd
Citaat:
En waarom blijft die gast ook nog in godsnaam bij haar, als ie toch niets aan haar heeft?
Omdat hij nog wel een huis met haar heeft he. Gewoon, omdat het lekker makkelijk is, twee walletjes, een vriendin die het een jaar lang allemaal door de vingers ziet.

Oud 09-05-2011, 14:09
Verwijderd
Ik snap die vent inderdaad ook echt niet. Wees dan een vent en ga naar die ander. Maar die chick heeft waarschijnlijk gezegd: ik ben psychisch te veel getekend om een relatie te kunnen hebben, dus nu doet ie het maar zo.
Oud 09-05-2011, 14:09
Rationeel
Rationeel is offline
haha, vrouwen
Oud 09-05-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
haha, vrouwen
<3
Oud 09-05-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Omdat hij nog wel een huis met haar heeft he. Gewoon, omdat het lekker makkelijk is, twee walletjes, een vriendin die het een jaar lang allemaal door de vingers ziet.

Oh ja, op die manier. 'Logisch'
Oud 09-05-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Maar dat ze zo onder de plak zit bij hem en zo voorzichtig met hem omgaat en dat hij haar zo makkelijk kan laten geloven dat alles haar probleem/complex/whatever is, doet mij vooral denken dat ze gewoon nogal getekend is door wat ze eerder met mannen heeft meegemaakt en gewoon bang is om verlaten te worden of wat dan ook.
Dit is haar eerste relatie geloof ik. Wel al 12 jaar.

Maar dit is gewoon het omgangspatroon van hun relatie geworden, als je er zelf middenin zit kan je niet meer beoordelen of het er normaal aan toe gaat.

Blijkt ook wel, als je in zo'n situatie zit, en je opent een topic met de vraag of je je vriend teveel claimt.
Oud 09-05-2011, 14:13
Verwijderd
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je niet objectief naar je relatie kunt kijken. Het lijkt me echt heel naar als je dan in zoiets terechtkomt. Maar volgens mij zijn er dan bij mij al wel een miljoen alarmbellen aan het rinkelen
Oud 09-05-2011, 14:14
Verwijderd
Heren, zijn dit soort kruippakjes nou eigenlijk sexy?

Want ik vind ze eruit zien als, nouja, kruippakjes. En zodra je geen modellenfiguur hebt krijg je er ook een hangkont in.
Ads door Google
Oud 09-05-2011, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Heren, zijn dit soort kruippakjes nou eigenlijk sexy?
[afbeelding]

Want ik vind ze eruit zien als, nouja, kruippakjes. En zodra je geen modellenfiguur hebt krijg je er ook een hangkont in.
Ik ben geen heer, maar NEE.
Oud 09-05-2011, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je niet objectief naar je relatie kunt kijken. Het lijkt me echt heel naar als je dan in zoiets terechtkomt. Maar volgens mij zijn er dan bij mij al wel een miljoen alarmbellen aan het rinkelen
Ja, wat ik al zei, ze had de grens al moeten trekken bij het dagelijks MOETEN chatten in de slaapkamer.

Laat staan het toestaan dat hij met haar een week in Amerika zit, in een huis woont, terwijl die chick niet weet dat hij een vriendin heeft.

Dan ga je het ook wel zelf zitten faciliteren hoor, lieve hemel
Oud 09-05-2011, 14:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Heren, zijn dit soort kruippakjes nou eigenlijk sexy?
[afbeelding]

Want ik vind ze eruit zien als, nouja, kruippakjes. En zodra je geen modellenfiguur hebt krijg je er ook een hangkont in.
nee
Oud 09-05-2011, 14:16
Verwijderd
Ze heeft al twaalf jaar wat met die griezel. Waarschijnlijk is hij haar al twaalf jaar lang psychopatenleugens aan het vertellen en heeft ze zonder hem geen zelfvertrouwen. Ook niet met hem, trouwens. Ik betwijfel of ze nog veel vrienden naast die man heeft? want dat gevoel had ik niet.
Oud 09-05-2011, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Heren, zijn dit soort kruippakjes nou eigenlijk sexy?
[afbeelding]

Want ik vind ze eruit zien als, nouja, kruippakjes. En zodra je geen modellenfiguur hebt krijg je er ook een hangkont in.
Nee.
Oud 09-05-2011, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat ik al zei, ze had de grens al moeten trekken bij het dagelijks MOETEN chatten in de slaapkamer.

Laat staan het toestaan dat hij met haar een week in Amerika zit, in een huis woont, terwijl die chick niet weet dat hij een vriendin heeft.

Dan ga je het ook wel zelf zitten faciliteren hoor, lieve hemel
Ik vind het ook voor een groot deel haar eigen schuld
Oud 09-05-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Heren, zijn dit soort kruippakjes nou eigenlijk sexy?
[afbeelding]

Want ik vind ze eruit zien als, nouja, kruippakjes. En zodra je geen modellenfiguur hebt krijg je er ook een hangkont in.
Die is prachtig in vergelijking met het panter-slobber-ding dat ik net zag
Advertentie
Oud 09-05-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft al twaalf jaar wat met die griezel. Waarschijnlijk is hij haar al twaalf jaar lang psychopatenleugens aan het vertellen en heeft ze zonder hem geen zelfvertrouwen. Ook niet met hem, trouwens. Ik betwijfel of ze nog veel vrienden naast die man heeft? want dat gevoel had ik niet.
Als ze vrienden had gehad hadden die echt wel tegen haar gezegd: JO CHICK DOE ES NORMAAL.
Oud 09-05-2011, 14:18
Verwijderd
Ok dus dat ik niet snap dat het mode is, ligt niet aan mij
Oud 09-05-2011, 14:19
Verwijderd
Ik moet ook nog behoorlijk wennen aan die soort van harembroeken met SUPERDRUKKE print erop.
Oud 09-05-2011, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Die is prachtig in vergelijking met het panter-slobber-ding dat ik net zag
ja als het een jurk zou zijn, zou deze nog wel leuk zijn misschien maar het is geen jurk.
Oud 09-05-2011, 14:20
Verwijderd
Ook onpraktisch als je nodig moet plassen, tenzij er een flap met drukknoopjes in het kruis zit
Oud 09-05-2011, 14:20
Verwijderd
Het is trouwens een dubbele eikel, dat hij die chatvriendin niet verteld dat hij een relatie heeft. Hij gaat met dat meisje om omdat ze psychisch niet in orde is (nou ja, zo begon het althans), wat denk je dan dat ze doet als er erachter komt dat hij haar belazerd heeft met een vriendin die nog thuis zit.
Oud 09-05-2011, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Die is prachtig in vergelijking met het panter-slobber-ding dat ik net zag
misschien had je toch stiekem een foto moeten maken
Oud 09-05-2011, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Ook onpraktisch als je nodig moet plassen, tenzij er een flap met drukknoopjes in het kruis zit
Dat zou hem wel nóg mooier maken!
Oud 09-05-2011, 14:21
Verwijderd


Dit zeg maar.
Oud 09-05-2011, 14:21
Verwijderd
Ik had zaterdag ook een harembroek aan
Oud 09-05-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Het is trouwens een dubbele eikel, dat hij die chatvriendin niet verteld dat hij een relatie heeft. Hij gaat met dat meisje om omdat ze psychisch niet in orde is, wat denk je dan dat ze doet als er erachter komt dat hij haar belazerd heeft met een vriendin die nog thuis zit.
Ik hoop ergens dat ze onverwacht daar langsgaat en dat hij niet thuis is en dat ze dan samen met die andere vriendin een complot smeedt om hem bij een bizar ongeluk zijn ballen te laten verliezen, en dat dat dan verfilmd wordt.
Ads door Google
Oud 09-05-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Ik had zaterdag ook een harembroek aan
Niet met gekke print De gewone harembroeken ben ik inmiddels wel aan gewend
Oud 09-05-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop ergens dat ze onverwacht daar langsgaat en dat hij niet thuis is en dat ze dan samen met die andere vriendin een complot smeedt om hem bij een bizar ongeluk zijn ballen te laten verliezen, en dat dat dan verfilmd wordt.
<3 Ja!
Oud 09-05-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ben geen heer, maar NEE.
Citaat:
nee
Citaat:
Nee.
Dit, ten aanzien van dat onding
Oud 09-05-2011, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop ergens dat ze onverwacht daar langsgaat en dat hij niet thuis is en dat ze dan samen met die andere vriendin een complot smeedt om hem bij een bizar ongeluk zijn ballen te laten verliezen, en dat dat dan verfilmd wordt.


Ik vind het zo gaaf als je zulke dingen zegt omdat je normaal zo liefelijk en zachtaardig bent
Oud 09-05-2011, 14:23
Verwijderd
Jezus ik ben net door een licht regenbuitje gefietst en nu weet ik niet of ik nat ben van de regen of dat het klam zweet is, gadverdegadverdamme.
Oud 09-05-2011, 14:24
Verwijderd
Zo, en nu ga ik een stukje cheesecake eten, nomnomnomnom <3
Om mijn gebrek aan verjaardagstaart in te halen.
Oud 09-05-2011, 14:24
Verwijderd
Citaat:
misschien had je toch stiekem een foto moeten maken
Nog aan gedacht, maar dat kon niet ongezien
Oud 09-05-2011, 14:25
Verwijderd
Ik ga zo dezelfde plantenbakken scoren als die jij van ons hebt gekregen Absinthe

Als ze ze bij 'mijn' hema hebben tenminste.
Oud 09-05-2011, 14:25
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Dit zeg maar.
What the hell.
Oud 09-05-2011, 14:26
Verwijderd
Citaat:
What the hell.
Dat is dus HIP. Ik zie ze overal in het wild in Utrecht.
Oud 09-05-2011, 14:26
Verwijderd
.sann 105
Sarah 50
Stefenootje 38
fizzle-fluffy 34
Macrador 33
Absinthe 33
Dobermann 28
Schrödinger 27
mijamoto 27
Carn 24
Rationeel 19
snoopy 15
Paranoide 11
Pippeloen 9
Queasy 7
Uice 6
Sherlock 4
Mc Kauw 4
Pierrot 4
Martiño 3
Azèche 3
Jasmijn. 3
Calculi yukon 3
Volkert 2
Andijvie 2
deadlock 2
Dark Phoenix 2
Missy 1
Geel 1
Lorelei 1

Weer lekker bezig Sann
Oud 09-05-2011, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo dezelfde plantenbakken scoren als die jij van ons hebt gekregen Absinthe

Als ze ze bij 'mijn' hema hebben tenminste.
Wat leuk!
Voor aan jullie nieuwe schutting?
Oud 09-05-2011, 14:27
Verwijderd
Citaat:
.sann 105
Sarah 50
Stefenootje 38
fizzle-fluffy 34
Macrador 33
Absinthe 33
Dobermann 28
Schrödinger 27
mijamoto 27
Carn 24
Rationeel 19
snoopy 15
Paranoide 11
Pippeloen 9
Queasy 7
Uice 6
Sherlock 4
Mc Kauw 4
Pierrot 4
Martiño 3
Azèche 3
Jasmijn. 3
Calculi yukon 3
Volkert 2
Andijvie 2
deadlock 2
Dark Phoenix 2
Missy 1
Geel 1
Lorelei 1

Weer lekker bezig Sann
Ach ja, na tijden van relatieve rust mag ik best weer eens enthousiast posten

Citaat:
Wat leuk!
Voor aan jullie nieuwe schutting?
Ja

We maken er maar het beste van!
Oud 09-05-2011, 14:27
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Heren, zijn dit soort kruippakjes nou eigenlijk sexy?
[afbeelding]

Want ik vind ze eruit zien als, nouja, kruippakjes. En zodra je geen modellenfiguur hebt krijg je er ook een hangkont in.
Neen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.