Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2015, 23:38
Girl in lovex
Avatar van Girl in lovex
Girl in lovex is offline
Ik heb in Ong, Oktober 2013 een Leuke jongen ontmoet op internet
Het was nooit de bedoeling geweest om via internet verliefd te worden
Na ong. een maand chatten ( hij bleef flirten ) Begon ik hem steeds leuker te vinden,
Ik vond hem namelijk eerst helemaal niet leuk en ik had verhalen gehoord over gozers die meisjes zoeken op internet enz. Hij was dat zeker niet! Vanaf dat we elkaar hadden leren kennen chatten we elke dag zeker meer dan 3 uur. Het klikte Gwn erg. We kregen later verkering & hij gaf zijn nummer, We chatten door op Whats App. We hadden ong, meer dan een week gechat & ik zat al ook in een vriendenchat met hem. Ik ben helemaal gek op hem
& Nu het probleem Paar dagen voor kerst maakt hij het uit... ik was er kapot van
Rond middernacht kreeg ik van hem een bericht dat hij het weer goed wou maken maar ik wist niet hoe ik moest reageren. (meestal slaap ik dan al maar ik had liefdesverdriet ) Dus ik reageerde niet. De volgende dag werd ik in een groep gezet en ze vroegen of ik hij kon vergeven. We hadden het uitgepraat en het was weer goed. Maar toen het weer goed was was het anders als eerst Hij was wat terughoudend, Ik wachten het af maar het werd erger...
Ik stuurden hem op een gegeven moment niets meer... Ik dacht dat hij bedoelde dat hij het weer goed wilde maken als vrienden en ik dacht eerst meer (Hij wou het goedmaken al Gf+ Bf )
Ik kreeg (na heel lang elkaar niet meer gesproken te hebben) Steeds berichten van zijn vrienden enz... Dat hij van me hield en ze vroegen of we nog met elkaar hadden
Ik reageerde niet.... (nu alsnog niet) maar met een reden
Me ouders + vriendinnen accepteren de manier waarop ik hem heb ontmoet niet
Maar ik hou (Nu alsnog) kapot veel van hem
We zouden Nog in de kerstvakantie afspreken maar daar is niets van gekomen
Hij weet niet dat mijn ouders + vriendinnen niet achter onze relatie staan.... maar ik vind het moeilijk om te vertellen
Zou hij nu nog van mij houden & zou hij me willen vergeven (ookal verpest ik het zo vaak maar dat doe
ik niet expres ) Ik heb alles voor hem over . Het is bijna Valentijnsdag en ik baal ervan dat het nog niet goed is.... Ik wil het namelijk met hem vieren ;P
Ik weet niet meer wat ik moet doen.....
Heeft iemand tips of advies??

Ps. hij woont meer dan 45 min. van mij vandaan (+ relatie op afstand Duss...)

Laatst gewijzigd op 06-02-2015 om 23:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2015, 07:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je weer met hem gaat praten is er best een kans dat het weer goed komt. Gewoon eerlijk zeggen wat je voelt. Subtiele hints of niet reageren om iets duidelijk te maken, zorgt voor hem juist voor onduidelijkheid.

Wat je ouders betreft: Misschien kan je ze gewoon uitleggen hoe het zit. Dat het helemaal niet je doel was om online een vriendje te zoeken, maar dat je deze jongen heel tof vindt. Vraag hen of ze hem een kans willen geven. Het kan helpen om hem dan aan je ouders voor te stellen, zodat ze weten wat voor jongen het is. Heb jij hem zelf eigenlijk al een keer in het echt ontmoet?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2015, 10:03
Girl in lovex
Avatar van Girl in lovex
Girl in lovex is offline
Bedankt ^.^

Ik heb hem helaas nog niet in het echt gezien maar hij had zelf wel eens voorgesteld om naar mij toe te komen.... (In de Kerstvakantie & een andere keer)
Maar precies toen de kerstvakantie begon maakte hij het uit....
We hadden toen afgesproken om in de kerstvakantie naar de bios te gaan enz.
het is uiteindelijk niet doorgegegaan omdat het uit ging
& die andere keer kon ik niet

het vervelende is dat hij verweg woont en ik kan niet zomaar even naar hem toe

Het beste idee is idd wel om hem aan mijn ouders + vriendinnen voortestellen (als het nog goed komt )
Ik ga erover nadenken
Nogmaals bedankt ^.^
Met citaat reageren
Oud 07-02-2015, 10:47
Verwijderd
Ok je hebt hem nog nooit ontmoet maar nu is het al een gigantisch drama met allerlei anderen die zich er mee bemoeien? Vermoeiend. Zou hem vergeten als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 07:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Next!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik weet het niet meer....
Mandii--xx
6 28-01-2010 21:32
Liefde & Relatie Weet het niet meer...
Kurisu
8 30-10-2005 17:16
Liefde & Relatie Wat verder, ik weet het niet meer
Tuxs
20 02-04-2004 15:35
Algemene schoolzaken weet het niet meer.....
schatje_rsn
3 04-02-2003 14:52
Psychologie ik weet het niet meer
HipHopSter
1 07-06-2002 21:49
Psychologie Ik weet het niet meer.. plz help me!
Joyce-b
10 19-12-2001 11:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.