Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2004, 12:37
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 09-03-2004 @ 10:55:
Feyenoord degradatievoetbal volgend jaar

Dat komt me bekent voor, bij Groningen zijn 9van de 10 aankopen ook niks.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Oud 09-03-2004, 19:29
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Om hem toch maar even toe te voegen:

Manchester United is nog steeds geďnteresseerd in Barcelona verdediger Carles Puyol, teminste als wij Planet Football mogen geloven. Catalaanse bronnen melden dat Alex Fergusons broer Martin afgelopen weekend aanwezig was bij het duel tegen Mallorca.

De scout van United was zeer geďnteresseerd in de prestaties van de agressieve 25-jarige Catalaan. Barcelona heeft niet de intentie om de verdediger te verkopen, maar de club van Old Trafford maakt zich toch een beetje zorgen, want volgens geruchten in Engeland heeft ook Chelsea het oog laten vallen op de international.

Martin Ferguson bevond zich zondag overigens in goed gezelschap, ook Sir Bobby Robson was aanwezig, maar dan om de tegenstander van Barcelona te bekijken. Mallorca is namelijk de volgende tegenstander van Newcastle United in de UEFA Cup.

bron

Geweldige kerel die Puyol. Leuke uitstraling en is in mijn ogen een van de betere verdedigers in de wereld. Voor zowel Barca, Man Utd en Chelsea is het fijn om hem te hebben. Het zou loyaal zijn om bij Barcelona te blijven, hij zou een geweldige verdediger zijn voor Manchester en een van de betere aankopen van Chelsea.
Oud 10-03-2004, 16:10
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
boutahar in de belangstelling van FC Twente.

bron Twentsche courant tubantia en www.fctwente.net
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 10-03-2004, 17:25
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Er gaan geruchten dat MVV belangstelling heeft / in gesprek is met spits Sergio Ommel van Stormvogels/Telstar...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-03-2004, 18:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-03-2004 @ 18:25:
Er gaan geruchten dat MVV belangstelling heeft / in gesprek is met spits Sergio Ommel van Stormvogels/Telstar...
Oud spits van FC Groningen
Kopen die gast
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 10-03-2004, 19:58
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 08-03-2004 @ 17:46:
Ja, maar dan kan ik hem niet live zien.
Mocht hij dan naar Real of Barcelona gaan, dan vind ik dat een deel van het transfergeld moet worden gebruikt om een abonnement op Canal+ te betalen voor alle voetballiefhebbers in Nederland...
Zelfs niet met jouw digital tv
Ach jah misschien moet rtl5 maar eens Spaans voetbal doen bij het Engelse,Duitse en Italiaanse voetbal
Oud 10-03-2004, 20:31
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
ach ja voor het voetbal hoef je echt geen canal + meer te hebben, want live in het cafe is voetbal toch het best...

maar back to the point: puyol is te goed voor chelchea, daar horen alleen zakkenvullers thuis
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 11-03-2004, 12:23
Verwijderd
Foppe de Haan vanaf 1 juli 2004 bondscoach van Jong Oranje, hij heeft voor 4 jaar getekend

gelukkig zijn we nog niet van Foppe af
Oud 11-03-2004, 12:33
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Supermach schreef op 11-03-2004 @ 13:23:
Foppe de Haan vanaf 1 juli 2004 bondscoach van Jong Oranje, hij heeft voor 4 jaar getekend

gelukkig zijn we nog niet van Foppe af
Oud 11-03-2004, 12:34
Verwijderd
volgens de VI heeft ronnie stam zijn contract bij nac verlengt tot 2008... maar NAC heeft nog niks naar buiten gebracht....
Oud 11-03-2004, 12:43
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Supermach schreef op 11-03-2004 @ 13:23:

gelukkig zijn we nog niet van Foppe af
Daar zijn we toch trots op..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 11-03-2004, 12:46
Verwijderd
en nou hopen dat hij wel van oranje onder21 een leuk team kan maken
Oud 11-03-2004, 12:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 11-03-2004 @ 13:46:
en nou hopen dat hij wel van oranje onder21 een leuk team kan maken
Zal wel niet, hij kan nu geen Zweden opstellen
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 11-03-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-03-2004 @ 13:47:
Zal wel niet, hij kan nu geen Zweden opstellen
Oud 11-03-2004, 12:54
Noelliam
Avatar van Noelliam
Noelliam is offline
Feyenoord wil Delano Hill terug naar Nederland halen. Goeie centrale snelle verdediger lijkt me. Maar niet de vervanger van van Wonderen.
__________________
IJsberen hebben geen fuck te doen. Een keer per dag vangen ze n pinguin en voor de rest lopen ze n beetje te ijsberen
Oud 11-03-2004, 12:56
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Noelliam schreef op 11-03-2004 @ 13:54:
Feyenoord wil Delano Hill terug naar Nederland halen. Goeie centrale snelle verdediger lijkt me. Maar niet de vervanger van van Wonderen.
Kan Feyenoord alleen maar 'slechte' spelers halen?
Gaan volgens mij alleen mara geruchten van spelers van het niveau van een middenmoter.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 11-03-2004, 13:14
Verwijderd
SC Heerenveen heeft voor volgend seizoen Brain Vandenbussche aan de selectie toegevoegd, zo meldt de officiële website van de Frieze club. De doelman van Sparta tekende een contract dat hem tot medio 2006 aan de club uit Heerenveen bindt. Het is de bedoeling dat de Belg de concurrentie aangaat met Boy Waterman.

Heerenveen was nodig toe aan een nieuwe doelman. Hans Vonk, de huidige eerste doelman, maakte onlangs betekend komende zomer te vertrekken bij de club.

Vandenbussche is bij Sparta tweede doelman. De 22-jarige Belg kwam in de zomer van 2001 naar Rotterdam. Daarvoor speelde hij voor Club Brugge.

Tevens verlengde Heerenveen het contract van Marcel Seip. De verdediger tekende een nieuwe verbintenis tot medio 2006.

Ook jeugdspelers Jeroen en Henrico Drost kregen een contract. De tweeling zal de komende twee seizoenen het blauw-witte shirt van Heerenveen dragen.

(c) Voetbalzone
Oud 11-03-2004, 17:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Nixje schreef op 11-03-2004 @ 14:14:
SC Heerenveen heeft voor volgend seizoen Brain Vandenbussche aan de selectie toegevoegd, zo meldt de officiële website van de Frieze club. De doelman van Sparta tekende een contract dat hem tot medio 2006 aan de club uit Heerenveen bindt. Het is de bedoeling dat de Belg de concurrentie aangaat met Boy Waterman.
Goh wat een verrassing. De doelman was volgens mij de enige positie waar Heerenveen nog nooit een Scandinaviër heeft opgesteld, dus voor komend seizoen na het vertrek van Vonk d8 ik dat ze die wel ff zouden halen... nee dus. Verrassend dus.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-03-2004, 21:25
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik had gehoopt dat ze Stekelenburg zouden halen of anders Aerts of misschien zelfs Moens.
Oud 11-03-2004, 22:17
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 11-03-2004 @ 22:25:
Ik had gehoopt dat ze Stekelenburg zouden halen of anders Aerts of misschien zelfs Moens.
''zelfs'' Moens?
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 11-03-2004, 22:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ome Riemer houdt niet van lastige mensen dus Moens zal er nooit komen denk ik
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 12-03-2004, 13:36
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-03-2004 @ 13:56:
Kan Feyenoord alleen maar 'slechte' spelers halen?
Gaan volgens mij alleen mara geruchten van spelers van het niveau van een middenmoter.
dellano Hill valt nog wel mee maar saeijs en tuyp zijn onbegrijpelijk.
__________________
Guess who's back
Oud 12-03-2004, 14:53
Verwijderd
Beukering naar De Graafschap

Uitgegeven: 12 maart 2004 13:20

ARNHEM - Vitesse heeft John van Beukering voor de rest van het seizoen verhuurd aan De Graafschap. De 20-jarige Arnhemmer moet bij de Doetinchemse club, waar hij zich vrijdag al meldde voor de training, de problemen in de spits oplossen.

Directeur Johan Tukker zei alles in het werk stellen Van Beukering, wiens contract bij Vitesse over enkele maanden afloopt, zondag al te laten debuteren tegen AGOVV. De Graafschap is al geruime tijd op zoek naar versterking. Henk Vos (NAC Breda) en Mariano Bombarda (Feyenoord) hadden echter geen trek in een overstap. De Duitse Braziliaan Emerson (ex-MVV) was deze week op proef maar verdween zonder iets te zeggen door de achterdeur.

www.nu.nl
Oud 12-03-2004, 16:03
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
het beleid van vitesse lijkt vanaf nu nergens meer op, hun grootste talent stellen ze nooit op, dus word verhuurt. ondertussen halen ze een duitse spits die niet eens opviel in de cypriotsche competitie en een speler van een ammateurclub.

het lijkt wel of ze van beukering aan het klaarstomen zijn voor eerstedivisievoetbal volgend seizoen....
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 12-03-2004, 17:08
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 11-03-2004 @ 23:17:
''zelfs'' Moens?
Zelfs Moens, ja. Een inmiddels 30-jarige keeper die de laastet paar jaren nauwlijks heeft gespeeld komt normaal gesproken niet zo snel in aanmerking voor een plaats onder de lat bij Heerenveen.
Oud 12-03-2004, 17:26
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 12-03-2004 @ 17:03:
het beleid van vitesse lijkt vanaf nu nergens meer op, hun grootste talent stellen ze nooit op, dus word verhuurt. ondertussen halen ze een duitse spits die niet eens opviel in de cypriotsche competitie en een speler van een ammateurclub.

het lijkt wel of ze van beukering aan het klaarstomen zijn voor eerstedivisievoetbal volgend seizoen....
beukerign heeft het talent zijn nooit kunnen bewijzen. Rink was nodig en Van Vossen voor de motivatie. hij moet oa de jonkies leren knokken
maar toch is het raar dat Vitesse Beukenoot verhuurd, zo breed in de spitsen zit Vitesse niet
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 12-03-2004, 17:29
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
DVHN Vandaag schreef:

Velmate: Vrede blijft bij ons
Met Bas Roorda heeft FC Groningen geruime tijd geleden al de opvolger van Roy Beukenkamp vastgelegd. De club aast daarnaast nog op een rechteraanvaller, een speler voor aan de linkerkant en een centrale verdediger, maar zaken heeft FC Groningen nog niet kunnen doen. "Het is moeilijk", zegt Henk Veldmate. De manager technische zaken van FC Groningen sprak met Ugur Yildirim, maar die koos voor SC Hoerenveen, met Dmitri Shoukov, maar die gaf de voorkeur aan FC twente, met Patrick Mtiliga, maar die werd door Feyenoord teruggehaald van Excelsior en onlangs vond Veldmate geen gehoor bij Sjaak Polak van FC twente. "Die heeft om familiaire redenen voor ADO Den Haag gekozen."
Hoe is op dit moment de stand van zaken?
"We zijn wel bezig, maar concreet is er op dit moment niets."
Gerard Sanderink van hoofdsponsor Centric, zou Tim Bakens hebben aanbevolen.
"Dat is absolute onzin. Bakens is niet bij ons in beeld."
RKC Waalwijk zou Regillio Vrede willen aantrekken, waarbij FC Groningen in ruil Rick Hoogendorp zou kunnen overnemen.
"RKC heeft in een eerder stadium gevraagd of het Vrede van ons zou kunnen overnemen. Dat speelde in november/december. Vrede zat toen in de lappenmand. Na onze thuiswedstrijd tegen RKC heeft RKC telefonisch opnieuw geinformeerd naar Vrede. Hans Nijland heeft toen gekscherend gezegd dat er in ruil met Hoogendorp misschien iets mogelijk was. Maar een dag later hebben we de koppen bij elkaar gestoken en besloten dat Vrede bij ons blijft. Hij is nu fit en moet nu van waarde voor ons gaan worden."
Hoe staat het met de intresse voor Dion Esajas van FC Volendam?
"Een paar maanden geleden hebben wij bij Volendaam naar zijn status gevraagd. Maar op dit moment hebben wij geen interesse in hem."
Onlangs was een jonge Tsjech, Vit Valente, bij FC Groningen op proef.
Wat zijn jullie verder met hem van plan?
"Valente is twee dagen bij ons op proef geweest. Hij is een goede voetballer, een aanvallend ingestelde middenvelder, die eerder in Belgie bij Lommel heeft gespeeld. Maar hij heeft een niet EU-status.Het is niet zo gemakkelijk hem naar Nederland te halen.
Een niet EU-voetballer moet reglementair 436.000 euro per jaar verdienen.
"Wij onderzoeken nu of wij een constructie kunnen bedenken om hem toch naar FC Groningen te kunnen halen. Maar op basis van die 436.000 euro zullen wij hem zeker niet halen. "
Daar worden wij Groningen supporters niet zo blij van.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 12-03-2004, 20:03
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Nixje schreef op 12-03-2004 @ 15:53:
De Duitse Braziliaan Emerson (ex-MVV) was deze week op proef maar verdween zonder iets te zeggen door de achterdeur.
Ja ook gehoord. Emerson speelde dit seizoen trouwens voor Uerdingen in Duitsland maar kan daar niet rekenen op een basisplaats. Hij woont nog steeds in Maastricht.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-03-2004, 20:14
Verwijderd
Feyenoord wil Delano Hill van Hansa Rostock

Feyenoord lijkt niet te kunnen ophouden met aankopen voor het volgende seizoen. De club is de afgelopen weken, nadat bekend werd dat Ruud Gullit de nieuwe coach voor volgend seizoen wordt en Mark Wotte begon als technisch directeur, begonnen met het aantrekken van diverse spelers.

Nu hebben de Rotterdammers Delano Hill van het Duitse Hansa Rostock op het oog. In het Duitse voetbalblad gaf zaakwaarnemer John Linse aan dat Feyenoord wil praten met de 28-jarige verdediger. Zijn contract loopt komende zomer af, maar Hill kan wel bijtekenen bij de Bundesliga-ploeg.

Bron
Oud 12-03-2004, 20:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Nixje schreef op 12-03-2004 @ 21:14:
Feyenoord wil Delano Hill van Hansa Rostock

Feyenoord lijkt niet te kunnen ophouden met aankopen voor het volgende seizoen. De club is de afgelopen weken, nadat bekend werd dat Ruud Gullit de nieuwe coach voor volgend seizoen wordt en Mark Wotte begon als technisch directeur, begonnen met het aantrekken van diverse spelers.

Nu hebben de Rotterdammers Delano Hill van het Duitse Hansa Rostock op het oog. In het Duitse voetbalblad gaf zaakwaarnemer John Linse aan dat Feyenoord wil praten met de 28-jarige verdediger. Zijn contract loopt komende zomer af, maar Hill kan wel bijtekenen bij de Bundesliga-ploeg.

Bron
Stond er al
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 12-03-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 12-03-2004 @ 21:17:
Stond er al
Ik heb het wat uitgebreider .
Oud 13-03-2004, 09:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
John Karelse keert terug bij NAC waarschijnlijk als keeperstrainer, ik hoop niet als keeper want hij haalt het niveau niet meer.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 13-03-2004, 12:07
nielsjuh86
Avatar van nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
Doelman Ronald Waterreus levert komende zomer zijn contract in bij PSV, zo zegt hij in het Eindhovens Dagblad. De Limburger wil voorkomen dat zijn loopbaan in de lichtstad als een nachtkaars dooft en weet sinds september dat hij daarom op zoek moet naar een nieuwe uitdaging. "Ik kan bij PSV niet meer het beste in mezelf naar boven halen."

De international wist begin dit seizoen na de 1-2 nederlaag tegen AS Monaco opeens dat zijn tijd in Eindhoven erop zat. "Ik stapte 's avonds in mijn auto en dacht: het is mooi geweest. Meer zit er niet in, niet voor mij en niet voor PSV. Toen ik het vervolgens aan mijn vriendin vertelde, zei ze: ik vind dat je er nog lang over gedaan hebt om dit besluit te nemen."

Waterreus nam het besluit na het trekken van een pijnlijke conclusie over het huidige elftal van PSV: "Eigenlijk is het heel simpel: ons elftal is gebouwd op een aantal spelers die liever elders zouden voetballen. Ik hoef geen namen te noemen, iedereen weet dat sommige jongens andere ambities hebben dan PSV. Daar is niks mis mee, maar bevestigt voor mij wel wat ik al langer denk: de rek is eruit bij ons. Dit elftal wordt niet meer beter. Die constatering is misschien pijnlijk, maar wel realistisch. En zegt alles over heden, verleden en toekomst van de club." De 33-jarige keeper doelt op spelers als Mateja Kezman en Mark van Bommel, die al meerdere malen kenbaar maakten naar het buitenland te willen. Waterreus betreurt dat PSV de afgelopen periode maar weinig op zoek ging naar vers bloed. "Als er de laatste jaren maar één of twee spelers bij waren gekomen die ons verder hadden kunnen helpen, bijvoorbeeld een Phillip Cocu of Jaap Stam, had het hele elftal zich daaraan kunnen optrekken en hadden we misschien wel dat stapje richting tweede ronde Champions League kunnen zetten."

Waterreus kreeg dit seizoen na enkele fouten veel kritiek te verwerken in de media. Met zijn leeftijd heeft dat echter niets te maken, zo meent hij zelf. "Ik ben niet met mijn beste seizoen bezig, daar draai ik niet omheen. Maar er zit geen sleet op. Ik kan nog zeker twee jaar mee. Als ik hier wil blijven, is er niemand die me uit het doel verdrijft." De geroutineerde sluitpost, die zijn contract vorig jaar verlengde tot 2005, wordt door PSV geen strobreed in de weg gelegd. Hij mag transfervrij naar een andere club. Met zijn vertrek sluit hij een periode van tien jaar bij de Eindhovense club af, waarin hij vier maal landskampioen werd en één Amstel Cup won. Waterreus werd door PSV in 1994 overgenomen van Roda JC, waar hij in 1991 zijn professionele loopbaan begon.

(bron: www.voetbal.nl)

Jammer dat ie weg gaat...nou vraag ik me af wie ze dan onder de lat willen gaan zetten, en minstens zo goed is als Waterreus
Oud 13-03-2004, 12:09
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
nielsjuh86 schreef op 13-03-2004 @ 13:07:


Jammer dat ie weg gaat...nou vraag ik me af wie ze dan onder de lat willen gaan zetten, en minstens zo goed is als Waterreus
Rob van Dijk nu wisselkeeper is volgens mij niets slechter dan Waterreus en ze hebben de topkeepers Coutinho en Ten Rouwelaar nog bij andere clubs geplaatst
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 13-03-2004, 12:15
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wat een mietje, het gaat wat minder en dan loopt ie meteen weer weg.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 13-03-2004, 13:17
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Waterreus is een geweldig sportman en verdient een mooie club. Is stand-in voor Tim Howard niks voor hem? Of naar Barcelona? Nu hopen (ook al ben ik totaal niet voor PSV) dat ze een goede keeper halen. Misschien Marcos van Palmeiras (de 2e keep van Brazilie) of Isaksson van Djugardens?
Oud 13-03-2004, 14:13
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Jammer dat waterreus weggaat, misschien is ie een beetje té nuchter...
Oud 13-03-2004, 16:26
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
zonde was echt een iemand in het voetbal

gaat je goed Ronald!
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 13-03-2004, 17:37
Verwijderd
Chelsea houdt uitverkoop

13/03/2004 om 18u12

Chelsea kampt al voor het einde van het eerste seizoen 'Abramovich' met de gevolgen van zijn aankooppolitiek. Na Emmanuel Petit mogen nu ook Jesper Gronkjaer en Claude Makelele de club verlaten. Makelele kwam dit seizoen nog over van Real Madrid maar voldoet blijkbaar niet aan de normen die door de Londonse club worden opgesteld.

www.voetbalkrant.com

************

Die kerel weet ook niet wat hij wil! Petit, Gronkjaer en Makelele behoren tot de betere spelers van Chelsea.
Oud 13-03-2004, 17:41
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Nixje schreef op 13-03-2004 @ 18:37:
Chelsea houdt uitverkoop

13/03/2004 om 18u12

Chelsea kampt al voor het einde van het eerste seizoen 'Abramovich' met de gevolgen van zijn aankooppolitiek. Na Emmanuel Petit mogen nu ook Jesper Gronkjaer en Claude Makelele de club verlaten. Makelele kwam dit seizoen nog over van Real Madrid maar voldoet blijkbaar niet aan de normen die door de Londonse club worden opgesteld.

www.voetbalkrant.com

************

Die kerel weet ook niet wat hij wil! Petit, Gronkjaer en Makelele behoren tot de betere spelers van Chelsea.
Hij koopt gewoon weer 6 nieuwe spelers i.p.v. Petit, Gronkjaer en Makalele
Oud 13-03-2004, 17:42
Verwijderd
Gronkaer was altijd wel een leuke speler om naar te kijken bij Ajax. Hij speelt toch amper en verdient beter.

Wel vreemd dat Makelele nu alweer weg moet
Oud 13-03-2004, 17:51
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
laat PSV Westerveld maar halen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 13-03-2004, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 13-03-2004 @ 18:51:
laat PSV Westerveld maar halen
die wil denk ik niet weg bij sociedad
Oud 13-03-2004, 18:29
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Dit is ook weer maf zeg!

Chelsea geinterresseerd in Beckham
Real Madrid staat niet onwelwillend tegenover een transfer van David Beckham, aldus Tribal Football. De Engelsman kan naar verluidt niet aarden in Spanje, en zou graag willen terugkeren naar Engeland, waar Chelsea-geldschieter Roman Abramovich hem graag wil betalen.

Echter, de Madrilenen willen wel een hogere transfervergoeding ontvangen, dan de 25 miljoen euro die het zelf betaalde om Beckham afgelopen zomer los te weken bij Manchester United. Voor Abramovich lijkt dat echter geen probleem, want de Rus heeft dit seizoen laten zien snel geld uit te geven.

Overigens zou Real nog niet het volledige bedrag hebben betaald aan United, er zou nog zoals overeengekomen een bedrag van zo'n negen miljoen euro te verrekenen zijn. De 28-jarige sterspeler speelde tot op heden 22 duels voor de competitie voor de Koninklijke, en scoorde hierin driemaal.


Die Rus is ook gek Beckham is net naar Real en dan wil hij hem weer hebben. Real is ook geen voetbalclub meer het is een supergroot bedrijf het maakt ze niet uit of beckham weggaat áls ze maar winst maken....
Oud 13-03-2004, 18:30
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-03-2004 @ 18:51:
laat PSV Westerveld maar halen
Ik hoop het.
Oud 13-03-2004, 18:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Guissie schreef op 13-03-2004 @ 19:29:
*knip*
Die Rus is ook gek Beckham is net naar Real en dan wil hij hem weer hebben. Real is ook geen voetbalclub meer het is een supergroot bedrijf het maakt ze niet uit of beckham weggaat áls ze maar winst maken....
Beckham zou toch niet weggaan voor 300mln ofzo?
Zoiets had hij gezegt, dat ie dus niet voor Shitsea wil spelen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 13-03-2004, 18:54
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
wat een teneur in eindhoven: weer een echte clubman weg, maar hij komt terug...
hier mijn lijsteje van mogelijke opvolgers:
* van der Sar
* Gentenaar
* westerveld (wellicht te duur)

ik denk dat gentenaar het best is.

verder is gronkjear wel een goede opvolger voor robben.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-03-2004, 18:57
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 13-03-2004 @ 19:54:

* van der Sar
* westerveld (wellicht te duur)

verder is gronkjear wel een goede opvolger voor robben.
Ga ff verder dromen jij.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 13-03-2004, 19:00
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-03-2004 @ 19:57:
Ga ff verder dromen jij.
zeker voetbal inside niet gezien waarin huub stevens en johan derksen het voor beide partijen het de beste oplossing vinden...
ik vind gentenaar ook het meeft reeel

verder heeft psv behoefte aan een nieuwe linksvoor en als gronkjear toch in de verkoop gaat...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-03-2004, 19:04
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ja meneer Derksen kan zoveel zeggen maar 9 van de 10 keer heeft hij ook geen gelijk zoals bijna iedereen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel VII
Verwijderd
500 09-11-2005 10:00
Vrije tijd Transfers en geruchten deel V
number9
500 20-12-2004 18:18
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel IV
Verwijderd
500 31-08-2004 23:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.