Oud 07-03-2008, 18:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Hallo,

ik heb nu alweer een tijdje een abonnement lopen bij Hi. Ben er erg over te spreken op 1 puntje na; ik kan niet gebeld worden door mensen die Orange als provider hebben, ook smsen werkt niet.
Andersom gaat het wel, ik kan wel naar die nummers toe bellen/smsen.
Nu is dit voor mij vrij vervelend omdat een goede vriend van mij en mijn moeder Orange hebben.

Ik heb hierover de helpdesk van Hi gebeld (een week terug) en die vertelde mij dat ze dit probleem vaker hadden en dat de schuld hiervan bij Orange lag. Maar ze zouden het op gaan lossen door contact op te nemen met Orange en binnen 48 uur zou ik weer gebeld kunnen worden door Orange nummers.
Dit was echter niet het geval.
Mijn moeder heeft daarna Orange gebeld (omdat de Hi helpdesk mij vertelde dat daar de schuld lag) en die zeggen weer doodleuk dat het de schuld van Hi is. Nu weet ik echt precies hoe dit verder gaat, oftewel, ik ga van het kastje naar de muur gestuurd worden.
Hier heb ik geen zin in, dus voordat ik weer aan de telefoon ga hangen (wat niet gratis is) wil ik een beetje voorbereid zijn.

Mocht het zo zijn dat we hier niet uitkomen (de helpdesk van Hi / Orange en ik / mijn moeder / vriend).
Is het dan mogelijk alle abonnementen stop te zetten (van Hi en Orange) omdat ze geen goede dienst leveren?
En hoe zou ik dat eventueel aan moeten pakken?
Moet zoiets zwart op wit staan, of is het mogelijk zoiets te doen na een gesprek met de helpdesk?
Want als het zo moet stop ik er liever mee, ik wil gewoon kunnen bellen/smsen met familie en vrienden
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2008, 02:24
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
zker nummerportering he. weet neit van welke provider je naar hi bent gegaan. die provider moet je contacten en dan klaar
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 16:33
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
^ik weet niet of het daar iets mee te maken heeft. Maar als jij het zegt dan zal het wel kunnen ( ik neem aan dat je nummer alleen verplaatst wordt naar een andere provider en dat dit soort problemen dan niet voorkomen)

Verder denk ik dat je erg goed staat als je je contract wil verbreken (zij leveren immers niet de dienst waar jij om vraagt). Dan moet je eerst naar mijn mening een aangetekende brief sturen naar Hi met de medeling het binnen een redelijk termijn (zeg een week) om het probleem op te lossen en niet jou door te sturen naar orang want daar heb je geen contract!. Is het dan niet opgelost dan pas kun je onder je contract uit.

offtopic: verder vind ik het vreemd dat de klantensevrice niet gratis is (bij vodafone is dat wel het geval)
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 16:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk dat je gelijk hebt dat je stelt dat ze geen redelijke dienst leveren maar het zal wel een gedoe worden omdat Hi en Orange waarschijnlijk de schuld op elkaar proberen af te schuiven.

En vodafone is fijn ja
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 03:16
Orange_Orange
Orange_Orange is offline
als je nummerportering hebt gehad dan is dit idd een vaker voorkomend probleem. Hiervoor moet je altijd bij je nieuwe provider/huidige provider dus HI zijn.

Orange staat hier los van omdat je moeder gewoon gesprekken kan voeren.

Jij hebt het probleem met jou HI abo en HI moet het dus ook voor jou oplossen.

Mocht het allemaal niet lukken PM dan even.

En ja, ik werk bij Orange
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 03:45
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
als je nummerportering hebt gehad dan is dit idd een vaker voorkomend probleem. Hiervoor moet je altijd bij je nieuwe provider/huidige provider dus HI zijn.

Orange staat hier los van omdat je moeder gewoon gesprekken kan voeren.

Jij hebt het probleem met jou HI abo en HI moet het dus ook voor jou oplossen.

Mocht het allemaal niet lukken PM dan even.

En ja, ik werk bij Orange
Maar ik heb geen nummerportering gehad
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 05:00
Orange_Orange
Orange_Orange is offline
dan ligt het probleem nog steeds bij HI, als jou moeder (met Orange) alle nummer kan bereiken en alleen jou niet, moet het in jou toestel/sim/nummer zitten. Hier is HI verantwoordelijk voor en Orange zal dus niks voor je kunnen doen.

als je moeder naar geen enkel nummer van HI zou kunnen bellen zou het wel een probleem voor Orange zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 14:12
June bug
June bug is offline
Volgens mij is het bel/sms probleem tussen HI en Orange wel een vaker voorkomend probleem. Ik heb zelf orange en als ik sms naar iemand die HI heeft komt het berichtje of helemaal niet aan, of pas na 2 dagen ofzo. Ik weet dat een huisgenootje van mij die ook Orange heeft hetzelfde probleem heeft met een kennis van haar die HI heeft.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 14:19
ARTistiek Lichtpunt in mijn leven
Junkfood Junkie
21 11-03-2002 12:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.