Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Bekijk resultaten poll: Wil jij van 6.00 - 7.00 uur werken voor € 6 per uur + unlimited mobiel abo?
Ja daarvoor kom ik mijn bed wel uit! 2 33.33%
No way 4 66.67%
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2017, 09:06
jeroenABC
jeroenABC is offline
Hoi!

Ik ben een dienst aan het opzetten waarmee ik vers brood van de lokale bakker thuis ga bezorgen. Ik doe het nu al in mijn woonplaats en dat gaat supergoed maar ik wil het landelijk gaan opzetten.

Mijn belofte is dat de klant het 's ochtends voor 7.00 uur aan de deur heeft hangen. Daarvoor zoek ik bezorgers. Maar dat betekent dus vroeg opstaan en in principe heeft daar niemand zin in :-) Dus ik vroeg me af: hoe kan ik vroeg opstaan nou aantrekkelijker maken?

Zouden jullie mij willen laten weten wat je hiervan vindt? Zou je het zelf overwegen?

Het werk:
- ma t/m za van 6.00 - 7.00 uur met een aanhangertje achter je fiets op max. 20 adressen brood rondbrengen in je eigen woonplaats
- nooit meer dan 1 uur per dag
- brood wordt voor je deur gezet en zit al in genummerde tasjes
- je krijgt elke avond een routebeschrijving op je mobiel toegestuurd
- na werk koppel je de aanhanger af en laat 'm in je tuin staan

De verdiensten:
- € 6,- per uur
- een simkaart met unlimited data & bellen. De simkaart mag je gewoon prive gebruiken.

Enige wat je nodig hebt is een fiets en een smartphone.

Zou je het interessant vinden? Laat je gedachten weten!

Thanks!

Jeroen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2017, 09:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan me voorstellen dat het juist fijn is om meer dan een uur achter elkaar te werken, maar dit klinkt wel als een prima ding dat je even voor school kunt doen!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2017, 10:00
ikasper
ikasper is offline
Lijkt me erg interessant. Het nadeel is alleen dat veel studenten al een abonnement hebben waardoor de simkaart minder interessant is (en het opzeggen van oude simkaart brengt een risico (denk aan ontslag) en duurt altijd eventjes). Het lijkt me daarnaast wel fijn werk en inderdaad meerdere uurtjes zou lekker zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2017, 10:42
jeroenABC
jeroenABC is offline
Citaat:
Het nadeel is alleen dat veel studenten al een abonnement hebben waardoor de simkaart minder interessant is (en het opzeggen van oude simkaart brengt een risico (denk aan ontslag) en duurt altijd eventjes). .
Thanks, daar had ik nog niet aan gedacht!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2017, 11:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
€6,- per uur vind ik persoonlijk wel weinig, zeker omdat je maximaal 31 uur per maand kunt werken, en je je steeds klaar moet maken voor één uurtje werk per keer, op de vroege ochtend. Al is een mobiel abonnement wel fijn. Maar goed, voor €25 in de maand kan je zelf ook zo'n abonnement aanschaffen, dus ik denk dat een hoger loon interessanter is dan een mobiel abonnement (wat sommige mensen al hebben).

Wat als mensen geen voortuin hebben waar ze hun karretje neer kunnen zetten? Ik woon bijvoorbeeld in een appartement, maar in een flat kan het ook een issue zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-06-2017, 11:11
Verwijderd
Dit lijkt me vooral iets voor een dorp, in de steden waar ik gewoond heb - de precieze plekken in die steden - kon je echt niet zo'n fiets buiten laten staan, laat staan brood buiten neerleggen.

En de dorpen waarmee ik bekend ben hebben al een broodbezorgservice.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2017, 12:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
+ in de stad hebben veel mensen geen tuin of berging om zo'n aanhanger te stallen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2017, 13:27
Verwijderd
Ik vind het wel een leuk idee en ik zou met zulke verdiensten zeker overwegen om het te doen op jonge leeftijd
Met citaat reageren
Oud 30-06-2017, 06:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat deadlock zegt, al vind ik 20 adressen in een uur heel erg veel. Betekent dat je in 3 minuten naar een adres moet fietsen, afstappen, bestelling zoeken, aan de deur hangen, of bij een appartement daar eest proberen binnen te komen (hoe doe je dat bij gemeenschappelijke ingangen?), weer terug naar de fiets en de route voor het volgende adres opzoeken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2017, 20:45
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Klinkt aantrekkelijk, maar iemand moet het ook nog eens voor je deur zetten. Zoek maar eens iemand die dat wil voor 6 uur!
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie veel te groot verschil
Anoniiem
39 20-03-2011 13:27
Liefde & Relatie Verleidsters inhuren
Lorelei
36 27-01-2005 15:49
Verhalen & Gedichten Zou u dit eens willen lezen en quoteren??
lestat080
7 12-10-2004 15:51
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 21:52
Seksualiteit Wat zou jij doen....
Some
59 03-07-2003 13:43
Psychologie Eenzaam verhaaltje
Borrogance
7 22-03-2003 11:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.