Oud 21-01-2019, 10:35
Willemijnx
Willemijnx is offline
Ok, ik weet niet of dit weird is, maar wil dit toch even delen en vragen of hier jongens of meisjes zijn die dit herkennen.

Ik ben Willemijn, 16 jaar en heb een oudere zus van 17. We wonen nog beide bij onze ouders en zien elkaar in huis op verschillende plekken, waaronder in de badkamer. Het komt vaak voor dat mijn zus en ik na elkaar gaan douchen. We moeten beide vroeg de deur uit om naar school te gaan. Om een lang verhaal kort te maken:

Ik zie mijn zus naakt in de badkamer en zij ziet mij ook naakt. Opzich is dat niet heel gek volgens mij 2 zussen onder elkaar, maar ik merk aan mezelf de laatste maanden dat ik anders naar haar kijk. Ik vind haar mooi, ze heeft een mooi lichaam, prachtige borsten en billen. Het is best raar om dit te schrijven, maar het is zelfs zo erg dat ik er van geniet om haar naakt te zien. Soms zou ik haar graag willen aanraken of fantaseee ik over haar. Ik vind het moeilijk om over deze gevoelens te praten, en daarom leek me dit forum het veiligst.
Zijn er memsen hier die zich hierin herkennen. Lust over een broer of zus?
Ik ben niet verliefd overigens. Het is pure lust gevoelens.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 12:27
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Kan me het goed voorstellen. Wel eens een gedachte voorbij zien komen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 19:32
Verwijderd
Zie je haar ook wel eens op je zolderkamer?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2019, 00:39
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Ik kan je zeker begrijpen. Je leeftijd zal hier ook mede een reden voor zijn. Maar als je vrouwen ook gewoon aantrekkelijk vindt vind ik het niet vreemd ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2019, 17:12
guyboyke123
guyboyke123 is offline
Niet zo heel vreemd. Maar verder zou ik niks met je zus gaan doen, dat zou wel vreemd zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2019, 09:57
Verwijderd
tja, een mooi vrouwenlichaam kijk je toch graag naar. ook als vrouw/zus zelf denk ik. niet vreemd hoor...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2019, 20:41
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Ok, ik weet niet of dit weird is, maar wil dit toch even delen en vragen of hier jongens of meisjes zijn die dit herkennen.

Ik ben Willemijn, 16 jaar en heb een oudere zus van 17. We wonen nog beide bij onze ouders en zien elkaar in huis op verschillende plekken, waaronder in de badkamer. Het komt vaak voor dat mijn zus en ik na elkaar gaan douchen. We moeten beide vroeg de deur uit om naar school te gaan. Om een lang verhaal kort te maken:

Ik zie mijn zus naakt in de badkamer en zij ziet mij ook naakt. Opzich is dat niet heel gek volgens mij 2 zussen onder elkaar, maar ik merk aan mezelf de laatste maanden dat ik anders naar haar kijk. Ik vind haar mooi, ze heeft een mooi lichaam, prachtige borsten en billen. Het is best raar om dit te schrijven, maar het is zelfs zo erg dat ik er van geniet om haar naakt te zien. Soms zou ik haar graag willen aanraken of fantaseee ik over haar. Ik vind het moeilijk om over deze gevoelens te praten, en daarom leek me dit forum het veiligst.
Zijn er memsen hier die zich hierin herkennen. Lust over een broer of zus?
Ik ben niet verliefd overigens. Het is pure lust gevoelens.

Alvast bedankt
Deze fool kijkt gewoon naar zijn naakte zus
Met citaat reageren
Oud 25-02-2019, 17:06
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Deze fool kijkt gewoon naar zijn naakte zus
Haar*
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 19:20
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Haar*
Moet je zelf weten
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 08:34
Verwijderd
Ik zou dat ook doen als ik een zus zou hebben
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 08:39
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik zou dat ook doen als ik een zus zou hebben
Niemand vroeg je wat.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 20:03
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Ik zou dat ook doen als ik een zus zou hebben
Niet echt grote toevoeging aan dit actuele topic.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 18-09-2019, 12:53
Higirl123
Higirl123 is offline
Heel normaal denk ik! je zit in deze leeftijd en dan kijk je nou eenmaal naar zulke dingen. Dat het je zus is staat los daarvan, tenzij je iets met dr zou doen. Geen zorgen maken!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2020, 22:51
David68
David68 is offline
Ik zie mijn zus ook naakt in de badkamer
Met citaat reageren
Oud 24-01-2020, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zie mijn zus ook naakt in de badkamer
Ok boomer
Met citaat reageren
Oud 16-03-2020, 18:35
Giannaxx
Giannaxx is offline
Hey Willemijn, wat fijn om te zien dat er nog meiden zijn die gevoelens hebben voor hun zus! Ik ben 15, mijn zus is ook 17 en wij hebben vaak seks met elkaar. Het begon bij ons toen ik naar de brugklas ging en tips vroeg aan mijn zus over hoe je iemand moest zoenen. Zij heeft het mij toen in de praktijk geleerd zeg maar haha. We vonden het allebei heel fijn en deden het steeds vaker. Zij had al beginnende borsten en ik werd daar echt geil van. We gingen telkens iets verder en nu doen we het vaak met elkaar en we zijn echt nog betere vriendinnen geworden.

Als je echt zo over haar denkt, zou ik proberen om het haar op een speelse manier duidelijk te maken. Bijvoorbeeld knijp eens in haar kont als jullie allebei in de badkamer zijn. Of geef haar een complimentje over haar borsten. Stap bij haar in de douche omdat je 'haast' hebt en zie waar ze zich laat aanraken. Kijk naar haar reactie en dan weet je of je verder kunt gaan. Onze band heeft het echt versterkt en we hebben er ook heel veel plezier van!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2020, 18:41
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hey Willemijn, wat fijn om te zien dat er nog meiden zijn die gevoelens hebben voor hun zus! Ik ben 15, mijn zus is ook 17 en wij hebben vaak seks met elkaar. Het begon bij ons toen ik naar de brugklas ging en tips vroeg aan mijn zus over hoe je iemand moest zoenen. Zij heeft het mij toen in de praktijk geleerd zeg maar haha. We vonden het allebei heel fijn en deden het steeds vaker. Zij had al beginnende borsten en ik werd daar echt geil van. We gingen telkens iets verder en nu doen we het vaak met elkaar en we zijn echt nog betere vriendinnen geworden.

Als je echt zo over haar denkt, zou ik proberen om het haar op een speelse manier duidelijk te maken. Bijvoorbeeld knijp eens in haar kont als jullie allebei in de badkamer zijn. Of geef haar een complimentje over haar borsten. Stap bij haar in de douche omdat je 'haast' hebt en zie waar ze zich laat aanraken. Kijk naar haar reactie en dan weet je of je verder kunt gaan. Onze band heeft het echt versterkt en we hebben er ook heel veel plezier van!
Joh wtf.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2020, 18:49
Verwijderd
Godver jezus
Met citaat reageren
Oud 16-03-2020, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Hey Willemijn, wat fijn om te zien dat er nog meiden zijn die gevoelens hebben voor hun zus! Ik ben 15, mijn zus is ook 17 en wij hebben vaak seks met elkaar. Het begon bij ons toen ik naar de brugklas ging en tips vroeg aan mijn zus over hoe je iemand moest zoenen. Zij heeft het mij toen in de praktijk geleerd zeg maar haha. We vonden het allebei heel fijn en deden het steeds vaker. Zij had al beginnende borsten en ik werd daar echt geil van. We gingen telkens iets verder en nu doen we het vaak met elkaar en we zijn echt nog betere vriendinnen geworden.

Als je echt zo over haar denkt, zou ik proberen om het haar op een speelse manier duidelijk te maken. Bijvoorbeeld knijp eens in haar kont als jullie allebei in de badkamer zijn. Of geef haar een complimentje over haar borsten. Stap bij haar in de douche omdat je 'haast' hebt en zie waar ze zich laat aanraken. Kijk naar haar reactie en dan weet je of je verder kunt gaan. Onze band heeft het echt versterkt en we hebben er ook heel veel plezier van!
Thuis werken is zwaar he, kan je niet meer naar je geile collega kijken en rukken op de WC.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2020, 18:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hey Willemijn, wat fijn om te zien dat er nog meiden zijn die gevoelens hebben voor hun zus! Ik ben 15, mijn zus is ook 17 en wij hebben vaak seks met elkaar. Het begon bij ons toen ik naar de brugklas ging en tips vroeg aan mijn zus over hoe je iemand moest zoenen. Zij heeft het mij toen in de praktijk geleerd zeg maar haha. We vonden het allebei heel fijn en deden het steeds vaker. Zij had al beginnende borsten en ik werd daar echt geil van. We gingen telkens iets verder en nu doen we het vaak met elkaar en we zijn echt nog betere vriendinnen geworden.

Als je echt zo over haar denkt, zou ik proberen om het haar op een speelse manier duidelijk te maken. Bijvoorbeeld knijp eens in haar kont als jullie allebei in de badkamer zijn. Of geef haar een complimentje over haar borsten. Stap bij haar in de douche omdat je 'haast' hebt en zie waar ze zich laat aanraken. Kijk naar haar reactie en dan weet je of je verder kunt gaan. Onze band heeft het echt versterkt en we hebben er ook heel veel plezier van!
incest confirmed
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2020, 09:22
piggyboost
piggyboost is offline
Echt de wereld is gewoon ziek man ga maar lekker verder met je incest
Met citaat reageren
Oud 14-03-2021, 18:05
anoniem4932
anoniem4932 is offline
Ik weet dat dit topic al best oud is, maar toch:
Je kan gewoon hintjes geven zoals gezegd door bijvoorbeeld een keertje hard in dr kont te knijpen of zacht of zeggen van wat heb je mooie borsten
Maar seks hebben doe dat maar niet dat is incest en verboden
Maar mocht je het tóch willen doen met je zus, doe dit dan als je ouders naar hun werk zijn en jullie alleen thuis zijn doe het dan veilig en zeg niks tegen je ouders en vrienden
Succes en ik ben benieuwd hoe het is gegaan!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2021, 21:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
wat voor gek ben jij?
Incest is geen wincest. Ga dan ook geen tips geven hoe het kan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2021, 21:27
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
ik ben benieuwd hoe het is gegaan!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2022, 08:38
Anoniem4135
Anoniem4135 is offline
Hoi Willemijn,
Wat fijn dat je je verhaal kwijt kan!
(Ik weet dat dit topic oud is, maar ik wil je alsnog advies geven!)
Je zou er eens een keer met je zus over kunnen praten over dat je haar aantrekkelijk vind, alleen dat kan ongemakkelijk worden.....
Het is niet erg om je zus te bewonderen als ze naakt is, alleen hou het hierbij!
Als je echt verder wil gaan met je zus, oké dat laat ik aan jou over maar dat is niet verstandig.....
Zelf heb ik bij mijn eigen zus niet echt lustgevoelens, heb haar weleens naakt gezien ofzo maar daarvan werd ik niet echt opgewonden!
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geholpen!
Liefs,
Anoniem4135
Met citaat reageren
Oud 02-05-2022, 08:39
Anoniem4135
Anoniem4135 is offline
Citaat:
Ik zie mijn zus ook naakt in de badkamer
Ik niet, wij douchen apart van elkaar
Met citaat reageren
Oud 04-05-2022, 11:21
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Ik zie mijn zus ook naakt in de badkamer
Kijken, kijken, aankomen niet!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2022, 14:42
kaasboertje
kaasboertje is offline
Citaat:
Hoi Willemijn,
Wat fijn dat je je verhaal kwijt kan!
(Ik weet dat dit topic oud is, maar ik wil je alsnog advies geven!)
Je zou er eens een keer met je zus over kunnen praten over dat je haar aantrekkelijk vind, alleen dat kan ongemakkelijk worden.....
Het is niet erg om je zus te bewonderen als ze naakt is, alleen hou het hierbij!
Als je echt verder wil gaan met je zus, oké dat laat ik aan jou over maar dat is niet verstandig.....
Zelf heb ik bij mijn eigen zus niet echt lustgevoelens, heb haar weleens naakt gezien ofzo maar daarvan werd ik niet echt opgewonden!
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geholpen!
Liefs,
Anoniem4135
nee is incest is kanker raar
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Onder druk van mijn familie.
Charly Brown
27 15-07-2004 17:13
Verhalen & Gedichten Mijn Verhaal: Dezelfde groene ogen.
MissyGeduld
10 19-06-2004 18:44
Seksualiteit Te jong?
Ann-Sophie
84 11-05-2004 02:33
Verhalen & Gedichten Mijn zusje Nadia.
Jolt_temp
4 11-01-2004 12:26
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 14:30
Psychologie Mijn broertje van 13 mishandeld mijn zusje van 9..
Static Dollie
21 11-02-2003 11:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.