Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2006, 09:37
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Hallo,

Ik heb al tijden een Paypal Account maar heb hem nog nooit gebruikt zolang het niet nodig was. Ik heb namelijk geen creditcard en vind het nogal ingewikkeld zonder creditcard.
Nu echter heb ik mn Paypal Account wél nodig..
En nu heb ik een vraagje. Ik ga dus geld van mn bankrekening op mn Paypalaccount zetten, om dat geld vervolgens in ponden te versturen. Kan dat uberhaupt, als je geld van je bankrekening in euro's erop zet, om het in ponden te versturen (ik dacht van wel toch?).
En dan, krijg ik onderstaand stukje te zien.

-------------------------------------------------------------------------
To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID , which is used to direct the funds into your PayPal account.

Transfer funds to the following account:

Name on Account:
PayPal International Ltd

PayPal's Account Number:
266566472

Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands


Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.
-------------------------------------------------------------------------

Omdat 'go to your bank' vetgedrukt staat, vraag ik me af of ik dit niet gewoon via internetbankieren kan doen?
Dus een bankgiro invullen, het bedrag dat ik over moet maken, en dan naar rekeningnummer 266566472 tnv PayPal International Ltd te Amsterdam. Met mijn 'bank transfer ID' als onderwerp?

Als dit correct is dan kan ik dat zo snel mogelijk doen, want het duurt een paar dagen voor het geld er op staat dan..

Dus misschien kan iemand even laten weten of dit nou klopt en het gewoon via internet kan..

(Want het gaat niet om een klein bedragje dus ik wil het wel graag in één keer goed doen).
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2006, 11:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat klopt, "gewoon" overmaken
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 11:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Konijn schreef op 24-01-2006 @ 10:37 :
om dat geld vervolgens in ponden te versturen. Kan dat uberhaupt, als je geld van je bankrekening in euro's erop zet, om het in ponden te versturen (ik dacht van wel toch?).
Nare man had laatst een probleem waarbij hij dit niet kon. Je kunt je account dan beter in ponden laten werken, volgens mij

Bij mij kan het overigens wel, maar nieuwe paypal accounts lijken er wat problemen mee te hebben.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht PayPal zonder bank?
hondenfreak
10 29-04-2016 20:06
Werk, Geld & Recht [Paypal] van EUR naar USD
Verwijderd
18 22-01-2006 11:09
Werk, Geld & Recht Betalen op internet zonder creditcard?
Optima
16 10-08-2005 22:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Blanke superieuriteit
AsianDF
500 06-01-2005 14:39
Software & Hardware [Web] PayPal
Verwijderd
29 13-11-2004 12:22
Werk, Geld & Recht Paypal
Chaucus
31 18-09-2004 20:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.