Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2012, 20:32
Sunshine!
Sunshine! is offline
Hallo mensen ik ben 16 jaar en ik hb laatst veel sites bezocht waar mss werk te vinden was maar dat was helaas niet zo en ik bn dringend op zoek naar een studentenjob... heeft iemand misschien enig idee wat ik moet doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2012, 21:06
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Welkom!

Voor topics over werk kun je naar (http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=130)
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 10:59
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
En daar verplaats ik dit topic dan ook heen!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 13:36
Sunshine!
Sunshine! is offline
Dankj!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 07:41
Associated
Avatar van Associated
Associated is offline
Ja ik zoek ook nog een leuke bijbaan..... Alle supermarkten in de omgeving zoeken helemaal niemand...
__________________
Iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt, heeft nog nooit iets nieuws geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 14:58
Sunshine!
Sunshine! is offline
Citaat:
Ja ik zoek ook nog een leuke bijbaan..... Alle supermarkten in de omgeving zoeken helemaal niemand...
Hahaha hetzelfde hier
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 15:24
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Is de horeca niets? Geen leuke cafeetjes of restaurants in de buurt? Anders probeer je het bij winkels die gevoelig zijn voor de komende feestmaanden en de uitverkoopperiode, bij ons (groot warenhuis) worden nu al extra mensen aangenomen en ingewerkt vanwege komend prijzencircus.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 18:28
Sunshine!
Sunshine! is offline
Citaat:
Is de horeca niets? Geen leuke cafeetjes of restaurants in de buurt? Anders probeer je het bij winkels die gevoelig zijn voor de komende feestmaanden en de uitverkoopperiode, bij ons (groot warenhuis) worden nu al extra mensen aangenomen en ingewerkt vanwege komend prijzencircus.
Ik heb sommige winkels in de buurt al geprobeert maar die zoeken iemand voor een vast contract maar er is wel een hotel dicht bij mij en daar heb ik het nog niet geprobeert dus ik ben van plan om dat woensdag te gaan doen. Bedankt voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 17:45
Sunshine!
Sunshine! is offline
Het is toch niks geworden bij dat hotel... ik vroeg of ze nog mss werk hadden om aftewassen of zo ma daarvoor hebben ze al blijkbaar vaste mensen... :\
Met citaat reageren
Oud 26-09-2012, 08:53
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Ga eerst bedenken wat je wel en niet wil. Zo kun je een hoop banen al wegstrepen, maar wees niet té kritisch. Bedenk je wel dat je een baan zoekt waarbij geen opleiding is vereist. Ga eens de stad in en kijk rond, welke winkels lijken je leuk bijvoorbeeld?

Uitzendbureaus / sites voor banen zijn niet zo happig op 16-jarigen, omdat je nog vrij jong bent en nog naar school moet. Je bent daarom niet erg flexibel en dat zoeken zij juist wel (da's niet jouw schuld). Bovendien heb je nog het voordeel gewoon winkels binnen te stappen of bedrijven op te bellen, wat heel normaal is bij jouw leeftijd.

Heb je een selectie, ga dan daarvoor op pad, of bellen. Focus je niet op één bedrijf of baan, dan valt het tegen als je een nee te horen krijgt. Heb je er meer, dan kun je door naar de volgende. Zorg wel dat je gemotiveerd overkomt, niet dat je per sé 'moet' werken van jezelf. Scheelt een hoop in de indruk die je achterlaat!

Als laatste: vraag ook rond in je omgeving. Wellicht heeft of weet iemand een baan voor een paar uur per week of een zaterdag. Via-via aan een bijbaan komen is vaak ook een handige manier.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 20:12
Sunshine!
Sunshine! is offline
Citaat:
Ga eerst bedenken wat je wel en niet wil. Zo kun je een hoop banen al wegstrepen, maar wees niet té kritisch. Bedenk je wel dat je een baan zoekt waarbij geen opleiding is vereist. Ga eens de stad in en kijk rond, welke winkels lijken je leuk bijvoorbeeld?

Uitzendbureaus / sites voor banen zijn niet zo happig op 16-jarigen, omdat je nog vrij jong bent en nog naar school moet. Je bent daarom niet erg flexibel en dat zoeken zij juist wel (da's niet jouw schuld). Bovendien heb je nog het voordeel gewoon winkels binnen te stappen of bedrijven op te bellen, wat heel normaal is bij jouw leeftijd.

Heb je een selectie, ga dan daarvoor op pad, of bellen. Focus je niet op één bedrijf of baan, dan valt het tegen als je een nee te horen krijgt. Heb je er meer, dan kun je door naar de volgende. Zorg wel dat je gemotiveerd overkomt, niet dat je per sé 'moet' werken van jezelf. Scheelt een hoop in de indruk die je achterlaat!

Als laatste: vraag ook rond in je omgeving. Wellicht heeft of weet iemand een baan voor een paar uur per week of een zaterdag. Via-via aan een bijbaan komen is vaak ook een handige manier.

Ja ik zal het in ieder geval proberen!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Werk zoeken als je 15 bent.
loes.wajoooh
19 07-08-2018 22:08
Werk, Geld & Recht Nieuw werk zoeken.
Marc4231
1 25-10-2012 14:47
Werk, Geld & Recht Werk zoeken
roosjuh1988
20 23-05-2011 08:42
Werk, Geld & Recht Werk zoeken en aankomende zomervakantie
Goldfish
30 17-04-2007 16:00
Werk, Geld & Recht werk zoeken tijdens ziekte
Parrhasis
11 20-02-2005 16:42
Werk, Geld & Recht Werken om te leven, leven om te werken?
Martin
12 15-04-2003 19:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.