Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2013, 07:53
lanastar
Avatar van lanastar
lanastar is offline
heey,

ik wil een folderwijk gaan lopen.
ik ben 13 jaar.

ik heb een paar vraagjes:
-waar kan je je het beste aanmelden?
-kun je je bv. ook bij 2 of 3 websites aanmelden?
-hoeveel verdient t ongeveer?
-moet je het op een dag voor een bepaalde tijd bezorgen?
-gaat het met school als je soms tot half 5 moet en pas 10 over 5 thuis bent?

dat waren mijn vragen, hopelijk kan iemand hier antwoord opgeven en zijn/haar ervaring met een folderwijk delen.

xxx
lana
__________________
the sea is my home... the ocean is my life... the water is my element....
some times I just will wish that I can be a mermaid....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2013, 10:13
Verwijderd
Je kan je bij meerdere sites aanmelden. Ik heb destijds bij netwerkVSP gelopen, en mijn broer heeft bij Interlanden gelopen. Ik geloof dat de laatste nu niet meer bestaat maar netwerkVSP is vrij groot en bestaat nog steeds. Voor andere sites moet je even zoeken wat er in jouw regio veel gelopen wordt, houdt er rekening mee dat er een wachtlijst kan zijn. Hoeveel het verdient hangt af van de grootte van je wijk en het gewicht van de folders. Er geldt een basisbedrag (gebaseerd op het aantal huizen) en daarnaast is er nog gewichtstoeslag, afhankelijk van het gewicht van je folders en dit verschilt dus per week. Ik kreeg ergens tussen de 10.50 en 13.50 als ik het mij goed herinner. Ik was ongeveer 2 uurtjes met mijn wijk bezig (in het begin veel langer, maar je leert je wijk steeds beter kennen en dan gaat het sneller). Ik mocht mijn folders op maandag of dinsdag lopen, maar ze moesten dinsdag uiterlijk 19.00 bezorgd zijn en ik mocht nooit (ook op maandag niet) na 19.00 bezorgen. Ik woon ook een aardig eindje van school, dus het was wel eens half 6 voordat ik thuis was, maar dit was wel te doen. Als je dan meteen gaat heb je op maandag nog 1.5 uur en dinsdag ook, en als jij om half 8 nog een folder in de brievenbus gooit worden ze heus neit boos. Als je in een niet al te christelijke omgeving woont zou je eventueel ook kunnen proberen om op zondag te lopen als je ze dan al hebt, dat heb ik ook een enkele keer gedaan en nooit problemen mee gehad.


Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 11:21
lanastar
Avatar van lanastar
lanastar is offline
Heel erg bedankt voor je reactie survivingrabbit
__________________
the sea is my home... the ocean is my life... the water is my element....
some times I just will wish that I can be a mermaid....
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 15:09
Verwijderd
Geen probleem!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 11:39
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
NetwerkVSP heb ik ook voor bezorgd en is inderdaad een fijne organisatie.
Alles is altijd goed geregeld.
Je moet daar alleen wel 14 voor zijn, maar inschrijven kan volgens mij al op je 13de.
In de vakanties zijn er altijd wel mensen die inval zoeken voor hun wijk dus probeer eens te vragen aan mensen die je kent met een folderwijk of ze nog inval nodig hebben, dan doe je er wat ervaring mee op en waarschijnlijk mag je dat wel als 13 jarige doen.
Verder zijn er altijd de lokale krantjes en dat verschilt volgens mij echt per organisatie of je op je 13de of 14de mag beginnen, je kunt je altijd op meerdere websites inschrijven.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Folderwijk
lotuss
5 25-08-2013 22:20
Werk, Geld & Recht Folderwijk
TheRemonie
7 25-04-2013 20:42
Werk, Geld & Recht Folderwijk
stiro536
6 28-03-2013 17:10
Werk, Geld & Recht minimum jeugdloon en folderwijk??
Verwijderd
4 25-10-2010 10:52
Werk, Geld & Recht Folderwijk
Postan
23 25-10-2007 18:20
Werk, Geld & Recht Folderwijk
Yreas
10 11-03-2007 20:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.