Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2016, 20:42
JHK
JHK is offline
Hallo allemaal!

Ik ben een 19-jarige jongen en ik zit er over na te denken om te solliciteren bij de kruidvat in de buurt.

Alleen heb ik geen idee wat ik moet invullen onder het kopje ''motivatie'', ik heb namelijk nog nooit gewerkt en heb hier dus geen ervaring mee.

Kunnen jullie me helpen een paar zinnen te formuleren zodat ik aangenomen zou worden?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2016, 20:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom wil je daar werken? En waarom bij de Kruidvat en niet ergens anders? Wat kan jij ze bieden?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2016, 22:29
JHK
JHK is offline
''Waarom wil je daar werken?''

De enige reden waarom iedereen wilt werken: GELD. Maar als je dat zegt nemen ze je natuurlijk niet aan, dus ik moet weten wat ik precies moet zeggen.

''En waarom bij de Kruidvat en niet ergens anders?''

Omdat ik geen zin heb om in een supermarkt te werken.

''Wat kan jij ze bieden?''

Genoeg. Die vacatures van hun staan al maanden, dus blijkbaar hebben ze mensen nodig en dan kunnen ze niet kieskeurig zijn.




Maar denk je dat je me hiermee kunt helpen of niet?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2016, 23:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Probeer eens voor jezelf te bedenken wat zij graag zouden horen. Waarom zou jij Kruidvat een boeiende winkel vinden? Welke talenten heb jij die je tijdens je werk kunt gebruiken?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-08-2016, 15:32
JHK
JHK is offline
''Probeer eens voor jezelf te bedenken wat zij graag zouden horen.''

Echt zo'n politiek correct antwoord. Ik heb geen idee, als ik het wist zou ik het niet vragen.

''Welke talenten heb jij die je tijdens je werk kunt gebruiken?''

Ik wil als vulploegmedewerker gaan werken, daar heb je niet echt talenten voor nodig. Zeg jij het maar.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2016, 15:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Talenten niet maar goede eigenschappen wel, ben je iemand die altijd op tijd komt of juist niet, ben je netjes of perfectionistisch of juist een rommelkont? Ben je klantvriendelijk?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2016, 17:33
JHK
JHK is offline
Alle 3 ja. Heb veel goede eigenschappen, ik zou zelf geen reden kunnen bedenken waarom ze mij niet zouden aannemen. Weet alleen niet wat ik bij motivatie moet zetten.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2016, 17:48
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Alle 3 ja. Heb veel goede eigenschappen, ik zou zelf geen reden kunnen bedenken waarom ze mij niet zouden aannemen. Weet alleen niet wat ik bij motivatie moet zetten.
Dat je een nette winkel waar klanten zich prettig voelen en kunnen vinden wat ze zoeken fijn vindt en dat je daaraan wil bijdragen, of zoiets.

Dit soort dingen kun je vast echt wel zelf bedenken aan de hand van Elin3 en Daantje hebben gezegd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen SOS Hulp voor een brief in het Duits
Hulpnodig
2 22-03-2014 19:02
Werk, Geld & Recht Tips Sollicitatie Mediamarkt nodig!
Fearion
7 26-06-2013 21:57
Werk, Geld & Recht Hulp nodig bij solliciteren?
Online Coach
4 15-12-2009 19:10
Werk, Geld & Recht mensen die al ervaring hebben met solliciteren?
Houseparty21
21 11-03-2007 21:49
Werk, Geld & Recht Een paar sollicitatie vraagjes
Verwijderd
7 29-04-2006 19:35
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.