Oud 08-04-2017, 21:50
forexking
forexking is offline
Hoi allemaal,

Ik ben sinds 2 maanden begonnen met rijlessen, mijn instructeur zegt dat ik nu echt mijn theorie moet halen om verder te kunnen gaan.

Nou ben ik al 3keer gezakt. ene keer zak ik op plaats op de weg en andere keer ben ik weer gezakt op gevaar herkenning .

Een vriendin van mij heeft haar theorie in 1 dag gehaald, door z'n theoriecursus te volgen. Op haar advies heb ik me ook opgegeven voor een cursus dag er word beweerd dat je in 1 dag zult slagen voor je theorie.

mijn vraag aan jullie is, zijn er hier ook andere die een dag cursus hebben gevolgd en is dit een ideale manier om snel je theorie te halen? En wie kan mij goeie tips vertellen over de theorie?

a.s Maandag heb ik de cursus met aansluitend het examen bij het CBR.

Laatst gewijzigd op 09-04-2017 om 19:55. Reden: Reclame is niet toegestaan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2017, 21:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heel veel succes. Zorg dat je die dag zelf goed uitgeslapen bent zodat je je optimaal kunt concentreren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-04-2017, 09:41
forexking
forexking is offline
Bedankt,

Jongens ik ben gister geslaagd voor mijn autotheorie in 1 dag geweldige cursus gehad 32 kandidaten en iedereen geslaagd, er waren zelfs een aantal die met 0 fouten waren geslaagd. SUPER! blij.

En nu eindelijk door gaan met praktijk examen.

trouwens voor de gene die nog geen autotheorie heeft gehaald wil ik best een handje helpen om dit in 1x te halen bij

zo helpen we elkaar een beetje. word het leven ook wat makkelijker voor ons allen

Laatst gewijzigd op 11-04-2017 om 15:14. Reden: Ga weg met je reclame
Met citaat reageren
Oud 30-11-2017, 10:24
JeffreyKlijn
JeffreyKlijn is offline
Gisteren ook geweest naar een eendaagse theoriecursus en ik ben meteen GESLAAGD! Wel vroeg opgestaan en na de cursus meteen naar het CBR om examen te doen.

Laatst gewijzigd op 30-11-2017 om 15:06. Reden: Reclame
Met citaat reageren
Oud 04-04-2018, 13:36
:>
:> is offline
Tja slagen kan ook als je discipline en kennis hebt om thuis te leren, en dan bedoel ik echt leren, niet dood het boek doorlezen / kijken.

Wat ik voor stel voor toekomstige mensen:

- neem een weekendje om heel t boek door te nemen
- maak de opdrachten erbij
- maak zelf een samenvatting van elk onderdeel in het boek
- doe verschillende gratis online theorie testen, ga er niet voor betalen.. is geld verspilling. kijk uit want sommige laten je achteraf betalen, het maken is dan gratis..
- laat iemand anders het boek door bladeren en over verschillende dingen vragen aan je stellen, bijvoorbeeld maximale uitsteek van spullen uit een kofferbak, afmetingen/afstanden enzo, snelheden, situaties oplossen.. de onderdelen die je moeilijk vind gewoon opnieuw doornemen.
- En dan de maandag na het weekend je examen doen, goed uitslapen!

Bespaart een hoop geld op cursussen enzo, plus je zult het mogelijk beter kunnen toepassen want sommige cursussen zijn echt alleen maar gericht op het "CBR examen halen" en niet op "de stof weten en beheersen en kunnen toepassen".

Dit is iig wat ik heb gedaan om in 1x de theorie te slagen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2018, 15:22
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Gisteren ook geweest naar een eendaagse theoriecursus en ik ben meteen GESLAAGD! Wel vroeg opgestaan en na de cursus meteen naar het CBR om examen te doen.
Succes hoor, hiermee leer je de toets omzeilen. Je bent een fucking idioot als je hier blij mee bent en de weg op gaat.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-04-2018, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Succes hoor, hiermee leer je de toets omzeilen. Je bent een fucking idioot als je hier blij mee bent en de weg op gaat.
Niet mee eens. Als het ondermaats is dan merkt de examinator dat ook nog wel. Zoiets kan prima op één en dezelfde dag.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2018, 16:22
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Niet mee eens. Als het ondermaats is dan merkt de examinator dat ook nog wel. Zoiets kan prima op één en dezelfde dag.
Werkelijk..? Erg vreemd dat je dit soort technieken wel ziet zitten.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 04-04-2018 om 16:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Slipcursus
Qimm
29 16-02-2011 20:35
Werk, Geld & Recht Kans op schadevergoeding?
MTpower
17 22-08-2009 23:31
Verkeer & Vervoer Nieuw rijexamen vanaf 1 januari 2008 ingevoerd
coopergirl
40 03-10-2007 13:49
Muziek Leeft ie wel of niet?
Ivon*
26 08-07-2006 15:53
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59
Levensbeschouwing & Filosofie de perfecte ideologie; is de ideale staat mogelijk?
sublime
248 22-02-2002 18:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.