Oud 23-09-2002, 13:21
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Ik was een beetje aan het rondsurfen op de site van @home en kwam het volgende bericht tegen:

Citaat:
[SIZE=1,5]Extra pc's


@Home heeft besloten om de dienst Extra pc's niet langer aan te bieden. Het is dus niet meer mogelijk om een extra pc aansluiting aan te vragen voor je thuisnetwerk. Voor meer informatie hierover kun je in de Help kijken.

Als je op dit moment al gebruik maakt van Extra pc’s verandert er niets. Je kunt gewoon gebruik blijven maken van de extra computernamen. Als je deze extra computernamen niet meer wilt gebruiken, moet je even contact opnemen met de Helpdesk.

---

Thuisnetwerk
Het is nog wel mogelijk om een thuisnetwerk aan te leggen. In plaats van met extra computernamen kan het ook op andere manieren. Op internet zijn verschillende goede bronnen met informatie hierover. In de Help kun je hierover meer lezen.

Let er wel op dat het opzetten en configureren van een thuisnetwerk zeer complex is. Doe het alleen als je een grondige kennis van computers en van netwerken hebt. Als je problemen ondervindt met je thuisnetwerk kan @Home je geen ondersteuning bieden. @Home ondersteunt alleen de eerste pc, zoals je ook kunt lezen in de Algemene voorwaarden. Als je een tweede of derde computer hebt aangesloten op @Home, dan is dat je eigen verantwoordelijkheid en je eigen risico. Je kunt wel bellen naar de Helpdesk als de eerste pc met een goed ingestelde computernaam rechtstreeks op het kabelmodem is aangesloten en de andere pc’s uit het thuisnetwerk zijn los gekoppeld.
[/SIZE]
Ook verwijst @home naar een pagina op het internet waar precies staat uitgelegd hoe je je verbinding kan delen. Zal dit besluit van @home een kettingreactie veroorzaken bij de andere aanbieders van kabelinternet? @home staat nu immers toe om een thuisnetwerk aan te leggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2002, 13:29
Diez
Avatar van Diez
Diez is offline
Das al 2 maanden bekend joh....
__________________
ik ben nieuw hier jah, ennuh..Ik ken de regels niet :$
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 14:04
Verwijderd
Kettingreactie of niet, toestaan of niet, wat zal t verschil zijn?

Zouden er daadwerkelijk mensen zijn die nu nog denken dat 't niet mag, en daarom DUS niet via een thuisnetwerk hun internetverbinding maar niet gaan delen?
De mensen die hier bij belang hebben, doen het toch wel/hebben het toch alwel gedaan.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 14:23
Verwijderd
Ok, ik wilde dus een extra naam aanvragen voor mijn xbox... Dat gaat dus niet meer? Moet ik nu een router aan gaan schaffen ipv een HUB?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 14:26
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
spawn again schreef:
Ok, ik wilde dus een extra naam aanvragen voor mijn xbox... Dat gaat dus niet meer? Moet ik nu een router aan gaan schaffen ipv een HUB?
nee, je kan gewoon een hub gebruiken maar dan moet je wel je PC instellen als server.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 15:34
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Oud nieuws
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 19:31
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
eeuhm
wake up gast..
heb je winterslaap gehoude ?

weet je al dat windows xp uit is ?
en dat s.com forum sinds lange tijd nieuwe forum software draait ?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 19:52
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Volgens mij is dat al wel langer dan 2 maanden zo, een jaar ofzo
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 21:44
LB06
LB06 is offline
Ja en bij andere providers zoals Chello heb je nooit de mogelijkheid gekregen een 2e IP te gebruiken en moest je het wel via NAT oid doen (niet dat dat erg is hoor, moet je alleen wel wat gaan poortmappen). Geen reden tot klagen dus voor de @homers, aangezien ze toch al een snellere verbinding hebben als wij hier bij Chello.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Netwerk] Netwerk aanleggen
dafelix
10 16-03-2004 00:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.