Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 21:25
BlueSkyraider
Avatar van BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Simpel eigenlijk. Welke is het goedkoopst?

Ik wil een prepaid kaart aanschaffen omdat ik voor een goeie maand lang een vakantiejob heb in Nederland. Welke neem ik het best?

Natuurlijk zal er wel es gebeld of gsmst worden naar België.
En daar zit ook inbellen in bij een belgische internetprovider.

Oh ja, mocht er iemand van dit forum aan de jachthaven wonen van Terneuzen en een breedband verbinding hebben. Dan kom ik wel effe met m'n draadloze router af.

thx alleszins
__________________
^^Is a DeviantArt'er... | Liefde is een kriebel in de buik waar je niet aan kunt krabben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 22:13
Rhaa.N'eeH
Avatar van Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Ik heb Vodafone !
En die is heel goed.. Altijd bereikbaar en je krijgt veel extraa's joh ! .. Dus die zou ik nemen.. Hij is ook niet erg duur.. btw ..
__________________
They call me Rhaa'NeeH , Pete.I'm the Queen of Rumba Beat,.. As I go Chick Chikee Boom! Chick Chikee Boom! ©opyright 2003
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 07:43
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
www.bellen.com

Ik geloof dat t-mobile erg goedkoop is. En Tele 2 mobiel.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 09:45
mar87
mar87 is offline
Gewoon Vodafone, dat is gewoon goed.
Altijd bereik. Ze hebben vaak wel leuke acties.
Ik wil in ieder geval nooit iets anders dan Vodafone.
Voor mijn gevoel is dat gewon beter dan T-mobile of Tele2 oid.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 16:31
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ik zou niet naar de goedkoopste kijken met prepaid, dat ontloopt elkaar namelijk weinig. ik zou eerder kijken naar het beste bereik. en dat zijn vodafone en kpn. en omdat ik kpn vreselijk vind, zou ik vodafone nemen.

je kunt ook kijken naar de geldigheidsduur van het beltegoed, ik geloof dat er eentje is die onbeperkt geldig is ofzo. moet je even zoeken.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 16:32
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
of naar de opwaardeer bonnen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:58
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
of je woont in de randstad en het maakt opeens niets meer uit
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 18:11
@Moon
@Moon is offline
Nou volgens hebben Vodafone en KPN het beste bereik, mssn dat Vodafone ietsjes goedkoper is dan KPN.
Maar T-Mobile is het goedkoopste maar ook het slechtste, die zou ik als ik jou was niet nemen, die heeft namelijk een heel slecht bereik.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 18:14
jeffry
Avatar van jeffry
jeffry is offline
Citaat:
@Moon schreef op 19-07-2003 @ 19:11:
Maar T-Mobile is het goedkoopste maar ook het slechtste, die zou ik als ik jou was niet nemen, die heeft namelijk een heel slecht bereik.
heb nog nooit zonder bereik gezeten met t-mobile
__________________
Het leven is te kort om te discussiëren, dus heb ik altijd gelijk
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 18:31
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
@Moon schreef op 19-07-2003 @ 19:11:
Nou volgens hebben Vodafone en KPN het beste bereik, mssn dat Vodafone ietsjes goedkoper is dan KPN.
Maar T-Mobile is het goedkoopste maar ook het slechtste, die zou ik als ik jou was niet nemen, die heeft namelijk een heel slecht bereik.
t-mobile is niet het slechtst, telfort (o2) is VEEL slechter en dutchtone kan er ook weinig van.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 19:18
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ach...de minste dekking is 96% en de hoogste is iets van 99%.(of enkeletienden hoger)
Zoveel ontloopt het elkaar niet.

Ik heb met zowel Dutchtone(Orange) en Ben(T-Mobile) goede ervaringen.
Dus mensen die doen alsof je daar nooit bereik mee hebt moeten niet zo zeuren.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 22:05
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 19-07-2003 @ 20:18:
Ach...de minste dekking is 96% en de hoogste is iets van 99%.(of enkeletienden hoger)
Zoveel ontloopt het elkaar niet.

Ik heb met zowel Dutchtone(Orange) en Ben(T-Mobile) goede ervaringen.
Dus mensen die doen alsof je daar nooit bereik mee hebt moeten niet zo zeuren.
Dat heb ik iig nooit gezegd.

Nee, je kunt op zich ook wel kijken naar service oid. Ik vond die van Ben altijd wel goed, ik vond de abo's van Ben ook wel goed, maar ik weet niet hoe dat nu met T-Mobile zit (zou op zich hetzelfde moeten zijn gebleven). Service van Vodafone vind ik ronduit goed, die van KPN zeeeeeeeeer slecht. O2 heb ik geen goed woord voor over, Orange (Dutchtone) ziet er goed uit, maar ken ik verder niet (volgens mij is daar je beltegoed wat langer 'houdbaar' enzo, maar dat weet ik niet zeker, kan ook wel bij T-Mobile zijn).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 01:37
BlueSkyraider
Avatar van BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Nou ik heb het prepaid kaartje maar een maand nodig. namelijk in augustus. En ik blijf altijd op dezelfde plaats. En ik denk niet dat ik zoveel zal kunne profiteren van acties en zo.

Maar ik zal dan wel gewoon vodafone (=Libertel??) nemen.
__________________
^^Is a DeviantArt'er... | Liefde is een kriebel in de buik waar je niet aan kunt krabben.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 08:52
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
BlueSkyraider schreef op 20-07-2003 @ 02:37:
Nou ik heb het prepaid kaartje maar een maand nodig. namelijk in augustus. En ik blijf altijd op dezelfde plaats. En ik denk niet dat ik zoveel zal kunne profiteren van acties en zo.

Maar ik zal dan wel gewoon vodafone (=Libertel??) nemen.
Vodafone was libertel, ja.

Succes!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 09:01
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Ook al heb je al min of meer gekozen... Ik heb Dutchtone gehad en het bereik was best goed, het viel iig zelden weg (ja, onder de grond ed, maar goed, das ook wel logisch). Nu heb ik (weer) KPN (Hi-Prepay) en dat vind ik toch eigenlijk tot nog toe het beste. M'n zusje heeft volgens mij T-mobile...en das niks, valt vaak weg, doet raar, enz.

(= Leonoor)
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 23:15
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Citaat:
ekki schreef op 19-07-2003 @ 23:05:
Dat heb ik iig nooit gezegd.

Nee, je kunt op zich ook wel kijken naar service oid. Ik vond die van Ben altijd wel goed, ik vond de abo's van Ben ook wel goed, maar ik weet niet hoe dat nu met T-Mobile zit (zou op zich hetzelfde moeten zijn gebleven). Service van Vodafone vind ik ronduit goed, die van KPN zeeeeeeeeer slecht. O2 heb ik geen goed woord voor over, Orange (Dutchtone) ziet er goed uit, maar ken ik verder niet (volgens mij is daar je beltegoed wat langer 'houdbaar' enzo, maar dat weet ik niet zeker, kan ook wel bij T-Mobile zijn).
Dat bedoel ik.
Ik heb 2 jaar bij Dutchtone gezeten, toen 1 jaar ben en nu Orange.
De Abonnementsvorm die ik nu heb bevalt me(o.a. onbepertk meenemen van overgebleven euro's) en tis een belbundel waar ik alles van kan doen dus niet belminuten. En belgarantie.(als ze wegvallen in een gesprek krijg je een minuut van hen gratis)
Verder was de service in t verleden bij Dutchtone erg goed.(nieuwe telefoon gekregen toen het beeldscherm zonder enige toedracht niet meer goed functioneerde, zonder veel gezeur, alleen ff langs de Dutchtone winkel gegaan, alles laten zien en toen kreeg ik een nieuwe geleverd)
En de sevice is bij KPN een stuk minder heeft m'n pa ondervonden.
Met Prepaid was er "gefraudeerd" met de tegoedkaarten(gewoon lukraak nummers ingetoetst en geluk gehad waarschijnlijk, maar diegene die dat nummer op z'n kaart heeft baalt) en toen deden ze best moeilijk over het bijschrijven van het beltegoed bijv.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 14:52
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
jeffry schreef op 19-07-2003 @ 19:14:
heb nog nooit zonder bereik gezeten met t-mobile
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:49
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ik heb O2 (eerst telfort), heb nog nooit wat anders gehad en nooit problemen gehad met bereik. Ik heb echt gewoon altijd bereik...

Ik zou zelf nooit voor KPN (HI) gaan omdat je dan met een SMS-tegoed werkt... En dat lijkt me behooorlijk irritant..!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.