Oud 13-10-2003, 15:21
Sentingua
Sentingua is offline
He mensen,

Mijn vriendin is biseksueel, hier heb ik helemaal geen problemen mee. Nu heeft ze een ander bi meisje leren kennen, en ze zijn beide best wel gek op elkaar. Ik heb al een paar keer tegen haar gezegd dat ik haar vrij laat in experimenteren, het is immers een deel van haar leven, en dat kan en mag ik haar niet afnemen. Dat zal en wil ik ook nooit doen.

Ik heb haar dus ook gezegd dat als ze met dat meisje wil experimenteren dat ook zeker mag en dat ik er niks op tegen heb. Maar nu wil ze eigenlijk met dat meisje een relatie net als met een goede vriendin, alleen dan dat ze af en toe wat doen met elkaar expirimenteren.

Ik weet niet meer wat ik moet voelen/denken en zeggen. In theorie ben ik het er helemaal mee eens, alleen doet mijn gevoel best wel pijn als ik er aan denk. Ik wil haar niet kwijt raken en wil ook absoluut niet dat we elkaar niet meer kunnen vertrouwen enzo.
Ik vind het dus ook niet erg dat ze bi is.

Ook in dat meisje heb ik vertrouwen, en ik vind haar ook aardig enzo. Maar dat is mijn kant en dat geeft niet echt, het gaat om mijn vriendin.

Maar het lijkt mij nogal moeilijk om te denken dat er een deel is van haar wat ik niet zal kennen, waar ik niks van weet en wat verborgen voor mij is. Terwijl ik trouw aan haar ben en blijf en dat wilt ze ook, uitgaan met vrienden alleen is wat anders, maar ik ga niet vreemd ofzo.

Dankje als je dit hebt gelezen, en please help me
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.

Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 15:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2003, 15:53
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik vind eigenlijk dat als je partner bisexueel is dat het nog geen reden is om 'vreemd te gaan'.
Bisexuele mensen kunnen zich toch ook aan één persoon binden, zij moet alleen kiezen wat ze wil, een jongen of een meisje.
Ik zou het iig niet accepteren.
Heel leuk dat ze de keuze heeft tussen 2 geslachten, maar maak die keuze dan ook, of niet en ga geen relatie met iemand aan.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 15:54
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 13-10-2003 @ 16:53:
Ik vind eigenlijk dat als je partner bisexueel is dat het nog geen reden is om 'vreemd te gaan'.
Bisexuele mensen kunnen zich toch ook aan één persoon binden, zij moet alleen kiezen wat ze wil, een jongen of een meisje.
Ik zou het iig niet accepteren.
Heel leuk dat ze de keuze heeft tussen 2 geslachten, maar maak die keuze dan ook, of niet en ga geen relatie met iemand aan.
maar ze heeft nog nooits iets met een meisje gedaan
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 16:05
DaWeZ
DaWeZ is offline
Maar ze wil 't toch doen?
Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat ze moet kiezen en ik zou er zeker niet mee instemmen om haar een beetje te laten experimenteren bij een meisje. Maakt toch niet uit of ze bi is? dan hoeft ze toch niet gelijk met een meisje te gaan...? (en jou er dan nog es bij...)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 16:10
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Ik vind het wel onzettend knap van je, dat jij dat allemaal goed vind. Dat zou ik dus nooit kunnen. Maar wat is precies je vraag? Ik denk dat het normaal is, dat het je pijn doet, als je aan dat andere meisje denkt. Verder denk ik ook dat zo´n vrije relatie bijna nooit echt werkt. Er is dan altijd wel iemand die het moeilijk krijgt....

Maar dat is mijn mening..
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 16:31
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 13-10-2003 @ 16:53:
Ik vind eigenlijk dat als je partner bisexueel is dat het nog geen reden is om 'vreemd te gaan'.
Bisexuele mensen kunnen zich toch ook aan één persoon binden, zij moet alleen kiezen wat ze wil, een jongen of een meisje.
Ik zou het iig niet accepteren.
Heel leuk dat ze de keuze heeft tussen 2 geslachten, maar maak die keuze dan ook, of niet en ga geen relatie met iemand aan.
wou precies hetzelfde zeggen
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 16:53
Deathflower
Deathflower is offline
hm heb etzelfde gehad ongeveer
ik ben biseksueel en wou idd toch een keer iets met een meisje doen...ik heb toen eerst voor mezelf duidelijk gesteld dat ik nooit iets zonder mn vriend wou, want dat zou ik (nog steeds) niet eens kunnen. dus hebben we er toen een triootje van gemaakt, alleen moet je wel erg veel geluk hebben om iemand te vinden die dat ook wilt, en je moet et zelf natuurlijk ook willen!
t was voor ons iig een mooie oplossing van et probleem, je relatie moet er echter heel goed voor in elkaar zitten anders gaat t niet goed. bij ons is dus wel alles goed gegaan, en ik wil opzich nog best wel eens iets met een meisje doen (graag zelfs ), maar ik doe nix zonder mn vriend!
__________________
*~*With Pink Sour Plastic Mouth*~*
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
buzzin schreef op 13-10-2003 @ 16:21:
Terwijl ik trouw aan haar ben en blijf en dat wilt ze ook
Hypocriet. Als zij mag aanklooien dan mag jij dat ook, en dat mag dan niet van het geslacht afhangen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 17:17
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
als tegenactie: ga experimenteren met een schaap
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 17:17
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik kan me voorstellen dat ze eens iets met een meisje zou willen proberen, maar ze kan toch nooit naast jou nóg een relatie hebben, alleen dan met een meisje? Als je zoiets doet krijg je altijd jalouzie lijkt mij. Misschien is het een idee om zoals hierboven staat iets met zijn 3en te doen? En als ze dan toch nog steeds naast jou iemand anders wil hebben, dan zou ik als ik jou nog maar eens goed nadenken of jullie relatie dan wel kan blijven. Ik zou aan zoiets helemaal kapot gaan!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 17:42
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ik zou het er eerst eens met haar over hebben, en in ieder geval vertellen dat je d'r wat moeite mee hebt. Kijk, dat ze eens alleen met dat meisje wil expirimenteren, okay, dat zou ik als ik in die situatie zat helemaal niet erg vinden. Maar op regelmatige basis alleen met haar sex hebben is IMHO compleet wat anders, dan komt er meer bij kijken dan alleen 'lust'.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 18:46
poesiefox
poesiefox is offline
Oei, ik zou dat moeilijk vinden, mijn partner delen met een ander, zelfs al is het geen meisje. Voor een bi sexueel maakt dat namelijk geen verschil. Ik zou het als een bedreiging ervaren.

Hoe je het ook wendt of keert, ze zijn gek op elkaar en gaan regelmatig vrijen: dat levert een band op. Zelfs al willen ze geen relatie, willen ze niet met elkaar verder, en houdt ze meer van jou dan van wie of wat dan ook, ze heeft een intieme band, die normaal alleen voor die partner is, met een ander.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 20:10
Verwijderd
Zoiets is ontzettend moeilijk.

Om me heen heb ik wel soortgelijke situaties gezien. Een jongen die zijn vriendin vrijliet in experimenteren met een meisje, precies als jij, zodat ze ook dat deel van zichzelf kon leren kennen. Zij heeft het echter uitgemaakt en is ervandoor gegaan met dat meisje.

Ook andere mensen, waarbij het meisje bi is. Zij laten elkaar echter volledig vrij, een open relatie dus. Zij mag experimenteren, maar hij ook...

Als je maar op jezelf blijft letten en zorgt dat je niet ongelukkig wordt van je relatie en je voornamelijk kut voelt wat de hele situatie betreft.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 20:13
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Het is en blijft vreemdgaan, biseksueel of niet. MIsschien dat jij het niet erg vind, maar ik zou mn vriendin toch niet vreemd laten gaan.

Dat verhaal over 'dat mag en kan ik haar niet afnemen' is flauwekul. Ze gaat vreemd, punt.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 20:23
meddle
Avatar van meddle
meddle is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 13-10-2003 @ 21:13:
Het is en blijft vreemdgaan, biseksueel of niet. MIsschien dat jij het niet erg vind, maar ik zou mn vriendin toch niet vreemd laten gaan.

Dat verhaal over 'dat mag en kan ik haar niet afnemen' is flauwekul. Ze gaat vreemd, punt.
voila.
Ik vind het flauwekul van jongens die hun bi-vriendin vrij laten om te experimenteren. Je experimenteert toch ni met iemand anders (meisje of jonge) als je al een relatie hebt? Er komen toch alleen maar problemen van. Als je bi bent, kies je ofwel voor een jongen ofwel voor een meisje, punt uit. Je gaat niet met beide geslachten een relatie aan.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 20:26
Sentingua
Sentingua is offline
Dank jullie wel voor jullie top reactie echt waar...

Ik ben bij haar geweest en heb met haar gepraat we hebben gezegd dat ik haar vrij laat in experimenteren, maar als ik merk dat de relatie eronder lijd, dan ja, dan is het voor mij duidelijk... het is dan voor mij namelijk over. En als ze bi is, dan vind ik dat ze moet kiezen voor haar seksualiteit of voor mij... Dat klinkt misschien heel dom, maarja, denk dat er niks anders opzit, en hier voel ik mij goed bij. Ze wil trouwens niet verder gaan dan zoenen/knuffelen..

en ik hoop dat jullie mij nog steeds blijven helpen
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 20:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 13-10-2003 @ 21:13:
Dat verhaal over 'dat mag en kan ik haar niet afnemen' is flauwekul. Ze gaat vreemd, punt.
Niks punt. M'n ex heeft een keer gezoend met een vriendin van haar, vind ik helemaal prima. Ze mag ook best meer doen, zolang ze kwa liefde maar 100% van mij is. Trio's zijn prima te bespreken, een keer sex met een meisje om het te proberen ook, maar een 'sexrelatie' met een meisje gaat me te ver, dat is niet meer alleen voor de sex.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 20:42
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
meddle schreef op 13-10-2003 @ 21:23:
Je experimenteert toch ni met iemand anders (meisje of jonge) als je al een relatie hebt?
Euh, wel? Sex met iemand van het andere geslacht buiten je relatie is geen experimenteren natuurlijk, dat is gewoon buiten de deur neuken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-10-2003, 20:44
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-10-2003 @ 21:41:
Niks punt. M'n ex heeft een keer gezoend met een vriendin van haar, vind ik helemaal prima. Ze mag ook best meer doen, zolang ze kwa liefde maar 100% van mij is. Trio's zijn prima te bespreken, een keer sex met een meisje om het te proberen ook, maar een 'sexrelatie' met een meisje gaat me te ver, dat is niet meer alleen voor de sex.
ik vind seks een ander verhaal, omdat ik het dan wel op vreemd gaan vind lijken
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 20:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
buzzin schreef op 13-10-2003 @ 21:44:
ik vind seks een ander verhaal, omdat ik het dan wel op vreemd gaan vind lijken
Iets dat je in overleg doet, is per definitie geen vreemdgaan lijkt me?

Je moet voor jezelf uitmaken of jij het er mee eens bent. Als jij dus tegen bent, moet je dat haar zeggen, en dan moet zij een keuze maken. Persoonlijk zou ik d'r gewoon van profiteren magoed
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 20:56
Verwijderd
Voor een keertje zou ik dat in jou situatie niet zo erg vinden, maar om dat nou regelmatig plaats te laten vinden... In een relatie is het naar mijn mening belangrijk dat je dingen deelt (ook lichamelijke dingen), die alleen van jullie samen zijn, ik zou me daar echt helemaal niet lekker bij voelen als ze zoiets regelmatig doet. Het feit dat ze dat met iemand doet die van haar eigen geslacht is is dan niet meer relevant.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 21:20
Verwijderd
Grappig, ik heb met mijn vriend een soortgelijke discussie gehad over dus mij en een meisje of hij met een jongen, nu zijn we beiden absoluut niet bi maar we begonnen dus een beetje eerst als een geintje over een trio, en daarna begon het wat serieuzer over dat veel jongens wel eens een trio zouden willen met twee meisjes etc. Nou goed ikzelf vind het helemaal niet vies of vreemd om na te denken over een ander meisje maar ik zou het dus nooit doen. Ik ben wel nieuwsgierig maar mn vriend zou veel te jaloers zijn en het trekt me ook niet zo... nah goed mijn punt is dus dat JIJ wel trouw moet zijn maar zij mag rotzooien met een meisje... dat is gewoon niet helemaal eerlijk! Als jij je er zo naar en in de war over voelt kun je haar dat gewoon vertellen.
Is het niet zo dat als je bi bent je op beiden geslachten verliefd kunt worden? Als ik jou was zou ik me behoorlijk aan de kant gezet voelen en het dus totaal niet goed vinden, jij bent tenslotte haar vriend en ze is voor jou gegaan, bi of niet ze hoort bij jou... als ze met anderen experimenteren wil dunkt me niet dat ze klaar is om te kiezen voor een jongen of een meisje...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 21:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 13-10-2003 @ 22:20:
Is het niet zo dat als je bi bent je op beiden geslachten verliefd kunt worden?
Nogal afhankelijk van je definitie. Voor mij is biseksueel dat je seks wilt hebben met beide geslachten, niet dat je daar ook perse verliefd op moet worden.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 13-10-2003 @ 22:30:
Nogal afhankelijk van je definitie. Voor mij is biseksueel dat je seks wilt hebben met beide geslachten, niet dat je daar ook perse verliefd op moet worden.
Ah okey, ik neem meestal het gay-zijn voor verliefd kunnen worden op iemand van hetzelfde geslacht, en bi dat je verliefd kunt worden op beiden. In dat geval moet ik mijn post wijzigen want ik ga er dus vanuit dat buzzin's vriending bisexueel is en dus hotel de botel kan worden op een meisje of een jongen.
Mocht dat niet het geval zijn dan is het wat anders maar dan ben ik nog steeds van mening dat zijn vriendin zou moeten kiezen omdat je niet zomaar van twee walletjes kunt eten omdat hij zich dr lullig onder voelt ookal vind hij het goed. Ik vind dat je zoiets alleen kunt doen als beide partijen er voor de volle 100% achter staan. (Experimenteren met anderen dus) En blijkbaar kan hij dr niet voor de volle 100% achterstaan...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 07:02
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 13-10-2003 @ 22:34:
Ah okey, ik neem meestal het gay-zijn voor verliefd kunnen worden op iemand van hetzelfde geslacht, en bi dat je verliefd kunt worden op beiden. In dat geval moet ik mijn post wijzigen want ik ga er dus vanuit dat buzzin's vriending bisexueel is en dus hotel de botel kan worden op een meisje of een jongen.
Mocht dat niet het geval zijn dan is het wat anders maar dan ben ik nog steeds van mening dat zijn vriendin zou moeten kiezen omdat je niet zomaar van twee walletjes kunt eten omdat hij zich dr lullig onder voelt ookal vind hij het goed. Ik vind dat je zoiets alleen kunt doen als beide partijen er voor de volle 100% achter staan. (Experimenteren met anderen dus) En blijkbaar kan hij dr niet voor de volle 100% achterstaan...
Zoals ik al eerder melde heb ik er met haar over gepraat, en ben ik ook voor mijzelf tot de conclusie gekomen dat experimenteren of ze het is niet erg is, mits het de relatie niet stuk maakt.. begin ik dat te voelen.. jah dan is het snel... over. Maar als ze weet wat ze is dan zou ik haar toch willen vragen om en keuze te maken...
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2003, 10:13
poesiefox
poesiefox is offline
Het gevaar voor jouw relatie zit hem niet in de sex, Buzzin. Het zit hem in het gevoel dat zij er bij heeft.

De ergste vorm van ontrouw is die van het hart, niet die van het lichaam.

Het schijnt te kunnen hoor, mensen die van twee mensen tegelijk kunnen houden. Als ze bij de een zijn, zijn ze 100 % van die persoon, en als ze bij de ander zijn geldt hetzelfde.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 10:23
Verwijderd
Ik heb iets gemist. Ze is biseksueel, 'dus' mag ze van jou gewoon vreemdgaan? Mag jij dat dan ook? Zo niet, dan lijkt me dat toch geen erg evenwichtige relatie...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 11:03
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik persoonlijk zou dat echt niet kunnen. Als ik een partner heb moet die ook alleen voor mij gaan en niet ook nog iemand anders dr naast bij " nodig" hebben.

Maargoed jij hebt de keuze gemaakt dat t wel kan. Je kunt verwachten dat als je je vriendin laat experimenteren dat ze op een gegeven ogenblik meer wil. Als jij het daar niet mee eens bent moet je haar dat duidelijk maken, kan zij zich niet aanpassen dan moet je misschien maar eens even heel goed gaan nadenken of je wel een gelijkwaardige relatie hebt..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 12:04
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
miro schreef op 14-10-2003 @ 12:03:
Ik persoonlijk zou dat echt niet kunnen. Als ik een partner heb moet die ook alleen voor mij gaan en niet ook nog iemand anders dr naast bij " nodig" hebben.

Maargoed jij hebt de keuze gemaakt dat t wel kan. Je kunt verwachten dat als je je vriendin laat experimenteren dat ze op een gegeven ogenblik meer wil. Als jij het daar niet mee eens bent moet je haar dat duidelijk maken, kan zij zich niet aanpassen dan moet je misschien maar eens even heel goed gaan nadenken of je wel een gelijkwaardige relatie hebt..
Die vraag komt later pas, zij moet er eerst zelf achterkomen of ze het is, en als ze het is dan weet ze voor welke keuze ze staat

en zoals ik al melde we hebben het niet over seks, enkel over een zoen!

Citaat:
poesiefox schreef op 14-10-2003 @ 11:13:
Het gevaar voor jouw relatie zit hem niet in de sex, Buzzin. Het zit hem in het gevoel dat zij er bij heeft.

De ergste vorm van ontrouw is die van het hart, niet die van het lichaam.

Het schijnt te kunnen hoor, mensen die van twee mensen tegelijk kunnen houden. Als ze bij de een zijn, zijn ze 100 % van die persoon, en als ze bij de ander zijn geldt hetzelfde.
ik begrijp goed dat het gevaar daar in zit, maar ze moet er eerst eens achter komen of ze het is, dan zien we verder, en voor welke keuze ze dan staat dat weet ze al.
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 12:05
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-10-2003 @ 21:41:
Niks punt. M'n ex heeft een keer gezoend met een vriendin van haar, vind ik helemaal prima. Ze mag ook best meer doen, zolang ze kwa liefde maar 100% van mij is. Trio's zijn prima te bespreken, een keer sex met een meisje om het te proberen ook, maar een 'sexrelatie' met een meisje gaat me te ver, dat is niet meer alleen voor de sex.

Ik vind dat gewoon niet kunnen. Als je zo graag wil experimenteren, doe het dan als je geen relatie hebt. Ik vind gewoon dat je bij de persoon moet blijven waar je wat mee hebt.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 12:06
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 14-10-2003 @ 13:05:
Ik vind dat gewoon niet kunnen. Als je zo graag wil experimenteren, doe het dan als je geen relatie hebt. Ik vind gewoon dat je bij de persoon moet blijven waar je wat mee hebt.
zoenen vind ik niet erg, het gaat om het houden van principe, en daar heb ik met mijn vriendin het heel goed overgehad
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 12:08
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
biseksualiteit is geen excuus om iemand erbij te hebben

zeg dan dat je het alleen toestaat als jij mee mag doen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 12:09
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 14-10-2003 @ 13:08:
biseksualiteit is geen excuus om iemand erbij te hebben

zeg dan dat je het alleen toestaat als jij mee mag doen
die reacties beginnen langzamerhand een beetje debiel te worden, aangezien als je dat zegt echt niet weet waar je over praat

maar gaat verder... en graag ontopic en fatsoenlijk...
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 12:10
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
buzzin schreef op 14-10-2003 @ 13:09:
die reacties beginnen langzamerhand een beetje debiel te worden, aangezien als je dat zegt echt niet weet waar je over praat
nou rustig hoor

dan had je ook niks hier moeten posten
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 12:39
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 14-10-2003 @ 13:10:
nou rustig hoor

dan had je ook niks hier moeten posten
was misschien iets té overreacted, maarja, het is niet leuk weetje als met zoiets zit en dan zoiets leest
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 13:13
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
buzzin schreef op 14-10-2003 @ 13:06:
zoenen vind ik niet erg, het gaat om het houden van principe, en daar heb ik met mijn vriendin het heel goed overgehad

als jij daar goed mee overweg kan is het natuurlijk geen probleem, maar ik zou dat niet kunnen.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say

Laatst gewijzigd op 14-10-2003 om 13:15.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2003, 13:14
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 14-10-2003 @ 14:13:
als jij daar goed mee overweg kan is het natuurlijk geen probleem, maar ik zou dat kunnen.
zou jij dt ook kunnen of juist niet?
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 13:16
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
buzzin schreef op 14-10-2003 @ 14:14:
zou jij dt ook kunnen of juist niet?
juist niet, sorry, tikfoutje
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 13:18
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 14-10-2003 @ 14:16:
juist niet, sorry, tikfoutje
np

maarja het kan ook nog wat anders zijn... mijn vriendin word thuis nogal benadeeld enzo... en heeft al ooit geroepen om zelfmoord te plegen.. niet gedaan (gelukkig).. maar zou dit geen schreeuw om aandacht zijn?..
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 13:33
Verwijderd
ik vind het überhaupt een beetje vreemd dat je haar toestaat met andere meisjes te expirimenteren. Jij bent toch haar vriend? Ze heeft toch voor jou gekozen? Het feit dat ik hetero ben wil toch ook niet zeggen dat ik met meerdere mannen tegelijkertijd mag aanklooien? Als ze wil expirimenteren om erachter te komen wat ze wil en hoe het is, moet ze geen relatie aangaan met iemand...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 13:49
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
buzzin schreef op 14-10-2003 @ 14:18:
np

maarja het kan ook nog wat anders zijn... mijn vriendin word thuis nogal benadeeld enzo... en heeft al ooit geroepen om zelfmoord te plegen.. niet gedaan (gelukkig).. maar zou dit geen schreeuw om aandacht zijn?..
Een schreeuw om aandacht? Ik mis de link even tussen 2 partners en een schreeuw om aandacht
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 14:40
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 14-10-2003 @ 14:49:
Een schreeuw om aandacht? Ik mis de link even tussen 2 partners en een schreeuw om aandacht

1: ze word thuis benadeeld en krijgt niet echt veel aandacht
2: ze heeft al geroepen dat ze zelfmoord wou plegen maar heeft het niet gedaan (gelukkig)

ik ga ook geen link leggen, maar ze er ff een andere oorzaak naast
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
lareno schreef op 14-10-2003 @ 14:33:
ik vind het überhaupt een beetje vreemd dat je haar toestaat met andere meisjes te expirimenteren.
Dat is afhankelijk van of je dat expirimenteren als bedreigend ervaart. Ik zie een meisje niet als 'concurrent' zolang het bij gewoon een paar keer experimenteren blijft. Maar ik zie biseksueel dan ook redelijkg escheiden van verliefd worden. Ik zou best wat met een jongen kunnen doen, maar zou nooit verliefd worden op jongens, en mijn voorkeur gaat ook heel erg sterk uit naar meiden.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:39
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-10-2003 @ 16:21:
Dat is afhankelijk van of je dat expirimenteren als bedreigend ervaart. Ik zie een meisje niet als 'concurrent' zolang het bij gewoon een paar keer experimenteren blijft. Maar ik zie biseksueel dan ook redelijkg escheiden van verliefd worden. Ik zou best wat met een jongen kunnen doen, maar zou nooit verliefd worden op jongens, en mijn voorkeur gaat ook heel erg sterk uit naar meiden.
jij bent zelf ook bi? of wat het gewoon een situatie schets?
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:43
Verwijderd
Dus zij mag vreemdgaan omdat ze bi is? En jij niet omdat je geen bi bent? Ik vind dat zo'n onzin. Je hebt toch een relatie met een persoon, niet met een geslacht. Ik snap nog steeds niet waar mensen het rare idee vandaan halen dat je vreemd mag gaan als je bi bent, omdat je nou eenmaal op twee verschillende geslachten valt? Dan zou je dus én een vriendin én een vriend mogen hebben ofzo?

Zij heeft een relatie met jou en dat ze bi is wil niet zeggen dat ze ook maar even een (seks)relatie mag hebben met een meisje..

Nouja ik weet niet hoe ik het goed moet verwoorden, maar het feit dat je bi bent geeft je niet 2 keer zoveel rechten ook al heb je wel 2 keer zoveel mogelijke slachtoffers..

Jij hoeft dat niet te pikken hoor! Zij moet gewoon trouw zijn aan jou. En zo niet, dan mag jij ook lekker het bed in duiken met een ander meisje. Je bent immers hetero, dus je kunt best twee verschillende meisjes leuk vinden..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:45
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 14-10-2003 @ 16:43:
Dus zij mag vreemdgaan omdat ze bi is? En jij niet omdat je geen bi bent? Ik vind dat zo'n onzin. Je hebt toch een relatie met een persoon, niet met een geslacht. Ik snap nog steeds niet waar mensen het rare idee vandaan halen dat je vreemd mag gaan als je bi bent, omdat je nou eenmaal op twee verschillende geslachten valt? Dan zou je dus én een vriendin én een vriend mogen hebben ofzo?

Zij heeft een relatie met jou en dat ze bi is wil niet zeggen dat ze ook maar even een (seks)relatie mag hebben met een meisje..

Nouja ik weet niet hoe ik het goed moet verwoorden, maar het feit dat je bi bent geeft je niet 2 keer zoveel rechten ook al heb je wel 2 keer zoveel mogelijke slachtoffers..

Jij hoeft dat niet te pikken hoor! Zij moet gewoon trouw zijn aan jou. En zo niet, dan mag jij ook lekker het bed in duiken met een ander meisje. Je bent immers hetero, dus je kunt best twee verschillende meisjes leuk vinden..
hoewel ik je wel begrijp, vind ik het met mijn gevoel oke, als ze door te zoenen met een meisje experimenteerd dat ook bi is te weten of ze het zelf is... als ze het is.. dan is de keuze aan haar
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:46
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
buzzin schreef op 14-10-2003 @ 13:39:
was misschien iets té overreacted, maarja, het is niet leuk weetje als met zoiets zit en dan zoiets leest
Daarbij, zo gek is die opmerking niet.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:49
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-10-2003 @ 16:46:
Daarbij, zo gek is die opmerking niet.
das waar, maar ik heb geen zin om mijn relatie te verneuken door een trio
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:49
Verwijderd
Ik denk eigenlijk dat ze ook niet echt zelfmoord wil gaan plegen en alles 1 grote schreeuw om aandacht is.
Vertel je haar wel genoeg dat je van haar houdt etc?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:51
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
perseus schreef op 14-10-2003 @ 16:49:
Ik denk eigenlijk dat ze ook niet echt zelfmoord wil gaan plegen en alles 1 grote schreeuw om aandacht is.
Vertel je haar wel genoeg dat je van haar houdt etc?
you bet... ik zeg haar vaak dat ik van haar hou, en dan niet gewoon bot van "ik hou van je"maar het vooral laten merken door de kleine dingen, en geef ook wel eens cadeus enzo

ze zegt ook zeker wel dat ze dat weet
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.

Laatst gewijzigd op 14-10-2003 om 15:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin heeft steeds minder interesse
wessel01
1 05-06-2016 23:05
Liefde & Relatie Ze praten slecht over mijn vriendin
Merle1997
11 25-11-2015 19:25
Liefde & Relatie ik mag mijn vriendin niet meer zien...
heelo
35 21-10-2015 14:06
Liefde & Relatie ik snap mijn vriendin niet helemaal
mdac
26 20-02-2010 15:11
Liefde & Relatie Mijn vriendins aanstaande vriendin?
Senang
17 02-05-2005 15:29
Psychologie brief aan mijn mentrix
light fighter
25 30-01-2004 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.