Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2004, 19:24
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Ik ben een jaartje geleden een keer naar de huisarts gegaan omdat ik mijn voorhuid niet naar achter kreeg. Toen hij zag dat ie in slappe toestand wel heel makkelijk over de eikel ging zei hij dat er niks aan de hand was en dat ik gewoon rek oefeningen moest gaan doen als ie stijf was.
Opzich heeft het ook wel geholpen en is het wel mogelijk om de voorhuid naar achter te trekken.
Met het probleem is dat het dan toch gaat knellen. Ik weet ook niet precies welk gedeelte nou precies de voorhuid is.

Want je hebt zeg maar helemaal boven een soort tuutje. Dat is ook meer rood/roze gekleurd.
Daaronder komt dan de gewone huid. Maar is het eerste stukje huid samen met dat tuutje de voorhuid?
Bij mij is het nu zo dat dat tuutje heel makkelijk mee rekt. Dat is geen probleem om die over de eikel te trekken. Maar het stuk huid wat daar net onder zit lijkt wel te smal te zijn. Op dat punt knelt het zeg maar.
Als je het even heel overdreven omschrijven ziet het er dan als volgt uit; je hebt gewoon een ontblote eikel waar de penis dus onder aan de eikel vrij breed is. Dan wordt de penis helemaal bij elkaar getrokken door dat smalle stuk, en dan weer lager bij de penis wordt het weer de normale breedte omdat de huid daar wel gewoon is.

naja, ik wil dus even precies weten welk gedeelte nou onder de voorhuid valt. En als dat stuk smalle huid waar ik het over heb niet bij de voorhuid hoort, kan je dat dan wel gewoon oprekken? Gewoon door het maar verder naar beneden proberen te trekken. Of gaan er dan scheurtjes in de huid komen? (of gaat de huid juist groter worden door die scheurtjes? )


beetje veel vragen maar hoop dat jullie me willen helpen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 21:56
Verwijderd
Gewoon het 'losse velletje' aan de penis; dus zowel het 'tuutje' helemaal aan 't uiteinde, als de huid die om de eikel zit.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.