Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
schoonmaakwerk, betaald prima, maar als die voorman nog een keer zeikt dat iets wat brandschoon is niet goed gedaan is dan sta ik niet meer voor mezelf in. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Moeten de mensen die zelf dan kopen? ![]() Krijgen ze gewoon bij ons maar ok.... Ik werk voor de 3e zomer bij een verzorgingshuis op de groepsopvang. Is wel oke werk, ok ok na 200 x hetzelfde zinnetje te hebben gehoord waar je ook nog op moet antwoorden wordt je wel lichtelijk gek maar ach ![]() Leuke collega's al zijn de meesten stukken ouder en het verdiend lekker ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik heb sowieso nog een maand ontslagtermijn en heb besloten om hen de gelegenheid te geven om iemand anders te kunnen vinden, dus ik stop per 1 oktober. Hoop dan ook weer een nieuw baantje te hebben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaie kledingissues en bruidsjurken#1799 Miekje* | 500 | 22-03-2013 18:38 | |
Psychologie |
Hoe ben jij echt? Sagana | 46 | 07-06-2007 01:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[casus] Fantôme | 3 | 19-04-2005 10:04 | |
Films, TV & Radio |
Onze nieuwe film is uit: rage of the streetfighter Verwijderd | 78 | 29-09-2003 07:07 | |
Werk, Geld & Recht |
TPG-post Spydogez | 14 | 30-06-2003 08:51 | |
Werk, Geld & Recht |
Krantenwijk Vlooienband | 35 | 11-01-2003 18:01 |