Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2004, 16:46
Romie
Romie is offline
hallo...

nou..hmm..hoe zal ik es beginnen, nouja mijn collega en ik willen graag iets organiseren, soort van personeels-uitje...andere jaren werd er altijd elke zomer een bbq georganiseerd, maar dit jaar dus niet, omdat er haast nooit iemand komt.

paar maand geleden werd er een uitje naar een disco georganiseerd, ook al zo`n flop. dus nu willen we echt eens iets wat Echt leuk is.

dus, wij hadden bedacht : een spooktocht, of een dropping. dat leek ons het leukste, en anders uit eten ofzo, maar wel dat je niet aan tafel vast gekluisterd zit. maar b.v. een lopend buffet, of zo`n restaurant waar spelletjes te doen zijn.

ik werk trouwens in een bakkerij, ik ben zelf 16, dan hebben we nog een stuk of 4 van een jaar of 19/20, en een paar in de leeftijd van 36 tot 50 ongeveer.

dus, maar nu vroeg ik me af, wat vinden jullie van ons ULTIEME idee of hebben jullie nog andere ideeen?
vertel!
haha, trouwens ik weet niet zeker of dit hier hoort hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2004, 17:06
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Wij zijn een keer naar een westerncowboyrestaurant geweest. Ze hadden daar speciale arrangementen ofzo voor groepen, eerst uitgebreid eten, veel bbq en dergelijke in een buffetvorm. Daarna was er een line dance demonstratie waarbij iedereen na een tijdje meeging doen.. En dan na nog een paar uur zuipen was er zo'n harrie de stier waar iedereen van afviel. Verder gewoon veel zuipen.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 17:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Als ik naar de leeftijden van je collega's kijk vind ik het ook niet zo gek dat die discoavond geflopt is..
Een spooktocht lijkt me nou ook niet iets voor de leeftijden die je noemt en een dropping.. tja, dat ligt aan de personen (mijn collega's zouden dat niet leuk vinden).

Toen wij ooit over een personeelsuitje spraken kwamen de volgende ideeën op:
- Pretpark zoals de Efteling
- Bowlen (klinkt suf, maar is best gezellig met een leuke groep)
- Musical / dinershow
- Andere vorm van theater.

We zijn uiteindelijk wezen bowlen en hebben daarbij zo'n gourmetarrangement genomen. Was echt enorm gezellig en je bent met het gourmetten ook lekker bezig met eten pakken enzo.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 20:15
indewar
Avatar van indewar
indewar is offline
zo'n spooktoch is wel voor alle leeftijden hoor.. dat heb ik wel eens gedaan met mijn (waterpolo)team, een keer midden in het seizoen.
ons team bestaat uit mensen tussen de 16 en 40 jaar ofzo, en iedereen had het naar z'n zin..
daar zat dan ook eten bij.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 20:33
Verwijderd
Citaat:
indewar schreef op 31-07-2004 @ 21:15 :
zo'n spooktoch is wel voor alle leeftijden hoor.. dat heb ik wel eens gedaan met mijn (waterpolo)team, een keer midden in het seizoen.
ons team bestaat uit mensen tussen de 16 en 40 jaar ofzo, en iedereen had het naar z'n zin..
daar zat dan ook eten bij.
Ik denk dat je een sportteam niet kunt vergelijken met mensen die bij een bakkerij werken... Als ik alle (oa waterpolo ) teams waar ik in gespeeld heb vergelijk met mijn excollega's die ik ooit heb gehad bij een bakkerij...dan zie ik mijn teamgenoten idd nog wel een spooktocht doen, maar die collega's niet.

@TS: Als personeelsuitje vind ik karten altijd leuk. Maar misschien kun je beter aan je collega's vragen wat ZIJ leuk vinden? Zij moeten tenslotte mee, toch? Desnoods maak je een briefje met vijf dingen en dan deel je dat uit, dan moeten ze de dingen nummeren van 1 t/m 5 en hetgene dat het hoogste eindigt dat gaan jullie doen. (Of je vraagt het gewoon, maar dan krijg je vaak van die eindeloze discussies.)
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 23:21
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Het probleem schets je al een beetje dat je dus met een relatief kleine groep bent. +/- 10 man zoals ik het opmaak uit je post. Een uitje met 60man (zoals bij veel supermarkten) van de 100 zit er gewoon niet in.
Idd informeer bij je collegas wat zij willen en ga daar eens van uit om dat te doen

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 23:31
hi
hi is offline
hier moet duidelijk gebowld worden
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 09:28
Romie
Romie is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 01-08-2004 @ 00:21 :
Het probleem schets je al een beetje dat je dus met een relatief kleine groep bent. +/- 10 man zoals ik het opmaak uit je post. Een uitje met 60man (zoals bij veel supermarkten) van de 100 zit er gewoon niet in.
Idd informeer bij je collegas wat zij willen en ga daar eens van uit om dat te doen

grtz
ivo
nee we zijn ongeveer met 20 personen, en als ze dan aanhang meenemen het dubbele...ik was de bakkers en de banketbakkers enzo vergeten
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 09:30
Romie
Romie is offline
oja, maar we zijn dus Niet van plan te informeren bij onze collega`s wat zij willen doen. zo word het altijd geprobeerd maar daar komt dus nooit wat van, we maken een papier waarop ze uit 2 dingen kunnen kiezen, of dat ze zelf iets weten en neerzetten.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 11:08
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-07-2004 @ 18:50 :
Als ik naar de leeftijden van je collega's kijk vind ik het ook niet zo gek dat die discoavond geflopt is..
Precies mijn gedachte...

Bowlen is altijd leuk met een groep, of kanoën.
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Romie schreef op 01-08-2004 @ 10:30 :
oja, maar we zijn dus Niet van plan te informeren bij onze collega`s wat zij willen doen. zo word het altijd geprobeerd maar daar komt dus nooit wat van, we maken een papier waarop ze uit 2 dingen kunnen kiezen, of dat ze zelf iets weten en neerzetten.
En dan gaan ze allemaal zelf iets neer zetten en kom je er nog niet uit. Kun je beter van te voren een beetje informeren en er dan 3 dingen oid uitkiezen waar ze dan weer uit kunnen kiezen. Anders blijf je bezig.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:34
Nuck
Nuck is offline
Ons personeelsfeest gaat bestaan uit een dag sporten met heel veel drank
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:33
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Diverse kartcentra bieden hele programma's

Karten,
Lasergamen,
Band verwisselen
Slotrace
Eten

Je kan ook gaan paintballen.

Je hebt ook dingen in de buitenlucht, met fietsen, golven, diverse spellen enz.

Snowworld in zoetermeer doet het ook altijd goed. De uithof in den haag biedt ook van alles.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:14
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
hi schreef op 01-08-2004 @ 00:31 :
hier moet duidelijk gebowld worden
is erg standaard, maar iets anders zou ik hier ook niet weten.


Bij ons (horeca) lijkt het wel of alles geslaagd is, zolang er maar veel drank is.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:19
Verwijderd
Wokken
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 08:51
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 02-08-2004 @ 21:14 :
is erg standaard, maar iets anders zou ik hier ook niet weten.


Bij ons (horeca) lijkt het wel of alles geslaagd is, zolang er maar veel drank is.
Dat geld voor veel bedrijven waar "veel" jongeren werken
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 18:40
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 03-08-2004 @ 09:51 :
Dat geld voor veel bedrijven waar "veel" jongeren werken
en DAT valt bij ons nog wel mee. Gewoon veel mensen van rond de 30, opzich niet echt jong meer.

maar wel leuk om daar als 18jarige straalbezopen mee over straat te rollen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 23:19
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
bowlen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-08-2004, 23:29
Babette
Avatar van Babette
Babette is offline
Wij zijn een x met personeelsuitje naar Alcatraz in Rotterdam geweest! Heeeeel goor eten (zuurkool of andijviestampot ofsoiets was t, maja wel gratis drinken!) maar de sfeer was leuk! En ik werk zelf ook in een bakkerij, en daar werken ook oudere mensen, maar iedereen vond t leuk! Wij waren dan wel met een veel grotere groep maar dat maakt niet uit toggggg

Ook zijn we een x met personeelsuitje naar Antwerpen gegaan, op een boot gegeten, daar was ook een disco op die boot en daar zijn we ook blijven slapen! Suuuuper vet was dat,...maajaa dat kost dan ook wat! Diamond Princess heette die boot..maar okay!

Verder nog geen personeelsuitjes gehad
__________________
Lovin' Every Minute, Just U And Me
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 14:31
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Ik weet niet waar je woont, maar wij zijn ongeveer 2 maanden geleden met ons filiaal van de AH naar een soort van lopend buffet geweest, onder het eten was er dan vermaak door twee mensen. Wij hadden de foudte avond, dus alles was echt fout. Je kon 3 keer opscheppen. Na het eten werden alle tafels en stoelen weggehaald en werd er een soort disco gemaakt. Ik denk dat de muziek enzo in overleg geregeld kan worden. Het is vrij prijzig, maar heeeeel gezellig. Voor meer info kijk op www.feestdorp.nl Onze groep was alleen wel groter, maar met 40 man moet lukken. Heb je alleen het probleem dat iedereen wel een partner ofzo moet meenemen. Ik weet ook niet of het leeftijdsverschil een groot probleem is, bij ons was dat niet het geval.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 22:48
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 04-08-2004 @ 15:31 :
Ik weet niet waar je woont, maar wij zijn ongeveer 2 maanden geleden met ons filiaal van de AH naar een soort van lopend buffet geweest, onder het eten was er dan vermaak door twee mensen. Wij hadden de foudte avond, dus alles was echt fout. Je kon 3 keer opscheppen. Na het eten werden alle tafels en stoelen weggehaald en werd er een soort disco gemaakt. Ik denk dat de muziek enzo in overleg geregeld kan worden. Het is vrij prijzig, maar heeeeel gezellig. Voor meer info kijk op www.feestdorp.nl Onze groep was alleen wel groter, maar met 40 man moet lukken. Heb je alleen het probleem dat iedereen wel een partner ofzo moet meenemen. Ik weet ook niet of het leeftijdsverschil een groot probleem is, bij ons was dat niet het geval.
Jah dat zei ik al eens eerder hier, dat het bij grote bedrijven zoals albert heijn waar ehct veel mensen werken het gewoon veel makkelijker is iets te organiseren
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 21:29
Verwijderd
Wij zijn begin dit jaar eerst gaan skiën en daarna gaan eten bij de Japanner. Ook zijn we begin dit jaar naar Vrienden van Amstel Live geweest (ipv kerstpakket).
Vorig jaar zijn we eerst gaan karten, daarna gaan worstelen in die grote pakken, daarna laser-action en dáárna weer gaan eten in een soort cluedo-restaurant, waar we een moord moesten oplossen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 15:45
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
doe als de scapino! elke werknemer van scapino mag op 10 oktober naar THE WITH EDITION, hier komt direct optreden en volgens mij ook nog mental theo.. dat wordt gaaf..

tip: pak het groots aan, doe het anders samen met een ander bedrijf..
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stakingen busvervoer
Kitten
126 08-07-2007 16:20
Verkeer & Vervoer [Spoor] Dienstregeling 2007/2009
Keyser Saus
47 26-01-2006 13:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Sociale dienstplicht?
~Hadiya~
102 21-11-2004 17:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bommelding Amsterdam CS en Roosendaal
Verwijderd
52 05-04-2004 15:46
Algemene schoolzaken Enquete voor school- AH personeel gezocht
El Kim
16 08-01-2004 17:58
De Kantine Plaats zelf ''nieuws uit je duim''
sans plomb
29 08-10-2003 08:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.