Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2002, 15:51
JuztAGiRl
Avatar van JuztAGiRl
JuztAGiRl is offline
Vraagje aan de meiden eigenlijk;
Als ik mijn schaamhaar scheer dan krijg ik altijd last van rode bultjes enzoo..heeeeel irritant!!
Maar ik weet niet wat er aan kan doen..alles geprobeerd..
jullie misschien tips?
Ennuh..gewoon nieuwschierig..scheren jullie het weg met een mesje of lady-schave?
Gewoon benieuwd wat jullie beter vinden gaan..
Keej Thanx!!!!
__________________
Never be with the one you can live with, be with the one you can't live without.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 15:57
DarkCat
DarkCat is offline
Ik scheer met een mesje en ik heb er weinig last van. Soms wel als ik alles eraf scheer, en dan laat ik het maar weer aangroeien, want als ik dan blijf scheren gaat het volgens mij erg irriteren
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:03
BeertjeM
BeertjeM is offline
hallo!ik ken het heel goed, maar waar scheer jij mee?!gebruik je scheerschuim of gewoon onder de douche met water? ik doe het onder de douche met water en dan krijg ik geen rode bultjes, ik had hier namelijk eerst ook heel erg last van. en ook de manier waarop je het doet is volgensmij wel belangrijk....
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:08
JuztAGiRl
Avatar van JuztAGiRl
JuztAGiRl is offline
Hmz..k gebruik scheerschuim..niej onder de douche geprobeerd nog!! k zal't volgende keer es proberen! thanx! :-)
__________________
Never be with the one you can live with, be with the one you can't live without.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 18:18
lake bodom
lake bodom is offline
ik scheer t niet, krijg er ook bultjes van.. en op je schaamlippen, daar snij je toch zo alles kapot lijkt mij, allemaal sneeen enzo, en volgens mij kan je dat nooit goed wegkirjgen of wel?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 18:39
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
het klinkt misschien raar, maar weet je wat je moet kopen? mesjes van mach3... Ja, ik weet dat die voor mannen zijn, maar die zijn echt veel beter dan die botte ladyshave dingen... scheergel is trouwens beter dan scheerschuim (ik praat nu even uit eigen ervaring) en ik doe er na het scheren altijd een beetje nivea op. Als je het echt helemaal hypo-allergeen wil maken moet je scheergel voor gevoelige huid kopen en dan na het scheren er nestosil (kan je kopen bij drogist, vaag cremetje voor van alles en nog wat, zit in oranje tubetje) op smeren... hielp bij mij echt heel goed...

p.s. let wel goed op met die mach3 dingen, want ze werken dus beter omdat ze veel scherper zijn dan lady shave...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 23:30
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
zeker daarmee scheer ik stiekem mijn snor mee af
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 11:49
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
ik scheer t niet, krijg er ook bultjes van.. en op je schaamlippen, daar snij je toch zo alles kapot lijkt mij, allemaal sneeen enzo, en volgens mij kan je dat nooit goed wegkirjgen of wel?
De meeste meisjes scheren alleen de zijkantjes weg bovenaan Is wel zo netjes als je gaat zwemmen, het staat verzorgd..

En bijknippen is verder ook een goeie optie
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 11:57
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
mijn vriendin harst het altijd zegt ze,wel pijnlijk,maar goed schoon
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 11:59
Verwijderd
Ik heb t nu met een pincet gedaan. Ok, het is even pijnlijk en t duur ook wel errug lang voordat al die haartjes weg zijn. Maar je hebt geen last van rode bultjes en je hoeft het ook niet elke week bij te houden!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 12:06
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Roosje17 schreef:
Ik heb t nu met een pincet gedaan. Ok, het is even pijnlijk en t duur ook wel errug lang voordat al die haartjes weg zijn. Maar je hebt geen last van rode bultjes en je hoeft het ook niet elke week bij te houden!
maar waar haal jij het allemaal weg dan, want bijvoorbeeld boven me schaamlippen, lukt dat wel, maar daarop, dat doet zo ontzettend pijn, dat houk gewoon echt niet uit..

Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 18:11
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
JuztAGiRl schreef:
Hmz..k gebruik scheerschuim..niej onder de douche geprobeerd nog!! k zal't volgende keer es proberen! thanx! :-)
vind je het raar, als ik als jongen mijn kop op die manier scheer dan krijg ik daar ook last van, altijd tijdens of na het doesjen, vooral in de wat gevoeliger 'regionen'
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 19:12
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Je moet het niet vaker dan 1 keer in de week scheren hoor. Doe ik ook niet... Dan gaat het echt super irriteren. Nestosil lijkt mij ook goed spul, ken het goed. Ga het denk ik zelf maar eens gebruiken (: Rooie bultjes zijn irri en ook nog eens lelijk. Op zich moet degene die er naar moet kijken er maar aan wennen want het is gewoon normaal..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 11:19
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
ik heb zo'n Venus-ding, werkt goed dat ding.

k scheer altijd met de haargroei mee, want anders krijg k ook last van rode bultjes. ook ergens gelezen dat je dat het beste kon doen, in de fancy ofzo stond dat. en ook niet te vaak scheren. mesjes moeten ook scherp genoeg zijn anders kun je ook last van rode bultjes krijgen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 15:41
lake bodom
lake bodom is offline
ow misschien helpt ontharingscreme wel, dan snij je je niet, je krijgt geen bultjes, en je haartjes komen weer zachter terug..
misschien gaak dat zelf ook weleens doen..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Afknapper?
Li
75 08-05-2003 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.