Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 20:58
Rosie
Rosie is offline
Dag iedereen,
Ik heb een vraagje.. Ik heb al een aantal maanden een vriend en ik wil wel verder en hij ook wel, maar hij wil ook weer niet. Tis voor mij niet de eerste keer maar voor hem wel, daarom is ie zeg maar beetje terughoudend. Degene met wie ik eerder verder ben gegaan, was een grote fout en betekende niks voor me. Terwijl mijn vriend heel erg veel voor mij betekend.
Hoe moet ik hem zo geruststellen dat hij wel iets durft, want hij wil eigenlijk wel.
Hebben jullie tips..?
Ik heb al gezegt dat het vanzelf wel een keer komt en dat ie niet zoveel er over moet nadenken maar ja. Denken jullie dat ik gewoon meer bij hem moet doen..?

Als vast bedankt..

Groetjes, Rosie
__________________
...TsJaAkkKkaAaA PoWerRrRr......!....
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 21:01
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
als ie der nog niet helemaal zeker van is, zou ik er niet te fel op drukken, dan gaat ie net nimeer willen, begin er n tijdje niet over en daarna vraag je er nog ns naar. dan heeft ie wat tijd gehad om er over na te denken.

xELSx
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 21:27
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
In mijn ogen is het heel simpel:
Niet pushen.

Niet meer over beginnen, niet op aan sturen. Laat hém het regelen. Als hij er aan toe is zal ie er zelf wel mee komen.
Het feit dat hij het rustig aan wil doen geeft aan dat hij het serieus neemt en jouw en de relatie respecteert. Zorg dat dat wederzijds is en geem hem rustig de tijd.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 22:39
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Doorgaan met opgeilen en evt voorspel totdat hij nee zegt......

Als hij zoiets heeft van ik durf de eerste stap niet te nemen, dan laat hij zich misschien agan als jij het initiatief neemt.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 20:35
sunna
sunna is offline
bij mij is het precies andersom
zijn ex was zijn eerste maar grote fout en ik ben nog maagd. we zijn wel al beetje verder gegaan maar ik wil het niet te snel hebben. hij snapt het niet egt. Ik vind dat hij daardoor een beetje te opdringerig is. mijn tip is dus, gewoon wachten...
__________________
u never get a second chance to make your first impression
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 21:24
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Rustig aan doen joh!
Ik weet niet waar jullie dan zijn hoor.. maar als jullie bij zijn ouders thuis zijn snap ik best dat ie wat terug houdender is!

Zelf zou ik VEEL meer durven als me ouders niet in de buurt zijn!
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 23:14
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
kan wel opwindend zijn... en op deze (onze ) leeftijd is er meestal wel iemand thuis....
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 07:33
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
Rosie schreef:
Ik heb al een aantal maanden een vriend en ik wil wel verder en hij ook wel, maar hij wil ook weer niet...Hoe moet ik hem zo geruststellen dat hij wel iets durft, want hij wil eigenlijk wel.
wil hij nou wel of niet? en zegt ie tegen jou dat ie het eigenlijk wel wil of denk jij dat zelf? wat ik niet begrijp is dat als een meisje aangeeft er nog niet klaar voor te zijn dat algemeen gerespecteerd wordt door iedereen. maar als een jongen nog niet verder durft te gaan moeten we hem lekker opgeilen en pushen? huh??? volgens mij klopt dat niet helemaal. als hij er aan toe zou zijn neemt ie zelf toch wel iets meer initiatief lijkt me? ik zou het helemaal bij hem laten liggen en helemaal niks pushen. zodra hij 100% het vertrouwen heeft dat ie niks hoeft te overhaasten of tegen z'n zin hoeft te doen komt het vanzelf sneller lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 12:17
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Ik zou er met hem over praten en uitvinden wat hij nou echt wil, want als hij er nog niet aan toe is kun je hem moeilijk dwingen... Je zult toch echt moeten wachten totdat hij er aan toe is, dan is het voor jullie beide ook het fijnst...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wel of niet doen?
SpeedyMartinos
9 20-04-2013 21:51
Studeren [IBMS] wel of niet doen?
InspirAzn
13 29-05-2010 01:21
Liefde & Relatie Wel of niet stoppen
_anoniem_
24 22-08-2008 15:03
Werk, Geld & Recht Wel of niet solliciteren?
Elmoo
7 16-03-2008 15:50
Levensbeschouwing & Filosofie Later wel of niet kinderen krijgen?
nattyster
21 03-02-2003 10:28
Levensbeschouwing & Filosofie wel of niet leven???
moonchild
13 30-01-2003 11:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.