Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2005, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 27-02-2005 @ 15:51 :
Rick Steiner for beheerder
Advertentie
Oud 28-02-2005, 12:45
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 27-02-2005 @ 15:39 :
Dat lijkt me een nogal kunstmatig en onhaalbaar onderscheid.

Verder wil ik opmerken dat ik niet arrogant ben, maar bot. Dat is iets heel anders vind ik
Ik bedoel dat een FB best mee mag discussieren en een eigen mening mag hebben maar als het op regels aankomt moet de FB deze correct uitvoeren en niet zijn mening laten meespelen.
Oud 28-02-2005, 12:47
Verwijderd
Mischien moeten er gewoon 1 topic zijn waarin islamonderwerpen besproken worden net zoals er een topic is voor het Palestina/israel conflict. Alle andere topics hierover worden gewoon gesloten. Zo krijg je ook geen wildgroei aan sloten op N&A zoals nu het geval is. Er zijn meer gesloten dan open topics.
Oud 28-02-2005, 13:20
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Wat betreft nare man: Ik ken hem absoluut niet maar kom vaak posts van hem tegen op dit forum, en volgens mij zou hij een goede forumbaas zijn. Ik denk dat hij het beleid van scholieren.com goed zou kunnen uitdragen, en zelfs in moeilijke kwesties zoals op N&A ervoor zorgen dat het voor allen blijft wat het moet zijn: een discussieforum.
Oud 28-02-2005, 16:00
Hydrogen
Hydrogen is offline
Van mij mag of nare man of Ranc Forumbaas worden.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Oud 28-02-2005, 16:08
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Het is niet onbekend dat ik graag die positie van FB zou willen bekleden, maar ik denk dat het in dit geval (N&A) beter zou zijn als Nare die positie zou krijgen, aangezien ik gewoon moet toegeven dat hij beter op de hoogte is van vele nieuwsitems en zijn algemene kennis ook groter is.

Verder vind ik het verbazend dat idioten zoals Rafiq wel gebanned werden, maar nog grotere idioten zoals gornetsoaker, deadlocked en nog wat andere minkukels nog vrij rondlopen. Hun bashen was leuk, maar ook dáár is de grap eraf.

Bannen die idioten, óf maak Nare FB!

Maar als er twee FB's worden aangesteld, zou ik het niet erg vinden om die tweede te worden.
Oud 28-02-2005, 17:43
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
deadlock schreef op 27-02-2005 @ 23:32 :
Voor de rest ben ik het wel grotendeels met de TS eens, alleen ik zou alle punten een klein beetje afzwakken, ook het punt waaromniet?. Als je op zijn posts zoekt, dan valt dat allemaal nog wel mee imho. Je hoeft er toch niet met je hand boven de F5 te hangen ofwel.
Nee dat valt niet mee, en daar geef ik iedereen volledig gelijk in hier. Ik ben daar momenteel veel minder dan ik er zou moeten zijn, en de enige reden dat ik er nog wel ben is dat ik al jarenlang er rondloop, en sommige forumspecifieke ervaringen heb die van pas kunnen komen. Als je mijn postaantal en hoeveelheid aanwezigheid vergelijkt met hoe het vroeger was, dan kan ik slechts concluderen dat ik momenteel niet goed functioneer. Wat niet wil zeggen dat ik per direct opstap, maar ik ben het zeker met de kritiek eens.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 28-02-2005, 18:03
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-02-2005 @ 13:32 :


Van de mensen die er hier vóór hebben 'gestemd' heb ik er niet één in mijn MSN-lijst en heb ik met hooguit één ooit een PM uitgewisseld ofzo.

je snapt best wat ik bedoel.

ik stem noch voor, noch tegen jou.
is er hier iemand die voor stemde zonder dat hij jou aardig vond maar alleen om je specifieke kwaliteiten? jij staat toch echt duidelijk aan een bepaalde kant. ik ben ook wel benieuwd waarom je zo graag fb wilt worden eigenlijk.

maar zou je fb worden (beetje dom via deze weg..), alle succes toegewenst .
Oud 28-02-2005, 18:55
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 28-02-2005 @ 19:03 :
is er hier iemand die voor stemde zonder dat hij jou aardig vond maar alleen om je specifieke kwaliteiten?
Ja, ik.
Oud 28-02-2005, 21:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-02-2005 @ 13:32 :


Van de mensen die er hier vóór hebben 'gestemd' heb ik er niet één in mijn MSN-lijst en heb ik met hooguit één ooit een PM uitgewisseld ofzo.
Maar wel gedineerd en op een terrasje gezeten met onder andere mccaine, rollo en mij
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-02-2005, 21:19
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 28-02-2005 @ 17:08 :
Verder vind ik het verbazend dat idioten zoals Rafiq wel gebanned werden, maar nog grotere idioten zoals gornetsoaker, deadlocked en nog wat andere minkukels nog vrij rondlopen. Hun bashen was leuk, maar ook dáár is de grap eraf.
Hmm. Ik kan me niet herinneren dat ik iets gepost heb dat niet kon. Mss was het iets teveel tegen je zere beentje ofzo? Kan je een voorbeeld pm'en waarin ik te ver ging?
Ik respecteer jouw mening, respecteer dan ook die van mij enzo.
Kan me trouwens niet herinneren dat ik door jou gebashed ben. Dan mag je met nogal wat aankomen, voor je mij dat gevoel geeft. Als jij "denkt" dat je bashed, lach ik daar om. Ik heb al 13 jaar lang internet en een jaar of 4 daarvoor mijn eerste BBS gebeld, ik weet dus wel hoe het gaat.

Citaat:
Bannen die idioten, óf maak Nare FB!

Maar als er twee FB's worden aangesteld, zou ik het niet erg vinden om die tweede te worden.
Het kan me geen zier interreseren wie er FB wordt/is zolang ze d'r werk maar doen.
Oud 28-02-2005, 21:21
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 28-02-2005 @ 22:19 :
Hmm. Ik kan me niet herinneren dat ik iets gepost heb dat niet kon. Mss was het iets teveel tegen je zere beentje ofzo? Kan je een voorbeeld pm'en waarin ik te ver ging?
deadlock =/= DEADLOCKED
Oud 28-02-2005, 21:23
Verwijderd
ik trek mijn commentaar in. Sorry RanC
Oud 28-02-2005, 21:24
Verwijderd


Overigens valt die DEADLOCKED ook best mee.
Oud 28-02-2005, 21:26
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
RanC schreef op 28-02-2005 @ 17:08 :
Maar als er twee FB's worden aangesteld, zou ik het niet erg vinden om die tweede te worden.
Ik heb niet de indruk dat we twee nieuwe nodig zouden hebben.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 28-02-2005, 21:28
Donny must die
Donny must die is offline
kwil fb worden
Oud 28-02-2005, 21:32
Verwijderd
Misschien bedoelt RanC die Mr. Hypertext..
Oud 28-02-2005, 21:36
Verwijderd
Nieuwe forumbaas of niet, maakt mij eígenlijk niet zo heel veel uit. Het gaat mij meer om het volgende:
Wat wordt er getolereerd?
Wanneer gaat iemand te ver?
Wat doet een FB daar in het vervolg mee?
Hoe dient een FB zich te "gedragen"?
....
Oud 28-02-2005, 22:07
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
S. schreef op 28-02-2005 @ 22:36 :
Het gaat mij meer om het volgende:
Wat wordt er getolereerd?
Wanneer gaat iemand te ver?
Wat doet een FB daar in het vervolg mee?
Hoe dient een FB zich te "gedragen"?
....
De huidige regels zijn toereikend. Het gaat er meer om of die regels worden gehandhaaft en juist daar schort het. Dan komen we dus weer terug bij tada! de FB's.
Oud 28-02-2005, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 28-02-2005 @ 23:07 :
De huidige regels zijn toereikend. Het gaat er meer om of die regels worden gehandhaaft en juist daar schort het. Dan komen we dus weer terug bij tada! de FB's.
en daar heeft er al een terecht zijn excuses aangeboden, en dat is heel netjes , maar mccaine geeft al aan dat hij bot is, wat eerlijk gezegd rare reacties oplevert, hoe serieus kun je hem nemen.

Eerlijk gezegd verwacht ik hier niks van, want als je een beleidsverandering doorvoert, of een verandering van omgaan met elkaar ( zoals die geloof ik ook op LS is geweest ) zullen er FB's moeten zijn die dat gaan controleren, en daar zie ik dus geen sodemieter van terecht komen
Oud 01-03-2005, 09:00
Graf Bismarck
Avatar van Graf Bismarck
Graf Bismarck is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 28-02-2005 @ 19:03 :

je snapt best wat ik bedoel.

ik stem noch voor, noch tegen jou.
is er hier iemand die voor stemde zonder dat hij jou aardig vond maar alleen om je specifieke kwaliteiten?
Ik.
__________________
Wir Deutsche fürchten Gott und sonst nichts auf der Welt; und diese Gottesfurcht ist es schon, die uns den Frieden lieben und pflegen lässt- Bismarck
Oud 01-03-2005, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 28-02-2005 @ 23:07 :
De huidige regels zijn toereikend. Het gaat er meer om of die regels worden gehandhaaft en juist daar schort het. Dan komen we dus weer terug bij tada! de FB's.
Idd.

Fb's horen hun werk goed te doen en de regels te handhaven. Als ze daar moeite mee hebben dan moeten ze ook geen fb zijn en hun functie neerleggen en overdragen aan een ander die dat wel kan.
Oud 01-03-2005, 18:50
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 28-02-2005 @ 23:28 :
en daar heeft er al een terecht zijn excuses aangeboden, en dat is heel netjes
Zeker, en volgens mij waardeert en accepteert iedereen dat. Maar dat lost de situatie toch niet op?
Oud 01-03-2005, 20:43
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 28-02-2005 @ 22:26 :
Ik heb niet de indruk dat we twee nieuwe nodig zouden hebben.
Jij, Rollo en ik zouden wel kont schoppen.
Oud 01-03-2005, 20:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Veel stemmen voor Nare Man, zag ik. Ben nu wel heel benieuwd welke Forumbazen + hij bedoelde, toen hij zei dat hij niet ging modereren zolang zij nog 'in het zadel zitten'. Ik stel voor datw e diegenen dan eens gauw úit hun zadel wippen.
Oud 01-03-2005, 20:47
Verwijderd
Ik stel met name voor dat we dat niet hier bespreken en dat we vooral niet gaan speculeren over de redenen waarom ik nooit FB ben geweest hoewel er wel draagvlak voor is
Oud 01-03-2005, 22:33
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Ben niet echt tegen, maar heb eigenlijk ook geen reden om voor nare man als fb te zijn

Kunnen er geen verkiezingen gehouden worden?
__________________
Czech us out
Oud 01-03-2005, 22:40
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-03-2005 @ 21:43 :
Jij, Rollo en ik zouden wel kont schoppen.
Zo is het.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 02-03-2005, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-03-2005 @ 21:43 :
Veel stemmen voor Nare Man, zag ik. Ben nu wel heel benieuwd welke Forumbazen + hij bedoelde, toen hij zei dat hij niet ging modereren zolang zij nog 'in het zadel zitten'. Ik stel voor datw e diegenen dan eens gauw úit hun zadel wippen.
Een forumopstand.

Dan krijgen wel de Forum ME achter ons aan.
Oud 03-03-2005, 10:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-03-2005 @ 21:43 :
Veel stemmen voor Nare Man, zag ik. Ben nu wel heel benieuwd welke Forumbazen + hij bedoelde, toen hij zei dat hij niet ging modereren zolang zij nog 'in het zadel zitten'. Ik stel voor datw e diegenen dan eens gauw úit hun zadel wippen.
Er is slecht 1 FB+ waarvan ik niét vind dat die uit het zadel gewipt zou moeten worden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-03-2005, 15:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-03-2005 @ 11:32 :
Er is slecht 1 FB+ waarvan ik niét vind dat die uit het zadel gewipt zou moeten worden.
Dat vind ik wel heel erg drastisch. Over het algemeen vind ik dat de meeste Forumbazen + hun werk goed doen. Maar aan de andere kant kom ik op een heleboel deelfora niet, dus het kan best zijn dat mijn kijk erop wat minder helder is.
Oud 03-03-2005, 15:59
meisje
meisje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-03-2005 @ 16:28 :
Dat vind ik wel heel erg drastisch. Over het algemeen vind ik dat de meeste Forumbazen + hun werk goed doen. Maar aan de andere kant kom ik op een heleboel deelfora niet, dus het kan best zijn dat mijn kijk erop wat minder helder is.
Koen en Tofke_H zijn zeker weten tegen Nare.
Oud 03-03-2005, 16:46
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 03-03-2005 @ 16:59 :
Koen en Tofke_H zijn zeker weten tegen Nare.
Laten we hier alsjeblieft geen grote wie is tegen wie roddeltopic van maken.

Ontopic blijven dus
Oud 03-03-2005, 17:49
Mujahideen
Mujahideen is offline
Please!
Oud 03-03-2005, 19:19
Graf Bismarck
Avatar van Graf Bismarck
Graf Bismarck is offline
Citaat:
makelville schreef op 03-03-2005 @ 17:46 :
Laten we hier alsjeblieft geen grote wie is tegen wie roddeltopic van maken.
Deductie, mijn beste Watson, deductie.
__________________
Wir Deutsche fürchten Gott und sonst nichts auf der Welt; und diese Gottesfurcht ist es schon, die uns den Frieden lieben und pflegen lässt- Bismarck
Oud 03-03-2005, 20:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-03-2005 @ 16:28 :
Dat vind ik wel heel erg drastisch. Over het algemeen vind ik dat de meeste Forumbazen + hun werk goed doen. Maar aan de andere kant kom ik op een heleboel deelfora niet, dus het kan best zijn dat mijn kijk erop wat minder helder is.
Excuses, ik meende eigenlijk gezegd te hebben dat ik vind dat er 2 moeten nokken, de rest mag blijven. Ik snap niet helemaal wat ik nu zei
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-03-2005, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 03-03-2005 @ 18:49 :
Please!
Onegai!
Oud 03-03-2005, 21:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gezondheid!
Oud 03-03-2005, 22:07
Verwijderd
Ik val niet graag in herhaling maar

Citaat:
Ontopic blijven
Oud 04-03-2005, 07:54
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Wat is er nog te on-topic'en?

Moslimforummers voelen zich benadeeld, sommige FB's zijn inactief, etc.

Allemaal behandeld.

Het ligt nu allemaal bij de FBplussers om er iets aan te doen.
Oud 04-03-2005, 08:21
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
verbeter de wereld, begin bij jezelf.
__________________
they really got us by the nezmins
Oud 04-03-2005, 08:57
meisje
meisje is offline
Citaat:
RanC schreef op 04-03-2005 @ 08:54 :
Wat is er nog te on-topic'en?

Moslimforummers voelen zich benadeeld, sommige FB's zijn inactief, etc.

Allemaal behandeld.

Het ligt nu allemaal bij de FBplussers om er iets aan te doen.
Dus mag ik nu spammen?
Oud 04-03-2005, 10:23
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 04-03-2005 @ 08:54 :
Wat is er nog te on-topic'en?

Moslimforummers voelen zich benadeeld, sommige FB's zijn inactief, etc.

Allemaal behandeld.

Het ligt nu allemaal bij de FBplussers om er iets aan te doen.
Nou en misschien heeft er nog iemand inbreng, als alles behandeld is het nog geen reden om dan maar hier onzin te verkondigen als je wilt roddelen maak je maar gebruik van pm of msn, dit is een serieus topic en dat wil ik graag zo houden.
Oud 04-03-2005, 12:09
Verwijderd
Precies!

En bovendien is er nog steeds geen nieuwe forumbaas benoemd op N&A.
Oud 04-03-2005, 12:41
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
oke nare man, ik geef toe .

wie komt er eigenlijk op het idee dat er een nieuwe fb nodig zou zijn?
de huidige fb's gaan er harder tegenaan, de forummers proberen hun gedrag te verbeteren en eerst de balk uit hun eigen oog te halen, en de moslimforummers richten een eigen guerilla verzetsfront op.

en anders moet er even iemand vaart achter zetten, want als allen +ers slapen hebben we er nog niets aan. en dan gaat er ook maar snel een benoeming volgen. iig, als de meeste mensen het er over eens zijn dat er sowieso verandering nodig is. en dat is zo.
Oud 04-03-2005, 13:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
meisje schreef op 03-03-2005 @ 16:59 :
Koen en Tofke_H zijn zeker weten tegen Nare.
daarnaast heeft ie geen blanco strafblad...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 04-03-2005, 14:09
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-03-2005 @ 14:59 :
daarnaast heeft ie geen blanco strafblad...
Nee, dat zou een rol moeten spelen in een mogelijke aanstelling.
McCaine's gedrag zit ook vaak op het randje van de nettidinges.
Maar ach, blijkbaar zijn bans/waarschuwingen net zoals het brandmerken in de barbaarse middeleeuwen.

Eens een forumlastpak, altijd een forumlastpak.
Oud 04-03-2005, 14:16
Verwijderd
Als het gedrag van McCaine, als forumbaas, getolereerd wordt, wat is het probleem met Nare Man dan?
Oud 04-03-2005, 14:27
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
S. schreef op 04-03-2005 @ 15:16 :
Als het gedrag van McCaine, als forumbaas, getolereerd wordt, wat is het probleem met Nare Man dan?
Banman!

Yus!
Oud 04-03-2005, 14:28
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 04-03-2005 @ 15:27 :
Banman!

Yus!
Onzinnig argument!

Jep!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.