Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2005, 19:55
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 08-05-2005 @ 20:38 :
Ah, dus een pagina met 10 grote foto's verspringt meer dan met 20 kleine foto's?
Met andere woorden, de regel heeft een goede achterliggende gedachte..
Maar raakt kant noch wal.
Een pagina met 20 kleine foto's verspringt iig vaker. Daarnaast is het ook nog eens zo dat het niet de bedoeling is dat er 20 foto's van 300kb in een topic komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2005, 20:06
Verwijderd
Maak dan een goede regel ipv zo'n eigenlijk nutteloze regel

En ik kan me niet voorstellen dat mensen 20 links fijner vinden dan een pagina die dan verspringt, want het scheelt een heel hoop klikwerk.
Als ze toch niet willen dat de foto's laden drukken ze toch gewoon op de stop knop van de browser, probleem opgelost.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 20:41
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 08-05-2005 @ 20:26 :
Die regel is er dus om te zorgen dat niet de hele tijd die pagina verspringt tijdens het laden, dat is nl voor mensen met een trage verbindingen niet plezierig.
En dat verspringen is alleen op V&A zo? In fototopics heb je het ook, eigenlijk wel in alle topics waar foto's worden gepost he! Zodra je zo'n topic opent wacht je gewoon even totdat alles geladen is, dan heb je van dat verschrikkelijke verspringen ook geen last.
Als deze regel nou 3 jaar geleden ingevoerd was okay, toen had de helft nog een 56k modem, maar nu heeft zelfs mijn ouderlijk dorp adsl dus het slaat WERKELIJK nergens op! En dat topics met meer dan 10 foto's meteen maar gesloten worden ook niet. Je bent niet voor de leukigheid FB, pas die posts gewoon aan en maak er even een link van.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 14:12
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
upperdepup.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 14:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ken nog een dorp zonder breedband internet
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 15:09
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
oh nou wat goed dat ze voor dat ene dorp nog even die regel gemaakt hebben
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 15:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jules schreef op 19-05-2005 @ 16:09 :
oh nou wat goed dat ze voor dat ene dorp nog even die regel gemaakt hebben
Precies
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 15:36
Verwijderd
Idd. De rekeningen en wachttijden voor een site binnen is, zijn al hoog genoeg als je het zonder breedband moet doen.

Bij een fototopic weet je waar je aan begint, maar in mijn 56K tijd was het de moeite niet eens te proberen het te openen. Ik blijf erbij dat dat niet zo lang geleden is en dat er nog steeds klotedorpen zijn die niet interessant genoeg zijn. Wat menslievend als die mensen maar gewoon pech hebben. Zullen we dan de rekeningen delen? Ik geloof niet dat iemand hier blij zou zijn geweest met mijn rekeningen van 300 euro.

En dat was nog amper een jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 16:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mutant, als je gelezen had, had je ook echt op ons in kunnen gaan.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 16:41
Verwijderd
Ik ga in op de laatste opmerkingen van jullie omdat ik weet hoe irritant het is geweest. De rest bemoei ik me niet zomaar mee omdat 1. het me niet stoort, 2. het het beleid van de fbs aldaar is.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 08-05-2005 @ 21:41 :
En dat verspringen is alleen op V&A zo? In fototopics heb je het ook, eigenlijk wel in alle topics waar foto's worden gepost he! Zodra je zo'n topic opent wacht je gewoon even totdat alles geladen is, dan heb je van dat verschrikkelijke verspringen ook geen last.
Als deze regel nou 3 jaar geleden ingevoerd was okay, toen had de helft nog een 56k modem, maar nu heeft zelfs mijn ouderlijk dorp adsl dus het slaat WERKELIJK nergens op! En dat topics met meer dan 10 foto's meteen maar gesloten worden ook niet. Je bent niet voor de leukigheid FB, pas die posts gewoon aan en maak er even een link van.
Ik presenteer u:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1168693

Als je een beter voorstel hebt of een ander, sta je vrij dat te opperen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 00:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 19-05-2005 @ 17:41 :
Ik ga in op de laatste opmerkingen van jullie omdat ik weet hoe irritant het is geweest. De rest bemoei ik me niet zomaar mee omdat 1. het me niet stoort, 2. het het beleid van de fbs aldaar is.
Je begint over de nadelen van een 56k modem, terwijl daar nou juist vraagtekens bij gezet zijn. Je begint met "idd", terwijl er niets te idden was. Dit is precies waar ik je al vaker op geprobeerd heb te attenderen, ik hoopte eigenlijk dat er over jullie "ik zal er op letten" een keer nagedacht zou zijn. Niet dus.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 08:45
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 19-05-2005 @ 18:12 :
Ik presenteer u:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1168693

Als je een beter voorstel hebt of een ander, sta je vrij dat te opperen.
Waarom geen thumbnails?Zoals bij, tnet, dat ze maximaal 800x600 zijn of gewoon weg kleiner, 640 x 480, als je erop klikt krijg je de hele versie.

Dat zou toch moeten kunnen?
Moeten jullie daar wel natuurlijk op letten
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-05-2005 @ 01:09 :
Je begint over de nadelen van een 56k modem, terwijl daar nou juist vraagtekens bij gezet zijn. Je begint met "idd", terwijl er niets te idden was. Dit is precies waar ik je al vaker op geprobeerd heb te attenderen, ik hoopte eigenlijk dat er over jullie "ik zal er op letten" een keer nagedacht zou zijn. Niet dus.
Ik ging in op jullie sarcasme, goed dat er voor dat ene dorp... Voor diegenen die snel een goede verbinding hadden kan het nogal ver in het geheugen liggen, maar ik herinner de kloterij nog goed. En verder is mijn ervaring met de 56K modems of jouw les niets meer voor in dit topic. En je hoeft me op niets te attenderen hoor, fijn dat je daar moeite in wil steken, maar ik heb er geen behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 11:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-05-2005 @ 09:45 :
Waarom geen thumbnails?Zoals bij, tnet, dat ze maximaal 800x600 zijn of gewoon weg kleiner, 640 x 480, als je erop klikt krijg je de hele versie.

Dat zou toch moeten kunnen?
Moeten jullie daar wel natuurlijk op letten
Vertel, hoe werkt dat?

Ik zal nog even een korte motivatie geven voor het instellen van die regel. Het was niet omdat men vroeger langzame internet verbindingen had, maar gewoon om het feit dat mensen hun topic volproppen met foto's en het overzicht ver te zoeken is. Als je het topic aanklikt verspringt het de hele tijd, enz. Daarbij is gebleken dat het werken met links veel makkelijker is en daarom hebben we er een limiet op gesteld. Bepaalde producten kunnen dan met een foto geshowd worden in het topic en andere gewoon alleen met links.
Ik denk dat we daarmee ook de mensen bevorderen om beter hun best te doen voor hun topic. Populaire artikelen aanduiden met foto's en beter nadenken over welke producten ze plaatsen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 12:29
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Miracle schreef op 20-05-2005 @ 12:19 :
Vertel, hoe werkt dat?
Bij sites als www.imageshack.us worden automatisch codes voor thumbnails aangemaakt. Voorbeeld:



Zo heb je kleine plaatje, zowel qua afmetingen als bestandsgrootte en als je de originele afbeeldingen wilt bekijken kun je er gewoon op klikken.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 12:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-05-2005 @ 10:10 :
Ik ging in op jullie sarcasme, goed dat er voor dat ene dorp... Voor diegenen die snel een goede verbinding hadden kan het nogal ver in het geheugen liggen, maar ik herinner de kloterij nog goed. En verder is mijn ervaring met de 56K modems of jouw les niets meer voor in dit topic. En je hoeft me op niets te attenderen hoor, fijn dat je daar moeite in wil steken, maar ik heb er geen behoefte aan.
EDIT: Laat maar, frustratie alom...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 20-05-2005 om 12:39.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 14:06
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 20-05-2005 @ 13:29 :
Bij sites als [afbeelding]

Zo heb je kleine plaatje, zowel qua afmetingen als bestandsgrootte en als je de originele afbeeldingen wilt bekijken kun je er gewoon op klikken.
En hoe ingewikkeld is dat, als je zelf al ergens een foto hebt staan?
__________________
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 16:55
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
[url=http://link.naar.groot.plaatje.jpg][img]http://link.naar.verkleind.plaatje.jpg[img][url]

Alleen op het laatste / er nog bij doen natuurlijk, bij zowel img als url
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 20-05-2005 @ 17:55 :
[url=http://link.naar.groot.plaatje.jpg][img]http://link.naar.verkleind.plaatje.jpg[img][url]

Alleen op het laatste / er nog bij doen natuurlijk, bij zowel img als url
Dit betekent dus dat iemand wel 2 foto's moet uploaden?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 19:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 20-05-2005 @ 19:50 :
Dit betekent dus dat iemand wel 2 foto's moet uploaden?
Jep, maar dat lijkt me geen probleem als je er toch al meer dan 10 ging plaatsen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 19:45
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik zie het niet zo heel erg zitten. Maar ik ben wel benieuwd wat jullie vinden.
__________________
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 19:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Dus, wat vinden de leden? Liever een maximum grootte van de foto's, en geen limiet of een ruimere limiet. Of liever de regel die we nu hebben: maximaal 10 foto's per topic?
__________________
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 20:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Miracle schreef op 20-05-2005 @ 20:49 :
Dus, wat vinden de leden? Liever een maximum grootte van de foto's, en geen limiet of een ruimere limiet. Of liever de regel die we nu hebben: maximaal 10 foto's per topic?
Weg met de limieten!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-05-2005 @ 21:13 :
Weg met de limieten!
Ik zat eerder aan een gecombineerde regel te denken. Of 10 normale foto's of thumbnails.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 00:17
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 20-05-2005 @ 19:50 :
Dit betekent dus dat iemand wel 2 foto's moet uploaden?
Niet als je het meteen via Imageshack upload. Je krijgt dan verschillende kant-en-klare codes (thumbnail, direct link, hotlink) die je alleen maar hoeft te copy/pasten. Bij een gratis registratie krijg je ook je eigen pagina waar je ge-uploade afbeeldingen opgeslagen zijn.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 01:20
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
idd, imageshack.us heeft hele fijne codes kant en klaar gebrainstormd.

Ik vind Thumbnails prettig werken, zowel in een Vraag en Aanbod topic, als een screenshot topic als een topic met post je foto's van je zelf of jij en je vrienden en andere meuk.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 07:37
Verwijderd
ok, ik zal even overleggen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 20:26
Verwijderd
het gebruik van thumbnails is nu ook toegestaan
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 20:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Zie puntje vijf van de mededeling.
__________________
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 23-05-2005 @ 21:35 :
Zie puntje vijf van de mededeling.
ik zie het staan

*voegt nog ff snel url-tag in*
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 20:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-05-2005 @ 21:37 :
ik zie het staan

*voegt nog ff snel url-tag in*
Je hebt het er zelf neer gezeg aapje.
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 21:23
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Miracle schreef op 23-05-2005 @ 21:39 :
Je hebt het er zelf neer gezeg aapje.
Zeg doos, als ik "jeetje wat handig " post, wil ik zegmaar meer weten over iets, en ben ik niet offtopic bezig en vraag ik ook niet naar een ban. Dus zeik niet zo en ja geef me maar een ban
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 21:43
Verwijderd
Doe nu niet alsof je vanwege 1 post een waarschuwing krijgt.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 22:17
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 25-05-2005 @ 22:43 :
Doe nu niet alsof je vanwege 1 post een waarschuwing krijgt.
Nee dit was mijn laatste waarschuwing omdat ik offtopic blijf posten. Maar eigenlijk post ik af en toe eens een offtopic opmerking zoals iedereen, maarja ik moet er wel voor gewaarschuwd worden want het komt de spuigaten uit hoor
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 22:18
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
he mooi symmetrisch
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jules schreef op 25-05-2005 @ 23:17 :
Nee dit was mijn laatste waarschuwing omdat ik offtopic blijf posten. Maar eigenlijk post ik af en toe eens een offtopic opmerking zoals iedereen, maarja ik moet er wel voor gewaarschuwd worden want het komt de spuigaten uit hoor
Ik kreeg ook zo'n belachelijk mailtje. Ik kots van dat autoritaire gezeik op V&A, inlevingsvermogen is blijkbaar teveel gevraagd.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-05-2005 @ 10:00 :
Ik kreeg ook zo'n belachelijk mailtje. Ik kots van dat autoritaire gezeik op V&A, inlevingsvermogen is blijkbaar teveel gevraagd.
Heb jij ook al zo'n belachelijke nikszeggend ononderbouwde mail gehad?
Join the club..

Hoe meer mensen het krijgen, hoe minder de waarde ervan wordt..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:21
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
********** schreef op 26-05-2005 @ 10:16 :
Heb jij ook al zo'n belachelijke nikszeggend ononderbouwde mail gehad?
Join the club..

Hoe meer mensen het krijgen, hoe minder de waarde ervan wordt..
Dat jij de mail belachelijk, nietszeggend en ononderbouwd vind kan ik niks aan doen. Hij was wel degelijk onderbouwd, maar dat wil jij niet begrijpen. Mag van mij hoor.

De mate van waarschuwen valt best mee en waarschuwingen houden hun waarde wel. Daarna volgt een ban. Een ban wordt toch ook niet minder waard? Beetje onzin lijkt me. Maar als jij er geen waarde aan hecht moet je het zelf weten. Wij modereren gewoon op onze manier.
__________________
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-05-2005 @ 10:00 :
Ik kreeg ook zo'n belachelijk mailtje. Ik kots van dat autoritaire gezeik op V&A, inlevingsvermogen is blijkbaar teveel gevraagd.
Waar moeten wij ons in inleven?
We houden rekening met de TS en met de posters, maar sommige dingen willen we gewoon niet.

Als we weinig doen op V&A is het niet goed en als we wel wat doen dan is het nog niet goed. Wat willen jullie nou?
__________________
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:28
Verwijderd
Als je problemen hebt met de aard van de waarschuwing, bespreek die dan via pm met de fb of neem het naar de bemiddelaar. Allemaal gaan roepen dat je een 'belachelijke' waarschuwing hebt gehad, daar heeft niemand iets aan. Normaal gezien krijg je een waarschuwing niet zomaar.

Het ging om de problemen van V&A, daar is mee aan de slag gegaan heb ik begrepen, thumbnails zijn nu toegestaan, is dit een verbetering, zijn er nog andere punten die storen, buiten dan die waarschuwingen?

Een tijd geleden was er een topic over het beleid op V&A en dat er teveel links enz. gegeven werden en dat het nergens meer op trok, nu zijn er een aantal gemotiveerde fbs mee aan de slag te gaan. En om iets in te perken, zul je gewoon hard moeten optreden tegen alles wat tegen die nieuwe regels ingaat. Daarna kan je pas weer versoepelen.

Dus het is even op de tanden bijten of je gewoon aan de regels houden.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 26-05-2005 @ 10:21 :
Wij modereren gewoon op onze manier.
En dat is juist de fout

Ik ga toch ook niet autorijden op mijn manier, ik rijd auto op een manier dat vreantwoordelijk is.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:47
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 26-05-2005 @ 10:44 :
En dat is juist de fout

Ik ga toch ook niet autorijden op mijn manier, ik rijd auto op een manier dat vreantwoordelijk is.
Jij vindt het beleid van V&A onverantwoord? Misschien een idee dat je aangeeft waar dan volgens jou iets zou moeten veranderen dan alleen maar zeuren dat het niet goed is.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 10:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 26-05-2005 @ 10:28 :
Als je problemen hebt met de aard van de waarschuwing, bespreek die dan via pm met de fb of neem het naar de bemiddelaar. Allemaal gaan roepen dat je een 'belachelijke' waarschuwing hebt gehad, daar heeft niemand iets aan. Normaal gezien krijg je een waarschuwing niet zomaar.
En je dankt dat ik niet in discussie gegaan ben?

Ik blijf erbij dat het belachelijk is, offtopic gaan is iets wat op alle fora gebeurt en ik kan prima inschatten wanneer de TS daar last van heeft of niet. Anders kan een TS er toch ook gewoon wat van zeggen?

Dit is geen beleid, dit is gewoon waarschuwen om maar autoritair te kunnen zijn. Ik zal jullie eens waarschuwen voor alle offtopic reacties.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 10:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-05-2005 @ 10:22 :
Waar moeten wij ons in inleven?
We houden rekening met de TS en met de posters, maar sommige dingen willen we gewoon niet.

Als we weinig doen op V&A is het niet goed en als we wel wat doen dan is het nog niet goed. Wat willen jullie nou?
Je moet je inleven in je forum! Je kunt als FB prima inschatten wanneer een offtopic reactie gewenst of ongewenst is, als je dat niet kunt, moet je geen FB zijn.

Ik vind het prima dat er wat gedaan is aan het beleid op VA, maar dat betekent niet dat je ineens moet gaan regelneuken tot je erbij neervalt! Inleving, het is de belangrijkste taak van een FB.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-05-2005 @ 11:05 :
En je dankt dat ik niet in discussie gegaan ben?

Ik blijf erbij dat het belachelijk is, offtopic gaan is iets wat op alle fora gebeurt en ik kan prima inschatten wanneer de TS daar last van heeft of niet. Anders kan een TS er toch ook gewoon wat van zeggen?

Dit is geen beleid, dit is gewoon waarschuwen om maar autoritair te kunnen zijn. Ik zal jullie eens waarschuwen voor alle offtopic reacties.
Dus in feite moeten we een niet consequent beleid op stellen. Mensen waarvan wij denken dat ze wel weten wanneer ze wel en niet offtopic mogen gaan, mogen offtopic gaan, maar anderen niet. Je kan niet gaan stellen dat je in sommige gevallen wel en anderen niet offtopic mag gaan. Dat weet niemand waar hij aan toe is.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-05-2005 @ 11:07 :
Je moet je inleven in je forum! Je kunt als FB prima inschatten wanneer een offtopic reactie gewenst of ongewenst is, als je dat niet kunt, moet je geen FB zijn.

Ik vind het prima dat er wat gedaan is aan het beleid op VA, maar dat betekent niet dat je ineens moet gaan regelneuken tot je erbij neervalt! Inleving, het is de belangrijkste taak van een FB.
Soms moet je wel even regelneuken om alles weer wat gecontroleerder te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 10:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-05-2005 @ 11:09 :
Dus in feite moeten we een niet consequent beleid op stellen. Mensen waarvan wij denken dat ze wel weten wanneer ze wel en niet offtopic mogen gaan, mogen offtopic gaan, maar anderen niet. Je kan niet gaan stellen dat je in sommige gevallen wel en anderen niet offtopic mag gaan. Dat weet niemand waar hij aan toe is.
Wat is dat nou weer voor onzin? De klacht was dat er teveel reacties waren van "dit is de prijs niet waard", daar moet je dan wat aan doen, niet aan wat onschuldig offtopic gedoe. Zeg nou zelf, je zegt dat ik 3 notities heb. 3!! Ik kan ze me niet eens herinneren! Niemand stoort zich eraan en waarom houd je dan überhaupt topics open waarvan de TS z'n antwoord of product al heeft (verkocht) als je niet wil dat er verder gepraat wordt? Dan kun je het jezelf meer aanrekenen dan de leden opzich, lijkt me zo.

Je bent sowieso al inconsequent, dus waarom je nou ineens met deze reactie komt...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 10:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-05-2005 @ 11:10 :
Soms moet je wel even regelneuken om alles weer wat gecontroleerder te krijgen.
Denk je echt dat de sfeer daar beter van wordt?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-05-2005 @ 11:44 :
Denk je echt dat de sfeer daar beter van wordt?
Het doel van het forum is dingen te verkopen, lijkt mij. De verkoper en koper hebben er niets aan reacties als: blabla is een kutband.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht The Money Masters (de waarde van geld)
Verwijderd
48 29-12-2006 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.