Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2004, 15:40
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Zojuist viel mij op dat de fora op de index opnieuw gepositoneerd zijn.

Wat ik nogal vreemd vind, is dat software & multimedia en hardware niet meer onder elkaar staan. Deze 2 onderdelen horen nauw bij elkaar, waarom is dit nu uit elkaar getrokken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2004, 15:42
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
En ik snap niet wat F&L tussen dat computer en wetenschappelijk gedoe doet
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:43
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Martin: dat komt door het alfabet als ik me niet vergis.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:43
Ovidius
Avatar van Ovidius
Ovidius is offline
Ik vind niet dat de fora op alfabet moeten blijven staan. Ze moeten meer gegroepeerd worden zegmaar...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 13-02-2004 @ 16:43:
Martin: dat komt door het alfabet als ik me niet vergis.
Ah. Het alfabet 'veroorzaakt' dat, of iemand heeft het wazige idee opgevat de fra alfabetisch te ordenen?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:47
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-02-2004 @ 16:45:
Ah. Het alfabet 'veroorzaakt' dat, of iemand heeft het wazige idee opgevat de fra alfabetisch te ordenen?
Kijk, jij begrijpt het.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 13-02-2004 @ 16:47:
Kijk, jij begrijpt het.
Goed, speciaal voor jou dan:

Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 13-02-2004 @ 16:45:
Ah. Het alfabet 'veroorzaakt' dat, of iemand heeft het wazige idee opgevat de fra alfabetisch te ordenen?
Was dat niet altijd al het geval?

En ook het meest logische? Voor iedereen zal een ander soort 'groepering' het meest logisch zijn, alfabetisch is dan in het algemeen het logischt, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:48
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-02-2004 @ 16:45:
Ah. Het alfabet 'veroorzaakt' dat, of iemand heeft het wazige idee opgevat de fra alfabetisch te ordenen?
Dat laatste, vBulletin heeft niet de functie om fora alfabetisch te sorteren.

Ik snap ook niet wat F&L onder wetenschap en techniek moet...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:48
Ovidius
Avatar van Ovidius
Ovidius is offline
De fora zijn al jaren alfabetisch geordend.

Lijkt me een mooi moment om daar een einde aan te maken.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Contact gezocht is geen 'ontspanning'
Filosofie is op dit forum alles behalve 'wetenschap'
Film & TV heeft vrij weinig met 'Kunst of Cultuur' te maken.

Maargoed, vast een idee van Simon right?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:50
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-02-2004 @ 16:47:
Was dat niet altijd al het geval?

En ook het meest logische? Voor iedereen zal een ander soort 'groepering' het meest logisch zijn, alfabetisch is dan in het algemeen het logischt, denk ik.
Kijk dan eens naar de indeling:

Games
Hardware
Populaire wetenschappen
Software & Multimedia



Hardware + S&M zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, houd die dan in ieder geval bij elkaar of maak een nieuw fora COMPUTERS en gooi GAMES onder ontspanning bijvoorbeeld...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:50
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-02-2004 @ 16:47:
Was dat niet altijd al het geval?
Doet dat er toe? Zo lang het niet compleet wack is merk je er weinig van, maar over het algemeen worden fora per onderwerp gegroepeerd, niet domweg op alfabet.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:50
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Ovidius schreef op 13-02-2004 @ 16:48:
De fora zijn al jaren alfabetisch geordend.

Lijkt me een mooi moment om daar een einde aan te maken.
De fora zijn helemaal niet al jaren geordend.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Martin schreef op 13-02-2004 @ 16:50:
De fora zijn helemaal niet al jaren geordend.
Nee, dat is recent gedaan, en toen kwam er een hoop gezeur over CG.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:53
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Het was heel wat geschuif en er was aardig wat overleg nodig, maar dit vonden we uit de verschillende mogelijkheden de beste oplossing.

Overigens was het niet mijn idee om de boel anders in te delen, maar ik vind het wel een verbetering. De boel is logischer en evenwichtiger ingedeeld.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Niet dat ik de illusie heb dat het Simon interesseert dat de ordening volslagen idioot is overigens
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:54
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Simon schreef op 13-02-2004 @ 16:53:
De boel is logischer en evenwichtiger ingedeeld.
Ja nou!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-02-2004, 15:54
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Simon schreef op 13-02-2004 @ 16:53:
Het was heel wat geschuif en er was aardig wat overleg nodig, maar dit vonden we uit de verschillende mogelijkheden de beste oplossing.

Overigens was het niet mijn idee om de boel anders in te delen, maar ik vind het wel een verbetering. De boel is logischer en evenwichtiger ingedeeld.
Kijk dan nog eens goed naar de kritiek van onder andere chimera en mij. Bepaalde fora hangen nu in een categorie waar ze niet thuis horen...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:54
Ovidius
Avatar van Ovidius
Ovidius is offline
Voor zover ik weet staan de fora al tijden lang op dezelfde plaats. Maar ik kan het mis hebben hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:56
juno
Avatar van juno
juno is offline
Iemand dacht: he, filosofie, dat is toch wetenschap? Hij dacht niet slim, want de wetenschapsfora zijn technisch, en niet soft.

Filosofie is cultuur. Dus zet maar weer gauw terug.

Het rangschikken op alfabet is zeer geschikt binnen een gelijkvormige categorie, maar niet om verschillende categorieen te rangschikken. Ook in bibliotheken tref je bij de achtergrondinformatie niets aan op alfabet, maar werken ze met een systematische catalogus.


Ook binnen de afdeling literatuur staan franse schrijvers die beginnen met een "s" niet naast hun duitse en engelse collega's.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:59
Ovidius
Avatar van Ovidius
Ovidius is offline
Citaat:
juno schreef op 13-02-2004 @ 16:56:
Iemand dacht: he, filosofie, dat is toch wetenschap? Hij dacht niet slim, want de wetenschapsfora zijn technisch, en niet soft.

Filosofie is cultuur. Dus zet maar weer gauw terug.

Het rangschikken op alfabet is zeer geschikt binnen een gelijkvormige categorie, maar niet om verschillende categorieen te rangschikken. Ook in bibliotheken tref je bij de achtergrondinformatie niets aan op alfabet, maar werken ze met een systematische catalogus.


Ook binnen de afdeling literatuur staan franse schrijvers die beginnen met een "s" niet naast hun duitse en engelse collega's.
Categorieën zijn inderdaad niet erg, maar dan moeten de fora ook daaronder wel in een bepaalde volgorde worden geplaatst.

Contact Gezocht
De Kantine
Nachtleven & Festivals
Onzin
Sport

is gewoon stom:
De Kantine
Onzin

Sport
Nachtleven&Festivals


en dan Contact Gezocht ergens anders


zou beter zijn

Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wat is dan de reden dat er een hergroepering nodig was?
Was er ergens een probleem dan?

en Film, tv en radio vind ik veel meer ontspanning dan kunst en/of cultuur. Hetzelfde geldt voor muziek.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-02-2004 @ 17:01:
Wat is dan de reden dat er een hergroepering nodig was?
Was er ergens een probleem dan?

en Film, tv en radio vind ik veel meer ontspanning dan kunst en/of cultuur. Hetzelfde geldt voor muziek.
Dat zien jullie later wel. Het was iig niet onnodig.
__________________
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:08
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-02-2004 @ 17:01:
Wat is dan de reden dat er een hergroepering nodig was?
Was er ergens een probleem dan?

en Film, tv en radio vind ik veel meer ontspanning dan kunst en/of cultuur. Hetzelfde geldt voor muziek.
Nee, meer een waarschijnlijk komende verandering wat de noodzaak wel had om van te voren alle fora gelijkmatig over alle categorieen te verdelen in een logische volgorde. Maar er wordt nu naar aanleiding van dit topic ook gebabbeld om de alfabetische volgorde overboord te gooien en dingen die bij elkaar horen onder elkaar te zetten. Maar daarover wordt dus nog gebabbeld. Kan nog wel even duren voordat die beslissing valt.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2004, 16:08
juno
Avatar van juno
juno is offline
Lifestyle vind ik ook niet bepaald Lichaam en Ziel, maar meer Ontspanning...

Radio TV en Muziek zijn wel Kunst en Cultuur. Cultuur kan soms ook ontspanning zijn hoor!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:09
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
dreen schreef op 13-02-2004 @ 17:07:
Dat zien jullie later wel. Het was iig niet onnodig.
Dit soort dingen snap ik dus niet, waarom worden wijzigingen niet eerst op BZ gegooid zodat leden evt. mee kunnen discussieren en NUTTIGE toevoegingen of opmerkingen kunnen plaatsen? Hetzelfde hebben we nu gezien met de herpositionering, achteraf gezien was het alfabetisch sorteren niet zo handig.

Toevoeging: Ik snap trouwens best dat het forum geen democratie is
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:11
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Martin schreef op 13-02-2004 @ 17:09:
Dit soort dingen snap ik dus niet, waarom worden wijzigingen niet eerst op BZ gegooid zodat leden evt. mee kunnen discussieren en NUTTIGE toevoegingen of opmerkingen kunnen plaatsen? Hetzelfde hebben we nu gezien met de herpositionering, achteraf gezien was het alfabetisch sorteren niet zo handig.

Toevoeging: Ik snap trouwens best dat het forum geen democratie is
Oh geloof me, alles wat nu waarschijnlijk gaat komen is allemaal juist bedacht en aangedragen door de leden. Wij zijn nu alleen bezig met het realizeerbaar maken ervan
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Martin schreef op 13-02-2004 @ 17:09:
Hetzelfde hebben we nu gezien met de herpositionering, achteraf gezien was het alfabetisch sorteren niet zo handig.
Even goed opletten. Het is al enigzins veranderd. Maar herindeling van de index lijkt me niet een onderwerp om met een heel forum te bespreken. Met zo veel mensen die aan de discussie meedoen lijkt het me toch niet dat er een eenstemmig antwoord uitkomt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:13
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Het is nog best lastig hoor, een handige indeling te vinden. FTV&R is mijns inziens zowel Ontspanning als Kunst & Cultuur. Lifestyle heeft iets met Lichaam & Ziel, maar ook wat met Ontspanning. Filosofie is een wetenschap, maar heeft ook wat cultureels.

En dan die hele categorie Algemeen, een bij elkaar geraapt zooitje.

We hebben ons bij twijfelgevallen laten leiden door de het aantal fora bij categorie en de zwaarte die een categorie vervolgens krijgt. Dit omdat er vergaande plannen zijn om elke forumbaas+ een vaste categorie te geven waar hij of zij een extra oogje op houdt.

Ik heb die alfabetische volgorde overboord gegooid. Muziek en Films, TV & Radio staan nu bij elkaar, Onzin en De Kantine en Software & Multimedia en Hardware ook.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:13
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-02-2004 @ 17:11:
Oh geloof me, alles wat nu waarschijnlijk gaat komen is allemaal juist bedacht en aangedragen door de leden. Wij zijn nu alleen bezig met het realizeerbaar maken ervan
Dan snap ik de huidige wijzigingen niet

Als er weer wat aangepast wordt, doe het dan allemaal in 1 keer en niet in 2 stappen. ZO heb je maar 1 keer chaos en niet twee keer.

Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de wijziging die op handen is?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:15
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 13-02-2004 @ 17:13:
Even goed opletten. Het is al enigzins veranderd. Maar herindeling van de index lijkt me niet een onderwerp om met een heel forum te bespreken. Met zo veel mensen die aan de discussie meedoen lijkt het me toch niet dat er een eenstemmig antwoord uitkomt.
Als je eventjes een klein beetje nadenkt, dan kan het zo zijn dat ik deze post plaatste VOOR de boel weer aangepast werd. Ik heb best goede ogen


Discussie is niet mogelijk volgens jou? Ik denk dat dit gedoe voorkomen dat kunnen worden door de mening van forummers te vragen (bijv. d.m.v. een poll).
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:16
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Citaat:
Martin schreef op 13-02-2004 @ 17:13:
Dan snap ik de huidige wijzigingen niet

Als er weer wat aangepast wordt, doe het dan allemaal in 1 keer en niet in 2 stappen. ZO heb je maar 1 keer chaos en niet twee keer.

Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de wijziging die op handen is?
Die alfabetisering had ik er op eigen initiatief ingevoerd, maar dat was niet zo'n goed idee. Over de interne volgorde per categorie hadden we het niet gehad, maar het staat nu.

Er wordt geheimzinnig over gedaan door de forumbazen omdat ze niet weten of het ok is als de leden ervan op te hoogte worden gesteld. Maarre, zie mijn vorige reactie, die verklaart een boel.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:16
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Simon schreef op 13-02-2004 @ 17:13:
We hebben ons bij twijfelgevallen laten leiden door de het aantal fora bij categorie en de zwaarte die een categorie vervolgens krijgt. Dit omdat er vergaande plannen zijn om elke forumbaas+ een vaste categorie te geven waar hij of zij een extra oogje op houdt.
1 FB+ per categorie? Betekent dat dat de FB+ alleen nog maar in die categorie kan modereren? (En betekent dat dat er extra mods moeten komen?)

Citaat:
Simon schreef op 13-02-2004 @ 17:13:
Ik heb die alfabetische volgorde overboord gegooid. Muziek en Films, TV & Radio staan nu bij elkaar, Onzin en De Kantine en Software & Multimedia en Hardware ook.
Een hele verbetering
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:17
Wawl
Wawl is offline
DK is ook weer bovenaan bij Ontspanning gezet.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:17
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Simon schreef op 13-02-2004 @ 17:16:
Die alfabetisering had ik er op eigen initiatief ingevoerd, maar dat was niet zo'n goed idee. Over de interne volgorde per categorie hadden we het niet gehad, maar het staat nu.

Citaat:
Simon schreef op 13-02-2004 @ 17:16:
Er wordt geheimzinnig over gedaan door de forumbazen omdat ze niet weten of het ok is als de leden ervan op te hoogte worden gesteld. Maarre, zie mijn vorige reactie, die verklaart een boel.
Dan is het een en ander nu duidelijker .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-02-2004, 16:19
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Martin schreef op 13-02-2004 @ 17:15:
Discussie is niet mogelijk volgens jou? Ik denk dat dit gedoe voorkomen dat kunnen worden door de mening van forummers te vragen (bijv. d.m.v. een poll).
'Dit gedoe' was denk ik tien keer zo erg geweest als we het even van tevoren hadden gevraagd. Maar daar kunnen we ook alleen naar gissen. Bovendien: als er dan een poll was geopend loop je natuurlijk de kans dat de dingen die Simon en zonen uiteindelijk willen niet stroken met de dingen die uit de poll komen. Moet je je indenken wat een ruzie je dan hebt!
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:25
light fighter
light fighter is offline
ik vind het raar. Ik moet opeens zoeken naar mijn favo fora en alles. En waarom voeren jullie die veranderingen dan niet gewoon in een keer door, net zo slim, snel en gemakkelijk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:27
Verwijderd
Citaat:
light fighter schreef op 13-02-2004 @ 17:25:
En waarom voeren jullie die veranderingen dan niet gewoon in een keer door, net zo slim, snel en gemakkelijk
Zie het zo dat je er nu geleidelijk aan kunt wennen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:29
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Martin schreef op 13-02-2004 @ 17:16:
1 FB+ per categorie? Betekent dat dat de FB+ alleen nog maar in die categorie kan modereren? (En betekent dat dat er extra mods moeten komen?)
Nee, een Fb+ blijft over het hele forum kunnen modereren, maar draagt de verantwoordelijkheid voor 1 categorie. De kans zit erin dat er Fb+'s bij moeten ,ja.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:30
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
wat een kutopdeling...F&L bij wetenschap en techniek psychologie hoort er nog eerder bij.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:34
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Alfabetisch. A-la
Maar wat doet CG bij ontspanning....
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:37
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Koen schreef op 13-02-2004 @ 17:29:
Nee, een Fb+ blijft over het hele forum kunnen modereren, maar draagt de verantwoordelijkheid voor 1 categorie. De kans zit erin dat er Fb+'s bij moeten ,ja.
Dat is logisch + handig
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:41
Verwijderd
En Games is ook geen Techniek en Wetenschap,
dat is Ontspanning..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:42
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
********** schreef op 13-02-2004 @ 17:41:
En Games is ook geen Techniek en Wetenschap,
dat is Ontspanning..
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:47
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Misschien is het een idee om de categorie "Ontspanning" een iets andere naam te geven? Ik zit te denken aan "Ontspanning & vrije tijd".

Reden:
- Sport is niet echt onstpanning, meer opvulling van vrije tijd
- Contact gezocht past imho beter bij vrije tijd
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:49
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-02-2004 @ 17:27:
Zie het zo dat je er nu geleidelijk aan kunt wennen.
Ja maar verander dat dan forum voor forum

Arme simon, ik zadel hem dan wel met extra werk op nah ja
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:59
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
********** schreef op 13-02-2004 @ 17:41:
En Games is ook geen Techniek en Wetenschap,
dat is Ontspanning..
Computers, Techniek en Wetenschap?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:00
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 13-02-2004 @ 17:59:
Computers, Techniek en Wetenschap?
Games past beter bij ontspanning imho omdat games een vorm van ontspanning is, dit in tegenstelling tot hard- en softwareproblemen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:15
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Martin schreef op 13-02-2004 @ 18:00:
Games past beter bij ontspanning imho omdat games een vorm van ontspanning is, dit in tegenstelling tot hard- en softwareproblemen
We willen een gelijkmatige verdeling van subfora per categorie. Als we alles naar perfecte logica indelen komt 1 categorie op veel meer subfora te liggen dan de ander. Wat dus in zou houden dat de fb+ van andere categorieen weinig werk zouden hebben, en die ene die de grootste heeft heel veel werk. Dus met een beetje logisch nadenken van: wat zou evt naar een andere categorie kunnen zonder dat het er helemaal niets mee te maken heeft zijn we toch op deze indeling uitgekomen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Moet er iets veranderen aan de vormgeving van het forum van scholieren.com?
Quincy
68 15-03-2004 22:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.