Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2004, 15:38
Verwijderd
Hallo luitjes,
vroeg me af waar jullie je studieboeken vandaan gaan halen (in het speciaal voor Nederlands recht op de VU)??? Heb zelf namelijk geen idee of is de VU Boekhandel errug goed?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2004, 15:39
Verwijderd
Universitaire Boekhandel heeft zeker wel boeken voor Recht.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 15:40
Verwijderd
Haha Dat snap ik ook wel... maar ik bedoelde eigenlijk meer adresjes dan alleen de VU Boekhandel. Is het daar juist goedkoper of duurder??? Ik ben tenslotte maar een arme studente
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 15:44
Verwijderd
Je kan De Slegte natuurlijk eens proberen, soms heb je veel geluk. En verder in verschillende boekhandels kijken, soms geven ze korting oid. Ik ken niet echt een boekhandel die echt goedkoper is dan anderen; gewoon goed zoeken.

En anders kan je ze misschien ook overkopen van oudere jaars, scheelt vaak ook wel.
Mijn vriend had in zijn eerste jaar de gewoonte in de bieb te werken en bladzijdes die hij thuis nodig had te kopieeren, scheelt zeker in kosten, dus als je echt het geld niet hebt, kan je dat altijd nog doen.

(Zelf hou ik enorm van nieuwe boeken, dus ik móet ze gewoon nieuw hebben )
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 15:51
Verwijderd
Heeft je studie geen studievereniging? Daar kun je vaak korting krijgen. Bij wolthers-noordhoff heb ik een medisch woordenboek gekocht voor 100 euro, bleek later dat ik het via de studievereniging voor 70 euro had kunnen kopen... ik weet niet of het bij elk boek zo veel scheelt en of dat bij elke studie aan elke uni kan, maar als dat wel zo is dan tikt het flink aan
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:03
Verwijderd