Oud 16-12-2006, 09:12
rvveen
rvveen is offline
Hey allemaal,

Een kort vraagje maar "plannen" jullie wanneer je gaat masturberen, ik bedoel denken jullie er bijvoorbeeld 's-middags aan dat je zin hebt om vanavond te gaan masturberen?

Ik bedoel niet dat je het weken vantevoren in je agenda schrijft.

Ik zelf denk er 's-middags wel eens aan om 's-avonds het te gaan doen.

Ciao
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 09:46
Verwijderd
Eigenlijk niet, nee.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 10:01
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-12-2006 @ 10:46 :
Eigenlijk niet, nee.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 10:17
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
Plannen?

Je doet het toch alleen als je er zin in hebt op het momend dat je er zin in hebt en niet omdat je hetr geplanned hebt staan omdat je er vanmiddag zin in had?
Waarom doe je het dan s'middags niet?

Bij mij is het in elk geval lekker impulsief en vij
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 10:41
Fides
Fides is offline
Agenda
25 december 2006
09:15 Uit bed gaan
10:00 douchen en aankleden
11:00 brunch met de hele familie
13:30 aftrekken
14:15 leren voor komend tentamen
16:15 opa en oma afhalen voor diner
18:30 dineren
21:30 opa en oma terugbrengen naar huis
22:30 tandenpoetsen en omkleden
23:00 aftrekken
23:30 slapen




Zo heb ik mijn dag gepland natuurlijk. Ik laat kerst er niet voor zorgen dat ik niet kan genieten natuurlijk.



Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 11:56
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nee.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 12:39
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Fides schreef op 16-12-2006 @ 11:41 :
Agenda
25 december 2006
09:15 Uit bed gaan
10:00 douchen en aankleden
11:00 brunch met de hele familie
13:30 aftrekken
14:15 leren voor komend tentamen
16:15 opa en oma afhalen voor diner
18:30 dineren
21:30 opa en oma terugbrengen naar huis
22:30 tandenpoetsen en omkleden
23:00 aftrekken
23:30 slapen




Zo heb ik mijn dag gepland natuurlijk. Ik laat kerst er niet voor zorgen dat ik niet kan genieten natuurlijk.



Waarom duurt je middagmasturbeersessie 3 kwartier en die 's avonds maar een half uur?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 12:48
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik plan het meestal een maand van tevoren zodat ik niet in tijdnood kom.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 12:53
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 16-12-2006 @ 13:39 :
Waarom duurt je middagmasturbeersessie 3 kwartier en die 's avonds maar een half uur?
Ik wou net zeggen, hoeveel zaad moet er geloosd worden?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 16-12-2006 @ 13:48 :
Ik plan het meestal een maand van tevoren zodat ik niet in tijdnood kom.
\



nee ik plan het niet.
Maar als je bedoeld dat ik wel eens in de bus zit, of op mijn werk (niet dat ik daar snel geil word) en dan onderweg naar huis denk : 'ik ga iets met die geilheid doen', dan ja.
plannen is wat overdreven dus.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 14:04
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
jij bent duidelijk een kind uit de 2e fase
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 15:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Naojan schreef op 16-12-2006 @ 14:38 :
Maar als je bedoeld dat ik wel eens in de bus zit, of op mijn werk (niet dat ik daar snel geil word) en dan onderweg naar huis denk : 'ik ga iets met die geilheid doen', dan ja.
"Die geilheid, dáár moet ik eens wat mee doen!"
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 17:21
fib
Avatar van fib
fib is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 16-12-2006 @ 12:56 :
Nee.
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 18:09
Verwijderd
Citaat:
esprit-chick schreef op 16-12-2006 @ 15:04 :
jij bent duidelijk een kind uit de 2e fase
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 22:55
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Over 5 minuten weer mijn middernachtsessie.
Nee het is toch idioot om er zo iets mee te gaan doen, gewoon spontaan of niet ...
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 09:15
rvveen
rvveen is offline
Goed, het is duidelijk dat ik dus een belachelijke vraag stelde.

Bij mij komt het regelmatig voor dat ik 's-middags wel eens zin heb om te masturberen maar dat het domweg niet kan, door school, werk, familiebezoek, bij vrienden enz. En dat ik daardoor pas 's-avonds laat de mogelijkheid heb.

Dus spontaan is dan niet mogelijk. Tuurlijk doe ik het ook wel spontaan.

Zoals ik al schreef, je schrijft het niet in je agenda (bedankt Fides!) maar misschien heb ik mijn vraag niet goed gesteld.

Ciao
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 10:10
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
het word wel gepland maar niet door mij, maar door de roostermaaker van de school.

ik doe het altijd in de engelse les
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 14:20
faan
Avatar van faan
faan is offline
heel soms. maar daar zit dan maar weinig tijd tussen ofzo
kvind t geen domme vraag, maar ik vind de schrijfwijze van 's middags en 's avonds wel overdreven.
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 14:47
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
ja zeker weten dat ik dat doe! Anders lukt het gewoon niet.. Ik heb ook nog een vriendje... We trekken de agenda's samen!

Naast het mastrubeerrooster, hebben we ook het copuleerrooster!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 02:01
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Wat reageert een groot deel hier toch zo stom? Kinderen...

Met je vraag is niks verkeerd, lijkt me. En volgens mij de normaalste zaak van de wereld. Net als dat je met je partner o peen gegeven moment zin krijgt, maar het wegens omstandigheden of zo wel moet uitstellen/plannen naar 's avonds of zo.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 12:26
machtigespa
machtigespa is offline
Citaat:
Magican schreef op 16-12-2006 @ 13:48 :
Ik plan het meestal een maand van tevoren zodat ik niet in tijdnood kom.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 13:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nee, ik ga echt niet kijken of ik nog een gaatje heb.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 16:25
Verwijderd
Leuk hvj die grapje ja tog
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 22:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 18-12-2006 @ 03:01 :
Wat reageert een groot deel hier toch zo stom? Kinderen...

Met je vraag is niks verkeerd, lijkt me. En volgens mij de normaalste zaak van de wereld. Net als dat je met je partner o peen gegeven moment zin krijgt, maar het wegens omstandigheden of zo wel moet uitstellen/plannen naar 's avonds of zo.
Dit valt gewoon niet echt heel erg serieus te nemen. Je denk 's middags, ja, ik ga vanavond masturberen. Je bent 's avonds totaal niét geil, maar je doet het toch, want je hebt het immers gepland. Yeah, right.

Citaat:
HvJ schreef op 18-12-2006 @ 14:54 :
Nee, ik ga echt niet kijken of ik nog een gaatje heb.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 22:48
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 18-12-2006 @ 23:17 :
Dit valt gewoon niet echt heel erg serieus te nemen. Je denk 's middags, ja, ik ga vanavond masturberen. Je bent 's avonds totaal niét geil, maar je doet het toch, want je hebt het immers gepland. Yeah, right.
Neen, maar ik vind het nogal kinderachtig om eerst een karikatuur te gaan maken van wat rveen vraagt, en daar dan belachelijk op te reageren. Toch is er niet meer dan wat goede wil nodig om gewoon te begrijpen wat ze vraagt.

Verder vind ik het vreemd dat jullie blijkbaar bijna altijd onmiddellijk kunnen doen waar jullie spontaan zin in hebben. Jammer genoeg lukt mij dat al jaren niet meer.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 08:15
Verwijderd
Stel dat ik 's middags op een ongemakkelijk moment zin krijg in masturberen, dan zegt dat helemaal niets over of ik daar 's avonds op een gemakkelijk moment ook zin in heb, dus nee.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 13:04
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 18-12-2006 @ 23:17 :
Dit valt gewoon niet echt heel erg serieus te nemen. Je denk 's middags, ja, ik ga vanavond masturberen. Je bent 's avonds totaal niét geil, maar je doet het toch, want je hebt het immers gepland. Yeah, right.

Zin heb je niet, zin maak je!
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 13:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 18-12-2006 @ 23:48 :
Neen, maar ik vind het nogal kinderachtig om eerst een karikatuur te gaan maken van wat rveen vraagt, en daar dan belachelijk op te reageren. Toch is er niet meer dan wat goede wil nodig om gewoon te begrijpen wat ze vraagt.

Verder vind ik het vreemd dat jullie blijkbaar bijna altijd onmiddellijk kunnen doen waar jullie spontaan zin in hebben. Jammer genoeg lukt mij dat al jaren niet meer.
Als ik 's middags geil ben zou ik er voor kunnen kiezen te masturberen. Als ik die mogelijkheid niet heb, of het niet wil, dan ga ik er echt niet voor kiezen om het dan maar 's avonds te doen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:32
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 19-12-2006 @ 14:11 :
Als ik 's middags geil ben zou ik er voor kunnen kiezen te masturberen. Als ik die mogelijkheid niet heb, of het niet wil, dan ga ik er echt niet voor kiezen om het dan maar 's avonds te doen.
En stel dat je er 's avonds wel de mogelijkheid voor zou hebben, zou je het dan wel doen?
Wat mij zelf betreft: ik masturbeer meestal direct na het opstaan, maar als ik daar om wat voor reden dan ook geen tijd voor heb doe ik het 's avonds, omdat ik er dan wel de mogelijkheid voor heb.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 16:29
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 18-12-2006 @ 23:48 :
Verder vind ik het vreemd dat jullie blijkbaar bijna altijd onmiddellijk kunnen doen waar jullie spontaan zin in hebben. Jammer genoeg lukt mij dat al jaren niet meer.
Misschien krijg je niet genoeg privacy?
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 16:46
Mystina
Avatar van Mystina
Mystina is offline
Kinders doe normaal, dit persoon vraagt iets (ADVIES.. niet om belachelijk gemaakt te worden dus!) en verwacht daar normaal antwoord op. Dat zouden jullie toch ook willen? of niet soms? worden jullie graag belachelijk gemaakt met iets dat je je afvraagt?
__________________
I see a world in anger, I see a world in pain, ech day a different story, but still the message is the same (Delain)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 16:49
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Nee, het is geen advies wat de TS vraagt..

Citaat:
Hey allemaal,

Een kort vraagje maar "plannen" jullie wanneer je gaat masturberen, ik bedoel denken jullie er bijvoorbeeld 's-middags aan dat je zin hebt om vanavond te gaan masturberen?

Ik bedoel niet dat je het weken vantevoren in je agenda schrijft.

Ik zelf denk er 's-middags wel eens aan om 's-avonds het te gaan doen.

Ciao
Dat klinkt niet als advies!

En ik snap dat hij wil weten of meer mensen het plannen, maar seks (zowel solo als teamsport) moet spontaan zijn.. zoiets plan je niet, lijkt mij.. vandaar de antwoorden.
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 18:10
Mystina
Avatar van Mystina
Mystina is offline
ach als iemand ermee 'zit' verwacht ik dat diegene een redelijk antwoord mag verwachten van misschien meer ervaren personen of wat.
het verbaasde me alleen, het is trouwens ook neit alleen in dit topic moet ik zeggen
__________________
I see a world in anger, I see a world in pain, ech day a different story, but still the message is the same (Delain)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 20:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 19-12-2006 @ 15:32 :
En stel dat je er 's avonds wel de mogelijkheid voor zou hebben, zou je het dan wel doen?
Wat mij zelf betreft: ik masturbeer meestal direct na het opstaan, maar als ik daar om wat voor reden dan ook geen tijd voor heb doe ik het 's avonds, omdat ik er dan wel de mogelijkheid voor heb.
Nogmaals, waarom zou ik 's avonds masturberen als ik dan niet geil ben, enkel omdat ik 's middags wel geil was? Dat is toch vreemd?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 20:31
opje
opje is offline
Heb het allemaal in mijn trek kalender staan . de kalender loopt tot eind 2010 maar waarschijnlijk moet ik hem verandere eind 2009 want dan volgens mijn berekeningen eindigd de pubertijd.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 21:29
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
opje schreef op 19-12-2006 @ 21:31 :
Heb het allemaal in mijn trek kalender staan . de kalender loopt tot eind 2010 maar waarschijnlijk moet ik hem verandere eind 2009 want dan volgens mijn berekeningen eindigd de pubertijd.
uber quote van vandaag!!!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 02:24
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 19-12-2006 @ 17:29 :
Misschien krijg je niet genoeg privacy?
Goh, ik woon in een huis, samen met nog vier andere mensen. Op mijn kamer heb ik privacy genoeg, maar ik bedoel dat ik het grootste deel van de dag toch bezig ben met werken, huishouden, een beetje sociaal zijn en andere vrijetijdsbestedingen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 08:35
Marzs
Marzs is offline
Oh my God , wat een foute vraag... natuurlijk ga je dat niet plannen.. het is gewoon echt heel fout.
__________________
And i know nothing good comes eazy

Laatst gewijzigd op 20-12-2006 om 08:37.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 10:12
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 19-12-2006 @ 21:14 :
Nogmaals, waarom zou ik 's avonds masturberen als ik dan niet geil ben, enkel omdat ik 's middags wel geil was? Dat is toch vreemd?
Even een nuancering dan: stel dat je er 's middags wel de behoefte aan zou hebben, maar niet de mogelijkheid, en dat je 's avonds zowel de behoefte als de mogelijkheid zou hebben, zou je het dan wel 's avonds doen? Dat was eigenlijk wat ik in mijn vorige reply met mijn vraag bedoelde.

@Marzs: Er bestaan geen foute vragen, hooguit vragen die je zelf misschien nooit zou stellen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 10:24
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 19-12-2006 @ 21:14 :
Nogmaals, waarom zou ik 's avonds masturberen als ik dan niet geil ben, enkel omdat ik 's middags wel geil was? Dat is toch vreemd?
Snap jij het nou niet? Net alsof iemand gaat masturberen als hij/zij er geen zin in heeft/niet geil is. Dat is toch ook niet zo. Natuurlijk gaan mensen dan 's avonds masturberen gewoon omdat ze er zin in hebben.

Laatst gewijzigd op 20-12-2006 om 10:26.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 21:12
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 20-12-2006 @ 03:24 :
Goh, ik woon in een huis, samen met nog vier andere mensen. Op mijn kamer heb ik privacy genoeg, maar ik bedoel dat ik het grootste deel van de dag toch bezig ben met werken, huishouden, een beetje sociaal zijn en andere vrijetijdsbestedingen.
Ik werk (dan denk ik ook niet aan seks.. tenmisnte niet genoeg om er hitsig van te worden) en thuis kan ik en zal ik wanneer ik zin heb. Met of zonder partner...
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 22:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 20-12-2006 @ 11:12 :
Even een nuancering dan: stel dat je er 's middags wel de behoefte aan zou hebben, maar niet de mogelijkheid, en dat je 's avonds zowel de behoefte als de mogelijkheid zou hebben, zou je het dan wel 's avonds doen? Dat was eigenlijk wat ik in mijn vorige reply met mijn vraag bedoelde.

@Marzs: Er bestaan geen foute vragen, hooguit vragen die je zelf misschien nooit zou stellen.
In dat geval heb ik er dus 's avonds behoefte aan, en zal ik het doen omdat ik er dan behoefte aan heb. En niet omdat ik er toevallig 's middags al behoefte aan had. Denk ik.

Citaat:
Faerie schreef op 20-12-2006 @ 11:24 :
Snap jij het nou niet? Net alsof iemand gaat masturberen als hij/zij er geen zin in heeft/niet geil is. Dat is toch ook niet zo. Natuurlijk gaan mensen dan 's avonds masturberen gewoon omdat ze er zin in hebben.
Dat bedoel ik dus?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 11:12
Verwijderd
Nee nooit, er zijn wel meerdere momenten waarop het meestal gebeurd. Maar dat komt niet omdat het gepland is
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.