Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2015, 20:49
Teikedepeike
Teikedepeike is offline
Hoi
Een paar dagen geleden had ik een topic geplaatst over dat ik geen ps4 mocht voor 1,5 week, nu heb ik hem weer en mijn ouders vinden WEER dat ik te veel op mijn PlayStation zit! Nu willen ze een "regel" invoeren dat ik alleen in de vakantie mag dus meivakantie en dan zomervakantie enz. Dit Vind ik erg vervelend. ik heb 4 keer mijn huiswerk vergeten in het hele schooljaar en sta gemiddeld een 7,2 dus daar ligt het niet aan. ze vinden gewoon dat ik er teveel opzit doordeweeks doe ik het als ik thuis kom een half uurtje en van 9 tot 10 een uurtje in het weekend of in de vakantie z'on 3 uur per dag in de avond is dit veel?
Ik ben 14 en doe 2vwo iemand tips om ook mijn ps4 te mogen houden als het niet vakantie is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2015, 21:57
ZaadPlantje
Avatar van ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
3 uur maar? Vetweinig, je hebt veel te strenge ouders. Heb je het bonnetje nog van ze? Misschien lun je ze inruilen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2015, 21:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Probeer er met je ouders over in gesprek te gaan op een volwassen manier. Blijkbaar heb jij hun standpunt ook absoluut niet begrepen, want jij gaat van het ene game-medium naar het andere. Dat verandert niks aan de situatie, die je ouders met het verbod juist wilde tegengaan. Ga rustig met ze in gesprek. Misschien kan je een deal sluiten zodat je in het weekend wel mag gamen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-04-2015, 09:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik vind het niet veel. Iedereen heeft zo zijn hobbies, en als school en andere zaken er niet onder lijden dan vind ik het inderdaad wat flauw van je ouders. Mocht dat niet zo zijn dan hebben je ouders een goed punt; maar daar kan je het beste gewoon met ze over praten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 01-05-2015, 11:18
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je hebt ontzettend whiny ouders, maar ja, je kan ze moeilijk inruilen voor andere. Paar jaar geduld hebben en als je op jezelf woont kun je zo veel gamen als je wil.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2015, 21:03
Verwijderd
Zolang school er niet onder te lijden heeft is het een beetje overdreven om het gamen te verbieden (doordeweeks begrijp ik nog, maar vooral 's weekends kun je dan best even gamen). Let er wel op dat je school niet gaat onderschatten. De eerste 3 jaar van het vwo is het best hard werken.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2015, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Probeer er met je ouders over in gesprek te gaan op een volwassen manier. Blijkbaar heb jij hun standpunt ook absoluut niet begrepen, want jij gaat van het ene game-medium naar het andere. Dat verandert niks aan de situatie, die je ouders met het verbod juist wilde tegengaan. Ga rustig met ze in gesprek. Misschien kan je een deal sluiten zodat je in het weekend wel mag gamen?
Hoezo van het ene naar het andere, het ging in beide topics om zijn ps4.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2015, 12:47
Verwijderd
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen altijd verschil zien in "antisociaal" gamen of antisociaal de krant of een boek lezen. Wat trouwens ook achter je schermpje kan. En waarop baseren je ouders dat je teveel gamet? Wat lijd eronder. Je speelt gewoon een spelletje, meer niet. En ik heb de afgelopen jaren geen enkel huiswerk gemaakt. (Sinds ik dat niet nodig vind als ik de stof toch al beheers) Meestal zijn dit soort ouders van die ouders die net aan weten hoe je een computer aanzet.

Gewoon met je ouders in gesprek gaan en voor alles de reden navragen. Waarom game je teveel, Waar basseren je ouders dat op, etc. etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.