Oud 23-01-2011, 15:29
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Hoi allemaal!

Ik wilde graag wat advies van jullie hebben over dit onderwerp, aangezien de meesten van jullie wel gevorderd zijn in seks.

Mijn vriendje (18) en ik (16) hebben al een keer of 5 geprobeerd om seks te hebben, maar op de een of andere manier lukt het gewoon niet. Hij kan er wel in aan het begin, maar als hij verder wil, gaat het niet meer en doet het echt vreselijk veel pijn.
Ik hoorde van mensen uit m'n omgeving (zoals vriendinnen) dat de eerste keer meestal wel pijnlijk is, maar dat je dan gewoon door moet duwen en even door de zure appel heen moet bijten. Maarja, mijn vriendje zegt altijd dat hij me geen pijn wil doen en dat hij het alleen wil als ik er ook van geniet. Een keer, nadat we het weer geprobeerd hadden, heb ik wel 2 dagen gebloed...

Probleem is dus dat dat niet gaat, want hij gaat gewoon niet verder.
We doen wel genoeg voorspel en we willen het allebei heel graag, maar het begint vervelend te worden...

Hebben jullie misschien wat tips ofzo?

xxx
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 17:06
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Ben je gespannen voordat jullie beginnen? Zo van, zenuwachtig ofzo?

Maar even zonder gekheid, als het echt niet lukt, moet je vriend echt NIET door gaan duwen. Je weet nooit wat je beschadigd
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 17:27
Verwijderd
Nouja, er zijn eigenlijk twee mogelijkheden hoe dit komt.

De ene mogelijkheid is, dat je een 'stug maagdenvlies' zou kunnen hebben. Zoals je waarschijnlijk bij biologie al gehad hebt, is het maagdenvlies geen vlies en sluit het ook niet af, maar is het een randje weefsel in de vagina, een paar centimeter van de ingang. Bij sommige meisjes/vrouwen is dit randje groter dan bij anderen en bij sommigen is het soepeler dan bij anderen. Bij de meeste vrouwen rekt of scheurt het vrij makkelijk bij bv. tampongebruik of op de stang van je fiets vallen of bij de eerste keer seks, en dan gebeurt dat haast voor je er erg in hebt. Bij sommigen is het groter en stugger dan gemiddeld, en dan scheurt het niet zomaar door tampongebruik, en ook moeilijker bij seks. Toch doorduwen zou dan kunnen helpen, maar zou wel erg vervelend zijn voor jou; beter zou je dan kunnen proberen om het met je vingers (of met zíjn vingers) of een dunne vibrator geleidelijk soepeler te maken, zodat het meerekt, maar dat kan wel even duren.

Een andere mogelijkheid, en dit is veel waarschijnlijker, is dat je toch je vagina aanspant, bewust of onbewust. Het helpt dan om minder op het seks-gebeuren gefocust te zijn, niet te denken 'nú gaan we het doen!' maar gewoon te vrijen en dan maar te zien wat er gebeurt. Het helpt daarbij ook als hij je vingert van te voren. En wat ook een goede tactiek is, is gewoon alleen met het topje van zijn penis heen en weer bewegen, heel voorzichtig; en dan gaat het vanzelf langzaam dieper. Doordrukken en forceren zorgt er alleen maar voor dat je de tweede keer nóg gespannener bent.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 18:14
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ben je gespannen voordat jullie beginnen? Zo van, zenuwachtig ofzo?

Maar even zonder gekheid, als het echt niet lukt, moet je vriend echt NIET door gaan duwen. Je weet nooit wat je beschadigd
Nee, nja, in het begin wel, maar dat is gewoon normaal (denk ik).
Maar verder niet echt zenuwachtig meer geweest, wel meer gefocust op het feit 'oké, nu moet het wel kunnen'. En ja, ik weet dat het daardoor juist niet lukt, maargoed.

En nee, hij duwt niet door. Hij zegt altijd van: 'ja, ik wil je geen pijn doen'.

Mja, als het echt niet anders kan...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 20:19
anonymous01
anonymous01 is offline
typisch gevalletje van glijmiddel, werkt goed !
gewoon op natuur basis kopen, dus zo weinig mogelijk troep erin.
waterbasis wil ook wel goed zijn.
met durex heb ik geen goede ervaringen, pijn na gebruik enz
zoek dus naar een andere
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 17:07
Brunette<3
Avatar van Brunette<3
Brunette<3 is offline
Citaat:
Bij de meeste vrouwen rekt of scheurt het vrij makkelijk bij bv. op de stang van je fiets vallen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:22
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb dit zelf ook gehad. Ik moet zeggen dat glijmiddel echt fijn is om in het begin een paar keer te gebruiken als het zo moeilijk gaat. Het gaat dan wat makkelijker, het doet iets minder pijn. Ik weet niet of dat echt helpt of gewoon het idee is dat het helpt, maar soit, het werkt. Het blijft wel pijnlijk. Je moet gewoon zorgen dat je heel erg veel zin hebt en je vriend moet zeg maar een beetje aankloppen zodat je vagina zich aanpast aan zijn piemel die erin gaat. Elke keer een klein stukje en dan gewoon een beetje bewegen, niet gelijk doorduwen. En af en toe een klein stukje verder. Als het eenmaal is gelukt zul je zien dat het op den duur steeds makkelijker gaat. Ook omdat je weet dat het past.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:58
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Echt heel raar, maar 't lukte 2 weken geleden gewoon? En 't deed niet eens pijn meer, terwijl we verder niks extra's meer hadden gedaan (zoals glijmiddel gebruikt ofzo).

En nu is 't wel heel leuk, gewoon allemaal beetje experimenteren enzo.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 20:36
Playbitch
Playbitch is offline
ik heb net hetzelfde probleem ><
ik heb vorig jaar voor het eerst sex gehad en bloedde ook de eerste drie keer.
nu heb ik een nieuwe vriend , en doet het ENORM veel pijn als hij hem erin probeert te steken.
hij wil me geen pijn doen en stopt dan eventjes en vingert me nog even. dan vraagt hij of hij nog eens mag proberen maar dan ben ik bang dat het weer pijn doet en zeg ik nee.
kben egt ten einde raad ;s x
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 17:17
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
ik heb net hetzelfde probleem ><
ik heb vorig jaar voor het eerst sex gehad en bloedde ook de eerste drie keer.
nu heb ik een nieuwe vriend , en doet het ENORM veel pijn als hij hem erin probeert te steken.
hij wil me geen pijn doen en stopt dan eventjes en vingert me nog even. dan vraagt hij of hij nog eens mag proberen maar dan ben ik bang dat het weer pijn doet en zeg ik nee.
kben egt ten einde raad ;s x
Gewoon blijven proberen en niet gelijk denken van: 'o nee, het gaat weer pijn doen', want dan lukt het sowieso niet. Is misschien lastig, maar het werkt wel! Gewoon lekker relaxed en je vriend hem er niet gelijk in laten steken, maar steeds heel rustig en geleidelijk. Dan past het op een gegeven moment wel!

O ja, voor de vergemakkelijking: ga jij anders boven op hem zitten, dan kun je zelf bepalen hoe diep je gaat.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 18:29
Verwijderd
''Te groot'' zijn is inderdaad erg vervelend.
Het beste is idd om heel rustig en gekalmeerd ieder centimetertje extra er in te doen en zo steeds een stukje verder te komen.
En idd glijmiddel doet wonderen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 17:14
Liefde & Relatie Voorbij maar voor mij niet
Dawn#7
17 25-06-2004 15:00
Verhalen & Gedichten ik wil erbij horen, maar t lukt niet.
HelpMePlease
13 07-07-2003 20:21
Eindexamens 2003 Met redelijke cijfers je examens in?
Verwijderd
91 16-05-2003 09:46
Psychologie Niet naar school mogen
diane
6 29-03-2003 07:58
Verhalen & Gedichten *geen titel again... *
Verwijderd
5 05-06-2002 20:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.