Oud 11-01-2012, 21:11
depress
depress is offline
hallo iedereen , ik heb een probleem waar ik 24 uur aan zit te denken en waar ik gek van wordt. want ik ben 15 jaar ben ik lijk wel 11!! ik ben kort en dun (klein) mensen van groep 8 zijn groter dan mij en ik zit in de 3e klas. ik hoop dat ik me groeispurt NOG niet heb gehad maar dat ik wel krijg hopelijk. echt ongelofelijk , toen ik nog in groep 7 ofzo was kende ik mensen die misschien 7 jaar ofzo waren , ze waren kleiner dan mij en nu zijn ze ongeveer 11 en zijn veeeeel groter. in me klas komt een klein stukje van me hoofd boven de schouders van mijn vrienden. en ik weet niet precies hoe lang ik meer ben maar me ma is rond de 1,57 ofzo en ik ben klein beetje kleiner dan haar dus.. ik denk rond de 1,54 ofzo!! en ik weeg als het goed is 38 ofzo. en wanneer ik me kleren uit doe zie je een heel klein beetje me ribben.. en hoort dat zo?? of is dat te dun en moet ik er echt iets aan doen en ik maak me zorgen en ik weet niet of dit nodig is. en ik ben ongeveer 3 maanden geleden begonnen om me buikspieren trainen want anders lijk ik een klein rietje.. en dat ben ik ook. en ik maak me ook zorgen over me toekomst , met dit lengte en gewicht krijg je nooooit een mooie meid ! als ik nou naar de meisjes kijk van de 3e 2e zelfs groep 8 dan ben ik zoooo klein vergeleken met hun , me vrienden zijn ook een reus voor mij. en all mijn lichaamsdelen zijn 100 keer kleiner dan die van de ander : hoofd , hand helelichaam LETTERLIJK ALLLLESSS geslachts deel ook ja.. en ik heb ook geen sperma ?¿ ik ben 15 en heb nog geen sperma ik vraag me af of ik dat wel ooit krijg , heel af en toe na het klaar komen moet je helemaal zitten te peuteren zodat er max 1 druppel iets doorzichtigs uitkomt dat aanelkaar plakt , kleeft. en aftrekken lukt niet eens met mijn kleine hand omdat me penis nog kleiner is..

dus zoals jullie lezen zit ik met veel lichamelijke problemen en ik zou graag antwoord willen krijgen op : of ik abnormaal dun ben? en meer moet eten of drinken?
of ik laat in ontwikkeling kan zijn? dus misschien op me 17e of later oppeens meer zal groeien en stel ik me aan
krijg ik ooit nog sperma? misschien een probleem, ziekte ? en wat is dat slijmerig ding?.
WAT kan ik doen om zo veel mogelijk te groeien? niet alleen in lengte maar gewoon alles hele lichaam dus..
Penis lengte heel klein voor me leeftijd en ik kan me amper aftrekken met me hand! het is gewoon zo klein dat ik het met een paar vingers doe! en kan ik daar wat aan doen? en dat is dus ook minder ''mannelijk'' voor meisjes ?
en over het probleem dat meisjes je niet zien zitten en je zien als een soort schattig klein ding dat er niet mannelijk genoeg uitziet en niks voor steld? ..
en of ik me groeispurt heb gehad of zal krijgen? als jullie dat weten.. :}
WAT MOET IK NU DOEN?
denken jullie dat ik nog tenminste een 1.73 zal halen? want volgens de formule dat soms niet klopt bij andere mensen word ik ongeveer 1.73 me vader is rond de 1.65 ook kort dus 1.73 is best wel kort maar dat is wat ik tenminste zou willen voor een beetje normale leven.

en ik zou zo blij zijn als er iets was dat 100% aangeeft dat ik op een normale grootte zal eindigen, een gezond middel ofzo . en niet die gestoorde operaties..

VALT ME ERG OP : valt het jullie niet op dat bijna al mijn problemen ongeveer als de kenmerken van een 11 of 12 jarige is? kijk maar : penis rond de 7,5 of 8 cm , en me lengte en me gewicht , en geen sperma , die van een 11 jarige is zelfs beter..

een keer zat ik in de winkel kleren te zoeken en kwam er een moeder van iemand en die zij kijk is of dit past? en het was klein beetje te klein en ik zei TOEN ik ben bijna 15 en zij zij ooww ik dacht dat je 12 of 11 zoals me zoon was.. dat was echt zielig voor me en een schande vondt ik :'{

en ik weet niet hoe ik het moet vertellen maar als ik buiten of op school om me heen kijk voel ik me zelf een soort van zwak mensje ofzo ik kijk naar een weerspiegeling van een raam en ik zie mij en een klasgenoot en ik zeg in me zelf... OMG ben ik echt to klein? en dun? :{ en ik voel me laatste tijd depressief en ik denk er steeds meer aan en dat zorgt voor stress..

IK MAAK ME HEEL ERG VEEL ZORGEN OVER ALLES IK KAN NIET WACHTEN TOT GOEDE ANTWOORDEN

*IK WIL GRAAG EERLIJKE EN AARDIGE ANTWOORDEN EN NIET BV: je wordt *sowieso langer dan 1.73 om mij alleen maar een blij gevoel te geven terwijl het niet *klopt.. wel lief maar dat wil ik ECHT NIET. ik wil liever een eerlijke antwoord krijgen hoe *negatief en erg het ook klinkt*

HET SPIJT ME HEEL ERG VOOR DEZE HEEL VEEL EN LANGE VRAGEN, MAAR IK ZOU GRAAG EEN GOEDE DUIDELIJK ANTWOORD OP AL ME VRAGEN WILLEN
ALVAST BEDANKT EN IK ZAL ECHT ERG BLIJ ZIJN ALS JULLIE AL MIJN INFORMATIE EN VRAGEN LEZEN !

PS : NOG STEEDS DEPRESSIEF EN DAT ZAL BLIJVEN TOT DAT IK MERK DAT IK GROTER WORDT EN ER NIET ZO KLEIN UIT ZIE IN DE SAMENLEVING
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 21:27
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Het lijkt erop dat je je groeispurt nog moet krijgen. Was je vroeger ook altijd een van de kleinste? dan ben ik bang dat je ook niet erg groot zult worden. Heb je wel al schaamhaar, okselhaar baard in de keel? en hoelang? Als je dit nog niet of nog niet zo lang hebt zal dit binnenkort wel een keer moeten komen en dan zul je waarschijnlijk ook nog wel een groeispurt krijgen.

2 neefjes van mij waren op hun 16e ook nog maar rond de 1,60 en hun groeispurt kregen. 1 van hen is 2 meter geworden en die andere is nu bijna 19 en net uitgegroeid op 1,80.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 21:38
someone2
someone2 is offline
lengte vader + lengte moeder :2 +5 = 1,71 m (denk ik)
ik denk dat je nog geen groeispurt hebt gehad (je lighaam kan nog door groeien tot je 22)
het sleimerige spul is voorvocht (het is bedoeld om achter bleivend plas weg te spoelen zodat sperma meer kans heeft)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 07:23
Verwijderd
Citaat:
okselhaar baard in de keel?
hmm klinkt niet goed

sorry en nu weer ontropic
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 12:45
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ach, je wordt misschien nooit supergroot maar je bent als ik het zo hoor nog niet eens echt in de puberteit. Ik zou me er geen zorgen over maken, en je zou altijd anders naar je dokter kunnen gaan, vragen wanneer je nu eindelijk eens groot wordt. Misschien weet die iets meer te vertellen. Het helpt ook als je je niet continu druk maakt om je formaat, want dan gaan mensen er juist meer op letten. Maak het gewoon goed met een verpletterende persoonlijkheid (en meer van dat soort cliché's!)
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 13:29
depress
depress is offline
ehm ik heb wel een beetje schaamhaar maar niet veel dus een beetje wel. en ook geen baard in de keel en heb nog steeds de stem als een gewoon kind.en ik weet niet of dit info helpt maar toch zeg ik het : ik heb een beetje oksel haar. en ik heb haar op me arm en heel weinig op me been. en ja , ik was vroeger het kleinst maar het verschil werd steeds groter toen we ouder werden.. alsof ik sinds 7 ,8 ofzo niet eens 1mm ben gegroeid

maar ik vraag me ook af of ik te dun ben want zoals ik al zij als ik me hemd uit doe ziet het er heel dun uit en zie je een klein beetje ribben en dat ziet er niet uit , is dat normaal? en wat kan ik er het BEST er aan doen? en wat kan ik er aan doen om groter te lijken en steviger er uit te zien. en niks met grotere kleding aan doen ofzo maar gewoon iets natuurlijks waardoor je niet alleen groter er uit ziet maar ook wordt..

en even tussendoor : na dat dat spul dat voorvocht uitkomt moet je dan verder met het aftrekken? want er komt heelemaal geen sperma niks. en na dat je het lekkere gevoel krijgt (waarschijnlijk klaarkomen) komt er geen sperma ofzo alleen soms knijpen zodat er 1 KLEIN DRUPPELTJE voorvocht uit komt. maar ik had wel nog een paar vragen getypt waar ik eigenlijk ook bij zit en ik weet dat ik veel typ. maar ik zou het fijn vinden als ik een antwoord op al die vragen kreeg

bedankt voor de reacties tot nu toe. en ik had vandaag weer school en ik voelde me weer niet fijn en veel mensen dachten dat ik ziek was of sliep omdat ik zo depressief en negatief was.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 13:42
depress
depress is offline
Citaat:
Het lijkt erop dat je je groeispurt nog moet krijgen. Was je vroeger ook altijd een van de kleinste? dan ben ik bang dat je ook niet erg groot zult worden. Heb je wel al schaamhaar, okselhaar baard in de keel? en hoelang? Als je dit nog niet of nog niet zo lang hebt zal dit binnenkort wel een keer moeten komen en dan zul je waarschijnlijk ook nog wel een groeispurt krijgen.

2 neefjes van mij waren op hun 16e ook nog maar rond de 1,60 en hun groeispurt kregen. 1 van hen is 2 meter geworden en die andere is nu bijna 19 en net uitgegroeid op 1,80.
ja dat kan , ik zou me echt veel minder zorgen maken als me ma en pa wat groter waren. volgens mij waren je neefjes de ouders veel groter en dus meer kans.. mijn vader is ongeveer 1.65 en me ma ongeveer 1.56 of 1.57. VEEL LEERLINGEN ZIJN LANGER DAN MIJN PA! dus ik heb hele negatieve gedachtens over me toekomstige lengte. maar ik zou er echt wat aan willen veranderen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 14:19
Verwijderd
Dan moet je maar lelijke meisjes versieren, hè.

Maar zoals gezegd, je moet je groeispurt nog krijgen, dus je blijft heus niet zó klein. Waarschijnlijk word je ook niet enorm lang, maar waarschijnlijk tenminste wel 15 cm langer.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 19:45
depress
depress is offline
ik hoop tenminste 1.72 te worden
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 20:58
Verwijderd
ik heb echt compleet tegen overgestelde van de TS, ik ben namelijk 14, 1.91 lang en mijn pik is 14 cm, ook niet altijd geweldig
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 21:21
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Zo te zien ben je gewoon heel laat. Als je nu wel al helemaal schaamhaar en baard al dan niet in je keel zou hebben en alles, dan zou je denken 'oké, hij is gewoon klein gebouwd', maar als je ook daarmee achterloopt, lijkt het me niet heel gek dat je hele lichaam laat is, en dat het bij jou allemaal een paar jaar later komt.

Verder kun je er niet zoveel aan doen. Nou ja, nepschaamhaar opplakken, net wat hogere schoenen kopen, desnoods een dure en pijnlijke operatie om je benen te breken en de botten wat langer te laten groeien door de ja, benen uit te rekken terwijl ze gebroken zijn. Maar dat zijn niet allemaal dingen die echt veel verschil maken.

Wat misschien wél nog kan uitmaken, is iets als hormonen. Dan zou je naar de huisarts moeten gaan en je probleem voorleggen, en misschien dat dan blijkt dat je daadwerkelijk een tekort hebt aan bepaalde hormonen oid. Maar ik denk dat je gewoon laat bent en een wat kleinere bouw zal hebben (je ouders zijn ook niet zo groot), en de huisarts er ook niet zoveel mee kan, al heb ik daar verder geen verstand van. Maar dat zou je misschien nog kunnen overwegen, naar de huisarts gaan dus.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 21:51
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Niets aan het handje, alles t.z.t.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 23:22
depress
depress is offline
ja dat had ik ook vermeld , want me hele lichaam loopt achter , jongens van me klas hebben veel meer schaamhaar en hebben vaak geknipt en ik nooit , schaamhaar maakt op zich niet zo veel uit voor mij maar wel me lichaams grootte. ik moet toegeven dat er 3 kinderen in me klas zitten die even groot als me zijn of misschien heeeel klein ver schill en dat is 1 jongen en paar meisjes. maar de rest is heel groot. ik zal echt even een afspraak maken met de dokter maken want dat extra hormonen zal ik wel nodig hebben denk ik. nou mensen bedankt voor jullie reacties. ik hoop dat ik laat in de groei ben en niet klein ga worden maar daar kan ik niet veel aan doen. het lijkt best makkelijk om als een ander groter persoon te zeggen dat het mee valt of het komt goed of accepteer het.. maar als jullie mij waren hadden jullie denk ik een heel ander gedachte

en nog paar kote vragen please? :

heel vaak gesteld : ben ik dun? info staat andere post (je ziet een beetje ribben) wat kan er ik er aan doen om wat groter , steviger , dikker te worden (geen overgewicht) EN HET BESTE GEWICHT MOET NIET MET ME LEEFTIJD BEPAALD MAAT MET ME LENGTE

en zoals ik al zei : ik heb geen sperma , maar wel een heel klein beetje dat voorvocht. ik wordt een beetje bang straks krijg ik dat nooit ? , of zou dat ook achterlopen.. als me vrienden het vragen zeg ik dat ik wel heb maar diep in me hoofd zeg ik wat is er toch mis met mijn lichaam!? =*(

BEDANKT IEDEREEN groetjes : hele kleine rare mislukte jongen?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 16:14
Ro S
Ro S is offline
Je moet nu gelijk naar de huisarts gaan en ervoor zorgen dat je groeihormonen o.i.d krijgt!
Ik had het zelfde verhaal op die leeftijd. Groeien doe je sowieso nog, en over de hoeveelheid sperma hoef je je op deze leeftijd ook echt nog geen zorgen te maken maar wacht er allemaal niet te lang mee. Je moet het allemaal goed bijhouden in de komende maanden en even kijken naar je groeicurve, want als jouw groei structureel achterloopt moet je snel ingrijpen!
Ik ben nu 1,70m en bijna 19 en voor mij is het waarschijnlijk te laat, maar zorg ervoor dat het jou niet overkomen hoeft...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 18:42
depress
depress is offline
Citaat:
Je moet nu gelijk naar de huisarts gaan en ervoor zorgen dat je groeihormonen o.i.d krijgt!
Ik had het zelfde verhaal op die leeftijd. Groeien doe je sowieso nog, en over de hoeveelheid sperma hoef je je op deze leeftijd ook echt nog geen zorgen te maken maar wacht er allemaal niet te lang mee. Je moet het allemaal goed bijhouden in de komende maanden en even kijken naar je groeicurve, want als jouw groei structureel achterloopt moet je snel ingrijpen!
Ik ben nu 1,70m en bijna 19 en voor mij is het waarschijnlijk te laat, maar zorg ervoor dat het jou niet overkomen hoeft...
bedankt voor je tip! , dus als ik het goed begrijp moet ik zo snel mogelijk naar de huisarts voor groeihormonen. maar wat bedoel je met ik moet snel ingrijpen en met wat moet ik niet lang mee wachten? dat ik zo snel mogelijk die groeihormonen moet halen toch? als dat zo is maak ik meteen een afspraak. ik was eens naar de dokter gegaan omdat ik me zorgen maakte over mijn lengte en die zei dat ik met groeispurt nog moet krijgen. en ik heb HELEMAAL GEEN SPERMA
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 18:38
Daikatana
Daikatana is offline
Misschien kan je jezelf laten testen op Hypopituïtarisme, dit is een aangeboren aandoening waardoor de hersenen te weinig hormonen aanmaken. Ik heb dit zelf ook, ik was 145CM en door de behandeling ben ik gegroeid tot 185CM.

Het is zeldzaam, maar dit kan het probleem zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 19:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik weet nog dat ik in de 3e klas als meisje één van de langsten was: ik stak ver boven alle jongens uit. Dat was eigenlijk nog zo vlak voor de zomervakantie, toen we van de 3e naar de 4e gingen.
Toen ik terug kwam van de zomervakantie schrok ik me rot, alle jongens waren ineens een kop groter dan ik. Die groeispurt kan dus nog heel goed komen, het was destijds dus zelfs behoorlijk normaal dat 'ie pas zo laat kwam. Maak je er niet teveel zorgen over.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 15:45
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
En dat je een beetje je ribben ziet, is niet een drama. Ik kan me voorstellen dat je je wel ongemakkelijk voelt door én niet zo lang én dun te zijn, dan word je inderdaad gauw een sprietje. Sport je? Want dat kan een hoop helpen in de ontwikkeling van spieren waardoor je er al minder klein uitziet.
En sperma /care, dat komt echt wel mettertijd. Als je ook schaamhaar krijgt, en je baard in de keel, en je groeispurt. Al die dingen hangen met elkaar samen.
Verder kun je je wel druk blijven maken over je lengte maar al word je maar 1,60 - dat is dan jammer, maar dat neemt niet weg dat je nog steeds heel leuk en tof kunt zijn. Ik ken een paar gozers die echt een half of heel hoofd kleiner zijn dan ik en die toch gelukkig zijn en zich op hun plek voelen in hun leven. Accepteer!

Je kunt wel niet "zomaar" groeihormonen bij de huisarts halen trouwens. Maar je kunt wel dit hele verhaal vertellen en zeggen dat je je zorgen maakt. Als je dat lastig vindt, kun je het ook uitprinten en meenemen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 16:50
missmarple
Avatar van missmarple
missmarple is offline
Ik snap je er zoveel vragen over hebt en depressed bent erdoor, het is nogal wat om doen maar je zou dit met je huisarts kunnen bespreken, alleen of hopelijk met een van je ouders samen.
Mijn zoon heeft zijn groeispurt ook nog niet gehad maar is ook weer de kleinste niet, de groeispurt moet komen hoor dat hoort bij de pubertijd, soms ben je een laatbloeier en soms te vroeg, probéér alle goede dingen van jezelf niet te vergeten, want omdat je kleiner bent wilt niet zeggen je minder uniek en minder waard bent dan de rest.
__________________
Met vriendelijke groeten
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 19:07
depress
depress is offline
bedankt voor jullie reacties! en ja ik sport, ik ben 5 of 4 maanden bezig met buikspieren training, ik zie al het six pack tevoorschijn komen maar het is nog niet duidelijk te zien.
en ik ben begonnen met arm spieren al heb ik nog geen vaste trainingsschema voor mijn arm spieren (biceps en triceps) dat wel jammer is, en ik ben ook begonnen om me borst te trainen dat heel zwaar is, en ook ga ik beginnen met het trainen van mijn dunne benen. kent iemand een goede trainingsschema om dikkere armen te krijgen en biceps en triceps te trainen of moet ik daar een nieuwe topic voor starten?

Laatst gewijzigd op 17-02-2012 om 20:00.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 13:10
Verwijderd
Die sixpack komt alleen maar tevoorschijn omdat je iel bent, niet omdat je een beetje situps aan het doen bent. Google voor trainingschema's.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 22:11
depress
depress is offline
Citaat:
Die sixpack komt alleen maar tevoorschijn omdat je iel bent, niet omdat je een beetje situps aan het doen bent. Google voor trainingschema's.
lezen??
staat daar iets dat ik geen trainingsschema heb voor buikspieren en dat ik situps doe?
voordat ik ging trainen was er vet, en nu een sixpack die nog niet helemaal duidelijk te zien is. ow en situps is een van de slechtste oefeningen dat ik van mijn leven heb gehoord.
ik zei dat ik geen vaste trainingsschema voor mijn armen heb. dus ik bedoel: dat ik wel een paar oefeningen weet maar ik heb nog geen echte goede schema met alle goede oefeningen net als bij mijn trainingsschema voor mijn buikspieren.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 10:16
Isaac Newton
Isaac Newton is offline
Citaat:
Dan moet je maar lelijke meisjes versieren, hè.

Maar zoals gezegd, je moet je groeispurt nog krijgen, dus je blijft heus niet zó klein. Waarschijnlijk word je ook niet enorm lang, maar waarschijnlijk tenminste wel 15 cm langer.
Op wat slaagt dat nu?


Er is wel één of andere empirische formule waarmee ze de lengte kunnen schatten aan de lengte van de ouders. Maar daar zou ik nu ook niet veel geld om geven. Anders had ik 1m85 moeten zijn in plaats van mijn huidige 1m65. Had gewoon de 'pech' dat ik als jongen te veel testosteron aanmaakte. Testosteron remt je groei. Net zoals veel oestrogeen bij een meisje de rem groeit. HGH (human growth hormone) daarentegen bevordert de groei.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 18:05
depress
depress is offline
Ja.. jammer genoeg klopt een formule niet altijd. ik ga nog naar de huisarts voor de zekerheid om te laten kijken of ze nog iets kunnen doen. ik ga er nog met me ouders over praten nadat ik ben genezen van mijn verkoudheid. ik heb trouwens drukke dagen ook al is het 1 week vakantie. jammer voor je dat je teveel te testosteron aanmaakte waardoor je niet zo lang werd. maar ik heb toch het gevoel dat nadat ik naar de huisarts ben geweest dat er niks aangedaan kan worden en dat ik gewoon kort wordt. want toen ik klein was hadden mijn ouders me al naar de huisarts gebracht voor dit probleem omdat ik toen ook al klein was, en de huisarts zei dat ik een korte mannetje zou worden maar dat ik waarschijnlijk een beetje (niet 100%) langer dan me vader zou worden. maar ik zal toch maar weer gaan.

+ wat er nog ook irritant is als je op je 15e zo kort als mij bent en als je 15 jaar bent moet je bv: stage zoeken en dan ben je bang dat ze je niet willen voor je lengte. en wanneer je dingen moet doen dat je als een 15 jarige tiener hoort te doen maar niet durft, kan of lukt door je lengte. of alle andere dingen dat je op dit leeftijd moet of kan of wilt doen maar niet kan door je lengte.

na een anderhalf jaar ga ik naar een hogere school en dan lijk ik alsof ik net van de basisschool kom! of zelfs dat niet eens! of met een heeel klein beetje geluk voordat ik naar de hogereschool ga krijg ik eindelijk mijn groeispurt en groei ik veel. (tenminste, als ik mijn groeispurt nog niet heb gekregen. maar als dat wel zo is : einde van mijn leven )

Laatst gewijzigd op 02-03-2012 om 18:22.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 11:29
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
+ wat er nog ook irritant is als je op je 15e zo kort als mij bent en als je 15 jaar bent moet je bv: stage zoeken en dan ben je bang dat ze je niet willen voor je lengte. en wanneer je dingen moet doen dat je als een 15 jarige tiener hoort te doen maar niet durft, kan of lukt door je lengte. of alle andere dingen dat je op dit leeftijd moet of kan of wilt doen maar niet kan door je lengte.

na een anderhalf jaar ga ik naar een hogere school en dan lijk ik alsof ik net van de basisschool kom! of zelfs dat niet eens! of met een heeel klein beetje geluk voordat ik naar de hogereschool ga krijg ik eindelijk mijn groeispurt en groei ik veel. (tenminste, als ik mijn groeispurt nog niet heb gekregen. maar als dat wel zo is : einde van mijn leven )
Kun je me een stage noemen waar je lengte van belang is? Ik ben net zo lang als jij ongeveer en heb nog nooit moeite gehad met het vinden van een stage. Het gaat namelijk helemaal niet om je lengte tenzij je een pilotenstage gaat volgen of zo.

Ben ook wel beniewd naar welke tienerdingen je niet kunt doen vanwege je lengte. Ik heb de indruk dat het allemaal in je hoofd zit, ik kon altijd alles (nadat ik de 1.20 was gepaseerd dan)

En ik ben dus ook naar een hogere school gegaan met deze lengte, nooit last van gehad. Ja, soms werd ik kleine genoemd maar dat ben ik ook dus daar maak ik geen punt van. Het is allemaal zo erg als je het zelf maakt.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 17:32
depress
depress is offline
Citaat:
Kun je me een stage noemen waar je lengte van belang is?
Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt dat een bedrijf tegen mij zei van je bent te klein om hier stage te lopen. maar wat ik bedoel is zoals jij al zei: het zit in mijn hoofd.
wanneer ik ergens voor stage ga en als ze nee zeggen, dan heb ik altijd het gevoel dat het aan mijn lengte ligt. of ze denken dat ik lieg over mijn leeftijd. dus het is gewoon wat ik steeds in mijn hoofd denk dat ik niet wil denken omdat het voor stress zorgt maar ik kan het niet uit mijn hoofd zetten.

en met tiener dingen bedoelde ik niks bijzonders maar kleine dingen zoals: op stap gaan met je vrienden enz.. door mijn lengte voel ik me dan minder en soms wanneer ik aan mensen op school / vrienden of ze mee willen naar bv de stad en als ze dan nee zeggen denk ik steeds dat ze dan voor mij schamen om met mij mee te lopen in stad wegens mijn lengte.

en soms op straat als ik mij alleen voel, zoek ik paar kennissen of vrienden op samen gewoon leuke dingen te doen zoals iedereen en dan loop ik mee en ze doen ook geen een ding verkeerd of opvallend, maar toch denk ik soms dat ze me weg willen hebben, en dat denk ik ook wanneer ze vaak met elkaar praten en met mij niet. of ze nodigen elkaar uit om morgen weer naar buiten te gaan waar ik bij ben maar tegen mij zeggen ze niks. of ze zeggen vraag het me morgen op msn of via mobiel. dan doe ik dat en dan zeg ik waar ben je dan en zegt diegene een smoesje of een waarheid zoals : thuis ik kom niet naar buiten, of ergens ver waar ik niet kan komen enzovoorts..

ow en trouwens, ik ben een jongen. als meisje zou ik daar ook minder last van hebben en zou ik het niet zo erg vinden en je kan zelfs hogere hakken dragen. maar bij mij is het een heel ander geval. als ik tenminste 7 cm langer was zou ik er nog geen drama van maken maar ik schaam me dood.
dit is gewoon té klein voor een 15 jarige jongen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 17:34
astro-rock79
Avatar van astro-rock79
astro-rock79 is offline
ik was in groep 8 ongeveer 1,50 ofzo.... het schoot maar niet op in de eerste klas 1.53 ofzo.... maar nu zit ik in de derde.... en nu ben ik 1.85. Dus het komt echt wel eens hoor
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 17:43
depress
depress is offline
ik ken een jongen en hij zegt met zekerheid: ik garandeer je dat je op een dag opeens veel zal groeien en een goede lengte zal krijgen net als bij jou. maar ik wed met 99999,99%
dat dat niet zal gebeuren. geen twijfel mogelijk, maar wel aardig dat hij dat zegt..
astrorock hoe lang zijn je ouders als je het wilt vertellen?
ik weet dat ik klein blijf doordat mijn ouders ook klein zijn en de huisarts het ook al lang geleden zei.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 12:39
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
ow en trouwens, ik ben een jongen. als meisje zou ik daar ook minder last van hebben en zou ik het niet zo erg vinden en je kan zelfs hogere hakken dragen. maar bij mij is het een heel ander geval. als ik tenminste 7 cm langer was zou ik er nog geen drama van maken maar ik schaam me dood.
dit is gewoon té klein voor een 15 jarige jongen.
Je geeft dus toe dat het in je hoofd zit. Ik ken ook jongens die kleiner zijn dan ik en die daar schijt aan hebben en alles doen waar ze zin in hebben. Je bent pas te klein als je jezelf te klein vindt (of als je niet in attracties mag). Als je je bij je lengte neerlegt denk ik dat je een stuk aangenamer zult leven.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Achterlijke cultuur, says who?
IGRA
3 04-05-2004 20:44
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #3!!!
Me_Myself_and_I
245 26-05-2002 09:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.