Oud 03-12-2013, 20:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ja leuk, sluit het topic maar weer DP.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2013, 20:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lijst
  1. Absinthe
  2. Arpos - weerwolf
  3. Dark Phoenix
  4. Deus Ex Machina - leerling-verrader
  5. EleventhHour
  6. fizzle-fluffy
  7. Ietje5 - dorpeling
  8. Katertje - dorpeling
  9. Lieveheersbeest
  10. Lusi
  11. Neko
  12. Quintiano - ziener
  13. Röps - dorpeling
  14. Sadye
  15. TCO - verrader
  16. Thor6
  17. tijmen2000 - dorpeling
  18. Tuttebel
  19. WolterB - jager-geliefde
  20. Wout
  21. ßuerp - tovenaar
  22. .sann - dorpeling-geliefde

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager
Roze = gestorven uit liefdesverdriet
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 20:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mijn laatste post voor het topic dicht ging:

Citaat:
Wolven mogen eten vandaag en zoals het er nu uitziet goede kans dat ik morgen dood ga. Tijd om de functies voor mezelf op een rijtje te zetten en mijn gedachten nog een keer posten voor mijn mogelijke dood.


Citaat:
Lijst

Absinthe
Dark Phoenix
EleventhHour
fizzle-fluffy
Lieveheersbeest
Lusi
Neko
Sadye
Thor6
Tuttebel
Wout
Dit is de lijst met nog levende spelers.

Aan de kant van de dorpelingen denk ik:
Absinthe, EleventhHour, Lieveheersbeest, Lusi, Tuttebel.

Aan de kant van de bad guys denk ik:
Neko*, Sadye, Thor6.

Mensen waarover ik twijfel:
Fizzle-fluffy, Woyt.

Ik ga zolang ik nog leef in ieder geval zoveel mogelijk naar de bovenste 5 luisteren, grote kans dat de rest überhaupt geen stem heeft.

Jaja, ongefundeerde lijst, geen argumenten, blabla. Het is voor mezelf en ik post het zodat mijn mede-dorpelingen er hopelijk nog wat aan hebben. Ik mis de motivatie om naar alle quotes te gaan zoeken, het te onderbouwen en vervolgens in discussie erover te moeten gaan. Als je me niet vertrouwt, negeer mijn post dan maar gewoon en ga er vanuit dat ik alles lieg, ofzo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 20:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
tvp
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 20:30
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ons Dorp
De door ons ondertussen o-zo bekende gevangenis Opstelten ligt bij het knusse dorp Balkum. Balkum stelde niet veel voor: naast de gebruikelijke middenstand woonden er alleen de resterende werknemers van de gevangenis met hun vrouwen, kinderen, mannen en verdere familie. De gevangenis was dichtbij, wat voor de plaatselijke jeugd genoeg dreiging was om maar niets uit te spoken wat God verboden had.

De ambtenaren waren naar huis gegaan. Ze hadden geen zin in een overnachting in Balkum, en de gevangenis was eigenlijk ook niet zo interessant. Als zij er niet in konden, konden de gevangenen er toch ook niet uit?

Dat was verkeerd gedacht. Terwijl de veldwachter op zijn statige herenfiets zijn laatste ronde langs de Balkumse boerderijen maakte, zag hij aan zijn linkerhand het licht uitgaan in de wachttoren van gevangenis Opstelten. Dat beloofde weinig goeds.

In de gevangenis was het donker geworden, wat natuurlijk het logisch gevolg was van het feit dat het licht uitviel. Tuttebel had nu een probleem: de stoofpeertjes stonden op, maar de inductieplaat was nu uitgevallen. De gil die ze daarom slaakte kwam ook de veldwachter ter ore, die nu besloot op weg te gaan naar de gevangenis om te kijken wat daar gaande was.

EleventhHour was de veroorzaker van de plotselinge duisternis. Hij had de lantaarn van Woyt gestolen, en sloop nu de keuken voorbij, naar de proviandkast, naar de spinazie die hem ging helpen de voordeur open te breken.

De veldwachter was ondertussen halverwege de terp. Hij zweette alsof hij de Mont Ventoux aan het beklimmen was, en had het daarom gewaagd zijn dynamo los te maken van zijn voorwiel. In de volgende begroting zou hij een elektrische fiets opnemen, dat leek hem wel wat.

Na het elfde blik spinazie waagde hij het er op. Hij stond op, liep naar de voordeur, pakte de klink vast, deed de klink omhoog, wat niet werkte, en toen toch maar naar beneden en deed zo de deur open. Vrijheid! Hij zou naar Mexico gaan, en daar aan het strand een hutje bouwen, hij zou de rest van zijn leven rustig blijven, geen moorden meer plegen, mensen oplichten of kinderen van hun snoepgeld beroven. Klaar was hij er mee.

Dit alles overdenkend kwam hij bij Het Gat aan. Misschien had de spinazie hem overmoedig gemaakt. Misschien was het wel een goede inschatting. Misschien... Was het niks. Maar ElevethHour sprong, hij sprong het grote gat over. Het gat dat op zijn minst door een middelgrote meteoriet was ontstaan. Nu stond hij aan de overkant van het gat. De lichtjes van Balkum schenen in de verte. Toen werd hij aangereden door de veldwachter, die eindelijk boven was gekomen. Zonder licht. Dat kostte EleventHour, die nu in het gat lag, zijn leven.



Daar ging EleventhHour. Hij was dorpeling. De dorpelingen kunnen zijn dood wreken door vóór morgenavond 20:30 te stemmen!


Eetronde 5
  1. Absinthe
  2. Arpos - weerwolf
  3. Dark Phoenix
  4. Deus Ex Machina - leerling-verrader
  5. EleventhHour
  6. fizzle-fluffy
  7. Ietje5 - dorpeling
  8. Katertje - dorpeling
  9. Lieveheersbeest
  10. Lusi
  11. Neko
  12. Quintiano - ziener
  13. Röps - dorpeling
  14. Sadye
  15. TCO - verrader
  16. Thor6
  17. tijmen2000 - dorpeling
  18. Tuttebel
  19. WolterB - jager-geliefde
  20. Wout
  21. ßuerp - tovenaar
  22. .sann - dorpeling-geliefde

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager
Roze = gestorven uit liefdesverdriet
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 20:31
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
mimimimimi

succes derpelings!
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 20:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 20:32
Verwijderd
Nou ja zeg
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 20:40
Verwijderd
Ahw wat een watjeswolven losers.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 21:09
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ah

ik wil op dp neko of lieveheersbeest stemmen. Omdat ik dp van heks zijn verdenk hang ik liever 1 van de andere 2, maar goed, lijstjes.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 21:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ah

ik wil op dp neko of lieveheersbeest stemmen. Omdat ik dp van heks zijn verdenk hang ik liever 1 van de andere 2, maar goed, lijstjes.
Waarom denk je dat ik de heks / slecht ben?

Voor mijn gevoel is de enige reden dat sommige mensen mij verdacht vinden dat ik 2 van de 5 (!) hangrondes in het 'verkeerde' rijtje stond en niet veel anders. Terwijl ik bijvoorbeeld ook geholpen heb met het eruit gooien van de verrader, terwijl men mij niet geloofde toen ik zei dat hij slecht was. En de enige reden dat ik in dat verkeerde lijstje stond was omdat ik de verrader eruit wilde hebben.

Maar dat is mijn idee en ik kan het natuurlijk mis hebben, dus ik hoor het graag.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 22:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oef!
Sorry voor mijn gepanikeerde post jongens, ik zag jullie allemaal over lijstjes en ophangen praten en ik dacht 'oh shit, is het hangronde?' en heb snel mijn stem doorgegeven op Woyt tussen de dagelijkse stress door. Nu heb ik wat meer tijd om te overdenken.
Lisa en DP maken precies eenzelfde overzicht zonder argumentaties met wie ze wel en niet vertrouwen/verdenken. Verschillende lijstjes overigens.
(dit was lisa's lijstje:
Spoiler
Leuk en aardig, maar ik ben wel heel benieuwd naar wat maakt dat ze anders tegen dingen aan kijken, behalve natuurlijk hun wellicht verschillende eigenlijke functies. Wat maakt dat je over mij twijfelt, dat je Absinthe, Tuttebel en Lieveheersbeest dorpeling noemt waar Lusi ze juist niet vertrouwt, bijvoorbeeld, DP? Ben nu toch wel erg benieuwd.
Ik ben ook zeker bereid om mijn stem op Woyt nog te verzetten, die is heel erg snel gedaan en met weinig onderbouwing.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 22:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oef!
Sorry voor mijn gepanikeerde post jongens, ik zag jullie allemaal over lijstjes en ophangen praten en ik dacht 'oh shit, is het hangronde?' en heb snel mijn stem doorgegeven op Woyt tussen de dagelijkse stress door. Nu heb ik wat meer tijd om te overdenken.
Lisa en DP maken precies eenzelfde overzicht zonder argumentaties met wie ze wel en niet vertrouwen/verdenken. Verschillende lijstjes overigens.
(dit was lisa's lijstje:
Spoiler
Leuk en aardig, maar ik ben wel heel benieuwd naar wat maakt dat ze anders tegen dingen aan kijken, behalve natuurlijk hun wellicht verschillende eigenlijke functies. Wat maakt dat je over mij twijfelt, dat je Absinthe, Tuttebel en Lieveheersbeest dorpeling noemt waar Lusi ze juist niet vertrouwt, bijvoorbeeld, DP? Ben nu toch wel erg benieuwd.
Ik ben ook zeker bereid om mijn stem op Woyt nog te verzetten, die is heel erg snel gedaan en met weinig onderbouwing.
Ik heb vrijwel alles wat ik dacht en vond tot nu toe gepost, dit was de eerste keer dat ik het niet deed. En dat heeft meer met mijn motivatie voor dit spel te maken na het gedoe met Röps en alles dan wat anders.

Maar goed, mijn redenen.

Fizzle-Fluffy: Je bent vrij stil terwijl dat niet 'klopt' met je persoonlijkheid voor mij. Je hebt 17 posts in het vorige topic (1 meer dan ArPos die al een tijdje dood is!) en je post voornamelijk veel vragen en weinig eigen meningen / theorieen voor mijn gevoel.

Absinthe komt voor mij altijd als dorpeling over (), maar ik had gedacht dat ze wolf was als Röps wolf was geweest. Haar reactie toen ik postte dat ik haar als wolf verdacht als Röps wolf zou blijken kwam ook vrij dorpeling-achtig over voor mij.

Tuttebel is door de ziener genoemd als dorpeling. In eerste instantie vroeg ik me af of hij dat had opgevraagd of niet, in verband met zijn opmerkingen richting Deus ex en Röps, maar nu Röps dorpeling blijkt neem ik aan dat hij haar had opgevraagd en ons dat probeerde te laten weten.

Lieveheersbeest komt voor mijn gevoel oprecht en dorpeling-achtig over. Daar moet ik wel bij zeggen dat ze erg weinig posts heeft en ik haar speelstijl niet echt ken (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Absinthe en Lusi) en ik het dus compleet mis kan hebben. Maar ik denk eerder dat zij goed is dan bijvoorbeeld iemand als Thor6 en gezien het aantal dorpelingen dat er nog in moet zitten, heb ik haar dus voorlopig op mijn 'goed' lijstje.

Maar goed, laten we open kaart spelen. Wat vind en denk jij eigenlijk? Wie zijn voor jou betrouwbaar en wie verdacht?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 22:49
Verwijderd
Lisa maakte een overzicht voor zichzelf, postte die uit gemakzucht ipv die extern ergens zetten, en kan weinig doen aan DP's gelijke aanpak daarna.

Ik ben klaar met analyseren. Misschien heb ik morgen meer onderbouwing.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 23:26
Verwijderd
Ik was dan ook pissig dat 'wolf' Röps op deze manier mij probeerde verdacht te maken op die manier
Verder vind ik het bijzonder moeilijk momenteel. Lusi vertrouwde ik wel redelijk, tot ze ineens mij ging noemen DP speelt keigoed, of ie nu wolf of dorpeling is Hij staat wel in het verkeerde rijtje in de Deus/ßuerp-ronde. Maar ik verdenk hem verder eigenlijk niet. Tuttebel sluit ik voor het gemak ook maar liever uit als verdachte. Woyt vind ik raar. De rest... Geen idee
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 23:37
Verwijderd
Hoe kun je nou iemand niet meer vertrouwen omdat ie jou noemt
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun je nou iemand niet meer vertrouwen omdat ie jou noemt
Dat zeg ik niet. Als je verder geen enkele clue hebt, valt iemand op die een verkeerde als verdacht aanwijst. Meer is het niet.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 00:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb beispielsweise maar eens naar een héél vroeg stemlijstje gekeken - de laatste vóór het Grote Drama met het ingrijpen van de spelleider.
Spoiler


Met de informatie die we nu hebben, heeft ssuerp 6 stemmen, en Deus 8, dus gelijkspel had niet kunnen zijn. Natuurlijk weten we niet of de geliefden eerlijk gestemd hebben, maar daar ga ik voor het gemak wel even vanuit - een paar aannames moet je kunnen maken.
Dan moet het haast wel, dat er bijvoorbeeld twee wolven onder Deus staan, die onder Ssuerp is natuurlijk dood, misschien heeft de gewiekste heks er nog een ingedekt waar wij niets vanaf weten, of er staat er één in een rijtje apart.
Van de mensen buiten de grote rijtjes lijkt me Thor te stil, ik kan me voorstellen dat hij geen functie heeft, teleurgesteld is en daarom niet zo actief meespeelt. Als hij wel een wolf is dan spijt me dat voor de andere wolven. Actieve spelers in je team is wel zo fijn.
Dark Phoenix vertrouw ik het minste - hij staat hier in ieder geval in het verkeerde rijtje, en ik ben van plan om de andere rijtjes ook nog even na te gaan, want dit komt vast vaker voor, en dan check ik meteen even Woyt. Op hem had ik zo overhaast gestemd, en in dit rijtje staat hij veilig aleen maar dat hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk.

Zo, ik wil hier geen monsterpost van maken maar zal jullie wel up to date houden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-12-2013, 01:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
@Fizzle: Ja, die rijtjes gedoe krijg ik steeds te horen als argument waarom ik slecht zou zijn. Eigenlijk voornamelijk dat. Echter, op dat moment zaten er nog 4 wolven, een verrader, een heks, 2 geliefdes en een cupido in die er baat bij hadden de lijstjes te verpesten. Nog los van het feit dat Buerp volgens hem zelf zat te hinten dat hij tovenaar was en de bad guys / geliefdes dat misschien opgepikt hebben om hem eruit te gooien. Bedenk alsjeblieft ook dat Quint óók in het Deus ex lijstje stond. Met een reden, want hij gedroeg zich gewoon raar.

Ik snap waarom het me verdacht maakt. Ik denk alleen dat het ook goed is om na te denken over waarom sommige mensen Buerp eruit wilde hebben en hoeveel functies er nog de lijstjes konden manipuleren, los van de wolven die geen stem hebben. Bij zulke gelijke rijtjes is er maar 1 iemand nodig die de boel voorliegt, en ineens heb je een andere uitslag.

Edit: en beide geliefdes stonden heel toevallig onder Deus ex die ronde.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 01:05
Verwijderd
Lulligheid alom maar Q heeft twee personen gezien. Hij heeft sommige namen al genoemd nog voor hij iémand heeft opgevraagd. Cut the crap om zijn posts in je voordeel te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 01:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lulligheid alom maar Q heeft twee personen gezien. Hij heeft sommige namen al genoemd nog voor hij iémand heeft opgevraagd. Cut the crap om zijn posts in je voordeel te gebruiken.
Oh ik bedoelde meer dat Q ook goed bleek en ook in het Deus ex lijstje stond, niet specifiek omdat hij hem opgevraagd zou hebben. Deus ex speelde gewoon raar.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 01:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, dat pleit dus alleen maar meer tegen jou en de anderen in het lijstje.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 01:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, dat pleit dus alleen maar meer tegen jou en de anderen in het lijstje.
Ik troost me maar met de gedachte dat als ik dood was geweest en Quint nog levend je nu hetzelfde tegen hem had gezegd.

Nu echt slaaptijd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 09:18
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Jongens ik zit de hele dag in een team meeting (ja echt, leuk he) dus ik kan overdag niet reageren. Ik wil op neko, lieveheersbeest of dp stemmen vanwege de lijstjes en sta open voor een papieren gelijkspel.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 09:21
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Waarom denk je dat ik de heks / slecht ben?

Voor mijn gevoel is de enige reden dat sommige mensen mij verdacht vinden dat ik 2 van de 5 (!) hangrondes in het 'verkeerde' rijtje stond en niet veel anders. Terwijl ik bijvoorbeeld ook geholpen heb met het eruit gooien van de verrader, terwijl men mij niet geloofde toen ik zei dat hij slecht was. En de enige reden dat ik in dat verkeerde lijstje stond was omdat ik de verrader eruit wilde hebben.

Maar dat is mijn idee en ik kan het natuurlijk mis hebben, dus ik hoor het graag.
Ik kan nu niets nazoeken en quoten (mobiel) maar het is een algemeen gevoel over je manier van spelen, een beetje manipulatief.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2013, 14:01
Verwijderd
Nou, ik ga in elk geval voor Wout vanavond, ik ga mijn stem zo versturen. Het afgaan op lijstjes vind ik altijd erg kut, zoals gezegd zijn er (zeker in die eerste paar ronden) lastige geliefden die zichzelf belangrijk vinden, eigenwijze dorpelingen, eigenwijze heksjes, alles. Ik heb zelf ook wel eens als dorpeling niet eens gestemd wat ik zou stemmen.

Ik houd nu gewoon vast aan gevoel, aan iemand die al zo lang door mijn hoofd speelt als dubieus. Dom spelen terwijl het joch niet zo dom is, toch? Dat is gewoon jammer en meestal heb je wel een reden zo nooberig te doen terwijl je beter weet dan dat.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 14:33
Verwijderd
Ik ga mee op Woyt.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 15:45
Verwijderd
Ik stem ook op Wout.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 16:06
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Zoals al eerder gezegd gaat mijn stem naar DP.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 16:44
Verwijderd
Prima dat jullie op mij stemmen, maar ik zou wel op z'n minst een gelijkspel willen. Anders maken we straks weer dezelfde fout als bij Rops (hoewel ik blij ben dat hij eruit is). Als iedereen op mij stemt, dan is er weer een dorpeling minder en zijn we ook niets wijzer.

Ik weet niet wie ik verdenk, maar omdat er al een aantal stemmen richting DP uit zijn gegaan, stem ik dan ook daarop.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 16:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh, ik wilde op Neko* stemmen, maar dan maar op Woyt uit lijfsbehoud.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 17:05
Verwijderd
Neko* vind ik ook prima, dan wijzig ik mijn stem nog even. Maar ik heb echt geen zicht er meer op wie op wie stemt dus ik zie het allemaal wel vanavond.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 17:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Neko it is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 17:27
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik ga wel mee op neko dan. Ik ben weer gedeeltelijk online dus ik kan nog wijzigen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 17:27
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Kan iemand esn lijstje posten? (Mobiel)
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 17:39
Verwijderd
Ik ga voor Woyt denk ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-12-2013, 17:48
Verwijderd
Ja, ik ga voor Neko dan. Ik wijzig mijn stem even. Ik ben ook mobiel..
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:38
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het is gelijkspel! De wolven krijgen binnen enkele minuten PM.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:46
Verwijderd
Interessant. Zouden Fizzle en Thor ook nog gestemd hebben?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh, hmm, interessant.

Stemlijstje voor zover ik kan zien (fouten zijn mogelijk, dubbelcheck even of alles klopt)

Woyt
1) Fizzle-Fluffy
2) Lusi
3) Absinthe.
4) Sadye
9) Lieveheersbeest

Dark Phoenix
5) Neko*

Neko*
6) Dark Phoenix
7) Woyt
8) Tuttebel

Niet gestemd:

Thor6 (niks gezegd)

Gelijkspel tussen Woyt en Neko* dus?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]

Laatst gewijzigd op 04-12-2013 om 21:08. Reden: update: fizzle vergeten!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:59
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Verdomme. Wel interessant maar meh
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:03
Verwijderd
Hoezo interessant? Ik zie nog weinig voordeel.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Interessant. Zouden Fizzle en Thor ook nog gestemd hebben?
Gister nog, toen het eetronde bleek en ik in de war was daarover. Toen werd gezegd dat het eetronde is en daarna heb ik mijn theorieen gepost, maar niet gewijzigd. Anders had ik dat wel doorgegeven.

Citaat:
Oh, hmm, interessant.

Stemlijstje voor zover ik kan zien (fouten zijn mogelijk, dubbelcheck even of alles klopt)

Woyt
1) Lusi
2) Absinthe.
3) Sadye
8) Lieveheersbeest

Dark Phoenix
4) Neko*

Neko*
5) Dark Phoenix
6) Woyt
7) Tuttebel

Onduidelijk / niet gestemd:

Fizzle-Fluffy (mogelijk op Dark Phoenix?)
Thor6 (niks gezegd)

Gelijkspel tussen Woyt en Neko* dus?
Raar dat ik niet in dit lijstje sta, ik ben de allereerste die zijn stem op Woyt doorgaf. Ik ga even de quote opzoeken.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Gister nog, toen het eetronde bleek en ik in de war was daarover. Toen werd gezegd dat het eetronde is en daarna heb ik mijn theorieen gepost, maar niet gewijzigd. Anders had ik dat wel doorgegeven.


Raar dat ik niet in dit lijstje sta, ik ben de allereerste die zijn stem op Woyt doorgaf. Ik ga even de quote opzoeken.
Dat postte je in de hangronde, ik wist niet dat je dat alsnog gestemd had. Je zei daarna dat je mij het meest verdacht vond, vandaar dat ik dacht dat je wellicht op mij had gestemd. Ik zal het aanpassen!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Stemlijstje voor zover ik kan zien (fouten zijn mogelijk, dubbelcheck even of alles klopt)

Woyt
1) Fizzle-Fluffy
2) Lusi
3) Absinthe.
4) Sadye
9) Lieveheersbeest

Dark Phoenix
5) Neko*

Neko*
6) Dark Phoenix
7) Woyt
8) Tuttebel

Niet gestemd:

Thor6 (niks gezegd)

Gelijkspel tussen Woyt en Neko* dus?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Yes
hier heb ik doorgegeven dat ik op Woyt stem, en ik heb dat ook meteen naar de spelleider gepm'd. Nogal warrig omdat ik midden in de babysitstress zat
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:09
Verwijderd
Nog interessanter dan.
Ik vroeg me vooral af of je nog gewijzigd had.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:11
Verwijderd
Ah ja dan hebben we een mooi afgebakend groepje leugenaars
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:12
Verwijderd
interessant lijstje
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ah ja dan hebben we een mooi afgebakend groepje leugenaars
Incl. jijzelf mevrouwtje

Jaja, en ikzelf ook, ik weet het.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 23:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.