Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2015, 17:52
Vallone
Vallone is offline
Hey,

Ik ben nu hard aan het sparen voor een 27" iMac, als 14-jarige valt dat nog niet mee, maar wat ik me dus afvroeg is of je games zoals GTA V goed kan draaien op een iMac? Ik ben me er van bewust dat Apple iMacs niet gemaakt zijn om op te gamen, maar qua processor kan de Mac het spel prima aan. Waar ik me zorgen over maak is of de grafische kaart goed genoeg is. Iemand ervaringen hiermee of advies? Thanks!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2015, 23:39
GtaLover098
Avatar van GtaLover098
GtaLover098 is offline
Sowieso zijn macs niet echt bedoeld voor gaming ik zou eerder voor een alienware of razer sparen als ik jouw was
Met citaat reageren
Oud 28-07-2015, 03:38
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
waarom wil je een iMac ?

als je vooral wil gaan gamen dan is het beter om hier om hulp te vragen met het uitzoeken van de juiste onderdelen voor een goede pc en die via een winkel te laten samenstellen of het zelf te doen.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-07-2015, 09:57
Vallone
Vallone is offline
Citaat:
waarom wil je een iMac ?

als je vooral wil gaan gamen dan is het beter om hier om hulp te vragen met het uitzoeken van de juiste onderdelen voor een goede pc en die via een winkel te laten samenstellen of het zelf te doen.
Ik wil graag een iMac omdat ik Apple computers, naar eigen mening, veel fijner vind in de omgang vs. normale Windows computers. Het leek me daarbuiten wel gewoon cool om toch af en toe een spelletje te kunnen spelen via Bootcamp. Ik ga hem niet hoofdzakelijk gebruiken voor gamen, en wil ook mijn kamer strak houden. Geen enorme kast met toeters en bellen, dat is nou net waar ik vanaf wilde.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2015, 10:31
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
De iMac is niet echt geschikt om te gamen, het kan in principe wel, maar echt snel (of mooi) wordt het niet. Je haalt de denk ik net de minimumvereisten voor GTA V, maar het houdt niet veel over. De aanbevolen vereisten kom je met de gpu van de iMac verre van in de buurt.

Ik vind de prijs van de huidige generatie iMac ook erg scheef staan ten opzichte wat je er voor krijgt, zelfs voor Apple-begrippen. Alhoewel ik zelf graag Macs gebruik, zou ik toch voor mijn volgende desktop een windowsmachine aanschaffen (al dan niet met hackintosh).
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 28-07-2015, 20:37
Vallone
Vallone is offline
Ik heb even wat videos bekeken op YouTube en kwam langs bij o.a. dit filmpje: http://youtu.be/aAdgEbThSgk. Hierin zie je de iMac 21,5" met de Iris Pro graphics, volgens mij slechtere graphics dan de 27" iMac heeft. Ik kan best leven met de game zoals die is in dat filmpje. Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2015, 13:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
1. Er is (nog) geen Mac-versie van GTA5; tenzij je bootcamp installeert en dus Windows gaat draaien op je Mac.
2. En als het dan gaat draaient dan zit je toch wel in de lagere settings qua graphics. Als je daar mee kan leven, prima natuurlijk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 29-07-2015, 14:04
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
advies?
Koop een PC.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2015, 14:42
Vallone
Vallone is offline
Ik koop sowieso een Mac, het leek me gewoon leuk als ik een spelletje op zou kunnen spelen, that's it. Bedankt voor jullie tips!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2015, 16:29
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Gezien je post op N&A past een Mac inderdaad wellicht beter bij je.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2015, 09:48
marn20
marn20 is offline
Ik heb iemand gevonden op YouTube die gta v op de MacBook air testte, misschien moet je het aan hem vragen? Serge 2D was het kanaal geloof ik.

Ps: is wel via bootcamp
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55.