Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2003, 14:11
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Dit geeft hij aan:

Ik heb gezocht naar setupNT.exe mar kan hij niet vinden wie kan mij veder helpen??

bvd maradinus




Heb je problemen bij het downloaden of installeren van het programma?

Als je "Opslaan" hebt gekozen in plaats van of "Dit bestand starten vanaf de huidige locatie", moet je het bestand SetupNT.exe op je computer zoeken.Ga hiervoor als volgt te werk:
Klik op de knop Start en vervolgens op Zoeken en zoek in de categorie Bestanden of mappen.
Typ de bestandsnaam SetupNT.exe en klik op Nu zoeken.
Installeer het programma door te dubbelklikken op SetupNT.exe. Volg daarna de instructies.
Doet zich een ander probleem voor?
Wat moet ik doen bij problemen met het downloaden van de software?
Wat moet ik doen als de installatie van het programma problemen oplevert?
Hoe kan ik MSN Messenger verwijderen als ik problemen heb?

Klik hier als je de downloadinstructies nog eens wilt lezen. Je gaat dan terug naar de pagina met downloadinstructies.
Wat moet ik doen bij problemen met het downloaden van de software?

Probeer de software op je vaste schijf op te slaan:
Maak een map op je vaste schijf waarin je de software wilt opslaan. Schrijf de naam van de map op, zodat je de software kunt vinden nadat deze is gedownload.
Kies op de website "Opslaan" en niet "Uitvoeren". Hierdoor wordt het installatiebestand naar de downloadmap gedownload.
Dubbelklik op het bestand SetupNT.exe in de downloadmap om de software te installeren.

Als de fout "Pagina niet gevonden" optreedt tijdens het downloaden, vernieuw je de pagina of gebruik je de koppeling Contact met ons opnemen om ons een e-mailbericht te zenden.

terug naar boven


Wat moet ik doen als de installatie van het programma problemen oplevert?

Probeer het volgende:
Zorg dat er geen andere programma's actief zijn. Soms helpt het om zo veel mogelijk programma's te sluiten voordat je een programma installeert. Je kunt de programma's sluiten door met de rechtermuisknop één voor één op de programmapictogrammen te klikken en Sluiten of Afsluiten te selecteren.
Zorg dat de browserbestanden van Internet Explorer correct zijn. Het kan gebeuren dat deze bestanden door andere programma's worden overschreven of beschadigd. Als je MSN Messenger wilt uitvoeren, is het misschien raadzaam een upgrade van deze bestanden uit te voeren, de bestanden te herstellen of ze opnieuw te installeren. Raadpleeg de Help in Internet Explorer voor meer informatie hierover.
Klik hier om naar de website van Internet Explorer te gaan.
Zorg als je Windows NT 4.0, Windows 2000 of Windows XP gebruikt, dat je de benodigde machtigingen hebt om toepassingen op je computer te installeren. Raadpleeg je systeembeheerder als je niet zeker weet welke machtigingen je op je computer hebt.

terug naar boven


Hoe kan ik MSN Messenger verwijderen als ik problemen heb?

MSN Messenger verwijderen:
Klik op het pictogram MSN Messenger op de taakbalk en vervolgens op Afsluiten.
Klik op de knop Start van Windows, wijs Instellingen aan en klik op Configuratiescherm.
Dubbelklik op het pictogram Software.
Selecteer MSN Messenger Service in de lijst en klik op de knop Toevoegen/verwijderen.

terug naar boven
__________________
Het is toch ons bier !?
Advertentie
Oud 30-01-2003, 15:59
Verwijderd
ja, fijn
wat wil je nu?
Oud 30-01-2003, 16:17
wabbit
Avatar van wabbit
wabbit is offline
http://mister-i.com/mobile de oplossing
__________________
mess with the best,Die like the rest!! tafkak: the artist formaly known as kevingerritsen
Oud 30-01-2003, 18:48
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
McLaren schreef:
ja, fijn
wat wil je nu?
pfff dome vraag

iets programma zodat ik wel kan downloaden op school
__________________
Het is toch ons bier !?
Oud 30-01-2003, 18:56
Verwijderd
Het spijt me dat ik het zeg maar jij hebt echt het intellect van een deurknop.
Oud 30-01-2003, 19:20
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
eXo schreef:
Het spijt me dat ik het zeg maar jij hebt echt het intellect van een deurknop.
Ik zat meer aan een klink te denken.
Oud 30-01-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef:
pfff dome vraag

iets programma zodat ik wel kan downloaden op school
Downloaden is door de server geblokeerd waarschijnlijk, niet door de workstation.
Oud 30-01-2003, 22:21
digitalbath
Avatar van digitalbath
digitalbath is offline
kan gewoon niet , of je moet een hacker zijn, wat jij niet bent [duidelijk op te maken aan je verhaal] , maar al ge-poortscant, ip's, open dichte poorten , al via ftp geprobeert? poort 21?.. en zijn bijna oneindig veel mogenlijk heden. Maar ik denk dat je eerst wat achtergrond info moet op doen over poorten en ip's. anders doe je wat ik doe: je psion 5mx mee , serieele cabel in de achterkant prikken en i-netten meer maarja..
ik zou als ik jowu was iig ftp probeeren en de pc's zijn vanaf de server ook al vaak ge-capt dus waarschijnelijk download je maar met 10 kbps ofzo
Oud 30-01-2003, 22:47
dystopia
dystopia is offline
Terug naar boven. Probeer eens httptunnel of een dergelijk programma op floppy mee te nemen en die te installeren.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 31-01-2003, 00:52
Verwijderd
Citaat:
digitalbath schreef:
kan gewoon niet , of je moet een hacker zijn, wat jij niet bent [duidelijk op te maken aan je verhaal] , maar al ge-poortscant, ip's, open dichte poorten , al via ftp geprobeert? poort 21?.. en zijn bijna oneindig veel mogenlijk heden. Maar ik denk dat je eerst wat achtergrond info moet op doen over poorten en ip's. anders doe je wat ik doe: je psion 5mx mee , serieele cabel in de achterkant prikken en i-netten meer maarja..
ik zou als ik jowu was iig ftp probeeren en de pc's zijn vanaf de server ook al vaak ge-capt dus waarschijnelijk download je maar met 10 kbps ofzo
En je zei dat je geen nerd was. Hehe j/k


Ps wat is in hemelsnaam een psion 5mx
Oud 31-01-2003, 08:34
Icheb
Icheb is offline
Hmm, dan moet er wel goede beveiliging zijn...

Bij ons is het zo dat alles is uitgezet behalve het volgende 'truukje' : Eerst start je ms word op, dan ga je naar openen, rechtsklik op een directory, verkennen, dan wordt windows verkenner geopend en heb je haast leraar privileges... (ja, toetsen heb ik al gecopieerd)

Wat ook leuk was, een keer was de systeembeheerder een beetje aan het kloten met de webserver, ofterwijl, hij had IIS niet echt geupgrade, dus er zaten ongeveer 50 security gaten in, heb ik een net send * gestuurd vanaf buiten het netwerk (dus via internet), als lokaal commando...
Vond hij geloof ik niet zo heel erg leuk
__________________
Gratis 'soort' Planetarion @ http://www.totaldomination.nl
Oud 31-01-2003, 16:25
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
vaaag gelul
__________________
Het is toch ons bier !?
Oud 31-01-2003, 18:29
de postbode
Avatar van de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Maradinus schreef:
vaaag gelul
jongen ze geven antwoord op je vraag...
__________________
ik ben een konijn
Oud 31-01-2003, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef:
vaaag gelul
Je doet toch geen ICT hoop ik
Oud 31-01-2003, 22:57
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
16NiceBoy schreef:
Je doet toch geen ICT hoop ik
Oud 31-01-2003, 23:09
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
16NiceBoy schreef:
Je doet toch geen ICT hoop ik
Citaat:
Schooltype/studierichting Fietstechnikus
Oud 31-01-2003, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Martin schreef:
hmmz, hij doet wel ICT.
Want hij zit op het Friesland College in LWD...
Oud 31-01-2003, 23:57
dystopia
dystopia is offline
Bespreek dat maar prive verder. Dit gaat teveel offtopic. Niet vreemd, want de vraag is clueless an sich. Ga maar onderhandelen met de BOFH op school (de lul die dit heeft ingesteld) ofzo. Succes, doe 'm de groetjes
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Enquête Mediawijsheid
So0ofje
8 30-11-2009 19:27
Software & Hardware Draadloos internetten doet het niet meer op laptop
Verwijderd
11 12-03-2009 21:26
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Help! Ik kan niks vinden op Google!
alpha
0 03-02-2004 09:11
Software & Hardware msn oline niet downloaden en installeren
Maradinus
2 27-11-2003 14:23
Algemene schoolzaken gecontroleerd wat je surft
eindhovenrulez
56 08-10-2003 16:38
Verhalen & Gedichten [Column] (Trouw wedstrijd)
Narrator
7 03-06-2003 17:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.