Oud 23-08-2003, 17:30
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-08-2003 @ 16:40:
Ja, zeker zo een gare kutflat in een oude allochtonenwijk.


Waarom zeik je niet over dat mensen met een hoog inkomen ofzo in bepaalde situaties eerder een huis toegewezen krijgen dan een ander??

Dat verschilt gewoon per geval en per huis, je kunt niet zeggen: zij en zij worden altijd voorgelaten en dan maar zitten janken.
Oud zuid is niet bepaald een ouwe allochtonen wijk, maar een van de meest geliefde buurten van Amsterdam.

En ik zeik niet over rijke mensen omdat die nooit eerder een huis toegewezen krijgen. Ze kopen er 1, en dat is iets heel anders

Ik zeg ook niet altijd, heb je dat soms zien staan dan?
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2003, 17:33
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 16:48:
Ze komen voor werk, dat ze in eigen land niet hebben omdat daar corrupte, incompetente leeghoofden aan de macht zijn. Als je de vluchtelingen''problematiek'' wilt oplossen, moet je eerst daar wat aan doen. Armoede ontvluchten is ook vluchten. Je kan het die mensen niet kwalijk nemen vind ik. Bovendien, de studentenhuisvestingproblematiek staat los van deze vluchtelingen, zoveel zijn dat er nu ook weer niet en studentenwoningen zijn vaak kamertjes waarin een gemiddeld Mediterraan gezinnetje niet kan leven.
Ik neem de 'vluchtelingen' ook niets kwalijk, ik neem het de Nederlandse regering kwalijk dat we ze allemaal maar binnen laten, terwijl het uit vele problemen wel blijkt dat we ze simpel weg niet kunnen opnemen zonder dat de eigen bevolking daar hinder van ondervind.
Het gaat ook niet alleen om studenten woningen maar over betaalbare huurwoningen in het algemeen.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:42
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 23-08-2003 @ 17:33:
Ik neem de 'vluchtelingen' ook niets kwalijk, ik neem het de Nederlandse regering kwalijk dat we ze allemaal maar binnen laten, terwijl het uit vele problemen wel blijkt dat we ze simpel weg niet kunnen opnemen zonder dat de eigen bevolking daar hinder van ondervind.
Het gaat ook niet alleen om studenten woningen maar over betaalbare huurwoningen in het algemeen.
Allemaal, allemaal. Het grootste gedeelte vluchtelingen dat nu nog binnenkomt, is afkomstig uit oorlogsgebieden, en gebieden waar net oorlog gewoed heeft. In ogenschouw nemende dat zo'n reis lang duurt plus het feit dat kort na een oorlog het land nog niet veilig is, valt het heus mee met de zgn. economische vluchtelingen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:46
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Als die allochtonen het hier in NL overnemen ga ik denk ik maar verhuizen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-08-2003 @ 17:46:
Als die allochtonen het hier in NL overnemen ga ik denk ik maar verhuizen
Je bent er zelf één, pipo. En waar wou je naartoe? De moslims nemen immers heel de wereld over met hun Jihad.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:54
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-08-2003 @ 17:46:
Als die allochtonen het hier in NL overnemen ga ik denk ik maar verhuizen
Zonder slag of stoot? Lafaard..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:08
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 17:42:
Allemaal, allemaal. Het grootste gedeelte vluchtelingen dat nu nog binnenkomt, is afkomstig uit oorlogsgebieden, en gebieden waar net oorlog gewoed heeft. In ogenschouw nemende dat zo'n reis lang duurt plus het feit dat kort na een oorlog het land nog niet veilig is, valt het heus mee met de zgn. economische vluchtelingen.
Ik kan je vertellen dat het gros van de mensen hier echt niet uit een oorlogsgebied komt, maar gewoon hierheen komt omdat het hier beter is. Mijn koerdische buurmeisje in nl (supertof persoon hoor, verder nix mis mee), kwam hier toen ze 6 was en haar werd verteld dat ze veel moest huilen en verdrietig doen zodat ze mochten blijven.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:10
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 23-08-2003 @ 18:08:
Ik kan je vertellen dat het gros van de mensen hier echt niet uit een oorlogsgebied komt, maar gewoon hierheen komt omdat het hier beter is. Mijn koerdische buurmeisje in nl (supertof persoon hoor, verder nix mis mee), kwam hier toen ze 6 was en haar werd verteld dat ze veel moest huilen en verdrietig doen zodat ze mochten blijven.
Koerdistan is niet echt een veilig gebied anders.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:12
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 18:10:
Koerdistan is niet echt een veilig gebied anders.
Sorry, dat was ik even vergeten, ze woonde gewoon in een veilig deel van Turkije.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 23-08-2003 @ 18:12:
Sorry, dat was ik even vergeten, ze woonde gewoon in een veilig deel van Turkije.
Welnu, zoals ik eerder uiteenzette is het logisch dat dergelijke mensen de miserabele situatie in eigen land ontvluchten teneinde elders een wellicht hoopvollere toekomst op te bouwen. Het is deze mensen dus moeilijk te verwijten, ze zijn simpelweg op zoek naar een beter leven. En als dat hier in Nederland kan, is dat hun goed recht. Neemt niet weg, dat het huidige asielbeleid m.i. voldoende streng is, doch niet rechtvaardig gezien de diverse misstanden die de laatste tijd de kop opsteken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:23
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 17:54:
Je bent er zelf één, pipo. En waar wou je naartoe? De moslims nemen immers heel de wereld over met hun Jihad.
Wat een beledeging

Ik ben hier geboren hoor, en ik spreek niet een raar accent en doe niet aan vage rituelen.

De reden dat ik zou verhuizen omdat ik mij niet veilig voel tussen die mensen, ik heb te vaak ruzie gehad met allochtonen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-08-2003 @ 18:23:
Wat een beledeging

Ik ben hier geboren hoor, en ik spreek niet een raar accent en doe niet aan vage rituelen.

De reden dat ik zou verhuizen omdat ik mij niet veilig voel tussen die mensen, ik heb te vaak ruzie gehad met allochtonen.
Dat moet jij weten, weer een allochtoon minder hier
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:49
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 17:42:
Allemaal, allemaal. Het grootste gedeelte vluchtelingen dat nu nog binnenkomt, is afkomstig uit oorlogsgebieden, en gebieden waar net oorlog gewoed heeft. In ogenschouw nemende dat zo'n reis lang duurt plus het feit dat kort na een oorlog het land nog niet veilig is, valt het heus mee met de zgn. economische vluchtelingen.
Oost Europa is niet echt een oorlogsgebied. En ze staan te dringen om hier naar binnen te mogen. Met de aansluiting van Oost Europa bij de EU wordt dat alleen maar erger natuurlijk.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:39
orange
orange is offline
Ach het zal toch oorlog worden hier.
Het duurt niet lang meer voordat ze op veel plaatsen 60% van de plaatselijke bevolking zullen beslaan.
Ik laat mijn kinderen niet opgroeien in een autochtone minderheid en ik zal nooit buigen voor een Islamitisch stadsbestuur.
En die idiote linkse facisten vinden het allemaal geweldig natuurlijk,kijken niet naar feiten,cijfers,gevolgen en toekomst.
Ze dwingen ons al jaren om onze bek hierover te houden en houden iedereen tegen die hiertegen ingaat via lastercampagnes en met geweld.
Ze kijken met huilende oogjes naar de derde wereld en halen die vervolgens hierheen en discrimineren het eigen volk.
Uit interne bronnen kan ik melden dat veel personen aan de nationalistische kant lid zijn van schietscholen en naast hun activisme via de politieke weg ook kijken naar de toekomst waar iedereen uiteindelijk het recht in eigen hand zal nemen.
Hier gaat ook de pleuris uitbreken net zoals in zoveel landen waar de multikulturele waanzin het ook niet echt tot een kleurrijk sprookjesverhaal heeft gebracht.
Dan kan ik ook eens wat neo-NSBers afknallen die het nu zo geweldig vinden dat die parasieten nu massaal de grens overtrekken om onze steden te verwoesten en hun achterlijke cultuur opleggen wat nadelig is voor de maatschappelijke sfeer en onze identiteit.
Dit land wat na 1000 jaar vorming en een eeuwenlange opbouw nu in tientallen jaren door de goot wordt weggespoeld.
Aanpassen?
Zullen ze nooit doen,ze hebben een hekel aan onze cultuur.
Politiek vluchteling?
Het grootste gedeelte komt voor de centen.
Een geweldige smeltkroes in 2050?
Nee hoor want er zijn altijd nog mensen zoals ik en het worden er steeds meer en niet alleen in Nederland maar in heel Europa.
Noem me nu maar massaal een xenofoob,racist of wat dan ook.
Ik hou ervan als ik complimenten krijg.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:47
Verwijderd
Tja, het is al laat. Dan ga je dit soort populistische wartaal die we inmiddels al dertig keer weerlegd hebben uitslaan.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 23:47:
Tja, het is al laat. Dan ga je dit soort populistische wartaal die we inmiddels al dertig keer weerlegd hebben uitslaan.
Precies. Wartaal.

Laten we dat gore rechtse tuig allemaal tegen de muur zetten en een kogel door de kop jagen. Ik stem voor
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:54
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 23-08-2003 @ 23:51:
Precies. Wartaal.

Laten we dat gore rechtse tuig allemaal tegen de muur zetten en een kogel door de kop jagen. Ik stem voor
Wat ben je heerlijk provocerend.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 00:01
Verwijderd
Ik ben gewoon aangeschoten.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 00:03
Verwijderd
Dat hangt met elkaar samen. Zuiplap
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 00:09
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
orange schreef op 23-08-2003 @ 23:39:
*geblaat wat eigenlijk thuishoort op Stormfront, waar een dergelijke ononderbouwde, kortzichtige, nergens op slaande en totaal niet met de werkelijkheid overeenkomende mening wel geloofd wordt*
Dat er mensen zijn die hierin geloven beangstigt mij eigenlijk nog het meest.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 01:46
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
duyvel schreef op 23-08-2003 @ 17:30:
Oud zuid is niet bepaald een ouwe allochtonen wijk, maar een van de meest geliefde buurten van Amsterdam.

En ik zeik niet over rijke mensen omdat die nooit eerder een huis toegewezen krijgen. Ze kopen er 1, en dat is iets heel anders

Ik zeg ook niet altijd, heb je dat soms zien staan dan?
Wat zeik je dan, zulke dingen komen nou eenmaal voor, overal op de wereld. Zo kunnen we wel op alle kleine dingen gaan zeiken, lekker nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:24
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
Nare man en naam onbekend dié zijn een gevaar. Linkse idioten die alles en iedereen in Nederland willen hebben, zonder over de toekomst na te denken.
1)Als dit zo doorgaat, hoe zal Rotterdam dan over 10 a 15 jaar zijn. Zullen er nog veel Nederlanders wonen, of hebben de islamieten de stad al 'overgenomen'?
2)Hoe zal het met Europa gaan? Denk aan Zwitserland. Streng beleid voor asiel en daar is de economie wel goed. Rara hoe kan dat?
3) Wat zullen de Nederlanders doen als het land vol raakt met allochtonen? Zullen ze zich verzetten tegen de allochtonen of druipen ze af?

Naam onbekend en nare man graag antwoord op deze vragen plz
__________________
Almelo Pauper...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:47
kainie
Avatar van kainie
kainie is offline
orange heeft helemaal gelijk. Sommige (s)linkse hier zien het gewoon niet in en dat zal den duur Nederland de kop kosten. En maar mensen binnehalen zonder ook maar enigszin na te denken over het eigen volk. Mogen wij mischien ook nog uitgroeien of moeten we miljoenen mensen erin pleuren en wat ons uiteindelijk de kop zal kosten.

Nederland is Nederland niet meer en dat is jammer;

Aantasting van de eigen Cultuur:
De invloed van andere cultuurelementen doet de eigen Cultuur anders worden. Vaak is die invloed negatief. De andere culturen brengen dingen mee, die wij niet willen of niet hoeven.

Aanslag op de veiligheid:
Vroeger kon je je volksgenoten veel meer betrouwen. Nu krijg je andere culturen, andere rassen, andere volkeren, met andere tradities, waarden en normen. Nu moet je je deur op slot doen. Andere culturen hebben een veel groter steel-gehalte. Dus je wordt bedreigd. De multiculturele samenleving is schuldig.

Aantasting van de eigenheid:
Waar je enkele eeuwen geleden op straat enkel gelijkaardige mensen tegenkwam, zie je nu ook , anderen, lopen, zoals negers, moslims, enz. Dat kan onnatuurlijk zijn voor de Nederlanders hier en dat is onwenselijk. Het hoort niet.

Aanslag op de biologische gesteldheid:
Ieder ras is uniek, bijzonder. Sommige zijn beter. Maar door interraciale verhoudingen krijg je een vervaging hiervan. Dit is onnatuurlijk, en onwenselijk.

Profiteren:
Onze volkeren hebben onze rijke landen en Culturen opgebouwd. Zij hebben hard gewerkt. Het heeft hun heel veel bloed, zweet en tranen gekost. Ze deden het voor ons, niet voor immigranten, negers, moslims, die hier dan nog eens rechten komen opeisen. De enige rechten die ze hebben zijn werkrechten; werken om de terugreis te betalen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:51
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
orange & kainie = hulde!

Degenen die als rechtsextreem van zich laten horen hier, worden nog steeds neergezet als een groep van psychisch gestoorde mislukkelingen, als zijnde een exponent van een totaal verwaarloosde jeugd, die op één of andere manier hun anti-autoritaire opvoeding niet goed hebben verwerkt. Of meer van dat soort onzin.

Het mooie is dat sommige hier in Nederland beginnen na te denken. En daar heeft dit land tenminste nog baat bij.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:08
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
kainie schreef op 24-08-2003 @ 11:47:
orange heeft helemaal gelijk. Sommige (s)linkse hier zien het gewoon niet in en dat zal den duur Nederland de kop kosten.
Ik moet altijd zo lachen om dat (s)linkseHet slaat zo ontzettend nergens op.
Citaat:
En maar mensen binnehalen zonder ook maar enigszin na te denken over het eigen volk.
Definiëer 'eigen volk'.
Citaat:
Mogen wij mischien ook nog uitgroeien of moeten we miljoenen mensen erin pleuren en wat ons uiteindelijk de kop zal kosten.

Citaat:
Nederland is Nederland niet meer en dat is jammer;
Wat een onzin.
Citaat:
Aantasting van de eigen Cultuur:
De invloed van andere cultuurelementen doet de eigen Cultuur anders worden. Vaak is die invloed negatief. De andere culturen brengen dingen mee, die wij niet willen of niet hoeven.
Dat hoeft lang niet altijd zo te zijn. Bovendien is 'onze' cultuur ontstaan door eeuwenlange immigratie van mensen.
Citaat:
Aanslag op de veiligheid:
Vroeger kon je je volksgenoten veel meer betrouwen. Nu krijg je andere culturen, andere rassen, andere volkeren, met andere tradities, waarden en normen. Nu moet je je deur op slot doen. Andere culturen hebben een veel groter steel-gehalte. Dus je wordt bedreigd. De multiculturele samenleving is schuldig.
Wat een onzin om dit allemaal op allochtonen af te schuiven.
Citaat:
Aantasting van de eigenheid:
Waar je enkele eeuwen geleden op straat enkel gelijkaardige mensen tegenkwam, zie je nu ook , anderen, lopen, zoals negers, moslims, enz. Dat kan onnatuurlijk zijn voor de Nederlanders hier en dat is onwenselijk. Het hoort niet.
Wie ben jij om te bepalen dat dat niet hoort? Of dat dat onwenselijk is?

Je kunt het ook positief zien: er is tenminste wat variatie op straat.
Citaat:
Aanslag op de biologische gesteldheid:
Ieder ras is uniek, bijzonder. Sommige zijn beter.
Oh ja, dat 'sommige zijn beter' is natuurlijk volslagen l*lkoek, die je ook niet kunt onderbouwen.
Citaat:
Maar door interraciale verhoudingen krijg je een vervaging hiervan.
Als ik replies van mensen zoals jou lees denk ik eigenlijk: gelukkig maar.
Citaat:
Dit is onnatuurlijk, en onwenselijk.
Waarom is dat onnatuurlijk en onwenselijk?
Citaat:
Profiteren:
Onze volkeren hebben onze rijke landen en Culturen opgebouwd. Zij hebben hard gewerkt. Het heeft hun heel veel bloed, zweet en tranen gekost. Ze deden het voor ons, niet voor immigranten, negers, moslims, die hier dan nog eens rechten komen opeisen. De enige rechten die ze hebben zijn werkrechten; werken om de terugreis te betalen.
Wat een onzin.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:11
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
naam onbekend, best makkelijk he om maar wat te quoten en wat onzin er tegen aan te schuiven, je bent gewoon NIET realistisch. Ik snap ook niet dat er mensen zoals jij uberhaupt nog zo kunnen denken in deze tijd.

En wat betreft sommige rassen zijn beter, euhm daar is een langdurig onderzoek naar geweest waaruit geconcludeert werdt dat negers gemiddeld minder slim zijn dan andere rassen. Niet dat ik hier iets mee wil zeggen maar het is wel zo.

Zoek op google als je me niet geloofd.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:17
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 24-08-2003 @ 12:11:
naam onbekend, best makkelijk he om maar wat te quoten en wat onzin er tegen aan te schuiven, je bent gewoon NIET realistisch..
Nee, mensen zoals jijzelf, orange of kainie, die zijn niet realistisch!
Citaat:
Ik snap ook niet dat er mensen zoals jij uberhaupt nog zo kunnen denken in deze tijd. .
Tsja, er zijn dus blijkbaar ook nog mensen die wel nadenken, en zich niet schuldig maken aan kortzichtige xenofobie en rassenhaat.
Citaat:
En wat betreft sommige rassen zijn beter, euhm daar is een langdurig onderzoek naar geweest waaruit geconcludeert werdt dat negers gemiddeld minder slim zijn dan andere rassen..
Door wie is dit onderzoek gedaan?
Citaat:
Zoek op google als je me niet geloofd.
Ik zal eens kijken. Wat moet ik als zoekterm invullen?

Oh ja, 'gelooft' is in dit geval met een t.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:23
Verwijderd
[QUOTE]kainie schreef op 24-08-2003 @ 11:47:
orange heeft helemaal gelijk. Sommige (s)linkse hier zien het gewoon niet in en dat zal den duur Nederland de kop kosten.

Met zo'n uitspraak kun je dus helemaal niks he.

En maar mensen binnehalen zonder ook maar enigszin na te denken over het eigen volk. Mogen wij mischien ook nog uitgroeien of moeten we miljoenen mensen erin pleuren en wat ons uiteindelijk de kop zal kosten.

Nogmaals, je praat poep.

Nederland is Nederland niet meer en dat is jammer;
Defineer 'Nederland zoals het was' eens.

Aantasting van de eigen Cultuur:
De invloed van andere cultuurelementen doet de eigen Cultuur anders worden. Vaak is die invloed negatief. De andere culturen brengen dingen mee, die wij niet willen of niet hoeven.

Geef eens wat voorbeelden.

Aanslag op de veiligheid:
Vroeger kon je je volksgenoten veel meer betrouwen. Nu krijg je andere culturen, andere rassen, andere volkeren, met andere tradities, waarden en normen. Nu moet je je deur op slot doen. Andere culturen hebben een veel groter steel-gehalte. Dus je wordt bedreigd. De multiculturele samenleving is schuldig.


'steel-gehalte'. Weer een nieuw woordje geleerd? En uitspraken als 'vroeger kon je je volksgenoten veel meer betrouwen' klinken best leuk maar zeggen weer helemaal niks. Nederlanders zijn uiteraard nooit en te nimmer criminelen en uiterst betrouwbaar. Juist.

Aantasting van de eigenheid:
Waar je enkele eeuwen geleden op straat enkel gelijkaardige mensen tegenkwam, zie je nu ook , anderen, lopen, zoals negers, moslims, enz. Dat kan onnatuurlijk zijn voor de Nederlanders hier en dat is onwenselijk. Het hoort niet.

Wat is daar onwenselijk aan? Behalve als je lijdt aan een flinke chronische xenofobie zie ik het probleem totaal niet.

Aanslag op de biologische gesteldheid:
Ieder ras is uniek, bijzonder. Sommige zijn beter. Maar door interraciale verhoudingen krijg je een vervaging hiervan. Dit is onnatuurlijk, en onwenselijk.

Wederom, wat is daar zo onwenselijk aan? Op verder uitspraken ga ik maar niet eens in.


Profiteren:
Onze volkeren hebben onze rijke landen en Culturen opgebouwd. Zij hebben hard gewerkt. Het heeft hun heel veel bloed, zweet en tranen gekost. Ze deden het voor ons, niet voor immigranten, negers, moslims, die hier dan nog eens rechten komen opeisen. De enige rechten die ze hebben zijn werkrechten; werken om de terugreis te betalen.


Kuch. Flikker toch een gigantisch eind op. Wie heeft er nou eeuwenlang geprofiteerd/misbruik gemaakt van andere volkeren? Juist. Wij als westerse kolonisten. Sla eens een geschiedenisboek open man.

Kap verder eens met je holle retoriek, je praat een boel maar zegt helemaal niks.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 24-08-2003 @ 11:51:
Degenen die als rechtsextreem van zich laten horen hier, worden nog steeds neergezet als een groep van psychisch gestoorde mislukkelingen, als zijnde een exponent van een totaal verwaarloosde jeugd, die op één of andere manier hun anti-autoritaire opvoeding niet goed hebben verwerkt. Of meer van dat soort onzin.

[..]
En juist figuren als jullie houden dat imago hoog.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:27
NN
NN is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 24-08-2003 @ 11:24:
Nare man en naam onbekend dié zijn een gevaar. Linkse idioten die alles en iedereen in Nederland willen hebben, zonder over de toekomst na te denken.
1)Als dit zo doorgaat, hoe zal Rotterdam dan over 10 a 15 jaar zijn. Zullen er nog veel Nederlanders wonen, of hebben de islamieten de stad al 'overgenomen'?
2)Hoe zal het met Europa gaan? Denk aan Zwitserland. Streng beleid voor asiel en daar is de economie wel goed. Rara hoe kan dat?
3) Wat zullen de Nederlanders doen als het land vol raakt met allochtonen? Zullen ze zich verzetten tegen de allochtonen of druipen ze af?

Naam onbekend en nare man graag antwoord op deze vragen plz
Omdat ik als PvdA'er ook vaak tot de "linkse idioten" wordt gerekend en mijn eigen mening vaak overeenkomt met die van Nare Man en Naam Onbekend vind ik het ook wel even leuk om te reageren.
1) Het is afhankelijk wat voor bestuur R'dam zal hebben. Indien de xenofoben van LR er nog zitten zal het een stad zijn met een grote tweedeling tussen arm en rijk, allochtoon en autochtoon, met veel problemen omdat bevolkingsgroepen geen begrip voor elkaar tonen. Als er weer een normaal bestuur komt zal de stad ingrijpen in de verdere verloedering van bepaalde wijken door haar best te doen de verschillende bevolkingsgroepen te laten samengaan tot één stad met één stadsbevolking.
2) Zwitserland is bij mijn weten al eeuwen de vrijplaats voor mensen die elders vervolgd werden vanwege bepaald gedachtegoed. (Denk hierbij aan de vroegere bekende geleerden die in hun eigen alnd werden vervolgd.) Dit vanwege hun stricte neutraliteit. Zwitserland doet nu misschien niet meer zo veel aan vluchtelingenopvang omdat het niet meedoet aan de EU en de daarin gemaakte afspraken. Verder is Zwitserland economisch niet meer dan een paar banken en wat ski-pistes.
3) Er zal een klein deel van de Nederlandse bevolking zich blijven verzetten tegen de verandering van onze maatschappij. Zij zullen samenscholen in xenofobe partijtjes als de LPF e.d.. Zo nu en dan zal er misschien een charismatische persoon opstaan die meer mensen aanspreekt, maar op de langere termijn zullen deze stromingen minimaal blijven. Zij zullen uiteindelijk äfdruipen". De rest van Nederland berust in het feit dat de wereld aan het veranderen is, de één zal er misschien wat meer vrede mee hebben dan de ander.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:31
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Typ maar eens 'The Bell Curve' in google.

ik citeer enkele stukken;

''Negro culture is not merely DIFFERENT from White culture; it is a LESS ADVANCED culture and, by practically any standard, INFERIOR. It is a culture which never advanced to the point of a written language or a civilized society. It never saw even the barest glimmerings of mathematics or the invention of the wheel. The smelting and use of metals and the quarrying and dressing of stone for architectural purposes are crafts that were taught to the Negro by members of other races. The hokum currently being served up in the schools about a centuries-old Negro "civilization" based on the ruins of stone walls found at Zimbabwe, in Rhodesia [note: at the time of this writing, the country was still called Rhodesia] is simply the product of wishful thinking by proponents of racial equality who are willing to ignore all facts which conflict with their equalitarian mania.

Negro culture inferiority is the consequence of the physical inadequacy of the Negro brain in dealing with abstract concepts. On the other hand, the Negro shows an ability approaching that of the White at mental tasks requiring only memory. That is why the Negro can be trained relatively easily to adapt to many aspects of White culture.''

''It has been well known since the large-scale intelligence testing of U.S. Army recruits in World War I that the average Negro IQ is approximately 15 per cent below that of the average White. Apologists for the Blacks have tried to explain away the earlier test scores as being due to the effects of segregated schools and Black poverty; i.e. they claimed the tests were "culturally biased."

Later IQ tests, however, showed essentially the same degree of Black deficiency in IQ: whether Black graduates of integrated high schools were tested against White graduates of the same schools, or Blacks in a certain socio-economic category against similarly categorized Whites, the Blacks always scored substantially lower, even though standard IQ tests measure memory skills as well as purely associative ability. Tests which focus on the latter type of mental function show a much larger difference between Black and White scores''


Owja en taalpuristje spelen kunnen we allemaal, de meest domzinnige manier om iemand proberen uit te lullen vanwege typefouten.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:33
NN
NN is offline
Als aanvulling op mijn korte maatschappelijke toekomstvisie: ik krijg de indruk dat een aantal discussievrienden het leven als de ultieme 'survival of the fittest' zien waarin het sterkste menssoort/ras/cultuur moet zien te overleven.
Misschien zouden zij er eens over kunnen nadenken of het niet mogelijk zou zijn om samen te leven en die verschillen te dichten in plaats van door stigmatiserende opmerkingen/acties e.d. te vergroten.

Tot zover mijn gefilosofeer voor vandaag in deze discussie.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:43
Atje85
Atje85 is offline
Waarom zouden er niet meer allochtonen in Rotterdam mogen wonen? Omdat t dan een allochtonenstad is? Dus?
Er zijn ook genoeg plekken waar nog niet eens 1 allochtoon woont, ik ga daar toch ook niet over zitten janken als een klein kutkind, en zeg dat daar eens allochtonen moeten gaan wonen(wat die bewoners in zulke plekken dus echt niet willen).
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:48
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 24-08-2003 @ 12:43:
Waarom zouden er niet meer allochtonen in Rotterdam mogen wonen? Omdat t dan een allochtonenstad is? Dus?
Er zijn ook genoeg plekken waar nog niet eens 1 allochtoon woont, ik ga daar toch ook niet over zitten janken als een klein kutkind, en zeg dat daar eens allochtonen moeten gaan wonen(wat die bewoners in zulke plekken dus echt niet willen).
Euhm dat lijkt me logisch he plekken waar ALLEEN Nederlanders wonen? Het is immers ONS land. Hoe ver kan je van de werkelijkheid af zijn door dit soort dingen te roepen en bovendien alleen maar allochtonen in een wijk pakt niet goed uit dat zie je maar weer in Rotterdam, waar 99% van de criminelen van allochtoonse afkomst is.

In ieder geval, laat ze maar fijn daar in Rotterdam zitten want ik las vandaag in de krant dat ze een maximum aantal allochtonen in Rotterdam willen, en dan komt die hele criminele zwerm hier naartoe, nee bedankt.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:48
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
@ Prea|K: zoveel zegt dat onderzoek van jou niet. Je kunt namelijk met hetzelfde gemak een onderzoek afnemen waaruit blijkt dat er helemaal geen verschillen zijn.

En ŕls er dan wel verschil is, dan heb ik de volgende vragen: zijn 'wij blanken' beter omdat we slimmer zijn? Mogen we op basis van die wetenschap een beetje de rascist uithangen?

Op beide vragen luidt het antwoord: NEE.

En @ NN over de vragen van DjTiesto: mooi gezegd. Ik steun deze mening.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:51
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 24-08-2003 @ 12:48:


En ŕls er dan wel verschil is, dan heb ik de volgende vragen: zijn 'wij blanken' beter omdat we slimmer zijn? Mogen we op basis van die wetenschap een beetje de rascist uithangen?

Op beide vragen luist het antwoord: NEE.
De wat uithangen?

Zoals ik al zei, we hoeven daar helemaal NIKS mee te doen maar de waarheid mag wel boven water komen, als dat nou eenmaal zo is dan is dan moet men daar ook vooruit komen. Negers zijn gemiddeld lichamelijk ook sterker dan een Blanke, dat weet toch ook iedereen?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:54
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 24-08-2003 @ 12:51:
De wat uithangen?
Goed, daar heb je me.
Citaat:
Negers zijn gemiddeld lichamelijk ook sterker dan een Blanke, dat weet toch ook iedereen?
Nee, daar wist ik niks van. 'Negers' zijn namelijk niet alleen met doping volgegoten Afro-Amerikaanse hardlopers.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:06
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 24-08-2003 @ 12:48:
Euhm dat lijkt me logisch he plekken waar ALLEEN Nederlanders wonen? Het is immers ONS land. Hoe ver kan je van de werkelijkheid af zijn door dit soort dingen te roepen en bovendien alleen maar allochtonen in een wijk pakt niet goed uit dat zie je maar weer in Rotterdam, waar 99% van de criminelen van allochtoonse afkomst is.

In ieder geval, laat ze maar fijn daar in Rotterdam zitten want ik las vandaag in de krant dat ze een maximum aantal allochtonen in Rotterdam willen, en dan komt die hele criminele zwerm hier naartoe, nee bedankt.
ONS land en als ze integreren is t nog steeds niet hun land jij bent ook maar toevallig hier geboren, dat maakt t niet jouw land en van al je extreemrechtse vriendjes

Je wilt eerst dat Rotterdam geen allochtonenstad wordt, maar nu weer wel
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:16
NN
NN is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 24-08-2003 @ 12:48:
Euhm dat lijkt me logisch he plekken waar ALLEEN Nederlanders wonen? Het is immers ONS land. Hoe ver kan je van de werkelijkheid af zijn door dit soort dingen te roepen en bovendien alleen maar allochtonen in een wijk pakt niet goed uit dat zie je maar weer in Rotterdam, waar 99% van de criminelen van allochtoonse afkomst is.

In ieder geval, laat ze maar fijn daar in Rotterdam zitten want ik las vandaag in de krant dat ze een maximum aantal allochtonen in Rotterdam willen, en dan komt die hele criminele zwerm hier naartoe, nee bedankt.
Hoezo ons land? Als iemand geëmigreerd is en een Nederands paspoort heeft en is het toch ook zijn land?

Kun je die cijfertjes over 'allochtoonse criminelen' ook aantonen met een bronnetje ofzo? Ik vind het niet erg geloofwaardig. (En als het even kan niet weer iets uit de Te-L-egraa-(P)-F.

PrealK, graag wil ik je uitnodigen om ook nog even serieus in te gaan op mijn stelling in de Marokkanen-strandtentdiscussie.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:21
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 24-08-2003 @ 01:46:
Wat zeik je dan, zulke dingen komen nou eenmaal voor, overal op de wereld. Zo kunnen we wel op alle kleine dingen gaan zeiken, lekker nutteloos.
Het zijn punten waarop ik vind dat het Nederlandse beleid niet deugd, en daar probeer ik gewoon een interessante discussie over te voeren. Dat blijkt niet met iedereen hier te lukken.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:24
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Als ze zich 'allochtoon' noemen en men spreekt ze ook steeds met die benaming aan dan vind ik niet dat ik ze Nederlander mag noemen. Een Nederlander is voor mijn gevoel iemand met een Nederlandse stamboom waaruit hij/zij kan bewijzen dat zijn voorouders hier hebben geleefd en niet vanwege een rose papiertje, waarop hij zichzelf Nederlander mag noemen.

Owjah hier dat artikel, speciaal voor NN.

Buitenlanders plegen straatroven in centrum Rotterdam.

Rotterdam (ANP) - Maar 1 procent van de vorig jaar gepakte straatrovers in het centrum van Rotterdam is van Nederlandse afkomst. Uit dinsdag gepresenteerde cijfers van de gemeente Rotterdam en de politie blijkt dat 99% van de vorg jaar gearresteerde straatrovers van origine buitenlands is.
Bij de politie Rotterdam kwamen vanuit het centrumgebied vorig jaar 1166 aangiften van straatroof binnen. De politie hield 223 verdachten aan. Ongeveer 45% van de verdachten, dat blijkt uit de politiecijfers, is van Antilliaanse afkomst, 38% komt uit Marokko. Een 16% heeft zijn wortels in Turkije danwel Oost Europese landen, 1 procent is van Nederlandse origine.
De politie zegt moeilijk greep te kunnen krijgen op de straatrovers. Een doelstelling om het aantal berovingen met 25% te laten afnemen is onlangsbijgesteld. De praktijk gaf volgens de politie, ondanks de vele inspanningen, een forse toename van straatroven te zien.
Gemeente en politie hebben besloten het Nederlands Studiecentrum Criminaliteit en Rechtshandhaving onderzoek te laten doen naar de Rotterdamse straatroven. Het centrum gaat onderzoek doen naar de karakteristiek van de daders, de plaatsen en de slachtoffers. Hierbij wordt ook de sociale achtergrond van de daders in beeld gebracht."
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:26
Bjorn008
Bjorn008 is offline
Uhmm...

IN HET LAND VAN KLOMPEN EN KAAS, BLIJVEN DE BLANKEN DE BAAS
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:36
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik heb echt en fucking hekel aan die allochtonen door alles at ze flikken, en het erge is dat ik er voor een word aangezien

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 13:42.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:56
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 24-08-2003 @ 13:36:
Ik heb echt en fucking hekel aan die allochtonen door alles at ze flikken, en het erge is dat ik er voor een word aangezien
ja ik als allochtoon heb ook een hekel aan de criminele allochtonen, meer dan dat ik aan nlse criminelen een hekel heb, omdat die criminele allochtonen t voor mij verpesten, dus ik heb er een grotere hekel aan dan de gem. nederlander
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:57
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
duyvel schreef op 24-08-2003 @ 13:21:
Het zijn punten waarop ik vind dat het Nederlandse beleid niet deugd, en daar probeer ik gewoon een interessante discussie over te voeren. Dat blijkt niet met iedereen hier te lukken.
Ja, maar ikvind dat er veel grotere problemen zijn die opgelost moeten worden dan die dingen die jij noemt.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 14:38
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ach ja *zucht* als mensen zo koppig extreem rechts blijven denken komt het natuurlijk nooit goed in dit land.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:38
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 24-08-2003 @ 13:57:
Ja, maar ikvind dat er veel grotere problemen zijn die opgelost moeten worden dan die dingen die jij noemt.
Ik vind het immigranten vraagstuk redelijk belangrijk anders. En ook al was het dat niet, dan mag er toch wel over gediscussierd worden?
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:29
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
Weet je waarik me aan erger?
Aan buitenlanders die geen Nederlands praten. Zie je van die vrouwtjes met hoofddoekjes die beetje vage taal praten.
En dan die vrouwen die 1 x per week naar buiten mogen van hun man. Maar dat wimpelen da moslims af met: ja dat is van onze godsdienst. En van: Allah beslist en als allah dat wil bla bla
Wordt er onderhand scheit ziek van!
__________________
Almelo Pauper...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:37
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 24-08-2003 @ 14:38:
Ach ja *zucht* als mensen zo koppig extreem rechts blijven denken komt het natuurlijk nooit goed in dit land.
En dat zei de Mevrouw van de Antifa.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 24-08-2003 @ 12:31:
Typ maar eens 'The Bell Curve' in google.

ik citeer enkele stukken;

''Negro culture is not merely DIFFERENT from White culture; it is a LESS ADVANCED culture and, by practically any standard, INFERIOR.

(...)
Voor het lezen van dit stukje nam ik je af en toe nog een heel klein beetje serieus, nu dus niet meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Proces Geert Wilders
Verwijderd
213 12-02-2010 15:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ŕ la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 19:22
Algemene schoolzaken Geen LONSDALE!
E Che Guevara
73 14-12-2004 22:56
Lifestyle LoNsDaLe
Paulo Nuńez
180 17-11-2004 14:21
Lifestyle Karl Kani...
Upke
88 30-05-2004 23:37
Lifestyle White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on.
Verwijderd
105 18-05-2004 18:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.