Oud 24-08-2003, 16:53
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-08-2003 @ 17:46:
Voor het lezen van dit stukje nam ik je af en toe nog een heel klein beetje serieus, nu dus niet meer.
Clou?

Ik copierde/plakte letterlijk wat daar stond, dat er bepaalde dingen instaan die je niet aanstaan is niet mijn probleem aangezien ik het niet allemaal gelezen heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2003, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 24-08-2003 @ 17:53:
Clou?

Ik copierde/plakte letterlijk wat daar stond, dat er bepaalde dingen instaan die je niet aanstaan is niet mijn probleem aangezien ik het niet allemaal gelezen heb.

Clou lijkt me vanzelfsprekend. Als jij dingen copypaste van sites met informatie dan lijkt het me dat je die gebruikt om je eigen standpunten te onderbouwen. Als je je eigen standpunten wilt onderbouwen lijkt het me dat je die stukken hebt doorgelezen.

Stukken die openen met het zogenaamd wetenschappelijke feit dat zwarte cultuur inferieur zou zijn aan blanke zijn altijd van twijfelachtig niveau.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:06
P&C
P&C is offline
meer dan 90 % van de straatovervallen in Rotterdam het afgelopen jaar is gepleegd door Allochtonen, zegt genoeg lijkt me.

Ik ben Rotterdammer dus weet waar ik over praat.
In de metro heb je ook vaak gezeik, wie zijn er bij betrokken altijd?..... Juist de allochtonen


die ouders boeit het nix wat die kinderen uitspoken heel de dag die hangen maar wat rond en gaan mensen lastig vallen.

ik zie die persbericht (ontopic) dus als een verloedering van Rotterdam!
__________________
Rotterdam!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 18:17
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
P&C schreef op 24-08-2003 @ 18:06:
meer dan 90 % van de straatovervallen in Rotterdam het afgelopen jaar is gepleegd door Allochtonen, zegt genoeg lijkt me.

Ik ben Rotterdammer dus weet waar ik over praat.
In de metro heb je ook vaak gezeik, wie zijn er bij betrokken altijd?..... Juist de allochtonen


die ouders boeit het nix wat die kinderen uitspoken heel de dag die hangen maar wat rond en gaan mensen lastig vallen.

ik zie die persbericht (ontopic) dus als een verloedering van Rotterdam!
ja maar dit mag je niet zeggen van de linkse kerk want die willen de waarheid niet onder ogen zien.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:31
Verwijderd
Citaat:
P&C schreef op 24-08-2003 @ 18:06:
meer dan 90 % van de straatovervallen in Rotterdam het afgelopen jaar is gepleegd door Allochtonen, zegt genoeg lijkt me.

Ik ben Rotterdammer dus weet waar ik over praat.
In de metro heb je ook vaak gezeik, wie zijn er bij betrokken altijd?..... Juist de allochtonen


die ouders boeit het nix wat die kinderen uitspoken heel de dag die hangen maar wat rond en gaan mensen lastig vallen.

ik zie die persbericht (ontopic) dus als een verloedering van Rotterdam!
Kijk, ik zie ook wel dat een bepaalde groep (ik weiger het woord ''alle'' te gebruiken, daar het simpelweg pertinent onjuist is te veronderstellen dat alle allochtonen crimineel zijn) allochtonen zich stelselmatig pleegt bezig te houden met strafbare feiten. Mij interesseert het in wezen niets of een crimineel van Nederlandse dan wel allochtone komaf is, mij interesseren veeleer de schrikbarend hoge criminaliteitscijfers onder allochtonen.
Er zijn diverse oorzaken aan te wijzen voor criminaliteit onder allochtonen, maar feit is helaas dat aan het bestrijden van die oorzaken tot op heden onvoldoende aandacht is besteed. Een wijze die zeker niet bijdraagt aan het verminderen van criminaliteit onder allochtonen, is het stigmatiseren van deze bevolkingsgroep door discriminerende opmerkingen en handelen waaruit een zekere vorm van discriminatie blijkt. Immers, op deze manier zal men de allochtone crimineel juist eerder aanmoedigen diens status te bewijzen. M.a.w.: discriminatie leidt tot radicalisatie. Welnu, hoe dan de problemen onder een deel van de allochtone jeugd op te lossen? Zoals ik al vaker heb verkondigd, werkt alleen een (eventueel) langdurige, intensieve begeleiding van deze jongeren, waarbij samenwerking tussen diverse organisaties van groot belang is. Bij deze organisaties moet men denken aan politie, jeugdzorg en niet te vergeten, de diverse organisaties die zich bezighouden met allochtonen. Alleen op deze manier kan m.i. de problematiek het hoofd worden geboden. Maar ik het irriteert mij dat deze boodschap niet over lijkt te komen en dat mijn medestanders en ik keer op keer bestempeld worden als slinkse allochtonenknuffelaars die ons o zo fraaie Nederland zouden willen omtoveren in een crimineel moslimparadijs. Gaarne zou ik eens willen zien op welke manier rechts denkt te komen tot een acceptabele oplossing, zonder direct te roepen om maatregelen waarvan het nutteloze reeds lang gebleken is.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:37
Verwijderd
Citaat:
P&C schreef op 24-08-2003 @ 18:06:
meer dan 90 % van de straatovervallen in Rotterdam het afgelopen jaar is gepleegd door Allochtonen, zegt genoeg lijkt me.
Wat zegt het dan volgens jou? Ik kan daaruit alleen afleiden dat allochtonen een verhoudingsgewijs erg groot aandeel in de aantallen strafbare feiten hebben, dat dat een probleem is en dat dat aangepakt moet worden. Dat is niets nieuws, so you point is?

Citaat:
Ik ben Rotterdammer dus weet waar ik over praat.
Goeie redenatie, echt geen speld tussen te krijgen

Citaat:
In de metro heb je ook vaak gezeik, wie zijn er bij betrokken altijd?..... Juist de allochtonen
Dit punt maakte je al bij je eerste opmerking. Tendentieus en irrelevant dus, dit nogmaals onderstrepen.

Citaat:
die ouders boeit het nix wat die kinderen uitspoken heel de dag die hangen maar wat rond en gaan mensen lastig vallen.
Inderdaad. Dat is erg slecht voor de ontwikkeling van die kinderen. Zonder ouders ontsporen ze, dus is het van belang dat de houding van zowel ouders als ontsporende kinderen verandert.

Citaat:
ik zie die persbericht (ontopic) dus als een verloedering van Rotterdam!
Die persbericht? Je praat zelf als een Turk, no offense Verder is het inderdaad verloedering, maar dat hadden we allemaal met z'n allen al lang geconcludeerd.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 14:48
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ja, maar de 'E' zit dicht bij de 'T'
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:19
NN
NN is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 25-08-2003 @ 14:31:
Kijk, ik zie ook wel dat een bepaalde groep (ik weiger het woord ''alle'' te gebruiken, daar het simpelweg pertinent onjuist is te veronderstellen dat alle allochtonen crimineel zijn) allochtonen zich stelselmatig pleegt bezig te houden met strafbare feiten. Mij interesseert het in wezen niets of een crimineel van Nederlandse dan wel allochtone komaf is, mij interesseren veeleer de schrikbarend hoge criminaliteitscijfers onder allochtonen.
Er zijn diverse oorzaken aan te wijzen voor criminaliteit onder allochtonen, maar feit is helaas dat aan het bestrijden van die oorzaken tot op heden onvoldoende aandacht is besteed. Een wijze die zeker niet bijdraagt aan het verminderen van criminaliteit onder allochtonen, is het stigmatiseren van deze bevolkingsgroep door discriminerende opmerkingen en handelen waaruit een zekere vorm van discriminatie blijkt. Immers, op deze manier zal men de allochtone crimineel juist eerder aanmoedigen diens status te bewijzen. M.a.w.: discriminatie leidt tot radicalisatie. Welnu, hoe dan de problemen onder een deel van de allochtone jeugd op te lossen? Zoals ik al vaker heb verkondigd, werkt alleen een (eventueel) langdurige, intensieve begeleiding van deze jongeren, waarbij samenwerking tussen diverse organisaties van groot belang is. Bij deze organisaties moet men denken aan politie, jeugdzorg en niet te vergeten, de diverse organisaties die zich bezighouden met allochtonen. Alleen op deze manier kan m.i. de problematiek het hoofd worden geboden. Maar ik het irriteert mij dat deze boodschap niet over lijkt te komen en dat mijn medestanders en ik keer op keer bestempeld worden als slinkse allochtonenknuffelaars die ons o zo fraaie Nederland zouden willen omtoveren in een crimineel moslimparadijs. Gaarne zou ik eens willen zien op welke manier rechts denkt te komen tot een acceptabele oplossing, zonder direct te roepen om maatregelen waarvan het nutteloze reeds lang gebleken is.
Om mij er even makkelijk van af te maken houd ik het er maar even bij dat ik mij aansluit bij dit zeer goede betoog.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:32
NN
NN is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 24-08-2003 @ 19:17:
ja maar dit mag je niet zeggen van de linkse kerk want die willen de waarheid niet onder ogen zien.
Jawel hoor, moet ik wat artikeltjes posten waaruit blijkt dat de PvdA (toch wel voorganger van de linkse kerk) zich haar het verwijt van regenteske bestuurders die niet wisten wat op straat gebeurde zich heeft aangetrokken en helemaal na 15-5-2002 hard aan het werk is gegaan om het vertrouwen van de maatschappij terug te krijgen? Sindsdien is er hard aan gewerkt om weer zicht te krijgen op wat de burger bezighoudt.

Ik heb een andere stelling, de "linkse kerk" wil de waarheid onder ogen zien en wil er iets op opbouwende manier aan doen, daarentegen wil de rechtse ???? (zullen we het moskee noemen? ) er niets aan doen zodat ze lekker er op kan blijven kankeren en mensen verwijten kan maken.

Dan zit ik liever in de linkse kerk dan in de rechtse moskee.

- Amen -
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:19
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
En daar heb je NN weer met zijn verspreiding van het linkse gedachtengoed.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:40
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
NN schreef op 25-08-2003 @ 19:32:
Dan zit ik liever in de linkse kerk dan in de rechtse moskee.
[/B]
als we ze nu gewoon allebei in de fik steken..
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 25-08-2003 @ 20:19:
En daar heb je NN weer met zijn verspreiding van het linkse gedachtengoed.
En daar hebben we Preak weer met zijn fantastisch onderbouwde xenofobe gewauwel
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:26
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 25-08-2003 @ 20:19:
En daar heb je NN weer met zijn verspreiding van het linkse gedachtengoed.
Alsof jij niet alleen maar het ultrarechtse gedachtengoed verspreidt

Maar ja, dat is natuurlijk weer 'wat anders'
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-08-2003 @ 20:40:
als we ze nu gewoon allebei in de fik steken..
Dat zou geen kwaad kunnen. Ik erger me groen en geel aan het gebrek aan dogmatische onderbouwing bij zowel links als rechts tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:56
Skald
Skald is offline
Citaat:
'Nederlanders willen limiet allochtonen'

De Nederlandse bevolking is in grote meerderheid voor een limiet aan het aantal allochtonen dat in Nederland moet worden toegelaten, zo blijkt uit gegevens van het SBS 6-programma De Stem van Nederland. Ook is een grote meerderheid voor spreiding van zwakke groepen.

Zo blijkt uit onderzoek van Maurice de Hond dat 67% vindt dat er een limiet gesteld kan worden aan de grootte van een bepaalde bevolksgroepering in een stad of dorp. 73% is van mening dat zwakke groepen zoals bijvoorbeeld allochtonen verspreid moeten worden over Nederland.

Een zeer grote meederheid van de ondervraagde Nederlanders, 83%, vindt dat er een spreiding van allochtonen moet komen over Europese landen. Dit omdat Nederland internationaal bekend staat om haar multiculturele samenleving en er in vergelijking met andere Europese landen veel allochtonen wonen in ons land. 70% van de Nederlanders is voorstander van een limiet aan het aantal allochtonen dat hier zou mogen wonen.

In het idee dat er in een stad of dorp maximaal 50% van de inwoners allochtoon mag zijn, kan een kwart van de Nederlanders zich vinden; 72% daarentegen meent dat het er wel minder mogen zijn.

Verder vindt 61% van de ondervraagde Nederlanders dat er een grens moet worden gesteld aan het aantal allochtonen dat in Europa zou moeten worden toegelaten. Slechts 17% meent dat de helft van Europa uit allochtonen zou mogen bestaan; 76% vindt dat veel te veel.
Fok.nl
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 10:13
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
wat een eng landje leven we toch in :/
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 10:17
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-08-2003 @ 11:13:
wat een eng landje leven we toch in :/
Waarom is het hier een eng landje?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 10:20
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Skald schreef op 26-08-2003 @ 10:56:
Fok.nl

whaha De Hond, Stem van Nederland, haast nooit betrouwbaar *denkt terug aan verkiezingen* hahaha
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 10:23
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 26-08-2003 @ 11:20:
whaha De Hond, Stem van Nederland, haast nooit betrouwbaar *denkt terug aan verkiezingen* hahaha
Stond ook in De Gelderlander en als ik het goed had ook in de Volkskrant. Is dat betrouwbaar genoeg voor je?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 25-08-2003 @ 20:19:
En daar heb je NN weer met zijn verspreiding van het linkse gedachtengoed.
Als je niets zinnigs te zeggen hebt kan je er beter het zwijgen toe doen. Ik heb bijv. nog geen zinnige reactie op mijn betoog gezien. Houdt dat in dat je het er mee eens bent?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:27
Verwijderd
Skald schreef op 26-08-2003 @ 10:56:
Citaat:
Zo blijkt uit onderzoek van Maurice de Hond dat 67% vindt dat er een limiet gesteld kan worden aan de grootte van een bepaalde bevolksgroepering in een stad of dorp. 73% is van mening dat zwakke groepen zoals bijvoorbeeld allochtonen verspreid moeten worden over Nederland.
Een spreiding? Ik neem aan dat er dan sprake zal zijn van een gedwongen verhuizing? Of gaat het alleen om nieuwkomers? Maar daar zit het ''probleem'' helemaal niet!

Citaat:
Een zeer grote meederheid van de ondervraagde Nederlanders, 83%, vindt dat er een spreiding van allochtonen moet komen over Europese landen. Dit omdat Nederland internationaal bekend staat om haar multiculturele samenleving en er in vergelijking met andere Europese landen veel allochtonen wonen in ons land. 70% van de Nederlanders is voorstander van een limiet aan het aantal allochtonen dat hier zou mogen wonen.
Nu ja, een gezamenlijk asielbeleid kan inderdaad geen kwaad. Op die manier help je uiteindelijk ook de asielzoekers zelf, want op die manier hebben ze eerder een woning gevonden, een belangrijke factor. En wat is een limiet? Wat is er mis met een goort aantal allochtonen? Dat enge nationalisme, dit land is van NIEMAND. Je kan als Nederlander dit land niet claimen, evenmin kan een Marokkaan dit land claimen, of kan een Nederlander Marokko claimen. De indeling in landen en volkeren is een ouderwetse gedachte, we zijn allemaal mensen.

Citaat:
In het idee dat er in een stad of dorp maximaal 50% van de inwoners allochtoon mag zijn, kan een kwart van de Nederlanders zich vinden; 72% daarentegen meent dat het er wel minder mogen zijn.
Nogmaals, zolang die allochtonen niemand kwaad doen (wat de meerderheid doet) is er niets mis met een dorp waarin meer allochtonen dan autochtonen wonen. Maar een goed integratiebeleid is dan wel een voorwaarde.

Citaat:
Verder vindt 61% van de ondervraagde Nederlanders dat er een grens moet worden gesteld aan het aantal allochtonen dat in Europa zou moeten worden toegelaten. Slechts 17% meent dat de helft van Europa uit allochtonen zou mogen bestaan; 76% vindt dat veel te veel.
Boeiend, je kan het toch niet tegenhouden. De wereldbevolking groeit nu eenmaal, je moet dit zien als een nieuwe volksverhuizing.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 12:03
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 26-08-2003 @ 11:20:
whaha De Hond, Stem van Nederland, haast nooit betrouwbaar *denkt terug aan verkiezingen* hahaha
OMG doe je nou zo achterlijk of..? Fok.nl is een nieuwssite ja lees het maar goed en zij halen die info van kranten/teletekst. En dat berichtje was dus door verschillende kranten gepubliceerd, mar dat snap je niet denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:12
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Assasin schreef op 26-08-2003 @ 11:17:
Waarom is het hier een eng landje?
omdat men nogal racistisch is?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:39
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
Het is juist goed als men een limiet voor allochtonen instelt. Naar mijn inziens is die limiet allang bereikt en hoop dan ook snel dat die limiet er zal komen.
En joostje: t lijkt wel of je zélf een allochtoon bent. Die zitten ook altijd gelijk te zeiken van: ja je bent racistisch. En dan wordt er niet bijvertelt wat ze zelf allemaal wel niet doen.
__________________
Almelo Pauper...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:43
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 26-08-2003 @ 14:39:
Het is juist goed als men een limiet voor allochtonen instelt. Naar mijn inziens is die limiet allang bereikt en hoop dan ook snel dat die limiet er zal komen.

het is mijns inziens of naar mijn mening. Waarom is zo een limie goed en is die bereikt?

En joostje: t lijkt wel of je zélf een allochtoon bent. Die zitten ook altijd gelijk te zeiken van: ja je bent racistisch. En dan wordt er niet bijvertelt wat ze zelf allemaal wel niet doen.
jij bent racistisch.

1) allochtonen ziten altijd te zeiken
2) allochtonen zijn allemaal crimineel
3) je gebruikt allochtoon als scheldwoord

-> racist.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:44
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-08-2003 @ 14:12:
omdat men nogal racistisch is?
En hoe komt u daar bij?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
DjTiesto schreef op 26-08-2003 @ 14:39:
Het is juist goed als men een limiet voor allochtonen instelt. Naar mijn inziens is die limiet allang bereikt en hoop dan ook snel dat die limiet er zal komen.
En joostje: t lijkt wel of je zélf een allochtoon bent. Die zitten ook altijd gelijk te zeiken van: ja je bent racistisch. En dan wordt er niet bijvertelt wat ze zelf allemaal wel niet doen.
Het probleem is nou juist dat dit helemaal niets te maken heeft met asielzoekers. Dat moet je goed uit elkaar houden. We hebben het over asielzoekers als het gaat om mensen die van buiten Nederland hier naartoe vluchten, om sociale of om economische redenen. Die mensen hebben dus niet de Nederlandse nationaliteit en worden ook vaak uitgezet.

De allochtonen waar het hier om gaat zijn etnische allochtonen, dat wil zeggen dat ze (mede) de Nederlandse nationaliteit hebben. Dat is niet af te nemen, hoe handig het soms ook zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:48
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 26-08-2003 @ 14:44:
En hoe komt u daar bij?
omdat men op grond van afkomst voor een bevolkingsgroep nadelige maatregelen wil nemen?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:48
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
Joost jij bent lekker met je mooie avater. Linkse nicht.
__________________
Almelo Pauper...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:49
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 26-08-2003 @ 14:48:
Joost jij bent lekker met je mooie avater. Linkse nicht.
gabberteef
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:50
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-08-2003 @ 14:48:
omdat men op grond van afkomst voor een bevolkingsgroep nadelige maatregelen wil nemen?
En dat zal ook nooit verander denk ik. Een kleiner groep heeft altijd nadeel. Tja jammer dan.
__________________
Almelo Pauper...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:51
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 26-08-2003 @ 14:50:
En dat zal ook nooit verander denk ik. Een kleiner groep heeft altijd nadeel. Tja jammer dan.
waarom denk je dat?

daarnaast, soms gebeurt dat ZONDER dat dit vantevoren het plan was.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:51
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-08-2003 @ 14:49:
gabberteef
Zeg je naar aanleiding van men nickname neem ik aan?
Dan heb je absoluut gene verstand van muziek lijkt mij want de muziek van Tiesto is écht geen gabber muziek.

Verder ontopic
__________________
Almelo Pauper...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:54
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 26-08-2003 @ 14:51:
Zeg je naar aanleiding van men nickname neem ik aan?
Dan heb je absoluut gene verstand van muziek lijkt mij want de muziek van Tiesto is écht geen gabber muziek.

Verder ontopic
muh, klinkt mij allemaal hetzelfde in de oren

laten we nu maar verder gaan rationeel dit onderwerp te bespreken
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:34
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-08-2003 @ 14:12:
omdat men nogal racistisch is?
Oh please..
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:36
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Zaina schreef op 26-08-2003 @ 15:34:
Oh please..
oeoeoe, ik ben hard gebokt
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:37
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-08-2003 @ 14:48:
omdat men op grond van afkomst voor een bevolkingsgroep nadelige maatregelen wil nemen?
En dat heeft met racisme te maken omdat?

Dit wordt gedaan om andere redenen dan jij schijnt te denken.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:38
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 26-08-2003 @ 15:37:
En dat heeft met racisme te maken omdat?

Dit wordt gedaan om andere redenen dan jij schijnt te denken.
namelijk...
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 26-08-2003 @ 15:38:
namelijk...
... om de oud-Germaansche cultuur alhier te beschermen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 26-08-2003 @ 15:39:
... om de oud-Germaansche cultuur alhier te beschermen.
Nou, toch niet alleen. Ik mag toch hopen dat je met me eens bent dat er ook maatregelen worden genomen, specifiek gericht op één ethnische groep en met inachtneming van bepaalde culturele kenmerken, om het proces van bijv. integratie beter te laten verlopen. Dat is niet per definitie racistisch.

Maar, ik ben het met je eens, het grootste gedeelte van de mensen hier is inderdaad alleen bevreesd dat we hier over tien jaar onder de sharia leven en is niet op rationele gronden bang voor allochtonen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:43
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 26-08-2003 @ 15:39:
... om de oud-Germaansche cultuur alhier te beschermen.
tja, een openluchtvoorstelling van Siegfried is natuurlijk niet te doen als op de achtergrond van die kutmarokkanen langs blijven lopen.

Hmm

misschien als ze hunnen spelen
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:44
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-08-2003 @ 15:41:
Nou, toch niet alleen. Ik mag toch hopen dat je met me eens bent dat er ook maatregelen worden genomen, specifiek gericht op één ethnische groep en met inachtneming van bepaalde culturele kenmerken, om het proces van bijv. integratie beter te laten verlopen. Dat is niet per definitie racistisch.

Wel als het ten nadele van die groep gebeurt, met dat als oogpunt.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:46
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-08-2003 @ 15:36:
oeoeoe, ik ben hard gebokt
Ik weet echt niet wat er met jou aan de hand is. Grow up?
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:49
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Zaina schreef op 26-08-2003 @ 15:46:
Ik weet echt niet wat er met jou aan de hand is. Grow up?
nah, ik heb het best naar mijn zin zo
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:50
Verwijderd
nare man schreef op 26-08-2003 @ 15:41:

Citaat:
Nou, toch niet alleen. Ik mag toch hopen dat je met me eens bent dat er ook maatregelen worden genomen, specifiek gericht op één ethnische groep en met inachtneming van bepaalde culturele kenmerken, om het proces van bijv. integratie beter te laten verlopen. Dat is niet per definitie racistisch.
Nee, maar dat bedoelde ik ook niet

@Joostje:
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:54
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-08-2003 @ 15:49:
nah, ik heb het best naar mijn zin zo
Goed zo
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:35
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-08-2003 @ 14:12:
omdat men nogal racistisch is?
Onzin, men is gewoon het gezeik met allochtonen zat, natuurlijk is niet elke allochtoon een crimineel. Integendeel, met Chinezen e.d. hebben we nooit last. Maar het is gewoon zo dat we met een groot gedeelte van de Antilianen en Marrokanen problemen hebben en dan is het in mijn ogen een goed idee om een limiet te stellen aan de hoeveelheden die er het land in komen.
Gewoon met een beperkt aantal greencards gaan werken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:52
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 26-08-2003 @ 06:27:
Boeiend, je kan het toch niet tegenhouden. De wereldbevolking groeit nu eenmaal, je moet dit zien als een nieuwe volksverhuizing.
De wereldbevolking groeit inderdaad, dus (technisch gezien), als er toch al kans is op overbevolking in Nederland aangezien het een erg dichtbevolkt land is, waarom dan nog meer mensen binnenhalen?
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:21
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Wat wordt het woord 'racist' toch vaak gestrooid hier, de ene wordt uitgescholden voor racist de andere voor xenofoob. Get a life ofzo.

Racisme is er altijd al geweest, kijk maar naar de Romeinen,Burgeroorlog in de VS,Slavenhandel VOC,1ste en 2de Wereldoorlog etc. Dat er dan weer wat linkse moraalridders hier zitten te janken kan me echt niet malen maar hou op over het woordje racist.

Het woord racist is volledig uit zijn verband gebracht, een agent wordt al als een racist bestempelt als die een crimineel neerknalt, opkomen voor je eigen volk = racist, de bakker die een crimineel naar buiten werkt dmv wat geweld = racist. Triest.
99% van de criminele is allochtoon > Rotterdam wordt snel allochtoon = negatief proces. Doe je ogen open en wees eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:48
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 26-08-2003 @ 17:21:
Wat wordt het woord 'racist' toch vaak gestrooid hier, de ene wordt uitgescholden voor racist de andere voor xenofoob. Get a life ofzo.

Racisme is er altijd al geweest, kijk maar naar de Romeinen,Burgeroorlog in de VS,Slavenhandel VOC,1ste en 2de Wereldoorlog etc. Dat er dan weer wat linkse moraalridders hier zitten te janken kan me echt niet malen maar hou op over het woordje racist.

Het woord racist is volledig uit zijn verband gebracht, een agent wordt al als een racist bestempelt als die een crimineel neerknalt, opkomen voor je eigen volk = racist, de bakker die een crimineel naar buiten werkt dmv wat geweld = racist. Triest.
99% van de criminele is allochtoon > Rotterdam wordt snel allochtoon = negatief proces. Doe je ogen open en wees eerlijk.
Niemand zegt dat t positief is, doe je ogen open en leer lezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Proces Geert Wilders
Verwijderd
213 12-02-2010 14:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Algemene schoolzaken Geen LONSDALE!
E Che Guevara
73 14-12-2004 21:56
Lifestyle LoNsDaLe
Paulo Nuñez
180 17-11-2004 13:21
Lifestyle Karl Kani...
Upke
88 30-05-2004 22:37
Lifestyle White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on.
Verwijderd
105 18-05-2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.